YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesiadka z DS 1100 na Road Star XV1700
Autor Wiadomość
MARSINUS 



Model: RS1600
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 1362
Skąd: Robotnicza Wieś
Wysłany: 2012-11-15, 08:47   

WITT33 napisał/a:
Ja miałem kilka 1600, wszystkie były słabsze od każdej 1700.


WITT33 a dużo słabsze ? Ja ujeżdżam XVZ RS1300 co to niby ma 98km i faktycznie doooobrze się odpycha. Zastanawiałem się nad Road Starem i hmm wydaje mi się ciut słaby Dopiero 1700 na wtryskach ma ten sam współczynnik masy do mocy co XVZ1300, no ale to już wtrysk nie gaźnik :nie_wiem: no i cena :ryczy:
_________________
"Mądry głupiemu ustępuje
Ale co, gdy głupi się z tego nie raduje..."
Jak ja lubię KNŻ ;)
 
 
WITT33 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-11-15, 11:08   

Żadna 1300 nie ma takiej mocy, jest sporo artykułów angielskojęzycznych i informacje od użytkowników na forach jakie osiągali moce i momenty na hamowni. Widziałem 1900 mające poniżej 90 KM i momentu mniej niż 1700. Większość producentów też widzę podaje moc na silniku natomiast Yamaha w modelach Roadstar jej nie podaje na silniku tylko na kole więc trzeba kilkanaście procent dodać :-) Moc i moment to dwie różne rzeczy i różnie się takimi motocyklami jeździ. 1300 a 1700 to zupełnie różne motocykle, mi akurat zależało na 1700 bo ma więcej momentu niż 162 konny Ducati Diavel, to chyba mówi samo za siebie. Czy 1600 dużo mocniejsza 1700? Moja akurat ma kilka modów więc jest odczuwalna różnica, 1600 nie pociągnie więcej niż 5000 obrotów, 1700 ma mocniejsze sprężyny od zaworów i można dokręcić do 5500 bez uszczerbku aczkolwiek u siebie mam bezpieczne 5000 więc max na czwórce to 180 km/h. Jechałem ostatnio Warriorem lżejszym ponad 50kg od mojej (co czuć ! ) ale niestety osiagami mnie nie poraził. Jedynym hamulcem to jeżdżenia szybciej w 1700 jest psychika, moto jest miększe niż 1900 i niestety stalowa rama co wyraźnie czuć na zakrętach. No ale jak piszę, trzeba by się przejechać tym i tym i zobaczyć co komu odpowiada. W 1700 cenię sobie najbardziej elastyczność i pracę sprzęgło/skrzynia biegów - poezja. W 1900 hydrauliczne sprzęgło mnie dobijało w mieście. Każdy lubi co innego, gusta są różne.
_________________
DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-)
 
 
majkelpl 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 466
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 2012-11-15, 14:35   

WITT33 napisał/a:
najbezpieczniej jest szukać 1700 pozbawione niedoskonałości 1600, inny dźwięk silnika, inna praca no i wciąż utrzymuję że lepsze osiągi


Czyli wg Ciebie co ma takiego lepszego ?
Zwlaszcza wersje gaznikowe bo chyba nie bedziemy porownywac wtrysku i gaznika.
_________________
WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2425
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2012-11-15, 15:05   

Nie jeździłem 1300 MARSINUSA ale On moim się przejechał i na pewno wie co pisze.Zgodzę się ,że jego sprzęt ma niezłego kopa bo widziałem.Przejechałem się natomiast sprzętem Ilusiona ma pięknie wyregulowanego i ta maszyna faktycznie lepiej się zbierała od mojego Wildka.Ale bez przesady nie są to różnice jak po między 650 a 1600 ? Odczuwalne było to , że moto szło pięknie tak jak odwijałem manetką.Mamy oboje gaźniki więc można było porównywać te motocykle.Uważam ,że dobrze dobrane dysze i porządna regulacja to najważniejsze czynniki w zestawieniu tych dwóch motocykli do porównań.
Co do koników i momentu tu są linki danych technicznych tych motocykli XV1600 i XV1700.Zobaczcie sami czy są , aż takie wielkie różnice ?A XV1700 w tym porównaniu jest na wtrysku i na dobrą sprawę nie powinno się porównywać tych silników.Gdyż wtrysk to już nowocześniejszy silnik.Ciekawe jest natomiast że Wildek w tym porównaniu na moje to chyba nawet lepiej wyszedł lol XV 1600 :Moment Obrotowy: 13.7 kgm (135 Nm) przy 2250 obr/min XV1700 :Max moment obr.:135 Nm (13.77 kg-m) przy 3750 obr/min To co XV 1700 na wtrysku trzeba kręcić by się zbierał ? ;p A w ogóle to nasze sprzęty nie były budowane do ścigania ale do czyszczenia patrząc na ścigi :hahaha:
XV1600 : https://sites.google.com/site/testankieta/dane-techniczne
XV1700: https://sites.google.com/site/testankieta/yamaha-road-star-silverado-s
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
WITT33 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-11-15, 15:47   

majkelpl napisał/a:
WITT33 napisał/a:
najbezpieczniej jest szukać 1700 pozbawione niedoskonałości 1600, inny dźwięk silnika, inna praca no i wciąż utrzymuję że lepsze osiągi


Czyli wg Ciebie co ma takiego lepszego ?
Zwlaszcza wersje gaznikowe bo chyba nie bedziemy porownywac wtrysku i gaznika.


wg specyfikacji 10 koni więcej i około 9 funtów na stopę czyli ok 13 Nm więcej, 1600 33 zęby z przodu, 1700 32 zęby a nawet zakładają 31 (różnica 1 ząbka to 500 obr/min silnika więcej) a więc sporo lepsze przyśpieszenia no i oczywiście zupełnie inne ustawienie gaźnika, trochę przyszłościowo pod mody bo 1700 już jest bogata z fabryki, 1600 na odwrót uboga w związku z normami spalin heh podejrzewam że te silniki pracują na skraju ubogiej mieszanki jeśli ktoś sobie sam nie ustawi. W związku z innym prowadzeniem wersji 1600 i 1700 kwestia odlewanych kół w 1700 - są lżejsze 2,2kg przód/1,5 kg tył od wersji 1600 szprychowych.

Zmodowana 1600 będzie równie szybka i mocna co 1700 no ale to zmodowana...
Acha 1700 dostała mocniejszy rozrusznik oraz przednie hamulce z Yamahy R1 no ale to już tak na marginesie oraz podobno lepiej skonstruowaną głowicę cokolwiek to znaczy :-)

p.s. 1600 nigdy nie miała 135 Nm a nawet nie 125, yamaha podaje 116 do max 124 w prasie motocyklowej. Jak znajdę wykresik to podam źródło.

cytat z amerykańskiego rynku dot. różnic :
"At the heart of the improvements is the New 102 cubic-inch air-cooled, long-stroke, OHV 48° twin engine that pumps out huge amounts of torque barely off idle for brisk acceleration and fantastic overall cruising performance. Additional engine mods include redesigned valve system, camshafts, rocker arms, air induction system, cooling fins and beefed up clutch. Bottom line...more power and performance."

".....Dodatkowe modyfikacje silnika obejmują przeprojektowany system zaworów, wałki rozrządu, wahaczy, układu dolotowego powietrza, żeberka i podrasowanym sprzęgło. Najważniejsze ... więcej mocy i wydajności"

http://www.totalmotorcycl...ar-Midnight.htm

http://www.motorcyclecrui...er/viewall.html

122 Nm na hamowni seryjna 1600
144 Nm po dołożeniu wiekszego filtra powietrza, dysze w gaźniku, Dyna 2000, sportowa głowica i zawory
_________________
DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-)
 
 
majkelpl 


Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 466
Skąd: United Kingdom
Wysłany: 2012-11-16, 16:56   

WITT33 napisał/a:


wg specyfikacji 10 koni więcej i ok 13 Nm więcej, 1600 33 zęby z przodu, 1700 32 zęby a nawet zakładają 31 (różnica 1 ząbka to 500 obr/min silnika więcej) a więc sporo lepsze przyśpieszenia no i oczywiście zupełnie inne ustawienie gaźnika,
... więcej mocy i wydajności"


No plisss ....
10 koni, te 13 niutkow i rozne paski to az takie wielkie roznice ?? ?
Ja bym nie panikowal tak strasznie i smialo mowil ze to praktycznie te same modele.
Ciut inne popychacze, ustawienia gaznika to tez zadne wielkie halo ....
Porównywac moznaby 1600 i 1900 jakby ktos ckcial koniecznie :poddajesie:
_________________
WRS OG 11
ISRA 27062
SREU 614
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 52
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-16, 19:02   

Co powiecie o tym Radku http://otomoto.pl/yamaha-...z-M3132264.html czy ma ktoś opinie o tym sprzedającym z Kutna ,troche info podesła łmi sprzedający ,myśle że jeszcze coś wypatrzycie ;D
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
burza 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 6692
Skąd: GŁ Koluszki
Wysłany: 2012-11-16, 21:04   

jacek71, też go oglądałem grzebiąc po alledrogo ;)
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-11-16, 21:16   

do mnie bardziej przemawia ten czarny u tego gościa
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 52
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-17, 12:25   

Mówisz czarny ,też na niego lukałem ,ale lewa sakwa cos mocno zagięta ,te wydechy poprzebarwiane ,no i co to za zbiornik paliwa co ma 2 wlewy paliwa -jakis akcesoryjny ? ,bo wątpie coby ktos chciał cos ukryc robiąc drugi wlew ;D ,a może mam za małą fantazję ;p ,aha i czy załozony otwarty filtr powietrza nie wymaga ingerencji w dysze gaznika?
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 46
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2012-11-17, 12:46   

jacek71 napisał/a:
no i co to za zbiornik paliwa co ma 2 wlewy paliwa
może miał zbiornik od anglika i dołożył z europejskiej strony :hahaha:
_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 54
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-11-17, 14:05   

... jak dla mnie podejrzana jest szyba oraz do końca nie jestem pewny malowania ... ( w tym szarym) ...

[ Dodano: 2012-11-17, 14:10 ]
... poza tym do końca życia (możliwości dosiadania motocykla), będę wierny gażnikowi i 1600 RS (mój Syn, 9-cio latek sobie zarezerwował ...) ...
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 52
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-17, 14:20   

W takim malowaniu artek stoi też w Lidorze -identyczny, i oczywiście (temat poruszałem w innym wątku) sprzedający wystawi fakturę na część kwoty zakupu ?
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-11-17, 17:20   

jacek71, Lidor wystawi fakturę na 1/2 wystawionej ceny ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
jacek71 



Model: BĘDZIE
Wiek: 52
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 237
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2012-11-17, 17:33   

Tego nie wiem jeśli chodzi o cene w Lidorze jak wystawiaja faktury (trochę dla mnie za drogo ,nie dzwoniłem tam),chodziło mi o podobieństwo motórów że są takie same wystawione w tym samym malowaniu.
Ale zaraz w Lidorze z tego co piszą
są motocykle zarejestrowane już(wychodząc naprzeciw klientom -tak piszą) ,czyli normalna umowa kupna -sprzedaży ,bez problemu,może rejestruja coby nie miec póżniej kłopotów z takimi "upirdliwcami"jak ja ;D
_________________
Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-11-17, 17:54   

jacek71, Lidor ma ceny drogie, podobnie jak Polkom, ale nie sprowadzają motocykli po przejściach. Stąd i cena. Dodaj do tego cło i podatki i masz. Firma też musi zarobić. Nie działa charytatywnie.
Ostatnio widziałem fajnego Radka na aukcji w USA. Poszedł za śmieszne pieniądze . Tylko nie mam pojęcia jak się bierze udział w takich aukcjach i jak sprowadzić taki motong do domu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1601
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-11-17, 19:03   

Cytat:
Tylko nie mam pojęcia jak się bierze udział w takich aukcjach i jak sprowadzić taki motong do domu.
_________________



Ja załapałem trochę wiadomości jak to zrobić , ale za dużo pisania ;D ,jak coś to na tel. A skąd wiesz Witek za ile on poszedł , przecież nie masz dostępu ?
A jeśli chodzi o ceny , to zobaczcie ile kosztuje bezwypadkowe moto w USA. Ano tyle , że większość z nas do tej pory zapierdalała by na wuesce gdyby nie te sprowadzone po wypadkach .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-11-17, 19:38   

SATURIAN napisał/a:
A skąd wiesz Witek za ile on poszedł , przecież nie masz dostępu ?

Widziałem cenę wyjściowa i cenę po zakończeniu aukcji. Nie znam języka, więc może coś tam napisano "drobnym drukiem"
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
WITT33 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 59
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-11-18, 15:08   

Na eBay pokazuje też zakończone aukcje, te które już są nieaktywne trzeba zaznaczyć żeby pokazywało te skończone (Completed) chyba że na Coparcie to inna bajka, trzeba "na żywo" oglądać aukcję aczkolwiek prędzej kupić na eBayu coś bo na Coparcie wariackie ceny czasem.
_________________
DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-)
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-11-18, 15:39   

na ebay to sprawa zakupu jest jasna jak słońce. Przebijasz i wygrywasz.
A tu : http://www.ridesafely.com/ :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group