WYDECHY - WIERCIĆ CZY NIE WIERCIĆ |
Autor |
Wiadomość |
cruenzo
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-05, 21:20
|
|
|
puste miałem, ale po 200 km łeb miałem jak sklep. na sonometrze pokazało mi jakieś 115 dB.
Po ubiegłorocznym bliskim spotkaniu z passatem założyłem właśnie niegrzebane fabryczne...i jakoś tak mi smutno.
Niestety zakup akcesoryjnego silvertail'a, czy innej cobry jest poza moim zasięgiem finansowym |
_________________ Pozdroofka
Michał vel Cruenzo |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2015-06-05, 23:11
|
|
|
Kolego, wszystko kwestia kasy , jak masz zaskórniaków ok. 2 K na na Cobrę, lub V&H, to nic nie rób.. tylko kupuj akcesoryjne, jednak, jak budżet masz mocno napięty, a mimo wszystko chcesz być głośniejszy, to nie baw się w wiercenie, tylko bierz otwornicę, pruj tylną ściankę całą i usuwaj rurkę wewnątrz.
Efekt będzie genialny ( znam z autopsji ). Pozdrawiam, Marek. |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
|
|
|
|
|
cruenzo
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-05, 23:35
|
|
|
no i właśnie tego genialnego efektu chciałbym posłuchać na żywo. Filmiki - jak pisałem- fajne są, ale nie oddają tego, co naprawdę się z kominów wydobywa ;-) |
_________________ Pozdroofka
Michał vel Cruenzo |
|
|
|
|
Pawlo
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 107 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 401 Skąd: Józefów k.Otwocka
|
Wysłany: 2015-06-05, 23:40
|
|
|
cruenzo napisał/a: | puste miałem, ale po 200 km łeb miałem jak sklep. na sonometrze pokazało mi jakieś 115 dB. |
Przy 650 efekt jest czasami odwrotny od zamierzonego, szczególnie odczuwalny przy wysokich obrotach silnika. |
|
|
|
|
cruenzo
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-07, 02:16
|
|
|
nie powiem...całkowicie puste wydechy fajne były, jeno w mieście i na krótkich przelotach. jednak po pokonaniu 200 lub więcej km łeb mi nie spuchł tylko dzięki stoperom. A to nie o to chodzi w końcu.
Z kolei, jak założyłem seryjne wydechy to dziwnie tak się zrobiło...cicho, gwiżdżąco jakby...
poza tym "głośno" czy "cicho" to pojęcie subiektywne, tak więc chciałbym posłuchać na żywo czy będzie cicho czy też głośno ;-) |
_________________ Pozdroofka
Michał vel Cruenzo |
|
|
|
|
Synk
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2015-06-11, 21:45
|
|
|
dziś kupiłem Drag Star 1100, mam założone Vansy. O takie.
http://www.lidor.pl/konco...amaha-1100.html
Szczerze mówiąc wolałbym cichsze. Czy ktoś ma doświadczenia z DB Killer? Czy po montażu DB Killer zamiast wkładu oryginalnego należy dokonać strojenia gaźników? Jestem w motocyklach zielony. Doświadczenie mam nikłe, jeszcze z czasów Jawa TS :p - więc chętnie poczytam opini. |
_________________ Honda CBF 1000 |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2015-06-11, 23:06
|
|
|
Synk, Masz moim zdaniem najlepiej brzmiące wydechy do tego modelu motocykla. Nic nie zmieniaj..
Po co ci cichsze ? Jak kierowca w puszce Cię nie zobaczy w lusterku, to przynajmniej usłyszy...
Ale jak tak bardzo Ci zależy to zamień się z jakimś forumowiczem na seryjne.... Z pewnoscią znajdziesz wielu chętnych.
A propos. do tego modelu, producent nie przewidział DB Killerów.. Co do Twojego bycia "zielonym" . To forum to skarbnica wiedzy dla właścicieli DSów.. Tylko trzeba szukać... Odrobinę zaangażowania Kolego
Nic nie rób z wydechami... Wsłuchaj się w ich brzmienie..i raduj.. |
_________________ Drag Star w serduchu ...
Kawasaki VN 2000 Classic pod tyłkiem ;-)
Motocyklowa Grupa z Konina
|
|
|
|
|
Synk
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 11 Cze 2015 Posty: 23 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2015-06-12, 14:09
|
|
|
Marecki75, co do brzmienia nie mam zastrzeżeń. Moje rury nie są totalnie przelotowe, jakaś rurka w środku jest (ale pewnie tylko dla nadania brzmienia a nie wyciszenia).Mieszkam na osiedlu w zwartej zabudowie i ciężko będzie wyjechać o 6:30 rano bez budzenia sąsiadów (choć niektórym to chętnie pod oknem bym przygarował hehe). Niby na angielskojęzycznych forach czy Youtube pokazują że można dobrać (takie owijane), ale zastanawiam się nad ich poprawnością montażu ( jak nie rozbiorę tego co mam to nie zobaczę, te zaślepki dekoracyjne nijak mi nie pasują do potencjalnych DB Killerów). Zresztą żaden problem takowe "sitka" dorobić.
Na razie jednak sprawe DB Killerów zostawie na wakacje, teraz trzeba sie ubrać do jazdy. |
_________________ Honda CBF 1000 |
|
|
|
|
Marecki75
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 49 Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 236 Skąd: Konin
|
|
|
|
|
Endriu74
Model: MS 950
Rocznik: 2009
Wiek: 49 Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 350 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 2015-07-14, 01:49
|
|
|
A wiercił kto seryjne tłumiki w XVS 995/? |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
|
Radio
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 60 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
|
|
|
|
robert_p (vel Hipis)
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1816 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2015-07-14, 22:45
|
|
|
Synk, Twoje Vansy to fajny model, lekko operujesz manetką i cicho mruczą odkręcisz pokazują moc |
_________________ Hipis
|
|
|
|
|
filipesku
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 3505 Skąd: Wilcza Góra
|
Wysłany: 2015-07-14, 23:15
|
|
|
cruenzo, ja w swoim DSie miałem bez ostatnich przegród i brzmiały całkiem, całkiem . Niestety moto sprzedanie i pojechało do Włocławka.. |
_________________ Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....
---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela |
|
|
|
|
Endriu74
Model: MS 950
Rocznik: 2009
Wiek: 49 Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 350 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 2015-07-14, 23:30
|
|
|
"XVS 995/?"
No tak....
Jak to mówią jak kto zaspany lub pijany to nie powinien zabierać głosu w dyskusji tylko iść spać...
Nie żebym chciał wiercić, tak pytam z ciekawości bo nadal nie ma na forum zbyt wielu xvs 950.
Tłumiki cobry lub V&H akurat w przypadku xvs 950 to stosunkowo niewielki wydatek w porównaniu z DS - wszak to tylko jedna rura.
Na Youtube znalazłem kilka filmików z takiej operacji - ale dźwięk nie był powalający zwłaszcza na wyższych obrotach więc ciekawy jestem czy ktoś zaryzykował. |
|
|
|
|
cruenzo
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 47 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-07-14, 23:32
|
|
|
filipesku napisał/a: | cruenzo, ja w swoim DSie miałem bez ostatnich przegród i brzmiały całkiem, całkiem . Niestety moto sprzedanie i pojechało do Włocławka.. |
no dzięki za info...cały cza bije się z myślami co robić z tymi kominami :-/ |
_________________ Pozdroofka
Michał vel Cruenzo |
|
|
|
|
filipesku
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 3505 Skąd: Wilcza Góra
|
Wysłany: 2015-07-14, 23:35
|
|
|
cruenzo, jak chcesz trochę "popyrkać" to zdemontuj te przegrody... |
_________________ Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....
---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
|
|
|
|
Endriu74
Model: MS 950
Rocznik: 2009
Wiek: 49 Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 350 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: 2015-07-15, 14:16
|
|
|
pyra, może miał farta i szczęśliwie rozwiercił a może xvs 1300 dzięki swojej pojemności po prostu lepiej brzmi...
[ Dodano: 2015-07-15, 16:40 ]
Fajny filmik pokazujący różnice przed i po wymianie tłumików fabrycznych w xvs 950 na V&H
Przy okazji pokazany jak śmieszna to operacja...
Czy warto wydać 1k zł? Brzmi lepiej....
https://www.youtube.com/watch?v=y_BDaMMfDyU
[ Dodano: 2015-07-15, 16:46 ]
Tu inny filmik na tych tłumikach - dzwięk wydaje się jednak nieco uciążliwy dla ucha
https://www.youtube.com/watch?v=WyCb9Ze8ncc
V&H pięknie gadają na DS1100 i na DS 650 a na xvs 950 to już jakby nie to.... |
|
|
|
|
Romuald
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Dołączył: 26 Lip 2015 Posty: 132 Skąd: Bestwina
|
Wysłany: 2016-02-29, 23:15
|
|
|
Ja kupiłem już nawiecone i chce to zmienić. Poczytałem tutaj o dekielkach i o wkręcaniu śrubek w otwory. Probowałem wkręcić coś co mam w garażu ale nic nie pasowało. Jutro skocze do sklepu ale zastanawiam sie jakim rodzajem śrub to zatkać? Blachowkretym zwykłe czy konfirmaty? Zastanawiam się też czy to lepiej robić na motorze czy zdjąć tłumik, wyjąć środek czy jak?
[ Dodano: 2015-08-23, 20:30 ]
A może jest ktoś chętny na zamiane? Chętnie przygarne nie wiercone, ciche tłumiki a oddam swoje
[ Dodano: 2016-02-29, 23:12 ]
DRAD napisał/a: | A wiercił ktoś od dołu? |
voitec napisał/a: | Ja mam otwory z dołu, ale efekt żaden Dlatego śledzę ten temat |
W moim przypadku nawiercenie i wkrecenie śrub nic nie dało. Kupiłem więc używki które miały być niewiercone. Niestety okazało się że maja od spodu cztery otwory. Poniżej dołaczam fotki.
Mam pytanie do was czy te otwory zwiększają hałas? Mi zależy żeby mieć oryginalne nie wiercone ale jeżeli te otworki nic nie zmieniają to moge to zaakceptować.
Może ktoś potwierdzić zdanie Voitec`a |
|
|
|
|
|