YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
spalanie
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-25, 22:31   

Dawid Z. napisał/a:
MaD a może nie przeliczasz w km. Tylko w milach.
trochę mniej, ale i tak sporo. No chyba, że w milach szwedzkich, ale to byłby z kolei cud ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MaD 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 38
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-25, 22:56   

66 mil.......... kurde poprzednie tankowanie bylo 15l na 145 mil. Zobacze ten bak ale mam jednak nadzieje ze ktos mi troche benzynki podpieprzyl...
_________________
__________________________________________
Bo życie jest po to by, śmigać na moto.
 
 
burza 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 6695
Skąd: GŁ Koluszki
Wysłany: 2012-03-26, 10:18   

mój wciąga około 10 l / 100 mil czyli raczej w normie

a i tak zawsze jestem zdziwiony jak mi się pusto w zbiorniku zrobi ;D


GŁ coś o tym może powiedzieć :hahaha:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
 
MaD 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2003
Wiek: 38
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-26, 16:18   

A ja mam coraz więcej wątpliwości co do tego mojego zdarzenia ponieważ prześledziłem mapę google i wyszło mi że przejechałem 170 km a nie 66 mil co przy tych 170km wyszłoby mi 7,7l\100 i z tym ewentualnie bym się zgodził. Teraz pytanie czy nie zresetował mi się gdzieś po drodze licznik z kilometrami.

Tak czy tak przy tym baku sprawdzę jak to będzie wyglądać....
_________________
__________________________________________
Bo życie jest po to by, śmigać na moto.
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3296
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-03-26, 16:42   

Mógł się zresetować jak klema zatraciła na chwilę kontakt (luźna), sprawdź klemy aku.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Stian 



Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-04-08, 01:56   

Jestem troszkę zdziwiony waszym kosmicznym spalaniem. Możliwe jest osiągnięcie spalania na poziomie 4,3 l na trasie bo tyle właśnie spala moja gwiazda przy prędkości przelotowej 80-100km/h. Bardzo dokładnie zmierzone. Dodam jeszcze że mam puste wydeche, oczywiście zmienione dysze w gaźniku i filtr powietrza oraz wymontowany całkowicie dopalacz spalin.
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-04-08, 08:53   

Średnia niezmienna (różne style jazdy) 5,5 l/100 km ;D
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2012-04-08, 10:30   

Stian napisał/a:
Jestem troszkę zdziwiony waszym kosmicznym spalaniem. Możliwe jest osiągnięcie spalania na poziomie 4,3 l na trasie bo tyle właśnie spala moja gwiazda przy prędkości przelotowej 80-100km/h. Bardzo dokładnie zmierzone. Dodam jeszcze że mam puste wydeche, oczywiście zmienione dysze w gaźniku i filtr powietrza oraz wymontowany całkowicie dopalacz spalin.


Moja Britney też jest "stage one" może i spaliłaby 4,3 l na trasie ale przy 80-100 to ta trasa zajęłaby wieki i jazda z taką prędkością w trasie w ogóle nie wchodzi w grę. Nie za bardzo kumam po co tuningować sprzęta i dalej bujać się nim tak wolno . Gdybym chciał żeby mój motocykl mało palił i osiągał prędkość 80-100 kupiłbym 125ccm.
 
 
Stian 



Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-04-08, 11:10   

Dziwna ta twoja uwaga i zupełnie niepotrzebna. Sprzęta nie tuninguje się po to żeby pobijać nim rekordy prędkości, czasem parę koni więcej przyda się chociażby przy wyprzedzaniu. Mój natomiast już był przerobiony jak go kupiłem. Po drugie nie zawsze człowiek sie śpieszy a jazda z prędkością do 100km/h może być przyjemniejsza niż przy 150. Po trzecie pośpiech czszególnie na motocyklu nie jest wskazany a nasze drogi w większości przypadków nie są odpowiednie do szybszej jazdy, dodam że nie lubie autostrad i staram się je omijać. Głupia i nieprzemyślana ta twoja opinia.

[ Dodano: 2012-04-08, 11:16 ]
Jeszcze dodam ze ja nie skupiam sie bardzo na spalaniu, napisałem tylko że jest możliwe zeby tyle spalił. Informacja dla tych którzy chcą oszczednie jeździć i modyfikować pod tym kątem swoje moto.

[ Dodano: 2012-04-08, 11:37 ]
To jeszcze w temacie spalania:) Nie wiem czy temat już poruszany. Zauważyłem że coraz więcej osób montuje w swoich samochodach HHO. u jednych to działa u innych wcale. W motocyklach zadko spotykane. Czy ktoś miał z tym do czynienia i może coś więcej napisać?
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Traktuje to jako ciekawostkę ale jaśli benzynka miała by kosztować dyszkę za litr to kto wie, mam duże kufry, jest gdzie zamontować:)
 
 
monkton 



Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 575
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2012-04-08, 11:48   

Może i głupia . Wesołych Świąt.
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2012-04-08, 12:20   

Jak paliwko bedzie za dyche to przyjdzie cofnac sie do czasow wozu na drewnianych kołach i konia na oklep ;D
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 61
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-04-08, 21:17   

monkton napisał/a:
Stian napisał/a:
Jestem troszkę zdziwiony waszym kosmicznym spalaniem. Możliwe jest osiągnięcie spalania na poziomie 4,3 l na trasie bo tyle właśnie spala moja gwiazda przy prędkości przelotowej 80-100km/h. Bardzo dokładnie zmierzone. Dodam jeszcze że mam puste wydeche, oczywiście zmienione dysze w gaźniku i filtr powietrza oraz wymontowany całkowicie dopalacz spalin.


Moja Britney też jest "stage one" może i spaliłaby 4,3 l na trasie ale przy 80-100 to ta trasa zajęłaby wieki i jazda z taką prędkością w trasie w ogóle nie wchodzi w grę. Nie za bardzo kumam po co tuningować sprzęta i dalej bujać się nim tak wolno . Gdybym chciał żeby mój motocykl mało palił i osiągał prędkość 80-100 kupiłbym 125ccm.


Stian napisał/a:
Głupia i nieprzemyślana ta twoja opinia.


monkton napisał/a:
Może i głupia . Wesołych Świąt.


Absolutnie nie. Opinia jak opinia, dlaczego ma być głupia? Czy tylko dlatego, bo jest inna niż opinia Stiana?
Podpisuje się pod opinią Monktona obydwiema rękami !

Spalanie mojej 650-tki na trasie podczas dwóch sezonów wyniosło w okolicach 5,5-6,0l
Zawsze przy przebytych 250km starałem się tankować, by uniknąć przełączania na rezerwę.
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
Stian 



Rocznik: 2004
Wiek: 47
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2012-04-08, 22:26   

Nie wiem, może jestem jedynym tutaj, który od czasu do czasu jeździ wolniej niż 100km/h. Może rzeczywiści wedle uwagi Monktona powinienem zamienić konia na kuca :)
Eddie masz rację każdy ma prawo do swoich opini.
Wesołych Świąt
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2012-04-08, 23:29   

kostass napisał/a:
Jak paliwko bedzie za dyche to przyjdzie cofnac sie do czasow wozu na drewnianych kołach i konia na oklep


nieeee .... wtedy pistolet , kominiarka i chwila strachu ;D
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2012-04-08, 23:30   

Mój motorek spala po ostatnim liczeniu 4,4 L/100. Jeżdżę różnie kwadratowo i podłużnie w zakresie 80-120 traska. Nie wiem dlaczego tak mało ale bardzo mnie to cieszy - Wydechy Cobry nie za puste Jet Kit cobry w gaźniku - co daje nie wiem ale 165 już jechałem choć jest to prędkość nie dla tego motonga.

pozdro gery73
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-04-08, 23:50   

Stian, to jest nas dwóch, Ja też latam na trasie 90-100 jak bym chciał grzać, to nabył bym plastika, nasze są do lansu ;p a pali mi tyle ile chce, jak zapali księgowego to tankuję ;p
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
Dag 


Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: Turek/Poznań
Wysłany: 2012-04-08, 23:58   

illusion napisał/a:
kostass napisał/a:
Jak paliwko bedzie za dyche to przyjdzie cofnac sie do czasow wozu na drewnianych kołach i konia na oklep


nieeee .... wtedy pistolet , kominiarka i chwila strachu ;D


illusion nie będzie strachu tylko trzeba będzie czekać w kolejce ;D
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2012-04-09, 00:08   

Dag, tak generalnie jak patrzę na ten temat to łapy opadają .... 650 czy 1100 nie kosztują pięć złotych a większość posiadaczy zachowuje się jak właściele Jaguarów zakładających instalacę gazową .... jak Was qfa stać na moto to niech Was będzie stać na paliwo ;D


a to ile pali to zależy tylko od Was i regulacji ......
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
Dag 


Rocznik: 2002
Wiek: 40
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: Turek/Poznań
Wysłany: 2012-04-09, 00:16   

illusion napisał/a:
Dag, tak generalnie jak patrzę na ten temat to łapy opadają .... 650 czy 1100 nie kosztują pięć złotych a większość posiadaczy zachowuje się jak właściele Jaguarów zakładających instalacę gazową .... jak Was qfa stać na moto to niech Was będzie stać na paliwo ;D


a to ile pali to zależy tylko od Was i regulacji ......

I tu się mylisz jeśli motor spala zbyt dużo, to znaczy że czuje się chory i trzeba go wyleczyć lol
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
  Wysłany: 2012-04-09, 10:19   

Ja pierdziele przecież to dla celów informacyjnych jak komuś te informacje nie potrzebne to niech nie czyta i nie przypie....rza się z racji przeciążonego żołądka .
I nie zachowuje się jak właściciel Jaguara co nie patrzy na spalanie :)

pozdrawiam gery73
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group