Dragstar licznik |
Autor |
Wiadomość |
raf.ftr.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 172 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2009-11-20, 00:26 Dragstar licznik
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem tutaj pierwszy raz i dopiero przymierzam się do zakupu draga. Mam pytanie do użytkowników tych maszyn, czy one wszystkie na licznikach nie mają wskaźnika paliwa? Widziałem tylko w Road starach kontrolkę rezerwy. A jak to jest z Dragiem?
Proszę przeczytać punkt 1 regulaminu i się do niego dostosować
Następny post oficjalne ostrzeżenie evil LARRY/ Mod |
Ostatnio zmieniony przez LARRY 2009-11-20, 06:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
koszerny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1747 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2009-11-20, 00:31
|
|
|
niestety wszystkie nie maja do rezerwy kontrolek itp.
tylko kranik |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-11-20, 02:12
|
|
|
Proponuję zerknąć do 1. pkt. regulaminu forum. Wyszczególniony przy rejestracji. Jest specjalny dział do przywitania. Niemniej jednak witam.
Co do kontrolki rezerwy, koszerny ma rację. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Królowa
Model: PLECACZEK
Wiek: 40 Dołączyła: 11 Sie 2009 Posty: 236 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2009-11-20, 12:39
|
|
|
No nie odstraszą nam kociewiaka, raf.ftr. najpierw powitalnia:) |
_________________ "...chwila,która trwa może być najlepszą z Twoich chwil..." |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4813 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-11-20, 12:53
|
|
|
evil |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
jkurnik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 193 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2009-11-20, 17:07
|
|
|
Mój drag nie ma kontrolki paliwa. To że cza sna tankowanie czuje po tym, że muszę kranik przekręcić na rezerwę. |
_________________ YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400 |
|
|
|
|
Jacek
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 310 Skąd: Zielonka k/W-wy
|
Wysłany: 2009-11-20, 19:50 Re: Dragstar licznik
|
|
|
raf.ftr. napisał/a: | Witam wszystkich forumowiczów.
Jestem tutaj pierwszy raz i dopiero przymierzam się do zakupu draga. Mam pytanie do użytkowników tych maszyn, czy one wszystkie na licznikach nie mają wskaźnika paliwa? Widziałem tylko w Road starach kontrolkę rezerwy. A jak to jest z Dragiem?
Proszę przeczytać punkt 1 regulaminu i się do niego dostosować
Następny post oficjalne ostrzeżenie evil LARRY/ Mod | We wszystkich dragach nie ma czegoś takiego jak wskaźnik paliwa. Jest kranik, który ma funkcję rezerwy, ale ja stosuję zasadę - przejechałem 200 km, tankuję. |
|
|
|
|
Gucio68
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 669 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-11-20, 20:19
|
|
|
raf.ftr. napisał/a: | nie mają wskaźnika paliwa |
Niestety-to i umiejscowienie stacyjki się "japanom"nie udało,ale reszta
[ Dodano: 2009-11-20, 20:19 ]
idzie z tym żyć |
_________________ Gucio68 pozdrawia :-)
|
|
|
|
|
raf.ftr.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 172 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2009-11-20, 21:07
|
|
|
Co do powitania to zrobiłem mam nadzieję wszystko prawidłowo.
To, że nie wyszło "japanom" umiejscowienie stacyjki no i brak kontrolki to pewnie można im wybaczyć jeśli cała reszta (jak słyszę i czytam) jest ok.
Jkurnik, a ile na rezerwie można jechać?
[ Dodano: 2009-11-20, 21:09 ]
Nie zauważyłem Jacek już odpowiedział. |
_________________ Boulevard C 109 RT |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-11-20, 21:13
|
|
|
Ja stosuję zasadę 180 mil tankuję na rezerwie jakieś 15 mil, czyli około 20 km, ale na pewno nie wiem nie próbowałem do sucha jeździć. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
raf.ftr.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 172 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2009-11-20, 22:00
|
|
|
Gorsza sprawa kiedy podróżuje się po poważnych bezdrożach. Od jednej stacji do drugiej +- 200km. wtedy lipa, jedyne wyjście to chyba awaryjnie jakiś kanisterek przy sobie wozić. |
_________________ Boulevard C 109 RT |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-11-20, 22:03
|
|
|
to chyba na syberii |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
ttom
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 55 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 1694 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2009-11-20, 22:14
|
|
|
raf.ftr. napisał/a: | Gorsza sprawa kiedy podróżuje się po poważnych bezdrożach. Od jednej stacji do drugiej +- 200km. wtedy lipa, jedyne wyjście to chyba awaryjnie jakiś kanisterek przy sobie wozić. |
No to na każdej trzeba tankować... Zbiornik ma 16 litrów... |
_________________ Bo w życiu chodzi o to, żeby nadać mu sens...
|
|
|
|
|
raf.ftr.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 172 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2009-11-20, 22:57
|
|
|
Nie koniecznie na Syberii. Mieszkam nie tylko w Polsce, ale ze względu na pracę też w Norwegii (północnej). Jadąc tutaj śmigam przez Szwecję. Samochodem nie ma problemu bo mam tylko jedno tankowanie w połowie drogi, a zauważyłem, że nocą większość stacji jest niestety zamknięta. Jest odcinek ok 200 km. gdzie jest kompletne bezludzie. Wspomniałem o takim prawie ekstremalnym przypadku bo (jak już kupię draga) w przyszłym roku wybieram się tutaj motorem. Oczywiście wcześniej muszę dokładnie przeanalizować trasę. |
_________________ Boulevard C 109 RT |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
|
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2009-11-21, 00:29
|
|
|
Po prostu nie wolno dopuszczać do tego, by gwiazdeczka traciła moc z powodu braku paliwa. Chociaż w Virażce jest kontrolka rezerwy, to już po 100 milach zajeżdżałem na tankstacje (bak 8,5l) To samo będę praktykował z gwiazdeczką i każdemu polecam wdrożyć tą zasadę.
raf.ftr. napisał/a: | To, że nie wyszło "japanom" umiejscowienie stacyjki no i brak kontrolki to pewnie można im wybaczyć jeśli cała reszta (jak słyszę i czytam) jest ok |
To może nie mieć żadnego znaczenia jeśli masz taki alarm (jak ja), który ma funkcję nieużywania kluczyka i zapalania z pilota.
raf.ftr. napisał/a: | a ile na rezerwie można jechać? |
To jest bardzo względna sprawa. Przy spokojnej jeździe możesz przyjąć minimum 50km. |
_________________ Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.
Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.
Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
|
|
|
|
|
jkurnik
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 193 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2009-11-21, 10:43
|
|
|
raf.ftr. napisał/a: | Jkurnik, a ile na rezerwie można jechać? |
Nie wiem nie sprawdzałem - ale raz pchałem już draga bo jak sie okazało był nieszczelny wężyk przy kraniku a zostawiłęm moto na kraniku ustawionym na rezerwę - no i całe paliwo wykapało przez noc. Przejechałem 2 kilometry i stop:(
EDDIE napisał/a: | nie wolno dopuszczać do tego, by gwiazdeczka traciła moc z powodu braku paliwa. |
Czemu nie wolno? Ja zawsze tak jeżdzę że jak czuje spadek mocy to się przełączam na rezerwę i szukam stacji. Stacje mam pod nosem jedna za drugą więc zero stresu. Na dłujższym wypadzie tankuje zawsze pod korek na każdej napotkanej stacji.
EDDIE napisał/a: | a ile na rezerwie można jechać?
To jest bardzo względna sprawa. Przy spokojnej jeździe możesz przyjąć minimum 50km. |
A komuś sikę udało tyle przejechać? |
_________________ YAMAHA XVS 1100A Classic
YAMAHA XVS 1100A Custom
HONDA Shadow VT 125
Minsk 125 typ 400 |
|
|
|
|
raf.ftr.
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 49 Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 172 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2009-11-21, 11:13
|
|
|
W Polsce myślę, że nie ma takiego problemu. Kozak pisze o 350 km. na pełnym zbiorniku, ale pewnie jest różnica też między 650,a 1100. Ile pod korek wchodzi do jednego i drugiego, no i ile średnio (faktycznie) Wam spalają? |
_________________ Boulevard C 109 RT |
|
|
|
|
krotom
Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2821 Skąd: brać czas i chęci
|
Wysłany: 2009-11-21, 13:02
|
|
|
raf.ftr. napisał/a: | [...] Ile pod korek wchodzi do jednego i drugiego, no i ile średnio (faktycznie) Wam spalają? | o paliwożerności Dragów jest osobny, 8-stronicowy, temat miłej lektury
[ Dodano: 2009-11-21, 13:09 ]
o pojemności baków (i innych rzeczach) przeczytasz w dziale technicznym
650-ka Cytat: | Zbiornik paliwa
CLASSIC oraz CUSTOM
Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 16 l
W tym rezerwa: 3 l |
1100-ka Cytat: | Zbiornik paliwa
CLASSIC oraz CUSTOM
Rodzaj paliwa: PB 95 (benzyna 95- oktanowa)
Całkowita pojemność zbiornika: 17 l
W tym rezerwa: 4,5 l |
|
_________________
AB Rh+ |
|
|
|
|
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2009-11-21, 16:15
|
|
|
jkurnik napisał/a: |
EDDIE napisał/a: | nie wolno dopuszczać do tego, by gwiazdeczka traciła moc z powodu braku paliwa. |
Czemu nie wolno? Ja zawsze tak jeżdzę że jak czuje spadek mocy to się przełączam na rezerwę i szukam stacji. Stacje mam pod nosem jedna za drugą więc zero stresu. Na dłujższym wypadzie tankuje zawsze pod korek na każdej napotkanej stacji.
|
Ano dla braku stresu. Brak mocy może ciebie spotkać w najbardziej nieodpowiednim momencie, na przykład przy wyprzedzaniu, kiedy to zabraknie ci 10 metrów by dokończyć manewr. Po co narażać się na własne życzenie ? roll |
_________________ Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.
Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.
Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
|
|
|
|
|
|