YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zdjęcie napisu DragStar
Autor Wiadomość
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-06-28, 17:27   Zdjęcie napisu DragStar

XVS1100 którego kupiłem był przemalowywany. Nie ma szparunków, napisu Classic na błotniku. Jeden z poprzednich użytkowników postanowił nakleić na bak naklejki DragStar które, szczerze mówiąc, nie bardzo mi tu pasują. Bo moto jest z USA i jest V-Starem i jest całe bez napisów. Poza tym jedna naklejek zaczyna obłazić.

Pomyślałem więc, żeby pójść za ciosem i zdjąć te nalepki i zostawić czysty, czarny bak. Jak mogę zdjąć te naklejki powodując minimalne straty? Są to kawałki plastiku przyklejona taśmą dwustronną.

A może jakieś inne pomysły?

6417155428544.jpg
Plik ściągnięto 325 raz(y) 81.41 KB

_________________

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-06-28, 18:11   

Dzarko,
Potrzebne narzędzia znajdziesz w łazience, tylko uważaj, zanim weźmiesz zapytaj zonozaura. Otóż niezbędna jest ..............suszarka do włosów. odgrzewasz nią emblemat, powodując tym, że klej taśmy "mięknie" , podważasz czymkolwiek, np plastykowym nożykiem, lub wręcz palcami i.......odklejasz. Potem benzyna ekstrakcyjną likwidujesz resztki taśmy, lub ślady kleju. Jeżeli nie zapytałeś żonozaurusa rexa i zawinąłeś suszarkę bez pytania, po cichaczu odkładasz ją na miejsce.i z zadowoleniem po dobrze wykonanej pracy otwierasz ulubione :browarek: ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-06-28, 18:16   

OK. A ślady będą na baku?
_________________

 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-06-28, 18:45   

Jak pisał Witek, benzynka ekstrakcyjna a jak zostaną ślady to pasta polerska, np: łatwodostępny Automax (lub Tempo).
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-06-28, 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-06-28, 19:55   

Lewa strona poszła. Najpierw suszarka, potem pół godziny Farecla G3 na ślinie ;-) Poza kilkoma białymi kropkami jest dobrze...

[ Dodano: 2012-06-29, 18:49 ]
Niestety z prawym napisem poszło dużo gorzej i w rezultacie niezbyt ładne szare plamy są. Ale się nie przejmuję tym wcale ;-) W przyszłym sezonie może se polakieruję, jak już się nauczę jeździć...
_________________

 
 
Rado 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 49
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 236
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-06-29, 18:50   

Te szare plamy u siebie wyczyściłem po prostu trąc palcem (fakt że skóra dłoni dostała swoje ale zeszło).
_________________
When I want your opinion, I'll remove the duct tape
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-06-29, 18:55   

Obawiam się, że to zeszła wierzchnia warstwa lakieru. Polerowałem Farecla...
_________________

 
 
Rado 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 49
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 236
Skąd: Toruń
Wysłany: 2012-06-29, 19:16   

Aj... niedobrze. No nic- łączę się w bólu.
_________________
When I want your opinion, I'll remove the duct tape
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-06-29, 19:25   

Ehhh. No tak to jest. Odłaziła lewa, to zdjąłem. Zeszła nieźle. Wziąłem się za tę, co się trzymała no i się trzymała. Sukka.
_________________

 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5391
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2012-06-29, 21:19   

może być nowy lakier, lub dołóż na aerograf- moto będzie niepowtarzalne ;D
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-06-29, 22:04   

A ile może kosztować coś takiego?
_________________

 
 
poldek 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 35
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 651
Skąd: Kozienice/WAW
Wysłany: 2012-06-30, 16:04   

My na a6 klubie jak ściągamy emblematy to podobnie suszara + zlyłka a na koniec polerowanie pasta tempo i niema śladu. Podgrzewanie i zyleczka przejeżdżasz pod znaczkiem. Szkoda że troche z poźno. Ale może na przyszłosc sie przyda komuś.
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-06-30, 16:15   

Mam wrażenie, że tu by nie pomogło. powżerany aż był lakier od taśmy dwustronnej. ale pomysł dobry.

[ Dodano: 2012-07-02, 08:01 ]
http://allegro.pl/emblema...2434811417.html

Jeśli zdecyduję się na polakierowanie, to powyższą naklejkę pod bezbarwny i ok.
_________________

 
 
Viper 


Rocznik: 2000
Wiek: 35
Dołączyła: 03 Lip 2012
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-04, 00:42   

Dzarko, Ja Ci to wydrukuje, jak chcesz i nakleić też mogę :)
_________________
Love to ride
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-04, 06:49   

Dzarko, ten sprzedawca to nasz forumowicz Eddie
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-04, 07:09   

witek1965 napisał/a:
Dzarko, ten sprzedawca to nasz forumowicz Eddie


Hehe. To fajnie wiedzieć.

[ Dodano: 2012-07-04, 07:09 ]
Viper napisał/a:
Dzarko, Ja Ci to wydrukuje, jak chcesz i nakleić też mogę :)


W jakości oryginału?

[ Dodano: 2012-07-04, 12:03 ]
Tak wygląda lakier po zdjęciu emblematu DragStar. Według człowieka z KoyotGarage jeśli porobiły się wżery w lakierze to prawdopodobną przyczyną jest doklejanie przez kogoś odchodzącej naklejki klejem cyjanoakrylowym.

[ Dodano: 2012-07-04, 12:07 ]
UWAGA!!! DRASTYCZNE ZDJĘCIE!!!
Osoby o słabych nerwach nie powinny oglądać tego zdjęcia.

PS. Na żywo nie jest tak źle, ale po zrobieniu makra można się przerazić. :beczy:

[ Dodano: 2012-07-04, 12:07 ]
http://img849.imageshack....52/p7040072.jpg
_________________

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-04, 18:47   

Dzarko napisał/a:
W jakości oryginału?


Eddie swoje też zamawiał w Polsce (drukowane na zamówienie)
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Azmadan 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 419
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-07-05, 08:41   

pyra napisał/a:
może być nowy lakier, lub dołóż na aerograf- moto będzie niepowtarzalne ;D

aerograf to już teraz... nie modne :-P
teraz robi się hydrografikę :-P





i to jest boskie:


_________________
Jedni wola Harlaya i duże cycki... inni motocykle japońskie i wąskie szpa... eee winkle...
--- Custom Bagger 96cali pojemności... na HD FLHT --- ZDJĘCIA
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-05, 18:02   

Azmadan napisał/a:
aerograf to już teraz... nie modne :-P
teraz robi się hydrografikę :-P


tutaj byłbym polemizował.
Hydrografika jest niepodważalnie tańsza, przy odrobinie wprawy można wykonać to samemu, ale niestety bardzo powtarzalna i możliwości są bardzo ograniczone.
Zastanawiałem się na tym dwa lata temu, ale zrezygnowałem. Oferta dostępnych wzorów jest natomiast dość uboga
Aerograf natomiast daje nieograniczone możliwości i to jest właśnie niepowtarzalność. Ktoś może oczywiście zerżnąć projekt, ale to będzie już po prostu kopia, jak w przypadku Irysów Van Gogha.

Ujął bym więc to inaczej. Aerograf jest niepowtarzalny, ale drogi. Można zastosować hydrografię.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-05, 20:34   

Ja chyba polakieruję na czarno i ewentualnie dam naklejki pod nawierzchnie. Albo i nie. Mi się podoba taki czarny bez napisów.

BTW. Na Mazowszu gdzieś dobry i niezbyt drogi lakiernik jest? Ile to mogłoby kosztować?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group