YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Hypercharger Drag Star 1100
Autor Wiadomość
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-01-10, 14:12   

PrzemekN, serwis Yamahy raczej przemilczę, a o Piotrze zapomniałem, więc dziękuję za przypomnienie :)
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-01-10, 19:19   

No i Maniek z Maro
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
PrzemekN 



Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 57
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2071
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-01-10, 23:44   

Pirania_LM napisał/a:
PrzemekN o Piotrze zapomniałem, więc dziękuję za przypomnienie :)


Ja już druga maszynę u Niego serwisuje i mam tylko pozytywne doświadczenia.
Jak będziesz u Niego, to zobaczysz, jak dokonuje metamorfozy mojej Ventury lol
_________________
Psy szczekają, karawana idzie dalej

Garaż:

MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-01-12, 18:34   

witek1965 napisał/a:
No i Maniek z Maro

Mańka nie ma, jest w Anglii
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Joe Rocket 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2009
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 90
Skąd: Centrum
Wysłany: 2013-01-14, 10:49   Re: Hypercharger XVS 1100

Pirania_LM napisał/a:
No więc, zakupiłem sobie takie cudo i teraz mam dylemat, mam ogromną chęć założyć to samemu, jednak moja znajomość angielskiego jest raczej na poziomie " ja chcieć jeść, ja chcieć pić " Czy ktoś ma, lub wie gdzie znaleźć instrukcję montażu po Polsku ? filmiki z YT mam już obcykane, jednak bez instrukcji mam stresa :meksyk: przed montażem, szczególnie przy zmianach jakie muszę zrobić w gaźnikach .... ;/

Oddaj do serwisu chociażby dlatego, że musisz wykonać regulację/strojenie. Poza tym do "skrzeli" zakładasz filtr sportowy, np. KN (inaczej nie ma to sensu), więc musiałbyś znowu zakupić specyfik do nasączania (po co?). Generalnie do tego wynalazku wskazane są kominy na przelocie (inaczej też nie ma to sensu). Strojenie wówczas jest koniecznością.
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-01-28, 14:41   Re: Hypercharger XVS 1100

Joe Rocket napisał/a:
...Poza tym do "skrzeli" zakładasz filtr sportowy, np. KN (inaczej nie ma to sensu), więc musiałbyś znowu zakupić specyfik do nasączania (po co?). Generalnie do tego wynalazku wskazane są kominy na przelocie (inaczej też nie ma to sensu). Strojenie wówczas jest koniecznością.


Nie sądzisz, chyba, że w cenie 1200 zeta brak jest filtra lub innych pierdół ? w komplecie masz wszystko. A montaż raczej komuś zlecę.
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-01-28, 20:46   

Joe Rocket, w komplecie z Hypkiem zawsze jest K&N, oraz dysze pod wydech oryginalny i puste, a co do strojenia, to zawsze po dłubaniu w dolocie, wydechu, zaworach czy gaźnikach należy zrobić synchro i regulacje gaźników.
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-02-10, 18:50   

O kurna... ale tu kroją za to urządzenie... ja kupiłem za dwieście coś dolarów plus trochę za przesyłki, czyli wyszło ok. 60% tej ceny...

Czekam teraz na pogodę, która pozwoli mi dostarczyć moto do warsztatu i do dzieła :)

Pochwalcie się jak Wam działa / co się poprawiło.
Ja mam wiercone wydechy, dźwięk przepiękny, mam nadzieję, że się nie pogorszy :)

Ja kupiłem ten: :klik:
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-02-10, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krokus 



Rocznik: 2008
Wiek: 47
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-29, 16:00   

Powitać szanowne gremium. Pozwolę sobie odświeżyć wątek. Otóż chodzi mi po głowie kupno hyperchargera. Studiując temat mam kilka pytań/wątpliwości

1) Posiadam aktualnie wydechy silvertail KO2 czy będą pasować do hypka czy wskazane są bardziej puste kominy?
2) Czy wystarczą do wymiany dysze z kompletu czy trzeba oddzielnie dokupić zestaw dyno jet?
3) Czy da sie wszystko wyregulować na tip - top . Odzywały sie glosy o nierównej pracy silnika w pewnych zakresach prędkości
4) Czy trzeba dodatkowo zwracać uwagę na poziom oleju. Opisujecie ze hypek puszcza olej?
5) Czy w całokształcie hypek nie wpływa negatywnie na zużycie, trwałosc jednostki napedowej?
_________________
"Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy.
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce wszędy"
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-29, 17:27   

W komplecie masz wszystko do montażu, łącznie z iglicami i dyszami. Czekam aż się ociepli i zakładam swojego ( znaczy się johnypl będzie montował :) )
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-03-29, 20:26   

Pirania_LM, ja też czekam na ocieplenie i bynajmniej nie w związku z Twoim Hypkiem :hahaha: :czoper: no ale oczywiście Twój temat ogarnę jak obiecałem ;D
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-03-29, 20:35   

No to mój już zamontowany. Śmiga jak ta lala :)
Wracałem z warsztatu przy minus kilku i to jest dopiero odlot.
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-30, 17:29   

no i bajka :)
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Krokus 



Rocznik: 2008
Wiek: 47
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-31, 14:01   

Mozna to gdzies zanabyc za mniejsze niz 1100-1200 pieniazki?
Czy wersja pro R rozni sie od klasycznej własciwosciami czy tylko optycznie?
No i jak ktos moze niech ogarnie wczesniejsze zapytania bede dzwieczny
_________________
"Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy.
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce wszędy"
 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-03-31, 14:18   

No to ja odpowiem na swieżo to co wiem

Krokus napisał/a:
1) Posiadam aktualnie wydechy silvertail KO2 czy będą pasować do hypka czy wskazane są bardziej puste kominy?
2) Czy wystarczą do wymiany dysze z kompletu czy trzeba oddzielnie dokupić zestaw dyno jet?
3) Czy da sie wszystko wyregulować na tip - top . Odzywały sie glosy o nierównej pracy silnika w pewnych zakresach prędkości
4) Czy trzeba dodatkowo zwracać uwagę na poziom oleju. Opisujecie ze hypek puszcza olej?
5) Czy w całokształcie hypek nie wpływa negatywnie na zużycie, trwałosc jednostki napedowej?


1) na to nikt Ci nie odpowie dokładnie; obstawiam, że będzie ok
2) wszystko masz w komplecie; dyno jet jest do wtrysków, czyli nie do nas
3) mało pojeździłem, więc wielkiego doświadczenia nie mam - dla mnie jest tip-top; jak wszystko, co wychodzi spod ręki Topika ;) mimo, że ustawiał "na oko" - ewentualnie można się pokusić o ustawianie z analizatorem spalin, ale wygląda, że nie będzie potrzeby
4) na poziom oleju trzeba zawsze zwracać uwagę; nie wyobrażam sobie, że hypercharger mógł "puszczać olej".
5) nawet jeśli, to co z tego... do czasu aż zacznie wychodzić obniżona trwałość (lub zaraz po tym), będę pewnie poruszał się innymi dwoma kółkami :)

Cenę 2x niższą masz za wielką wodą. A jak trafisz na cło, to robi się boleśnie - czasowo i kosztowo. Wiem, bo trafiłem.

Kolejne testy odłożone, bo za oknem biało...

Pozdrawiam
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
Krokus 



Rocznik: 2008
Wiek: 47
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 48
Skąd: Lublin
  Wysłany: 2013-03-31, 15:11   

Dzieki. Cały czas "i chciałabym i boje się" Podumam jeszcze
_________________
"Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy.
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce wszędy"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-31, 16:25   

bodi napisał/a:
dyno jet jest do wtrysków, czyli nie do nas


o czym ty piszesz ? Dynojet to nazwa producenta, produkującego między innymi zestawy dysz do gaźników.
Tu przykładowy zestaw dla poziomu modyfikacji 1 oraz 3 http://sklep.scigacz.pl/z...80-p-12734.html

W skład Hypka wchodzi zarówno filtr K&N jak i zestaw dysz na wszystkie poziomy ( o ile się nie mylę) właśnie firmy Dynojet.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2013-03-31, 17:07   

witek1965, :brawo: właśnie tak jak napisał Witek Dynojet klepie dysze do gaźników i one są w zestakie z Hypkiem ( produkowanym przez Kuryakyn ) oraz adapter do przykręcenia Hypka do konkretnej maszyny, pierwotnie Hypki był dedykowane do HD ( adaptery produkuje jeszcze ktoś inny ), więc kupując zestaw pod XVS1100 dostajesz wszystko to co porzebne ( w/w ) http://www.pacificcoastst...ypercharger.htm . Dynojet robi też zestawy tuningowe do moto na wtrysku, ale to już czysta elektronika np. Powercommander ;D
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
bodi 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 239
Skąd: Dragoni Wrocław
Wysłany: 2013-03-31, 17:47   

No to wyrywacie zdania z kontekstu - napisałem przecie, że wszystko jest w komplecie :)
_________________
bodi@dragoni.wroclaw.pl
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-04-01, 11:47   

bodi, jak z kontekstu. Stary dałeś plamę i przyjmij to na klatę. Powiedz szczerze, że pomyliłeś przez chwilowe zaćmienie spowodowoane obfitymi opadami śniegu Powercommandera i dyszami i wszystko w temacie.
Krokus napisał/a:
2) Czy wystarczą do wymiany dysze z kompletu czy trzeba oddzielnie dokupić zestaw dyno jet?
bodi napisał/a:
2) wszystko masz w komplecie; dyno jet jest do wtrysków, czyli nie do nas


co tu jest wyrwane z kontekstu. Konkretne pytanie i konkretna odpowiedź na nie.
Wszystko przez tą :zima: :zimno: :zima:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group