| zbiornik paliwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Tomero   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 45
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 175
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-02-14, 19:56   zbiornik paliwa |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam - mam pytanie - czy zbiornik od DS custom z 98 roku będzie pasował do DS custom z 97 ? |  
				| _________________ Born to be Wilde...
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2009-02-21, 14:55, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzechu   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 62
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 949
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-02-14, 19:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | pewnie że tak  w zbiornikach nie ma różnicy tylko 650 do 650
 |  
				| _________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomero   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 45
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 175
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-02-14, 20:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | No tak - zapomiałem dodać że z 650 do 650... 
 Dziękuję grzechu - w takim razie czas na zakupy ;-)
 |  
				| _________________ Born to be Wilde...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzechu   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 62
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 949
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-02-14, 20:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | a z jakiego powodu kupujesz zbiornik? |  
				| _________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomero   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 45
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 175
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-02-14, 20:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam pewien plan na docelowy wygląd mojego DS a że obecnie jest w całkowice oryginalny to nie chcę w nim nic zmieniać bo jak przyjdzie czas na przesiadkę na 1100 to łatwiej mi będzie go sprzedać tak jak jest... 
 Pewnie zaraz pojawia się głosy ze mi odj... ale tak sobie wymysliłem i tej wersji będe sie trzymał do końca ;-)
 
 Jak sam szukałem DS to interesowły mnie tylko te w których nic nie zmieniono - po prostu mam zasadę że jak cos sam zrobię (w sensie zlecę komus kto się w danym temacie specjalizuje) to wiem co mam. Za dużo się naczytałem o "usprawnieniach" domowymi sposobami. Za mało km mam na liczniku żeby ryzykować...
 
 A tak to na spokojnie przygotuje sobie drugie wdzianko dla DS na nastepny sezon...
 
 PS.
 Tak wiem - że może wygladać to trochę dziwnie - ale zobaczymy na koniec co z tego wyjdzie....
 |  
				| _________________ Born to be Wilde...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marco-999   
  
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 14 Lis 2009
 Posty: 4
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-11-14, 22:45   ZBIORNIK PALIWA 1100 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Szanowni Koledzy, mam pytanko dotyczące zbiornika paliwa do DS 1100 Classic  a mianowicie,: od jakich innych modeli dragów będzie pasował zbiornik paliwa (chodzi o to aby nie przerabiac mocoania). Z góry dziękuje i pozdrawiam. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krotom   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 23 Paź 2009
 Posty: 2821
 Skąd: brać czas i chęci
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-11-14, 23:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | sądząc po tym co napisano w tym temacie raczej nie ma szan na bezinwazyjne dopasowanie baku od innego modelu   |  
				| _________________ 
   
 AB Rh+
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | COHONEZ   
  
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 50
 Dołączył: 25 Lut 2010
 Posty: 19
 Skąd: Wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 18:58   Czy zbiorniki w XVS są takie same?? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 podpowiedźcie please czy zbiorniki w xvs 650 były we wszystkich rocznikach takie same?
 No mam problem, bo potrzebuje do lakierowania zbiornika bez uszkodzeń ...a mój ma małe wgniecenie. Znalazłem takowy na allegro ... nówka z salonu z niemiec tyle że nie wiadomo do którego rocznika.
 Czy jedyną metodą na sprawdzenie czy będzie pasował jest demontaż własnego i porównanie ze zdjęciem?
 Poniżej wrzucam zdjęcia zbiornika i mojego moto rocznik 99
 
 
 
	
		| P1010954.JPG mój motek
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 386 raz(y) 666.74 KB |  
 
	
		| P1010938.JPG mój motek
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 387 raz(y) 512.34 KB |  
 
	
		| cześci 05.03.10 004.JPG zbiornik
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 433 raz(y) 161.36 KB |  
 
	
		| cześci 05.03.10 003.JPG zbiornik
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 395 raz(y) 158.81 KB |  
 |  
				| _________________ 
  Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 19:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | COHONEZ, zlikwidowac wgniecenie i malować. jaki sens jest kupować nowy zbiornik?? A z ciekawości ile kosztuje taki zbiornik ? |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | COHONEZ   
  
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 50
 Dołączył: 25 Lut 2010
 Posty: 19
 Skąd: Wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 19:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | zbiornik 700 niestety malowanie które mnie interesuje nie dopuszcza żadnej szpachli a podobno po naprawach tego typu jest to konieczne.
 apropos a jak wygląda taka naprawa ? Młotkiem czy jakoś ciśnienie podając do zbiornika?
 |  
				| _________________ 
  Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 20:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | COHONEZ,  są rózne metody, ale zawsze raczej na końcu jest jakaś warstewka szpachli, chociażby natryskowej. Co to za specyficzne malowanie ? |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | COHONEZ   
  
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 50
 Dołączył: 25 Lut 2010
 Posty: 19
 Skąd: Wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 20:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Lakier półprzezroczysty kładziony na gołej blasze.... efekt połysku jest wielce efektowny |  
				| _________________ 
  Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 20:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | fiufiufiu, to może być ciekawe. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | COHONEZ   
  
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 50
 Dołączył: 25 Lut 2010
 Posty: 19
 Skąd: Wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 21:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | właśnie... będzie gotowe to zaprezentuje na forum |  
				| _________________ 
  Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzechu   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 62
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 949
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-05, 22:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | według mojej wiedzy zbiornik zawsze jest taki sam |  
				| _________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | COHONEZ   
  
  
 Rocznik: 1999
 Wiek: 50
 Dołączył: 25 Lut 2010
 Posty: 19
 Skąd: Wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-03-06, 21:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | świetnie, tak więc rozwiązuje to mój problem |  
				| _________________ 
  Custom, Classic jeden pies - najważniejsze, że DeeS   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawid Z.   
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 46
 Dołączył: 04 Gru 2008
 Posty: 1772
 Skąd: Przemyśl,Anglia.
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hrabia   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 51
 Dołączył: 06 Lis 2010
 Posty: 35
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-01-11, 21:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja mam takie pytanie. Ponieważ takiej rozbierzności w latach nie spotkałem w odpowiedziach, jak się ma bak z XVS650 z rocznika 2000 do baku z XVS650 z roku 2008? Śmiało można "zamienić"? |  
				| _________________ hrabia
 happy VStar 650 Classic owner
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jaro   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Rocznik: 2009
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 3781
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-01-12, 07:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Można śmiało zamieniać. |  
				| _________________ 
 
 V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
 HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Basia   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 111
 Dołączyła: 12 Gru 2010
 Posty: 2257
 Skąd: GŁ Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 15:15   Wgniecenie w baku |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak można usunąć wgniecenie w baku motocykla? Niestety moja Yadwinia takowe lekkie i małe powierzchniowo wgniecenie posiada; czy warto je likwidować? znalazłam stronkę dotyczącą karoserii samochodowej, ale przyda się może dla traktowania naszych moto
   http://www.spryciarze.pl/...-karoserii-auta
 |  
				| _________________ Szczęście to nie stacja, tylko sposób podróżowania...
 uwaga szkodnik:) http://www.youtube.com/watch?v=xcJGej_-BCY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |