zbiornik paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Tomero
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-14, 19:56 zbiornik paliwa
|
|
|
Witam - mam pytanie - czy zbiornik od DS custom z 98 roku będzie pasował do DS custom z 97 ? |
_________________ Born to be Wilde... |
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2009-02-21, 14:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-02-14, 19:58
|
|
|
pewnie że tak w zbiornikach nie ma różnicy
tylko 650 do 650 |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
Tomero
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-14, 20:04
|
|
|
No tak - zapomiałem dodać że z 650 do 650...
Dziękuję grzechu - w takim razie czas na zakupy ;-) |
_________________ Born to be Wilde... |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-02-14, 20:06
|
|
|
a z jakiego powodu kupujesz zbiornik? |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
Tomero
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-14, 20:17
|
|
|
Mam pewien plan na docelowy wygląd mojego DS a że obecnie jest w całkowice oryginalny to nie chcę w nim nic zmieniać bo jak przyjdzie czas na przesiadkę na 1100 to łatwiej mi będzie go sprzedać tak jak jest...
Pewnie zaraz pojawia się głosy ze mi odj... ale tak sobie wymysliłem i tej wersji będe sie trzymał do końca ;-)
Jak sam szukałem DS to interesowły mnie tylko te w których nic nie zmieniono - po prostu mam zasadę że jak cos sam zrobię (w sensie zlecę komus kto się w danym temacie specjalizuje) to wiem co mam. Za dużo się naczytałem o "usprawnieniach" domowymi sposobami. Za mało km mam na liczniku żeby ryzykować...
A tak to na spokojnie przygotuje sobie drugie wdzianko dla DS na nastepny sezon...
PS.
Tak wiem - że może wygladać to trochę dziwnie - ale zobaczymy na koniec co z tego wyjdzie.... |
_________________ Born to be Wilde... |
|
|
|
|
marco-999
Rocznik: 2003
Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-11-14, 22:45 ZBIORNIK PALIWA 1100
|
|
|
Witam. Szanowni Koledzy, mam pytanko dotyczące zbiornika paliwa do DS 1100 Classic a mianowicie,: od jakich innych modeli dragów będzie pasował zbiornik paliwa (chodzi o to aby nie przerabiac mocoania). Z góry dziękuje i pozdrawiam. |
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2009-11-14, 23:15
|
|
|
sądząc po tym co napisano w tym temacie raczej nie ma szan na bezinwazyjne dopasowanie baku od innego modelu |
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
|
COHONEZ
Rocznik: 1999
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 19 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-03-05, 18:58 Czy zbiorniki w XVS są takie same??
|
|
|
Witam
podpowiedźcie please czy zbiorniki w xvs 650 były we wszystkich rocznikach takie same?
No mam problem, bo potrzebuje do lakierowania zbiornika bez uszkodzeń ...a mój ma małe wgniecenie. Znalazłem takowy na allegro ... nówka z salonu z niemiec tyle że nie wiadomo do którego rocznika.
Czy jedyną metodą na sprawdzenie czy będzie pasował jest demontaż własnego i porównanie ze zdjęciem?
Poniżej wrzucam zdjęcia zbiornika i mojego moto rocznik 99
P1010954.JPG mój motek |
|
Plik ściągnięto 385 raz(y) 666.74 KB |
P1010938.JPG mój motek |
|
Plik ściągnięto 382 raz(y) 512.34 KB |
cześci 05.03.10 004.JPG zbiornik |
|
Plik ściągnięto 424 raz(y) 161.36 KB |
cześci 05.03.10 003.JPG zbiornik |
|
Plik ściągnięto 387 raz(y) 158.81 KB |
|
_________________ Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-03-05, 19:24
|
|
|
COHONEZ, zlikwidowac wgniecenie i malować. jaki sens jest kupować nowy zbiornik?? A z ciekawości ile kosztuje taki zbiornik ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
COHONEZ
Rocznik: 1999
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 19 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-03-05, 19:43
|
|
|
zbiornik 700
niestety malowanie które mnie interesuje nie dopuszcza żadnej szpachli a podobno po naprawach tego typu jest to konieczne.
apropos a jak wygląda taka naprawa ? Młotkiem czy jakoś ciśnienie podając do zbiornika? |
_________________ Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-03-05, 20:03
|
|
|
COHONEZ, są rózne metody, ale zawsze raczej na końcu jest jakaś warstewka szpachli, chociażby natryskowej. Co to za specyficzne malowanie ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
COHONEZ
Rocznik: 1999
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 19 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-03-05, 20:17
|
|
|
Lakier półprzezroczysty kładziony na gołej blasze.... efekt połysku jest wielce efektowny |
_________________ Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-03-05, 20:24
|
|
|
fiufiufiu, to może być ciekawe. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
COHONEZ
Rocznik: 1999
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 19 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-03-05, 21:55
|
|
|
właśnie... będzie gotowe to zaprezentuje na forum |
_________________ Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-03-05, 22:16
|
|
|
według mojej wiedzy zbiornik zawsze jest taki sam |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
COHONEZ
Rocznik: 1999
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 19 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-03-06, 21:49
|
|
|
świetnie, tak więc rozwiązuje to mój problem |
_________________ Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
|
|
|
|
hrabia
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 50 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 35 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2011-01-11, 21:38
|
|
|
A ja mam takie pytanie. Ponieważ takiej rozbierzności w latach nie spotkałem w odpowiedziach, jak się ma bak z XVS650 z rocznika 2000 do baku z XVS650 z roku 2008? Śmiało można "zamienić"? |
_________________ hrabia
happy VStar 650 Classic owner |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-01-12, 07:41
|
|
|
Można śmiało zamieniać. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Basia
Model: SYMPATYK
Wiek: 110 Dołączyła: 12 Gru 2010 Posty: 2257 Skąd: GŁ Łódź
|
Wysłany: 2013-01-06, 15:15 Wgniecenie w baku
|
|
|
Jak można usunąć wgniecenie w baku motocykla?
Niestety moja Yadwinia takowe lekkie i małe powierzchniowo wgniecenie posiada; czy warto je likwidować? znalazłam stronkę dotyczącą karoserii samochodowej, ale przyda się może dla traktowania naszych moto
http://www.spryciarze.pl/...-karoserii-auta |
_________________ Szczęście to nie stacja, tylko sposób podróżowania...
uwaga szkodnik:) http://www.youtube.com/watch?v=xcJGej_-BCY
|
|
|
|
|
|