uszczelki wydechów |
Autor |
Wiadomość |
kubus1982
Rocznik: 2001
Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2009 Posty: 23 Skąd: gostyń
|
Wysłany: 2010-01-01, 22:11 uszczelki wydechów
|
|
|
witam zdjałem oba wydechy i nie wiem czy tam jest potrzebna uszczelka? widze resztki czegos spalonego są , czy moge go przykrecic z tym "czymś" co pozostało czy sa jakies uszczelniacze? |
_________________ kubuś |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-01-01, 22:14
|
|
|
Jak nie będzie przedmuchów to, co to przeszkadza. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-01-01, 22:20
|
|
|
Jest oczywiście uszczelka. Raczej bym nie skręcał bez. Raz, że będzie ryczeć, a dwa może wypalić koncówki
[ Dodano: 2010-01-01, 22:24 ]
Zapytaj u nich http://moto.allegro.pl/sh...hop_id=5209437. To nie powinno byc drogie. Na alledrogo znalazłem od 6-20 zł, ale akurat żadnej do Gwiazdki |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Tomasz36
Model: MS1300
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 26 Skąd: obecnie Piaseczno
|
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 718 Skąd: ST
|
|
|
|
|
marian00
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 33 Dołączył: 01 Cze 2008 Posty: 304 Skąd: Wólka Kosowska
|
Wysłany: 2010-01-31, 14:44
|
|
|
A to nie beda takie same uszczelki jak w virago 535?? |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-01-31, 20:24
|
|
|
z opisu jaki jest w linku podanym przez Miodzika wynika, że 1100 ma takie same jak Virago 535, brak na rozpisce XVS650 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 862 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-02-01, 21:38
|
|
|
Przyłączam się do tematu: Dzisiaj demontowałem wydechy przy DS-ie 1100, ( 2-gi cylinder ) jest taki mały kolektorek wdechowy do, którego jest przykręcany wydech. Mam pytanie czy między kolektorem a wydechem musi być jakaś uszczelka? ( Przy wyjściu z cylindrów uszczelki są ) |
|
|
|
|
miodzik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 44 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 718 Skąd: ST
|
Wysłany: 2010-02-02, 13:39
|
|
|
Ja uszczelkę miałem, choć była tak wpasowana, że na pierwszy rzut oka nie było jej widać. Przy wyjmowaniu trochę się zdeformowała, ale z pomiarów wynikało że ma 46mm średnicy zewnętrznej i 38mm wewnętrznej. Jak przyjdą moje (lada dzień) dam znać czy pasują. Do XVS650 są inne. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
Ulica to nie tor.
|
|
|
|
|
Fatum
Rocznik: 2003
Wiek: 43 Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 7 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2010-04-13, 18:59
|
|
|
Ja zmowilem uszczelki i dostalem dwie jednakowe. Niestety o ile do przodu wchodzi jak zloto to do tylu ten rozmiar jest ciut za duzy... Wy tez tak macie? |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-05-27, 12:12
|
|
|
Zgodnie z serwisówką, w układzie wydechowym XVS 650 są dwa typy uszczelek:
4TR-14613-00-00 - między kolankiem a cylindrem (2 szt.)
- wymiary katalogowe to 38.20 x 45.60 x 4.8mm
4BR-14613-00-00 - między kolankiem tylnym a kolektorem wydechu tylnego (1 szt.)
- wymiary katalogowe to 30.50 x 39.10 x 5.0mm
Zapewne masz ten pierwszy typ, dlatego pomiędzy kolanko a kolektor ta uszczelka się nie mieści. |
|
|
|
|
aldek
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 53 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 417 Skąd: znikąd
|
Wysłany: 2010-05-27, 20:23
|
|
|
Wczoraj kupiłem taką uszczelkę w Larssonie. Zapłaciłem aż 2,67zł/szt |
|
|
|
|
Baggy
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 39 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 10 Skąd: Cz-wa Gmunden
|
Wysłany: 2014-06-16, 16:38
|
|
|
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Jakie wymiary mają uszczelki w DS XVS 1100 A 2006r VP16?
Stare mam troszeczkę zdeformowane i nie mogę ich dokładnie pomierzyć, a po modelu nie mogę za bardzo znaleźć |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-06-16, 22:51
|
|
|
Baggy napisał/a: | a po modelu nie mogę za bardzo znaleźć | eee tam
VP 161 http://www.larsson.pl/ind...OQ==&bid=111932
Jakby link nie chodził to : Uszczelka kolektora wydechowego 43x55x4
nr artykułu 6393159, cena 5,60 zł. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Baggy
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 39 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 10 Skąd: Cz-wa Gmunden
|
Wysłany: 2014-06-17, 05:56
|
|
|
Dzięki kolego, tak myślałem że to będzie ta, ale ona jest do wydechu który wychodzi z przodu, natomiast z tyłu między kolankiem a wydechem jest jeszcze jedna miedziana i jest mniejsza od tej 43x55x4. Nie jestem pewien ale może mieć wymiary 37x45x4. Czy może ktoś to potwierdzić? Na schemacie oznaczone jako 4 (większa ) i 5 (mniejsza)
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 114 raz(y) 124.08 KB |
|
|
|
|
|
MaciekS
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2009
Wiek: 47 Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 20 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2015-04-30, 21:17
|
|
|
Odgrzeje wątek. Zdjąłem wydechy i nie zauwazyłem żadnych uszczelek. Ile łacznie powinno byc w XVS 1100 classic z 2009 ? Po jednej na przód i na tył ? W opisach w sklepach czy na allegro podają najczesciej do XVS do 2005 roku. Do nowszych nie znajduje. |
|
|
|
|
Baggy
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 39 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 10 Skąd: Cz-wa Gmunden
|
Wysłany: 2015-05-05, 06:33
|
|
|
U mnie skończyło się tak że wyszukałem w katalogu z częściami do gwiazdeczki numery uszczelek i zamówiłem w Intermotors. Niestety w IM nie mieli zamienników więc kupiłem oryginały które sporo kosztują. Potrzebowałem 2 uszczelki oznaczone 4 i jedną oznaczoną 5 jak na rys. wyżej
Co do braku uszczelek to przyjrzyj się dobrze bo ja też nie mogłem jednej znaleźć a okazało się że bardzo ładnie się wprasowała a za razem przepaliła i trzeba było ją operacyjnie wyciągać
A tutaj link do katalogu z częściami
https://www.yamahapartsan...r&dealernumber=
Jak znajdę opakowania to napiszę oznaczenie tych uszczelek. |
_________________ I love this smell
I love this sound
As a napalm in the morning |
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-05-05, 18:07
|
|
|
mnie ta 2 zastanawia - wygląda jakby była miedzy kolankiem a rurą wydechową
sadzę jednak że razem z 9 idą między rury a tłumiki - niestety z obrazka jakoś to nie wynika - z katalogu ...tym bardziej - Exhaust gasket - mogli rownie dobrze napisać "taki tam bulbulator z przyczłapami"
mam zamówione uszczelki bo mam przedmuch z kolanka - strzały w tłumik mi nie przeszkadzają ale głośno pod zadkiem jest
[ Dodano: 2015-05-08, 12:43 ]
no to już wiem wszystko
złą uszczelkę przysłali ((
między głowicę i kolektor to ta nr 4 miedziana
między kolanko kolektora a tylną rurę wydechową 5 (azbestowa ? )
a 2 i 9 to takie grafitowe .... izolatory mocowań osłon rury wydechowej (to mi przysłali ciućwoki) - ten sam numer katalogowy
15 to uszczelki tłumików |
|
|
|
|
Romuald
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 132 Skąd: Bestwina
|
Wysłany: 2016-03-01, 21:57
|
|
|
W związku z wymianą tłumików też przerabiam ten temat. Niestety te uszczelki tanie nie są, ja znalazłem prawie wszedzie że kosztuja 40pln.
Natomiast mam jeszcze problem z połączeniem jak na rysunku poniżej:
Czy tulejkę oznaczoną nr 15 też trzeba za każdym razem wymieniać oraz czy połaczenia zaznaczone kolorem trzeba uszczelnić jakąś pastą.
Tłumiki dosałem rozłączone w tym miejscu natomiast jak się temu przyjrzałem widze że jest to wysmarowane czymś szarym.
|
|
|
|
|
nunio
Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja
|
Wysłany: 2016-03-01, 22:05
|
|
|
Romuald - to "szare" to właśnie ta pasta... ona po skręceniu musi zostać wypalona najlepiej na wolnych obrotach, aż przestanie dymić... a jeżeli przy rozbieraniu tej tulei nie uszkodzono, to spokojnie możesz jej użyć tak długo, jak jest cała... tylko oczyścić wszystko ze starej pasty i będzie pan zadowolony
W niektórych układach jest to dość kruchy, prasowany grafit ale ten przy rozbiórce by się chyba rozleciał... tak sądzę... |
_________________ cenzura//Kozak_Barabasz |
|
|
|
|
|