YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ
Autor Wiadomość
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-06, 22:23   

Panowie, ja poszedłem na całość w temacie wiercić, czy nie wiercić, ja obciąłem piłą w swoich starych tłumikach całe końcowe części, te stożkowe. Tłumik jest u kumpla, który dorabia mi dekielki, żeby ładnie wyglądało. Jak skończy, wymieniam i podzielę się wrażeniami.
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
Bigos 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-06, 23:41   

Wiercić czy nie wiercić - oto jest pytanie – obcinać i wyginać to jest rozwiązanie:

http://www.youtube.com/watch?v=0YnCRXmqunA

Ale mi się zrymowało ;D ;D ;D
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-06, 23:50   

Oooo, widzę na tym filmiku, że można by było zastosować końcówki rur wydechowych jako podnóżki... czy jeszcze nikt na to nie wpadł ? lol
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2009-10-07, 00:25   

Jeszcze nie wyciąłem. Na razie mam 8 otworów fi 10 , ale chyba w tej pierwszej końcowej ściance. Gada ładniej, ale to jeszcze nie jest to. Chyba se na wiosne sprawie te od kalińskiego. Jak te wybebesze to już będzie pozamiatane.
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2009-10-07, 17:54   

Ten filmik kręcony był chyba zaraz po założeniu. takie czyściutkie !
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
andik 



Rocznik: 2007
Wiek: 71
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 304
Skąd: JANKES
Wysłany: 2009-10-07, 21:39   

bartek_p napisał/a:
Na razie mam 8 otworów fi 10 , ale chyba w tej pierwszej końcowej ściance.
bartek wywierc w drugiej przegrodzie 3 otwory 10mm.
tak zrobiłem też mam w tylnej 8x10 a w drugiej 3x10.Zobaczysz a właściwie usłyszysz co to dało.
_________________
W STADZIE RAŻNIEJ
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2009-10-07, 23:15   

tylko kuna mam za krótkie wiertło :beczy:
Się kupi to się zrobi.
Skoro polecasz to pewnie warto.
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-10-08, 01:02   

bartek_p, po co ci wiertło weż pręta zaostrz na ołówek pare uderzeń młotkiem i gotowe
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-09, 00:35   

baster napisał/a:
znalazłem cos takiego,moze ktos sie na to odwazy? :ryczy:
http://www.stargis.net/webslinger/Docs/CaliGut.pdf


Dokładnie to robię u siebie, znaczy obcięcie tłumików za częścią stożkową. Niestety nie zamierzam opróżniać wydechów z wkładów. Myślę, że i tak będzie głośno ;d
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
bartek_p 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Wiek: 43
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 693
Skąd: Dębogóra
Wysłany: 2009-10-09, 00:46   

Andik możesz mi powiedzieć jeszcze w których miejscach przewiercić głębiej??
Bo z tych fotek wynika że można trafić w te rurki co dalej idą.
Masz u siebie tak zrobione to strzel proszę fotkę i zaznacz gdzie walić głębiej
_________________
Nie ma złej pogody, czasem tylko ubiór zły.
Dusza z nadzieją czekała piątku, a nerki i wątroba z trwogą - poniedziałku.
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-09, 01:02   

Tutaj masz rysunek jak te rurki dokładnie są umiejscowione:



(rzut z góry i z boku)
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
andik 



Rocznik: 2007
Wiek: 71
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 304
Skąd: JANKES
Wysłany: 2009-10-09, 10:06   

bartek_p napisał/a:
Bo z tych fotek wynika że można trafić w te rurki co dalej idą.

Bartek wierc nie wybijaj,wiercąc wyczujesz ściankę,wiertło minimum 25cm tyle potrzeba do przewiercenia 2 przegrody, jak trzasnę foty to wkleję.
Jak na już,dzwoń.
_________________
W STADZIE RAŻNIEJ
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 50
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-10-09, 12:36   

Popieram rozwiazanie "andika"ja pzrebijałem 2 przegrode i pierdziało,przewierciłem i jest lepiej.Ja zakonczyłem na etapie 4x10 + 2x5mm w ostatniej sciance,i w nastepnej 3x9 .I tak zostawiam.Pierdzenie ustało i szczelanie w tłumik praktycznie go niema.Nie kombinuje wiecej bo zacytuje jednego z forumowiczów"lepsze jest wrogiem dobrego".A wogóle na temat wiercic czy nie,to zdanie mam takie,moze troche brutalne:masz kase kupujesz wypasine BASÓWKI,nie masz =wiertarka +wiertło=namiastka radochy.pozdrawiam wszystkich wiercacych :skuter:
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-10-09, 12:43   

Ja wyrąbałem wkłady dałem inne jest głośno ale do markowego basu to bardzo dużo mu brakuje i strzela w rurę
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-10-09, 21:57   

arekw711 napisał/a:
Ja wyrąbałem wkłady dałem inne jest głośno ale do markowego basu to bardzo dużo mu brakuje i strzela w rurę


Strzelanie w rurę to chyba efekt niewyregulowanych gaźników, wszak po zmianie wydechu trzeba do gaźników zajrzeć !
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 50
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-10-09, 22:11   

Zgadza sie,ale...po zdurszlakowaniu ostatecznym tłumików,u mienia praktycznie strzelania w tłumiki nie ma.Ciekawe.HMM?? :brawo:
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-10-10, 08:04   

Tak , ale gaźniki to już zostawię na wiosnę bo może będą i nowe wydechy ? ?

[ Dodano: 2009-10-10, 16:27 ]
A wracając jeszcze do wydechów czy takie całkiem puste nie są szkodliwe dla silnika ? ?
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 45
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2009-10-10, 21:26   

W zalezności od producenta / konstrukcji itd.

Na przykład Roadburner opatentował taką konstrukcje pustego wydechu, gdzie odpowiedni kształt wewnętrznej rury zmienia stopniowo wymiar od 1 3/4 cala do 2 cali.

Dzięki temu działanie układu wydechowego na silnik jest dodatkowo wspomagane przez efekt, który nie wiem jak przetłumaczyć - okreslany jako scavenging - chodzi o wyciąganie spalin z cylindra powodujące jednoczesne wtłoczenie świerzego powietrza - pełni to dwie funkcje - chłodzi dodatkowo dno tłoka i zapewnia lepszy przepływ powietrza skutkując wzrostem mocy.

Ale wymaga dostrojenia dopływu powietrza (może nowy filtr...) i koniecznie - nawet zalecane przez producenta - wymiana dysz w gaźnikach.


Z kolei Hardkorme mają własny system przegród, a i tak są basowe...


Ja czekam na paczkę zza oceana - jeszcze tylko tydzień.... shock jak to się wlecze.
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1538
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2009-10-10, 21:46   

A wiercił ktoś od dołu?
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
voitec 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 53
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 298
Skąd: Morscity
Wysłany: 2009-10-10, 21:52   

Ja mam otwory z dołu, ale efekt żaden ;p Dlatego śledzę ten temat ;D
_________________
Najlepszych ludzi uformowało naprawianie własnych błędów - William Shakespeare
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group