| REGULATOR NAPIĘCIA  V-Star 1100 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | senio   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 61
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 97
 Skąd: Koło.wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-01, 22:44   REGULATOR NAPIĘCIA  V-Star 1100 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przeszukałem forum. Nie znalazłem odnośnie 1100. Odnośnie 650 jest tu : 
 http://yamaha-dragstar.pl...er=asc&start=20
 
 Chodzi mi o to gdzie jest umiejscowiony regulator napięcia w V-Starze 1100 Calsic. Nie chcę rozkopać pół motocykla żeby go odnaleźć. Może ktoś już to odkrył i się podzieli informacją gdzie go szukać ?. Najlepiej łopatologicznie odkręć to i to i tam jest. Fotka umiejscowienia regulatora mile widziana
   
 Jak był taki temat proszę o wskazanie go bo nie mogę znaleźć.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:11, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kiszka   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2009
 Wiek: 46
 Dołączył: 15 Cze 2009
 Posty: 625
 Skąd: JANKES(Zwardoń)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-02, 06:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem. http://yamaha-dragstar.pl/download.php?id=3040
 
 
 
 
 
 
 edit vaaks
 |  
				| _________________ Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje św. Piotrowi...:)
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:08, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | senio   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 61
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 97
 Skąd: Koło.wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-02, 09:03 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kiszka napisał/a: |  	  | Kapa taka mała pod wydechem-troszkę trudno odkręcić i wyjąc regler z przykręconym wydechem. | 
 
 Rozumiem w takim razie że pod tą pokrywką tak ?
 
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2010-11-21, 19:09, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pandzioch2003   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Mar 2009
 Posty: 198
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-02, 09:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow. |  
				| _________________ Współtowarzysze
 ISRA 31256
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | senio   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 61
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 97
 Skąd: Koło.wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-02, 10:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pandzioch2003 napisał/a: |  	  | Dokladnie pod ta pokrywa. Tyle ze jest ja trudna zdjec, bez zdejmowania wydechow. | 
 
 Ok.Dzięki. Zlokalizowany i wyjęty. Raczej do wymiany bo ma przerwana gumową izolację a ładowanie jest na poziomie 18wolt. Po odpaleniu lightbarów ładuje normalnie 13 wolt ale to dlatego że więcej alternator nie wydoli podać.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pandzioch2003   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Mar 2009
 Posty: 198
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-02, 10:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny. |  
				| _________________ Współtowarzysze
 ISRA 31256
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | senio   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 61
 Dołączył: 16 Kwi 2009
 Posty: 97
 Skąd: Koło.wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-05-02, 11:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pandzioch2003 napisał/a: |  	  | Jak bedziesz kupowal to zwroc uwage na gniado pod wtyczke - sa dwa rodzaje - na male i duze piny. | 
 
 Wiem już bo popatrzyłem sobie na te regulatory yamahy. Mój jest na cienkich pinach 6 sztuk o symbolu SH650D-11. ten wydaje mi się identyczny :
 
 http://cyklo-motorelektry...products_id/322
 
 Macie jakieś inne źródła może bardziej sprawdzone / potwierdzone odnośnie kupna takiego regulatora.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzycho_r   
  
 Rocznik: 2000
 Dołączył: 11 Maj 2011
 Posty: 50
 Skąd: Kolno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-06-24, 00:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witaj 
 Przydażyła mi się kilka dni temu mała awaria. Jadwiga zaniemogła.
   
 Wybrałem się z kumplem do Augustowa , ale niestety po krótkim postoju na kawę w Mikołajkach kontrolki zgasły natychmiast po naduszeniu przełącznika rozrusznika.
 Sprawdziłem bezpieczniki- Oki.
 Czyżby aku , który założyłem w maju ?
 Aku był tak goracy, że nie dało się go wziąć w łapy. Sprawdziłem go na zwarcie cienkim kabelkiem i diagnoza była jedna- zero prundu.
 
 Do domu wróciłem na "holu"
 Jadźka dostała nowy akumulator . Po pomiarze ładowania okazało się , że ma 18V na wolnych obrotach i rośnie. Regulatorek do wymiany. Udało mi sie załatwić  jakieś  używki , ale i te były padnięte. W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią
   
 P.S.
 Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie
 |  
				| _________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
 Pozdrawiam Krzycho_R
 http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kozak_Barabasz   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 35
 Dołączył: 01 Maj 2008
 Posty: 1435
 Skąd: Poznań / Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-06-27, 13:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dlatego fajne są bajeranckie chromowane wskaźniki napięcia na kierownicę   Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......
 
 Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły).
 |  
				| _________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Merlin   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 63
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 3296
 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-06-27, 15:44 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzycho_r napisał/a: |  	  | W końcu w prezencie dostałem nowy regulatorek od Hondzi(wiekszej mocy). Po przelutowaniu kabelków wszystko działa jak należy. Przejechałem 500 km i już tak zostanie. Szkoda tylko , że Jadwiga puściła się z Hondzią   
 P.S.
 Jestem bogatszy o nowe doswiadczenie
 | 
 
 Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy.
 |  
				| _________________ Maciek
 MS (MaStodont) 1900
 
 
 Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 "Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzycho_r   
  
 Rocznik: 2000
 Dołączył: 11 Maj 2011
 Posty: 50
 Skąd: Kolno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-06-28, 11:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Kozak_Barabasz napisał/a: |  	  | ... Cieszyć się tylko, że napięcie było na poziomie 18v a nie znacznie wyższym ......
 
 Wtedy cała elektryka by się ładnie popaliła ..... (bezpieczniki nic by nie pomogły).
 | 
 
 Napięcie na aku było 18 Volt na tylko na wolnych (jak pisałem wcześniej)
 Na średnich siegało grubo ponad dwadzieścia kilka Volt. Widziałem sfajczone zegary i całe motocykle , dlatego nie próbowałem nawet sprawdzić jakie napięcie osiąga na wyzszych obrotach.
 A co do wskaźnika , to w Junaku posiadam amperomierz zaadoptowany z Triumph'a
 I myślę o czymś podobnym do Jadwini.Ważne , aby był to Amperomierz nie Voltomierz.
 
   
 
  	  | Merlin napisał/a: |  	  | 
 Napisz coś o sposobie przerobienia, kosztach przeróbki, cenie regulatora z Hondy.
 | 
 Tak jak pisałem wcześniej regulator dostałem za free , a przeróbka... no cóż potrzebne było jedynie gniazdo ze starego regulatorka i przylutować kabelki. Trochę cyny kilka centymetrów koszulki i izolacji - to całe koszta.
 Jeśli interesuje Cię dokładny opis podłączenia to mogę zrobić fotki
 |  
				| _________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
 Pozdrawiam Krzycho_R
 http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Budyniasty   
  
  
 Rocznik: 2000
 Wiek: 40
 Dołączył: 11 Maj 2013
 Posty: 294
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2014-09-19, 13:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | CZy w customie regiel jest w tym samym miejscu co w classicu? (r.2000) i jakie ma oznaczenie? też takie samo jak w classicu?
 |  
				| _________________ 1100 Custom!
 Blues to korzenie reszta muzyki to owoce
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bulioner   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Dołączył: 16 Wrz 2015
 Posty: 21
 Skąd: Skrzynice-Kolonia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-06-22, 18:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja mam taki problem, że padły mi już dwa rygle. Pierwszy rok temu. Dopóki akumulator mógł, to ratował instalację. Jak się ugotował, to wszystko zabłysło, sfajczyły się wszystkie żarówki i zgasło. Na szczęście była noc więc zauważyłem i zgasiłem moto. Dzięki temu po wymianie regla działało jak trzeba. Problem tylko, że zamontowałem zamiennik (oryginały mają cenę z czapy). Wytrzymał koło 6000 km. Padł na ostatniej paradzie tym razem robiąc zwarcie. Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek. Swoją drogą na zdrowy rozum regul to regul. Napięcia z alternatora i odbiór w większości moto jest podobny. Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu?
 |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojs40   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 59
 Dołączył: 25 Paź 2015
 Posty: 100
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-07-08, 11:33   REGULATOR NAPIĘCIA V-Star 1100 - ot |   
 |  
               | 
 |  
               | Powiedzcie proszę jaka jest różnica między regulatorami napięcia? Otóż można kupić nówkę do DS 1100 za 100 zł i można kupić za 350 zł. Czy warto? |  
				| _________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-07-08, 18:14, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-07-08, 19:10 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bulioner napisał/a: |  	  | Skąd pomysł na taką cenę regulatora akurat w Dragu? | 
 
 sam sobie odpowiedziałeś
 
  	  | Cytat: |  	  | Pytanie: jaki zamiennik użyć żeby wytrzymał i nie było dużo przeróbek. | 
 jeżeli jest to zamiennik, to nie ma żadnych przeróbek. 	  | Bulioner napisał/a: |  	  | oryginały mają cenę z czapy | 
 
 [ Dodano: 2018-07-08, 20:21 ]
 https://www.partzilla.com...4XY-81960-00-00  jak na oryginał, to cena do przyjęcia
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arkadiuk   
  
  
 Model: RS1600
 Rocznik: 2003
 Wiek: 43
 Dołączył: 17 Mar 2018
 Posty: 55
 Skąd: Zawiercie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-07-17, 16:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cześć, Z góry przepraszam jeśli pominąłem podobny do mojego temat , lecz szukałem czytałem i nie znalazłem
   
 Do rzeczy, Aku zaczął mi płatać figle ( częste rozładowywanie, a nawet brak doładowania po ok 40km jazdy)- ładowałem w domu akumulator 12h prądem ok 1A i pomierzyłem napięcia po założeniu do moto i niespodzianka:
 
 -Napięcie na aku przy wyłączonym zapłonie 12,75V
 - Napięcie na aku przy wolnych obrotach ok 14,2V
 
 aleee...
 
 - po odkręceniu manetki pojawia się napięcie ok 18V
 
 czyżby Regulator walnięty?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-07-17, 20:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | raczej tak. 18V to zdecydowanie za dużo. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arkadiuk   
  
  
 Model: RS1600
 Rocznik: 2003
 Wiek: 43
 Dołączył: 17 Mar 2018
 Posty: 55
 Skąd: Zawiercie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-07-18, 18:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak myślicie? Jest szansa, że aku jeszcze chwilę pożyje po wymianie regulatora (który zresztą już do mnie jedzie)? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojs40   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Wiek: 59
 Dołączył: 25 Paź 2015
 Posty: 100
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-07-19, 11:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | No cóż, ja bym na razie nie kupował nowego, podjedź do elektryka samochodowego i tam ci sprawdzą sprawność obecnego akumulatora. Wtedy podejmiesz decyzję. |  
				| _________________ "BAW SIĘ DOBRZE" To są właśnie te"stare dobre czasy" za którymi zatęsknisz w przyszłości ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jedrula   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2001
 Wiek: 61
 Dołączył: 11 Lis 2015
 Posty: 5
 Skąd: Zaprośnie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-10-09, 14:57   regulator napięcia |   
 |  
               | 
 |  
               | Koledzy. Podczas wymiany regulatora w mojej Yadwidze zauważyłem jeszcze jedną wtyczkę (niebieską). Może ktoś wie do czego ona jest? 
 
 
	
		| wtyczka.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 14 raz(y) 282.45 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |