YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyjeździłem paliwo do zera - Kranik paliwa DS650 ?
Autor Wiadomość
juliusz55 


Rocznik: 1998
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-27, 21:45   Wyjeździłem paliwo do zera - Kranik paliwa DS650 ?

Witam,
A coś takiego :
Wyjeździłem paliwo, przałączam na rezerwę a tu....PUSTO ! Nul, zero.
O co chodzi ?
Tylko proszę bez uwag, że jeździłem z kranikiem ustawionym na REZ , bo tak nie było.
Wiem, gdzie jest które położenie kranika.
Zawsze staram się tankować zanim poziom dojdzie do poziomu REZ.

Juliusz
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-04-27, 22:26   

no z tego co piszesz jest tylko jedno wytłumaczenie coś z kranikiem rozbierz i luknij na niego dokładnie wygląda jakby mu brakowało takiej rurki wystającej i bierze w każdej pozycji z dna a powinien w pozycji ful brać z wyższego poziomu
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2009-04-28, 15:31   

Piszesz nul/zer. Czy masz na myśli, że nie ma paliwa w baku, czy moto nie jedzie? Ja mam problem z zapchana rezerwą, i objawy sa podobne.
 
 
juliusz55 


Rocznik: 1998
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-04-28, 22:20   

Wiam,

Odpowiedź na powyższe pytanie : zero czyli pusty zbiornik.
Grzechu : chłopie, chyba to ta przyczyna. Muszę się uzbroić w uszczelki i wtedy rozkręcę kranik.
Na logikę to pewnie rurka , czyli jej brak !
Dziękuję.
Juliusz
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-04-29, 09:11   

znałem takiego co z likwidował rurkę od normalnego położenia kranika i jeździł cały czas jak by w położeniu kranika rez.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Masa 



Rocznik: 2007
Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 104
Skąd: Stęszew
Wysłany: 2009-04-30, 08:42   

można jeździć cały czas na rezerwie, tylko po prostu nie wiemy kiedy sie nam wacha skończy bo jak motocykl zgaśnie to oznacza że wypalił paliwo z "baku" jak i tej całej rezerwy.
_________________
Masa
 
 
Cebula 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 217
Skąd: kątownia
Wysłany: 2009-07-20, 11:11   

Witam ! jadę sobie pięknego dnia , rezerwa jeszcze w zapasie , nagle gwiazdka zaczyna zwalniać . Przełączyłem na rezerwę i nic. Zabrakło paliwka po prostu.Po jakimś czasie w domku wykręciłem kranik z baku i okazało się że dłuższa rurka nie była osadzona tam gdzie powinna być tylko sobie swobodnie w baku pływała jak jeszcze paliwo było. Dla tych co nie mają rezerwy kilka zdjątek zamieszczam jak to wszystko łopatologicznie wygląda. Dodam że rezerwę już posiadam. Rurkę wyłowiłem z baku, osadziłem w kraniku, test rezerwy wykonałem i już się o nic nie martwię . Pozdrawiam.

Cebula.

5.jpg
Plik ściągnięto 594 raz(y) 305.89 KB

4.jpg
Plik ściągnięto 639 raz(y) 216.55 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 621 raz(y) 208.35 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 579 raz(y) 221.74 KB

_________________
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 3
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4928
Skąd: Poznań, moje Miasto.
Wysłany: 2009-07-20, 11:18   

Cebula, Ty i Twój aparat to naprawdę bezcenne... Qrka, obrazowo to przedstawiłeś na maxa... :brawo:
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
Cebula 



Model: SYMPATYK
Wiek: 48
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 217
Skąd: kątownia
Wysłany: 2009-07-20, 11:29   

Aby zrobić zdjęcie z bliska należy mieć obiektyw macro, a w kompakcie przełączyć na tryb macro, i wtedy z bliska pięknie i "obrazowo" przedstawimy to co chcemy. Janbo no też troszke się staram co by łatwiej z Gwiazdami było Wszystkim. Pozdrówki :)
_________________
Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
Emil 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 324
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-06-11, 11:51   

jest szansa że mi uratowałeś godziny rozmyślań "o co chodzi" - dzięki Cebula
 
 
apstryk 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: WWL
Wysłany: 2010-06-11, 13:05   

Dla mie też temat wypłynął w najlepszym momencie:
http://www.yamaha-dragsta...p=126152#126152

Dzięki :brawo:
 
 
Piacho 



Rocznik: 1997
Wiek: 43
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 30
Skąd: Londyn/3Miasto
Wysłany: 2010-06-27, 12:38   

Dzięki! Mi również pomogłeś. Wczoraj przygoda ta sama co u kolegi i ogromne zdziwienie brakiem reakcji po przełączeniu kranu na rezerwę. Lecę zaraz rozebrać i sprawdzić.
Pozdrawiam!

[ Dodano: 2010-06-27, 12:30 ]
No i fakt...nie ma dłuższej rurki. Teraz jakaś sugestia jak ją wyłowić z baka? Zastanawiam się czy ona pływa na powierzchni po zalaniu paliwem, bo jeśli i tak pódzie na dno to ciężko będzie.
Zakładając, że wogóle tam jest.

[ Dodano: 2010-06-29, 16:37 ]
No i zrobione, rurka faktycznie wyskoczyła z kranika. Okazało się jednak, że nie unosi się na paliwie. Po demontażu baka, chwili gimnastyki udało mi się ją wyciągnąć i umieścić na właściwym miejscu. Rezerwa znowu działa :)
 
 
metro 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 405
Skąd: Halinów
Wysłany: 2010-07-13, 10:50   

No to i ja dołączyłem dzisiaj do osób które dowiedziały sie, że nie mają rezerwy.
Jadę sobie spokojnie do pracy z myślą, że zatankuje po drodze a przy okazji dowiem się ile przejedę na baku kilometrów. Po przejechaniu 190 mil yadźka zaczyna zwalniać, ja oczywiście przełączam kranik i dupa - rezerwy brak. Na szczęście musiałem pchać tylko jakis kilometr. Na końcówce zatrzymała sie dobra dusza i mi pomogła. Dzięki Kolego :uklon3:
Teraz trzeba rozebrać kranik i sprawdzić rurkę.
 
 
pleban 



Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 66
Skąd: Wybrzeże Gdańskie
Wysłany: 2010-07-13, 18:01   

Koledzy dobra rada dla tych, którzy ufają rezerwie. Po tankowaniu reset wskazania chwilowego i przy ok. 200 km. tankowanie.
_________________
Droga ku wolności!
 
 
empiq 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 739
Skąd: Koluszki/Warszawa
Wysłany: 2010-07-29, 13:50   

heheh Pleban - dlatego nie wiem ile mam na liczniku przejechane bo cały czas jeżdżę na dziennym - dokładnie jak mówisz :) działa. :) (po mieście bez katowania do 270 km) później rezerwa.
_________________
Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu.
 
 
siemion 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 50
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 442
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-10-03, 00:44   

Odświeżę temat...
Czy może ktoś orientuje się czy można gdzieś dostac same rurki plastikowe od kranika? Tak się składa, że obie mam popękane.
I czy ewentualnie da się je jakoś wymienic... Będę wdzięczny za podpowiedź.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2011-10-03, 07:19   

Z tego co widzę plastikowe rurki nie są częścią wymienną, i nie maja numeru w katalogu ani ceny. Więc pewnie ich nie kupisz, pozostanie kupno całego kranika, albo rezygnacja z tych rurek.

kranik.png
Plik ściągnięto 449 raz(y) 58.55 KB

_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
siemion 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Wiek: 50
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 442
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-10-03, 11:10   

dzieki za podpowiedz, czy moze ktos sie orientuje ile moze kosztowac taki kranik? Ewentualnie gdzie poza serwisem mozna go nabyc?
_________________
Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-10-03, 11:14   

allegro, motobajzle. Zmież średnicę tych rurek i poszukaj od innych kraników. Może będzie pasowała od WSK, komara.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
lppbgn 


Rocznik: 2001
Wiek: 48
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-06-15, 09:25   

Odświeżę trochę temat...
Może orientujecie się czy są jakieś komplety naprawcze do kraników? Bo w położeniu FUEL cieknie mi z kranika i jeżdżę na rezerwie.... Wszystko było ok, bo jeżdżę na liczniku km dziennych, ale ostatnio chyba coś musiałem przeoczyć w tymże liczniku i po prawie 10 kilometrowym spacerze do najbliższej stacji paliw miałem czas na przemyślenia i nabrałem ochoty na naprawę kranika ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group