Drży w czasie jazdy |
Autor |
Wiadomość |
Dana


Rocznik: 2006
Wiek: 53 Dołączyła: 01 Cze 2013 Posty: 34 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2013-10-05, 15:14 Drży w czasie jazdy
|
|
|
Koledzy podpowiedzcie co to może byc jak odczuwam silniejsze niż zwykle drżenie kierownicy i nieco inny dzwięk samego motoru? |
_________________ http://youtu.be/5NV6Rdv1a3I
..bo żeby żyć trzeba Żyć!
 |
|
|
|
 |
Andrzej666


Model: SYMPATYK
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 40 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-10-05, 16:13
|
|
|
A prócz tego motocykl jeździ jak dawniej? Moc, przyśpieszenie? |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-10-05, 16:36
|
|
|
W jednym z postow pisalas ze jezdzisz max. 90 - przy predkości około 100km/h drag generuje dosyc duże wibracje - moze zdazylo Ci sie dojsc do setki i stad takie wrazenia. Inna opcja [ waham sie czy napisać ] - jazda na zbyt wysokim biegu w stosunku do predkosci...
Przeważnie wibracje na kierze to efekt zlego wyważenia przedniego kola, ale to nijak sie ma do innej pracy silnika. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
jendras66

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 1100 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2013-10-05, 18:56
|
|
|
Napisz coś więcej, czy np. tak jest na każdym biegu, czy ten nieco inny dźwięk jest zaraz po odpaleniu, czy drgania są cały czas, co z wyważeniem, kiedy było robione itd.
Może być kilka przyczyn Pozdrawiam. |
_________________ Organizator "Rozpoczęcie Sezonu Śląsk i Przyjaciele" |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-10-05, 19:26
|
|
|
Np, gorsze paliwo. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
monkton


Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 52 Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 575 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 2013-10-05, 20:30
|
|
|
Sprawdź ciśnienie w kapciach. |
|
|
|
 |
Dana


Rocznik: 2006
Wiek: 53 Dołączyła: 01 Cze 2013 Posty: 34 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2013-10-07, 10:28
|
|
|
bieg jest mysle dostosowany do prędkosci,i to było w granicach 60, ile powinno byc barów w kapciach, amoze to za mało oleju ,bo ostatnio nie sprawdziłam.....,paliwo zawsze na orlenie tankuje, to ja sprawdze olej i cisnienie,a co do wywazenia to w marcu ostatnio jak zakładałam nowe opony i do tej pory było oki,ale nie jezdziłam jakis miesiac, może był za zimny ale po pół godzinie to sie chyba raczej rozgrzał nic sie nie zmieniło do konca jazdy wiec nie wiem i wczoraj .nie smiejcie sie ze mnie ale to moje pierwsze moto |
_________________ http://youtu.be/5NV6Rdv1a3I
..bo żeby żyć trzeba Żyć!
 |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-10-07, 11:14
|
|
|
2,5 atm. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2013-10-07, 11:50
|
|
|
Może nawierzchnia drogi nie była równa (frezowanie itp)? Olej raczej nie ma tutaj nic do rzeczy Gdyby go było mało, zapaliła by Ci się kontrolka oleju.
Generalnie przy jakiś wartościach obrotów silnika, motocykl bardziej drży, co jest odczuwalne na kierownicy. Przejedź się jeszcze kilka razy różnymi drogami przy różnych prędkościach...
PS. 2,5 bara na tył, 2,25 na przód. |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
PSZEMAS


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 5075 Skąd: Kurzętnik / NML
|
Wysłany: 2013-10-07, 13:46
|
|
|
moondek napisał/a: | Gdyby go było mało, zapaliła by Ci się kontrolka oleju. | w 650-tce ? A która to kontrolka ?
 |
_________________ --> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-10-07, 14:36
|
|
|
PSZEMAS, zapewne chodzi i pierwszą z prawej |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-10-07, 15:37
|
|
|
Nie róbcie dziewczynie wody z mózgu
Drgania nie mają najmniejszego związku z poziomem oleju
DS-650 nie ma czujnika poziomu i żadna lampka się nie zapali bo też jej nie ma
Piktogram silnika (kontrolka z prawej) zostawcie w spokoju bo już dość bzdur napisano w temacie "nie gaśnie kontrolka silnika"
Dana - najpierw oceń czy to są drgania związane z częstotliwością obrotów przedniego koła, czy z obrotami silnika.
Szukaj po kolei, ciśnienie w oponie, łożyska przedniego koła, uszkodzona opona (to wykryje wyważarka), koło mocno nie wyważone. To możesz sprawdzać i usuwać sama.
Jeśli od silnika (b. szybkie wibracje) to gorzej, może być uszkodzony zespół napędowy (wał, krzyżak), mogą być łożyska główne wału korbowego (to już katastrofa), przy silniku nic sama nie naprawisz.
A tak w ogóle, to njtrudniejsze do zlokalizowania są wszelkie dreszcze, wibracje i dziwne dźwięki, to wymaga czasu i cierpliwości, a najbardziej pomocy kogoś doświadczonego. Zaocznie nikt rozsądny nic konkretnego nie doradzi.
Powodzenia |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2013-10-07, 15:47
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | PSZEMAS, zapewne chodzi i pierwszą z prawej |
Nie o pierwszą z prawej... W 1100 taka kontrolka jest, nie wiedziałem, że 650 jest taka "uboga" |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
tomek70


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 350 Skąd: Krzewiny Bogaczów
|
Wysłany: 2013-10-08, 06:49
|
|
|
Najlepiej jakby podjechał ktoś kumaty z okolicy i doradził co i jak, ewentualnie dał namiary do jakiegoś fachowca, gdzieś niedaleko, bo tak na forum trudno ustalić przyczynę. |
_________________ Nie piłem przez pięć lat, to był najgorszy okres mojego życia - Charlie Sheen |
|
|
|
 |
krzycho_r

Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 50 Skąd: Kolno
|
Wysłany: 2013-10-09, 09:38
|
|
|
moondek napisał/a: | Gdyby go było mało, zapaliła by Ci się kontrolka oleju. |
A to mnie moondek oświeciłeś
Teraz wiem że w kontrolka oleum powinna świecić przy niskim poziomie oleju.
U mnie chyba cuś nie teges , bo się nie świeci |
_________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-10-09, 12:36
|
|
|
krzycho_r napisał/a: | ... Teraz wiem że w kontrolka oleum powinna świecić przy niskim poziomie oleju... |
Tak powinna (dot.DS-1100) przy tak niskim poziomie, który jest już niebezpieczny dla silnika.
Nie myl tego z poziomem minimalnym we wzierniku, który jest jeszcze stanem bezpiecznym. |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
moondek


Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4024 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2013-10-09, 12:50
|
|
|
krzycho_r napisał/a: | A to mnie moondek oświeciłeś
Teraz wiem że w kontrolka oleum powinna świecić przy niskim poziomie oleju.
U mnie chyba cuś nie teges , bo się nie świeci |
To widocznie masz wystarczający poziom. Odpal motonga i postaw na chwile na stopce. Po ok 20-30 sek. powinna się zaświecić. A najlepiej sprawdzić to jak radzi powyżej Demolka. |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
 |
jendras66

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 25 Cze 2013 Posty: 1100 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2013-10-09, 17:17
|
|
|
Demolka napisał/a: | Zaocznie nikt rozsądny nic konkretnego nie doradzi.
Powodzenia |
Tak to bardzo rozsądne w twojej sytuacji. Po tym co piszesz to może być coś z napędem. Pojedź do warsztatu i niech to sprawdzą, bo może to być błahostka, czyli przednie koło, albo coś gorszego, czego ci nie życzę. I zrób to w miarę szybko, bo jeśli to coś z napędem to może być nieciekawie. Powodzenia. |
_________________ Organizator "Rozpoczęcie Sezonu Śląsk i Przyjaciele" |
|
|
|
 |
Dana


Rocznik: 2006
Wiek: 53 Dołączyła: 01 Cze 2013 Posty: 34 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2013-10-09, 18:04
|
|
|
juz wiem mam lekko skrzywioną przednia felge... czy samo wyważenie pomoże? |
_________________ http://youtu.be/5NV6Rdv1a3I
..bo żeby żyć trzeba Żyć!
 |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL

|
Wysłany: 2013-10-09, 18:19
|
|
|
Niestety, nie. Można próbować wyprostować, ale bez gwarancji uzyskania efektu. Lepiej rozglądać się za nową felgą. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
|