Hypercharger Drag Star 1100 |
Autor |
Wiadomość |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-01-10, 14:12
|
|
|
PrzemekN, serwis Yamahy raczej przemilczę, a o Piotrze zapomniałem, więc dziękuję za przypomnienie |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-01-10, 19:19
|
|
|
No i Maniek z Maro |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
PrzemekN


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 57 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2071 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-01-10, 23:44
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | PrzemekN o Piotrze zapomniałem, więc dziękuję za przypomnienie |
Ja już druga maszynę u Niego serwisuje i mam tylko pozytywne doświadczenia.
Jak będziesz u Niego, to zobaczysz, jak dokonuje metamorfozy mojej Ventury |
_________________ Psy szczekają, karawana idzie dalej
Garaż:
MS 1900, H-D FLHTKL "Osiołek"
SREU #1022 |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-01-12, 18:34
|
|
|
witek1965 napisał/a: | No i Maniek z Maro |
Mańka nie ma, jest w Anglii |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Joe Rocket


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2009
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 90 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 2013-01-14, 10:49 Re: Hypercharger XVS 1100
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | No więc, zakupiłem sobie takie cudo i teraz mam dylemat, mam ogromną chęć założyć to samemu, jednak moja znajomość angielskiego jest raczej na poziomie " ja chcieć jeść, ja chcieć pić " Czy ktoś ma, lub wie gdzie znaleźć instrukcję montażu po Polsku ? filmiki z YT mam już obcykane, jednak bez instrukcji mam stresa przed montażem, szczególnie przy zmianach jakie muszę zrobić w gaźnikach .... |
Oddaj do serwisu chociażby dlatego, że musisz wykonać regulację/strojenie. Poza tym do "skrzeli" zakładasz filtr sportowy, np. KN (inaczej nie ma to sensu), więc musiałbyś znowu zakupić specyfik do nasączania (po co?). Generalnie do tego wynalazku wskazane są kominy na przelocie (inaczej też nie ma to sensu). Strojenie wówczas jest koniecznością. |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-01-28, 14:41 Re: Hypercharger XVS 1100
|
|
|
Joe Rocket napisał/a: | ...Poza tym do "skrzeli" zakładasz filtr sportowy, np. KN (inaczej nie ma to sensu), więc musiałbyś znowu zakupić specyfik do nasączania (po co?). Generalnie do tego wynalazku wskazane są kominy na przelocie (inaczej też nie ma to sensu). Strojenie wówczas jest koniecznością. |
Nie sądzisz, chyba, że w cenie 1200 zeta brak jest filtra lub innych pierdół ? w komplecie masz wszystko. A montaż raczej komuś zlecę. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2013-01-28, 20:46
|
|
|
Joe Rocket, w komplecie z Hypkiem zawsze jest K&N, oraz dysze pod wydech oryginalny i puste, a co do strojenia, to zawsze po dłubaniu w dolocie, wydechu, zaworach czy gaźnikach należy zrobić synchro i regulacje gaźników. |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
bodi


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-10, 18:50
|
|
|
O kurna... ale tu kroją za to urządzenie... ja kupiłem za dwieście coś dolarów plus trochę za przesyłki, czyli wyszło ok. 60% tej ceny...
Czekam teraz na pogodę, która pozwoli mi dostarczyć moto do warsztatu i do dzieła
Pochwalcie się jak Wam działa / co się poprawiło.
Ja mam wiercone wydechy, dźwięk przepiękny, mam nadzieję, że się nie pogorszy
Ja kupiłem ten: |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-02-10, 21:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krokus


Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 48 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-29, 16:00
|
|
|
Powitać szanowne gremium. Pozwolę sobie odświeżyć wątek. Otóż chodzi mi po głowie kupno hyperchargera. Studiując temat mam kilka pytań/wątpliwości
1) Posiadam aktualnie wydechy silvertail KO2 czy będą pasować do hypka czy wskazane są bardziej puste kominy?
2) Czy wystarczą do wymiany dysze z kompletu czy trzeba oddzielnie dokupić zestaw dyno jet?
3) Czy da sie wszystko wyregulować na tip - top . Odzywały sie glosy o nierównej pracy silnika w pewnych zakresach prędkości
4) Czy trzeba dodatkowo zwracać uwagę na poziom oleju. Opisujecie ze hypek puszcza olej?
5) Czy w całokształcie hypek nie wpływa negatywnie na zużycie, trwałosc jednostki napedowej? |
_________________ "Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy.
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce wszędy" |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-29, 17:27
|
|
|
W komplecie masz wszystko do montażu, łącznie z iglicami i dyszami. Czekam aż się ociepli i zakładam swojego ( znaczy się johnypl będzie montował ) |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2013-03-29, 20:26
|
|
|
Pirania_LM, ja też czekam na ocieplenie i bynajmniej nie w związku z Twoim Hypkiem no ale oczywiście Twój temat ogarnę jak obiecałem |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
bodi


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-29, 20:35
|
|
|
No to mój już zamontowany. Śmiga jak ta lala
Wracałem z warsztatu przy minus kilku i to jest dopiero odlot. |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-30, 17:29
|
|
|
no i bajka |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Krokus


Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 48 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-31, 14:01
|
|
|
Mozna to gdzies zanabyc za mniejsze niz 1100-1200 pieniazki?
Czy wersja pro R rozni sie od klasycznej własciwosciami czy tylko optycznie?
No i jak ktos moze niech ogarnie wczesniejsze zapytania bede dzwieczny |
_________________ "Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy.
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce wszędy" |
|
|
|
 |
bodi


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-31, 14:18
|
|
|
No to ja odpowiem na swieżo to co wiem
Krokus napisał/a: | 1) Posiadam aktualnie wydechy silvertail KO2 czy będą pasować do hypka czy wskazane są bardziej puste kominy?
2) Czy wystarczą do wymiany dysze z kompletu czy trzeba oddzielnie dokupić zestaw dyno jet?
3) Czy da sie wszystko wyregulować na tip - top . Odzywały sie glosy o nierównej pracy silnika w pewnych zakresach prędkości
4) Czy trzeba dodatkowo zwracać uwagę na poziom oleju. Opisujecie ze hypek puszcza olej?
5) Czy w całokształcie hypek nie wpływa negatywnie na zużycie, trwałosc jednostki napedowej? |
1) na to nikt Ci nie odpowie dokładnie; obstawiam, że będzie ok
2) wszystko masz w komplecie; dyno jet jest do wtrysków, czyli nie do nas
3) mało pojeździłem, więc wielkiego doświadczenia nie mam - dla mnie jest tip-top; jak wszystko, co wychodzi spod ręki Topika mimo, że ustawiał "na oko" - ewentualnie można się pokusić o ustawianie z analizatorem spalin, ale wygląda, że nie będzie potrzeby
4) na poziom oleju trzeba zawsze zwracać uwagę; nie wyobrażam sobie, że hypercharger mógł "puszczać olej".
5) nawet jeśli, to co z tego... do czasu aż zacznie wychodzić obniżona trwałość (lub zaraz po tym), będę pewnie poruszał się innymi dwoma kółkami
Cenę 2x niższą masz za wielką wodą. A jak trafisz na cło, to robi się boleśnie - czasowo i kosztowo. Wiem, bo trafiłem.
Kolejne testy odłożone, bo za oknem biało...
Pozdrawiam |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
 |
Krokus


Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 48 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-03-31, 15:11
|
|
|
Dzieki. Cały czas "i chciałabym i boje się" Podumam jeszcze |
_________________ "Niech cię nie niepokoją
Cierpienia twe i błędy.
Wszędy są drogi proste
Lecz i manowce wszędy" |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-31, 16:25
|
|
|
bodi napisał/a: | dyno jet jest do wtrysków, czyli nie do nas |
o czym ty piszesz ? Dynojet to nazwa producenta, produkującego między innymi zestawy dysz do gaźników.
Tu przykładowy zestaw dla poziomu modyfikacji 1 oraz 3 http://sklep.scigacz.pl/z...80-p-12734.html
W skład Hypka wchodzi zarówno filtr K&N jak i zestaw dysz na wszystkie poziomy ( o ile się nie mylę) właśnie firmy Dynojet. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2013-03-31, 17:07
|
|
|
witek1965, właśnie tak jak napisał Witek Dynojet klepie dysze do gaźników i one są w zestakie z Hypkiem ( produkowanym przez Kuryakyn ) oraz adapter do przykręcenia Hypka do konkretnej maszyny, pierwotnie Hypki był dedykowane do HD ( adaptery produkuje jeszcze ktoś inny ), więc kupując zestaw pod XVS1100 dostajesz wszystko to co porzebne ( w/w ) http://www.pacificcoastst...ypercharger.htm . Dynojet robi też zestawy tuningowe do moto na wtrysku, ale to już czysta elektronika np. Powercommander |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
bodi


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-31, 17:47
|
|
|
No to wyrywacie zdania z kontekstu - napisałem przecie, że wszystko jest w komplecie |
_________________ bodi@dragoni.wroclaw.pl |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-04-01, 11:47
|
|
|
bodi, jak z kontekstu. Stary dałeś plamę i przyjmij to na klatę. Powiedz szczerze, że pomyliłeś przez chwilowe zaćmienie spowodowoane obfitymi opadami śniegu Powercommandera i dyszami i wszystko w temacie.
Krokus napisał/a: | 2) Czy wystarczą do wymiany dysze z kompletu czy trzeba oddzielnie dokupić zestaw dyno jet? |
bodi napisał/a: | 2) wszystko masz w komplecie; dyno jet jest do wtrysków, czyli nie do nas |
co tu jest wyrwane z kontekstu. Konkretne pytanie i konkretna odpowiedź na nie.
Wszystko przez tą |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
|