YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zatarty silnik V Star 650
Autor Wiadomość
ThePablo 


Rocznik: 2001
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2013-06-06, 19:45   zatarty silnik V Star 650

Witam. Jestem z Siedlec i mam "mały" problem. Poszukuję pomocy. Ale od początku.
V-Star to było moje marzeniem które się spełniło w zeszłym roku. Było pięknie aż do zeszłego tygodnia. Silnik odmówił mi posłuszeństwa i to na amen. Najpierw zaczęło coś delikatnie drżeć przy 80 zwolniłem do 60 i potem stało się - silnik się zatarł. Moim Vkiem przejechałem może ze 3 zbiorniki paliwa nawet się nim nie nacieszyłem a jest naprawdę piękny. Motocykl sprowadzony ze stanów przez miłośnika, który chuchał i dmuchał. Motocykl piękny jak nowy przebieg 8 tys mil. Widać że był w poszanowaniu. Ale się zepsuł i to poważnie. Zaprowadziłem maszynę do dobrego mechanika. Mechanik zlał olej i ... złote opiłki w oleju co świadczy że panewki raczej poszły, jak panewki to i wał. To mogło paść od zatarcia tłoków bo tak jak teraz pomyślę o ostatniej jeździe to mogło silnik przytrzeć na cylindrach i dalej już poszło . Mechanik nie chce mnie naciągać na dalsze koszty i nie rozbiera silnika bo chyba nie ma po co. Koszt części raczej będzie wysoki.
Poszukuję sam nie wiem czego ... :? Części raczej nie wchodzą w grę bo remont wyjdzie drogo.
Poszukuję silnika - dobrego z gwarancją rozruchową. Macie może namiar na osobę która jest godna polecenia w tych tematach. Kurde jestem trochę rozbity tą informacją.
Wypytałem mechanika jaka mogła być przyczyna. Powiedział że nie wie czemu, znał motocykl, poprzedniego właściciela, olej wymieniany, moto serwisowane. Po prostu pech. Ja jeszcze biorę pod uwagę awarię pompy olejowej bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.


zmieniłem tytuł na sensowny. witek
Ostatnio zmieniony przez Anula 2016-12-01, 22:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-06, 20:00   

Rozbieraj sam ten silnik. Nic nie ma do stracenia.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Bakteria77 



Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 26
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 1551
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-06-06, 20:06   

współczuję, ale
ThePablo napisał/a:
Motocykl piękny jak nowy przebieg 8 tys mil

to chyba max. w 3 lata wokół komina, a nie w 11 lat.
 
 
ThePablo 


Rocznik: 2001
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2013-06-06, 21:40   

Może bym i rozebrał tylko co dalej. Części cholernie drogie a używanych zbyt wiele nie ma. O nowych można zapomnieć bo ceny powalają na kolana. Naprawdę jestem w kropce. Najlepszym rozwiązaniem byłoby chyba znalezienie innego serca. Bo to chyba wyjdzie najkorzystniej. Tylko gdzie, skąd za ile i jaki? To jest teraz dla mnie zasadnicze pytanie.

[ Dodano: 2013-06-06, 21:42 ]
Co do przebiegu to różnie bywa. Ja mam auto prywatne, ma 10 lat i przebieg 70tys km. Od nowości oczywiście. Samochodem się jeździe cały rok. Motocykl połowę roku stoi.
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2013-06-06, 21:53   

Jeżeli chcesz coś z tym zrobić to części używane i całe silniki dostaniesz na ebayu.
Niestety całego silnika nie kupisz (chociaż są dostępne) bo pan rostowski tak cię ogołoci że wyjdzie Ci taniej kupić motocykl w Polsce.
Tu musisz zapoznać się z cłami i podatkami od towarów sprowadzanych spoza UE.
Aby to rozsądnie ominąć musisz rozebrać swój silnik i sprowadzać poszczególne części które Ci są potrzebne - tak aby jeden zakup nie był wyższej wartości niż 100 euro czyli ok. 150$ wraz z przesyłką.
Tańszego wyjścia nie znajdziesz.
Więc rozbierz silnik u fachowca - spisz części jakie potrzebne są i działaj. W takim przypadku możesz na pewno liczyć na pomoc forumowiczów.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-06-06, 21:57   

... spróbuj tu, wiem, że cena trochę niepromocyjna, ale ... http://www.allegromat.pl/aukcja138269
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2013-06-07, 10:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2013-06-06, 22:05   

http://www.ebay.com/itm/0...c392f69&vxp=mtr
Tu masz komplet tłoki + cylindry za 150$

Tu panewka do wału za 45$
http://www.ebay.com/itm/Y...d02aa34&vxp=mtr
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
Ostatnio zmieniony przez soft 2013-06-06, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-06-06, 22:08   

zadzwoń tu może mają silnik i dostaniesz gwarancję 606814703 nawet nie jest to daleko od siedlec
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-07, 10:12   

Nie ma sensu robić zakupów przed rozebraniem silnika. To działanie od dupy strony i związane z tym bardzo duże prawdopodobieństwo poniesienia zbędnych kosztów.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
toni175 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 42
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 33
Skąd: starachowice
Wysłany: 2013-06-07, 18:50   

hej. czasem zdarzają się silniki do yamahy bulldog w cenach 1500-2500pln. to jest ten sam silnik, jedynie wykończenie się różni. czasem mozna kupić cały motocykl powypadkowy w granicach 5tys, wyjmiesz silnik a resztę pchasz dalej. Nie baw się w remonty bo to paplanie siię w błocie.
 
 
ThePablo 


Rocznik: 2001
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 5
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2013-06-07, 22:38   

Panowie, zaprowadziłem motocykl do fachowca który serwisował Draga przed kupnem poprzedniemu właścicielow. Mechanik powiedział że silnik zatarty (to już wiecie) i do remontu się nie nadaje. Motor zwiozłem do garażu ale poznanie przyczyn usterki nie dawało mi spokoju. Pojechałem do chopaka z Siedlec, który sprowadza i serwisuje motocykle. porozmawiałem z nim, pomógł mi załatwic silnik i duzo więcej ale po kolei.
Przyjechał dzisiaj do mnie sprawdzić jedną rzecz. Odkręcił osłone filtra oleju i ..... :shock: POPROSTU SZOK. Mechanik który wymieniał olej (nie chcę podawac jeszcze ktory z Siedlec) załozył filtr ODWROTNĄ STRONĄ!!!!!! Szkolny błąd. Pompa olejowa tłoczyła olej w ścinę filtra, poprostu dusiła olej. Silnik nie miał smarowania i sie zatarł. KOSZMAR.
Byłem dzisiaj u poprzedniego własciciela (który obecy motocykl tez tam serwisuje i tez tam wymienia olej) opowiedziałem o cłym wydarzeniu, włosy stanęly na głowie.
Byłem tez u mechanika, zaniemówił jak mu o ty powiedziałem, poźniej sie zaczął wykręcać.
jeśli się nie dogadam polubownie idę do sądu. A opinia dobra tego mechanika bardzo ucierpi. :evil: :evil: :evil:
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-08, 09:08   

No to idź do tego "fachoffca" i niech remontuje za swoje pieniążki. Przy okazji podaj namiar na tego specjalistę. Uchronisz innych przed katastrofą. Nie daj mu się wykręcić. Zaczerpnij informacji u ludzi znających prawo, czy gdy dojdzie do sprawy sądowej nie będzie potrzebna opinia rzeczoznawcy.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-06-08, 10:09   

Jak można założyć odwrotnie filtr w 650 ? :shock: trzeba być ślepym, mieć ZERO pojęcia o tak podstawowej czynności jak wymiana oleju oraz filtra lub wymianę filtra robiła osoba która uczy się tego fachu........ w każdym z tych przypadków wina tkwi po stronie owej osoby, osobiście nie bawiłbym się w remont silnika lecz wymienił na sprawny z podobnym przebiegiem ponieważ co fabryka to fabryka, a przebiegi silników po remontach (zwłaszcza nowszych konstrukcyjnie) nie powalają na kolana ;/
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-09, 21:57   

Radio napisał/a:
ak można założyć odwrotnie filtr w 650 ?


bardzo prosto wbrew pozorom, podobnie zresztą jak w xvs 1100. I nie trzeba być ślepym. Wystarczy odwrócić uwagę na chwile i doopa. Jedna strona od drugiej aż tak strasznie się nie rożni. Nie usprawiedliwia to wszak mechanika, którego obowiązkiem jest dwa razy popatrzeć. Kłania się oszczędność Yamahy i brak kontrolki ciśnienia oleju, zarówno w modelu XVS650, jak i 1100 ;/ mała, niby rzecz, a jaka przydatna. Tak, czy siak, przez błąd mechanika jest problem. Mechanicy motocyklowi kroją ciężka kasę za prozaiczne czynności, a szkoda im parę groszy na ubezpieczenie, a szkoda.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-06-09, 22:09   

witek1965, niewidomi nie naprawiają pojazdów i nie grają w karty ot co..... a tłumaczenie typu... bo wystarczy na chwile odwrócić uwagę nie tłumaczy nikogo bo gdyby tak każda kompetentna osoba odwracała na chwile uwagę i byłby to na ten przykład chirurg to czarno to widzę ;D zresztą nieważne, ważne że mechanior dał duupy a teraz wykręca się od odpowiedzialności..... do sądu jeżeli zachodzi taka potrzeba trzeba iść i nie szczypać się ponieważ od zawodowego błędu należy i powinno być się ubezpieczonym, stawiam jeszcze na to że za ową usługę mechanik nie wystawił rachunku, ThePablo, mylę się czy tak jest ?
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 57
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2013-06-09, 22:52   

Radio napisał/a:
witek1965, niewidomi nie naprawiają pojazdów i nie grają w karty ot co

W tym przypadku silnik sie zatarl wiec sprawa powazna i wlasciciel robi halas ale takich kwiatkow na forum pamietam wiele tyle ze nie byly tak tragiczne w skutkach ale to nie wyjatek ze mechanik sie pomylil.
Przypomne tylko zacisk hamulcowy przykrecony do gory nogami oraz odwrotnie przykrecona tarcze hamulcowa w innym motocyklu ;d
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2013-06-09, 23:20   

Albo klocki hamulcowe zalożone metalem do tarczy :hahaha:
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
gery73 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 232
Skąd: Kielcówek
Wysłany: 2013-06-12, 08:49   

Ja pier..e jak można filtr założyć drugą stroną ... Mam nadzieję że maszynę naprawisz, ale z całej tej sytuacji wypływa jedna nauczka jak kupujemy nowe moto to robimy mu zawsze przegląd i nieważne że właściciel mówi że moto gotowe do sezonu - ta prosta zasada uchroniła by Ciebie przed tym bagnem.

Pozdrawiam gery73
_________________
Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager
 
 
qbczas1984 


Model: SYMPATYK
Wiek: 40
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 175
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-06-12, 12:33   

ThePablo daj wieści jak sprawa się ma.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-06-12, 19:39   

Radio, ja nikogo nie tłumaczę i nie usprawiedliwiam, a z chirurgiem to akurat dobry dałeś przykład. Jak bardzo mocno poszukasz, to znajdziesz mnóstwo przykładów zaszytych w ciele pacjenta instrumentów, a przecież liczy je po zabiegu instrumentariuszka, amputowanych zdrowych kończyn, przez pomyłkę, czy innych tak zwanych błędów lekarskich.Ktoś źle opisał, ktoś źle uciął. Ktoś przeprowadził zły wywiad i antyterroryści weszli z hukiem do .......normalnej rodziny. Można, można. Ja tylko wskazałem, że jest to możliwe i że dobry warsztat powinien mieć ubezpieczenie od takich przypadków. Nie mylą się tylko nieżywi. Dziś nie byłoby tego tematu. Chłopak dostałby kasę o mechanika, mechanik od ubezpieczyciela i wszystko.

Merlin napisał/a:
Albo klocki hamulcowe założone metalem do tarczy
dokładnie tak jak napisałeś, można ? można.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group