Zamiana wydechu w XVS 950 na dwie rurki |
Autor |
Wiadomość |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14538 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2020-09-14, 21:18
|
|
|
MK33 napisał/a: | a może go już znacie? | przeciez ci go polecano kilka poztów wyżej.
[ Dodano: 2020-09-14, 21:21 ]
MK33 napisał/a: | Nic nie chcę popsuć. | no to zadbaj, żeby własciwie umieszczono sondę lambda. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
MK33

Model: MS 950
Rocznik: 2010
Dołączył: 07 Wrz 2020 Posty: 15 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: 2020-09-14, 21:24
|
|
|
1. Dlatego tak napisałem.
2. Fachowiec mi o to zadba.
Dzięki! |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-09-16, 19:59
|
|
|
U-BOOT napisał/a: | MK33 napisał/a: | remol71 napisał/a: | Po co psuć taki fajny silnik ? |
Nic nie chcę popsuć. Chcę zmienić trochę wygląd tego motocykla. Ta długa gruba rura mi się kompletnie nie podoba. |
No i prawidłowo. Twój motocykl i Tobie ma się podobać. Kombinuj tak, żebyś miał z tego frajdę! Na bank znajdziesz jakiś sposób. Ludziska robią kominy z rur kwasówki. Potrzeba speca od gięcia i spawania i może się udać. Mam nadzieję. |
Układ wydechowy to nie tylko kowalstwo artystyczne. Trochę wiedzy z fizyki i laboratoryjnego doświadczenia w tym jest. Oczywiście, nacisk idzie w normy, ekologię i inne pierdoły, no ale są jednak granice zdrowego rozsądku. Życzę Koledze MK33 aby nie musiał na wiosnę pisać wątku "Zmieniłem wydech i nie ma mocy w dolnym zakresie, a pali litr więcej". AMEN |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
MK33

Model: MS 950
Rocznik: 2010
Dołączył: 07 Wrz 2020 Posty: 15 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: 2020-09-16, 20:24
|
|
|
Uważasz, że zamawiając nowy wydech u kogoś kto zajmuje się tym od lat z tego co widzę, muszę się jeszcze obawiać że mi to spartaczy?
Miałbyś większe zaufanie do np tej firmy:
http://www.hardkrome.com/...st.php?hkID=119
to ładnie wygląda, a cena to 499$ |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2020-09-16, 20:57
|
|
|
Pisałem wiele razy... Napiszę raz jeszcze... Aftermarketowe wydechy nie kosztują dużo bo są ładne, ani dlatego, że są głośniejsze/basowe/etc. Oprócz wymienionych atrybutów one po prostu są zbudowane (zaprojektowane i przetestowane) do konkretnego modelu motocykla. Co za tym idzie - zapewnią właściwe odprowadzanie spalin oraz często, lekki wzrost mocy i otwartą furtkę dla tuningowania silnika.
Sprowadzenie tematu do kwestii wygięcia i pospawania kwasówki jest niepoważne.
Dokładnie jak napisał Remol - fizyka i doświadczenia (bo niestety temat jest policzalny tylko w pewnym zakresie - końcówka to metoda prób i błędów). I za to też się płaci. Za swoje Roadburnery sprowadzane ze stanów zapłaciłem więcej niż te podawane 5 paczek i były to dobrze wydane pieniądze.
Edhaust ma dobrą renomę - nie podejmuję się napisać więcej, bo bezpośrednio styczności nie miałem. Hartman raczej gnie, tłoczy i spawa, a nie buja się z rezonansem i falą odbicia (przynajmniej kiedyś tak było). |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
MK33

Model: MS 950
Rocznik: 2010
Dołączył: 07 Wrz 2020 Posty: 15 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: 2020-09-16, 21:37
|
|
|
Pisałem już z Edhaust'em w tej sprawie. Podejmie się takiego projektu. Na kilku forach znalazłem jego prace i są raczej dobrze oceniane.
Nie jestem fachowcem, dlatego dziękuję Wam za podpowiedzi i opinie. |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5386 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2020-09-16, 22:48
|
|
|
Mi edhaust zaproponował wybebeszenie komina, wraz z katalizatorem. Tylko co dalej ? |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-09-17, 16:41
|
|
|
pyra napisał/a: | Mi edhaust zaproponował wybebeszenie komina, wraz z katalizatorem. Tylko co dalej ? |
Genialna propozycja. Kwintesencja dyskusji o dziadostwie
Co dalej ? Trzymaj się od tego jak najdalej. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5386 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2020-09-17, 17:51
|
|
|
remol71, ja to wiem, chodzi o to, czy autor wątku to rozumie. |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-09-17, 20:09
|
|
|
Ja rozumiem autora wątku. Ten oryginał faktycznie taki sobie jest od strony wizualnej. Ogólnie motocykl bardzo mi się podoba i kiedyś w salonie niewiele brakowało Nie wiem tylko dlaczego nagle zniknął z oferty. Ekologia ? To była nowa jednostka. Nie ogarniam. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14538 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2020-09-19, 01:58
|
|
|
remol71 napisał/a: | Nie wiem tylko dlaczego nagle zniknął z oferty. | poza normą spalin chyba jeszcze ABS wchodził w rachubę o ile się nie mylę. W Bolcie jest i silnik chyba ten sam.
Wierz mi MK33, , że remol71, i F.I.P. Berek, wiedza o czym piszą i dobrze ci życzą.
remol71 napisał/a: | Ten oryginał faktycznie taki sobie jest od strony wizualnej. |
musze przyznac, że jesteś bardzo łagodny w osądzie. Moim zdaniem jest okropny, tak samo jak zresztą w większym bracie XVS1300, ale tak było łatwiej dla konstruktorów zamontować sondę lambda. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
|