Chcę pójść o level wyżej z Draga 650 na 1100 Silverado |
Autor |
Wiadomość |
Fisz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 26 Mar 2017 Posty: 48 Skąd: gm. Stare Babice
|
Wysłany: 2018-06-19, 05:50 Chcę pójść o level wyżej z Draga 650 na 1100 Silverado
|
|
|
Cześć Wam. Jednak odczucie " mocy przybywaj" i mnie dopadło w drugim sezonie. Mam na oku oryginalnego Silverado 1100 i może w tym tyg kupię. Jeździłem w zeszły weekend na Dragu 1100 kolegi (mobilek70 dzięki raz jeszcze) i bardzo mi się spodobało. Jednakże na moim Customie i siodle mustanga siedzi mi się wygodniej, niżej. Nie twierdzę, że źle, ale inaczej. Wygodniej manewrować, może kwestia wagi. Wiem, może to też kwestia przyzwyczajenia.
Proszę Was o porady i o Wasze odczucia szczegolnie tych z Was co się przesiedli z 650 na 1100. Znam kobiety co też przeszły na wyzszą stronę mocy i dają radę
Kocham swoje pierwsze moto wiec trudno będzie mi się z nim rozstać. Jest to ten pierwszy, dziewiczy cukiereczek. W miasto ok, ale w trasie troche brakuje tej mocy.
Dziękuję z góry za zachęty do zmiany na 1100 jak i te które okażą się bym nie zmieniał, bo np w mieście będzie mi się lepiej manewrowało 650.
Pozdro
Fisz |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1718 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-06-19, 06:01
|
|
|
Po 650 możesz spokojnie rozglądać się za 1600-1700, i to jest dobra zmiana, manewrowanie na mieście tak jak 1100 a przyjemność z jazdy inna |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
robert_p (vel Hipis)


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1844 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2018-06-19, 08:00
|
|
|
Ja tak jak pisał Robrob poszedłem od razu w 1700 i była wielka frajda
Jeśli nie chcesz mieć różnicy w siedzeniu, poza mocą oczywiście , wybierz 1100 custom .
Spokojnie dasz radę i śmiało zmieniaj. Jak 1100 będzie mało pójdziesz wyżej. Zmiany są fajne |
_________________ Hipis
 |
Ostatnio zmieniony przez robert_p (vel Hipis) 2018-06-19, 08:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
teper

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 790 Skąd: Pacew
|
Wysłany: 2018-06-19, 08:01
|
|
|
Fisz, mam radka do sprzedania zapraszam na kawę |
_________________ If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle |
|
|
|
 |
GREEN67


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 57 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 420 Skąd: BANIOCHA WIEŚ
|
Wysłany: 2018-06-19, 08:26
|
|
|
Fisz, też przesiadłem Się z DS650 na RS1700,także spoko dasz radę na DS1100. |
_________________ ,,Racja jest jak dupa,każdy ma swoją" J.Piłsudski
 |
|
|
|
 |
spajk77


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 768 Skąd: Support 18 Poland
|
Wysłany: 2018-06-19, 08:46
|
|
|
RS1700 |
_________________ Support Your Local 18 |
|
|
|
 |
Kita


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 39 Dołączył: 05 Kwi 2015 Posty: 347 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-06-20, 06:51
|
|
|
Podczepiam się pod temat, Fisz, mam nadzieję że się nie pogniewasz?
Fisz napisał/a: | Kocham swoje pierwsze moto wiec trudno będzie mi się z nim rozstać. |
Mam to samo, z tym że dorzuciłbym pierwszy chooper . I szczerze powiedziawszy, gdyby nie pewne braki właśnie tej mocy, to w życiu bym się nie przesiadał... Przeżyłem już 4 fantastyczne sezony na tej maszynie i przekonany jestem że jeszcze wiele lat mogłaby mi z powodzeniem służyć
Myślę żeby przesiąść się na MS1300, nie wiem dlaczego ale po prostu podoba mi się ta maszyna.
teper, możesz jakoś zaprezentować swoją maszynę? Może bym się skusił . |
_________________
 |
|
|
|
 |
teper

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 790 Skąd: Pacew
|
Wysłany: 2018-06-20, 07:42
|
|
|
Motocykl jest teścia RS1700 z 2009 roku, ogloszenia jeszcze nigdzie nie ma podaj email na pw to Ci wyślę zdjecia. Cena 21500 |
_________________ If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle |
|
|
|
 |
Miron


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1991 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-06-20, 18:23
|
|
|
Wow, taka cena za RS z 2009, dobra cena |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
 |
sly1078


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1362 Skąd: Dragoni - Wrocław
|
|
|
|
 |
Fisz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 26 Mar 2017 Posty: 48 Skąd: gm. Stare Babice
|
Wysłany: 2018-06-21, 08:01
|
|
|
Koledzy, mam wielką ochotę zmienić moto ale mimo tego że to po prostu rzecz nabyta jakoś po roku nie mogę tego zrobic mentalnie, jakbym miał oddać swoje wyczekiwane pierwsze dziecko do adopcji, w inne ręce. Biję się ostatnio z myślami...zostaw go jest Twój cukiereczek, a zaraz przeglądam co chwile ogłoszenia i nie mogę spać czy wy tez tak mieliście?
poza tym tego już znam objechałem 2 tys mil i nic...nic się nie dzieje...czasem dwójka nie wejdzie bo za lekko w górę daję no i boję sie że kupię a okaże się szrot gorszy niz mój 650...
kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo. Wczoraj kolegę wiozłem , szczupaka 60kg i powiem tak...poczułem się jak za dawnych lat kiedy na motorynce przewoziłem drugą osobę, mocy przybywaj !!!! bardzo słabo się jechało. mocy ledwo co, ale nie mówię że nie dało się jechać by co niektórych nie urazić haha.
Reasumując, po powrocie z wakacji tj na początku sierpnia będę wykonywał myślę poważne ruchy wystawiająć mojego na sprzedaż, chyba że w rozliczeniu go oddan zamieniając na większy. Czekam na coś ciekawego co będzie miał Polkom bo mam do niego 6km
są jeszcze jakieś Motomaliny ale to spory kawałek drogi....
niebawem wrzucę linka ze zdjęciami w grupie sprzedam choć się tego boję. |
|
|
|
 |
kusy

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 237 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2018-06-21, 08:44
|
|
|
Z tą zamianą to sobie odpuść. To ty szukasz moto a nie ono ciebie. Po drugie ,wiesz na czym polega zamiana? Kto kogo bardziej zrobi w chu.a.
Ja swoje pierwsze "dziecko" ( DS 650 ) sprzedałem po trzech sezonach. Powód? Przejechałem się 1600. Od razu zachorowałem na te gabaryty i moc. W mojej stajni do tej pory były 3 x 1700 a obecnie szczyt moich marzeń motocyklowych Roadliner S 1900. Nie wahaj się i spełniaj swoje marzenia motocyklowe. |
_________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT |
|
|
|
 |
Fisz


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 47 Dołączył: 26 Mar 2017 Posty: 48 Skąd: gm. Stare Babice
|
Wysłany: 2018-06-21, 09:00
|
|
|
GREEN67, spajk77, ale RS 1700 są na pasku, ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd... wrócę z wakacji i rusze wiec z tematem na ostro. Nkestety nie mam sie jak przejechac na RS czy MS 1700 a 1300 ...na DS m1100 mobilka70 już jechałem ale zapomne za miesiac jak to było
Pozdro. |
|
|
|
 |
tqmeh


Model: MS1300
Rocznik: 2018
Dołączył: 12 Cze 2013 Posty: 1261 Skąd: Liberec
|
Wysłany: 2018-06-21, 10:00
|
|
|
Fisz, słyszysz sam siebie ws rodzaju napędu..... ponoć....
Na pasie masz spokój tzn trzeba sprawdzić dla bezpieczeństwa naciąg i NIC więcej, jest tu z nami w grupie Kolega który ma napasie ponad 100tys czy na tym samym nie wiem ale jak by to było lipne rozwiązanie nie jeździł by tyle na takim moto.
Mój MS1300 37tys na pasie bez najmniejszych problemów kolejny już 20tys
Jak napisał kusy szukaj moto które Tobie podejdzie a nie patrz czy to wał czy pas, OK omijaj łańcuchy
Jak już polatałeś potrzebujesz trochę mocy więc 650>>1100 może być mało
LwG |
_________________ Pozdrawiam Tomek
http://aprs.fi/?call=SQ6OEN-10 Link do skopiowania trasa na żywo |
|
|
|
 |
SATURIAN


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1614 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2018-06-21, 12:36
|
|
|
Fisz napisał/a: | jakbym miał oddać swoje wyczekiwane pierwsze dziecko do adopcji, w inne ręce. Biję się ostatnio z myślami...zostaw go jest Twój cukiereczek, |
Chłopie , mam nadzieję , że piszesz to po pijaku ......, bo tylko tak to sobie tłumaczę |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 |
|
|
|
 |
pyra


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5379 Skąd: pyrlandia

|
Wysłany: 2018-06-21, 17:37
|
|
|
Fisz napisał/a: | ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd... | jeszcze będziesz błagał o pas , jak ci wał nawali to pas jest bardziej bezobsługowy, niż wał. Rozmawiaj tylko z tymi, co jeździli na pasie , a nie z tymi,co ponoć.....
Fisz napisał/a: |
kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo. | a porównałeś sobie wymiary czy tylko chyba ? |
|
|
|
 |
Miron


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1991 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2018-06-21, 18:38
|
|
|
Fisz, kup DS 1100 i będzie pan zadowolony, po co masz mieć problemy z pasem |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
 |
spajk77


Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 768 Skąd: Support 18 Poland
|
Wysłany: 2018-06-21, 21:44
|
|
|
pyra napisał/a: | Fisz napisał/a: | ponoć zawsze lepszy kardan, a jak słyszałem tu i tam że pasek bywa tez problemowy a to że na zanieczyszczenia trzeba uważać, a to że cos tam trzeba dokręcać itp itd... | jeszcze będziesz błagał o pas , jak ci wał nawali to pas jest bardziej bezobsługowy, niż wał. Rozmawiaj tylko z tymi, co jeździli na pasie , a nie z tymi,co ponoć..... |
pas, pas, pas. kardan zabiera duzo mocy i trza sie o niego troszczyc. pasa nie dotykalem od zakupu moto. aktualny przebieg ~51000km.
Fisz napisał/a: | kolejna sprawa... tym 650 przeciskam się po mieście jak na rowerze... niestety w moto powyżej litra chyba byłoby mi juz nie tak łatwo. |
a za mna jadacym na 1900 nie nadazales sie przeciskac to nie o grubosc motocykla a o kierownika idzie |
_________________ Support Your Local 18 |
|
|
|
 |
mobilek70


Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 225 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-06-21, 23:38
|
|
|
spajk77 napisał/a: | nie o grubosc motocykla a o kierownika idzie |
Spajk bez przesady taki najchudszy to ty nie jesteś |
_________________ ROYAL STAR 1300
wszystko jest możliwe wystarczy bardzo chcieć i w to uwierzyć |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2018-06-22, 05:33
|
|
|
Każdy chwali swoje, a najwięcej jest o RS 1700. Więc przewrotnie zadam pytanie co w nim jest takiego najlepszego?. Jeździłem DS 650(około 24 tyś km) potem był DS1100 (około 40tyś km), teraz jest MS1300 (ponad 27tyś km). Dodam że jeździłem też MS1700, VTX 1300, VTX 1800, Yamaha Super Tenere, HD Electra Glide (4 tyś km). Co bym teraz najchętniej kupił ? i tu niespodzianka DS 1100. Bo to nim najlepiej mi się jeździło. Jak znajdę odpowiednią sztukę to kupię.
Fisz, Masz ochotę przymierzyć się do MS1300, to zapraszam masz blisko, a przy okazji pogadamy o odczuciach z jazdy różnymi motocyklami.
[ Dodano: 2018-06-22, 06:35 ]
mobilek70, Ciebie też zapraszam |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
|