Wyjeździłem paliwo do zera - Kranik paliwa DS650 ? |
Autor |
Wiadomość |
juliusz55

Rocznik: 1998
Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2009-04-27, 21:45 Wyjeździłem paliwo do zera - Kranik paliwa DS650 ?
|
|
|
Witam,
A coś takiego :
Wyjeździłem paliwo, przałączam na rezerwę a tu....PUSTO Nul, zero.
O co chodzi ?
Tylko proszę bez uwag, że jeździłem z kranikiem ustawionym na REZ , bo tak nie było.
Wiem, gdzie jest które położenie kranika.
Zawsze staram się tankować zanim poziom dojdzie do poziomu REZ.
Juliusz |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-04-27, 22:26
|
|
|
no z tego co piszesz jest tylko jedno wytłumaczenie coś z kranikiem rozbierz i luknij na niego dokładnie wygląda jakby mu brakowało takiej rurki wystającej i bierze w każdej pozycji z dna a powinien w pozycji ful brać z wyższego poziomu |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
zen


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 900 Skąd: Wielkopolanie/PNT
|
Wysłany: 2009-04-28, 15:31
|
|
|
Piszesz nul/zer. Czy masz na myśli, że nie ma paliwa w baku, czy moto nie jedzie? Ja mam problem z zapchana rezerwą, i objawy sa podobne. |
|
|
|
 |
juliusz55

Rocznik: 1998
Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2009-04-28, 22:20
|
|
|
Wiam,
Odpowiedź na powyższe pytanie : zero czyli pusty zbiornik.
Grzechu : chłopie, chyba to ta przyczyna. Muszę się uzbroić w uszczelki i wtedy rozkręcę kranik.
Na logikę to pewnie rurka , czyli jej brak
Dziękuję.
Juliusz |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-04-29, 09:11
|
|
|
znałem takiego co z likwidował rurkę od normalnego położenia kranika i jeździł cały czas jak by w położeniu kranika rez. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
Masa


Rocznik: 2007
Wiek: 34 Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 104 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: 2009-04-30, 08:42
|
|
|
można jeździć cały czas na rezerwie, tylko po prostu nie wiemy kiedy sie nam wacha skończy bo jak motocykl zgaśnie to oznacza że wypalił paliwo z "baku" jak i tej całej rezerwy. |
_________________ Masa |
|
|
|
 |
Cebula


Model: SYMPATYK
Wiek: 48 Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 217 Skąd: kątownia
|
Wysłany: 2009-07-20, 11:11
|
|
|
Witam jadę sobie pięknego dnia , rezerwa jeszcze w zapasie , nagle gwiazdka zaczyna zwalniać . Przełączyłem na rezerwę i nic. Zabrakło paliwka po prostu.Po jakimś czasie w domku wykręciłem kranik z baku i okazało się że dłuższa rurka nie była osadzona tam gdzie powinna być tylko sobie swobodnie w baku pływała jak jeszcze paliwo było. Dla tych co nie mają rezerwy kilka zdjątek zamieszczam jak to wszystko łopatologicznie wygląda. Dodam że rezerwę już posiadam. Rurkę wyłowiłem z baku, osadziłem w kraniku, test rezerwy wykonałem i już się o nic nie martwię . Pozdrawiam.
Cebula.
5.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 594 raz(y) 305.89 KB |
4.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 639 raz(y) 216.55 KB |
2.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 621 raz(y) 208.35 KB |
1.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 579 raz(y) 221.74 KB |
|
_________________ Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 |
|
|
|
 |
1janbo


Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 3 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4928 Skąd: Poznań, moje Miasto.
|
Wysłany: 2009-07-20, 11:18
|
|
|
Cebula, Ty i Twój aparat to naprawdę bezcenne... Qrka, obrazowo to przedstawiłeś na maxa... |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
 |
|
|
|
 |
Cebula


Model: SYMPATYK
Wiek: 48 Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 217 Skąd: kątownia
|
Wysłany: 2009-07-20, 11:29
|
|
|
Aby zrobić zdjęcie z bliska należy mieć obiektyw macro, a w kompakcie przełączyć na tryb macro, i wtedy z bliska pięknie i "obrazowo" przedstawimy to co chcemy. Janbo no też troszke się staram co by łatwiej z Gwiazdami było Wszystkim. Pozdrówki |
_________________ Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 |
|
|
|
 |
Emil


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 324 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-06-11, 11:51
|
|
|
jest szansa że mi uratowałeś godziny rozmyślań "o co chodzi" - dzięki Cebula |
|
|
|
 |
apstryk

Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: WWL
|
|
|
|
 |
Piacho


Rocznik: 1997
Wiek: 43 Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 30 Skąd: Londyn/3Miasto
|
Wysłany: 2010-06-27, 12:38
|
|
|
Dzięki! Mi również pomogłeś. Wczoraj przygoda ta sama co u kolegi i ogromne zdziwienie brakiem reakcji po przełączeniu kranu na rezerwę. Lecę zaraz rozebrać i sprawdzić.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2010-06-27, 12:30 ]
No i fakt...nie ma dłuższej rurki. Teraz jakaś sugestia jak ją wyłowić z baka? Zastanawiam się czy ona pływa na powierzchni po zalaniu paliwem, bo jeśli i tak pódzie na dno to ciężko będzie.
Zakładając, że wogóle tam jest.
[ Dodano: 2010-06-29, 16:37 ]
No i zrobione, rurka faktycznie wyskoczyła z kranika. Okazało się jednak, że nie unosi się na paliwie. Po demontażu baka, chwili gimnastyki udało mi się ją wyciągnąć i umieścić na właściwym miejscu. Rezerwa znowu działa |
|
|
|
 |
metro

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 2010-07-13, 10:50
|
|
|
No to i ja dołączyłem dzisiaj do osób które dowiedziały sie, że nie mają rezerwy.
Jadę sobie spokojnie do pracy z myślą, że zatankuje po drodze a przy okazji dowiem się ile przejedę na baku kilometrów. Po przejechaniu 190 mil yadźka zaczyna zwalniać, ja oczywiście przełączam kranik i dupa - rezerwy brak. Na szczęście musiałem pchać tylko jakis kilometr. Na końcówce zatrzymała sie dobra dusza i mi pomogła. Dzięki Kolego
Teraz trzeba rozebrać kranik i sprawdzić rurkę. |
|
|
|
 |
pleban


Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Maj 2010 Posty: 66 Skąd: Wybrzeże Gdańskie
|
Wysłany: 2010-07-13, 18:01
|
|
|
Koledzy dobra rada dla tych, którzy ufają rezerwie. Po tankowaniu reset wskazania chwilowego i przy ok. 200 km. tankowanie. |
_________________ Droga ku wolności!
 |
|
|
|
 |
empiq


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-29, 13:50
|
|
|
heheh Pleban - dlatego nie wiem ile mam na liczniku przejechane bo cały czas jeżdżę na dziennym - dokładnie jak mówisz działa. (po mieście bez katowania do 270 km) później rezerwa. |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
 |
siemion


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 50 Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 442 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-10-03, 00:44
|
|
|
Odświeżę temat...
Czy może ktoś orientuje się czy można gdzieś dostac same rurki plastikowe od kranika? Tak się składa, że obie mam popękane.
I czy ewentualnie da się je jakoś wymienic... Będę wdzięczny za podpowiedź. |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2011-10-03, 07:19
|
|
|
Z tego co widzę plastikowe rurki nie są częścią wymienną, i nie maja numeru w katalogu ani ceny. Więc pewnie ich nie kupisz, pozostanie kupno całego kranika, albo rezygnacja z tych rurek.
kranik.png
|
 |
Plik ściągnięto 449 raz(y) 58.55 KB |
|
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
siemion


Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 50 Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 442 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-10-03, 11:10
|
|
|
dzieki za podpowiedz, czy moze ktos sie orientuje ile moze kosztowac taki kranik? Ewentualnie gdzie poza serwisem mozna go nabyc? |
_________________ Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia...
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-10-03, 11:14
|
|
|
allegro, motobajzle. Zmież średnicę tych rurek i poszukaj od innych kraników. Może będzie pasowała od WSK, komara. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
lppbgn

Rocznik: 2001
Wiek: 48 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 23 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-06-15, 09:25
|
|
|
Odświeżę trochę temat...
Może orientujecie się czy są jakieś komplety naprawcze do kraników? Bo w położeniu FUEL cieknie mi z kranika i jeżdżę na rezerwie.... Wszystko było ok, bo jeżdżę na liczniku km dziennych, ale ostatnio chyba coś musiałem przeoczyć w tymże liczniku i po prawie 10 kilometrowym spacerze do najbliższej stacji paliw miałem czas na przemyślenia i nabrałem ochoty na naprawę kranika |
|
|
|
 |
|