RATUJCIE KOREK WLEWU PALIWA |
Autor |
Wiadomość |
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3296 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2011-03-10, 19:04
|
|
|
Pewnie możliwe. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
nurek301
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 106 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 2011-05-16, 12:02 Zbiornik paliwa, a w nim.
|
|
|
Otóż rozebrałem Yadźkę do przeglądu, a przy okazji zajrzałem do zbiornika bo coś tam chrobotało i okazało się, że w środku miałem śrubkę taką jak są skręcone gaźniki tylko o długości około 5cm i kulkę taką jak od łożyska fi jakieś 2mm. Czy to przypadek czy może się coś rozkręciło, jeszcze nie sprawdziłem korka może to jego części co o tym sądzicie. |
|
|
|
|
Damian
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 46 Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 182 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2011-05-16, 12:06
|
|
|
Na 100% to części korka. Już nie jedna osoba się o tym przekonała. Sam o mały włos zostałbym z samą chromowaną końcówką. Sprawdź śrubki od spodu korka. |
_________________ Yamaha V-Star 650 Classic 2007
|
|
|
|
|
nurek301
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 106 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 2011-05-16, 12:09
|
|
|
Dzięki, tak jak pisałem wcześniej nie sprawdzałem korka, dzisiaj go obejrzę. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14532 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-05-16, 12:14
|
|
|
śrubki korka nie maja 5 cm. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
nurek301
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 106 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 2011-05-16, 12:56
|
|
|
Cytat: | śrubki korka nie maja 5 cm. |
No może 3cm, ale to chyba i tak za dużo.
[ Dodano: 2011-05-16, 13:57 ]
Ale wygląda na oryginalną od yadźki. |
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-05-16, 13:10
|
|
|
to normalne ... ze korki sie rozkrecają .... |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14532 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-05-16, 14:04
|
|
|
nurek301, jak korek się trzyma kupy, to spoko. Śrubkę wkręcisz i spoko. ja daję kropelkę kleju do gwintów i jest sii. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
nurek301
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 106 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: 2011-05-16, 14:23
|
|
|
Ok zdam relacje czy to korek czy jakaś zguba.
[ Dodano: 2011-05-16, 20:39 ]
No i prawie wszystko jasne, śrubka pochodziła z korka, otóż poprzednikowi nie chciało się wyciągnąć zguby, to założył jakieś inne badziewie i zadowolony z życia a co do kulki to nie mam pomysłu (poza tym że komuś wpadła). |
|
|
|
|
bartekk
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Opalenica / PNT
|
|
|
|
|
ROBERT72
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 2437 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2011-05-19, 16:26
|
|
|
Po regulacji zaworów mechanior był czujny.Przed założeniem zbiornika coś mu zadzwoniło, jak nim potrząsnął. Okazało się , że śrubka od korka sobie ,,nurkuje"w nim.
No i oczywiście ponabijał się jak oddawał mi moto.Ale jak przystało na fachmana potraktował ją klejem i wkręcił na miejsce.Nawet drugą odkręcił i zrobił to samo.Ot i tak to było w moim przypadku |
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
|
|
|
|
|
bartekk
Rocznik: 1999
Wiek: 38 Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Opalenica / PNT
|
|
|
|
|
krzycho_r
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 50 Skąd: Kolno
|
Wysłany: 2011-07-06, 23:14
|
|
|
Gucio68 napisał/a: | Klej niebieski:
Klej zawierający spoiwo anaerobowe, który błyskawicznie twardnieje w kontakcie z powietrzem
Klej niebieski (usuwalny o średniej trwałości) - do odkręcenia śrub zabezpieczonych przed poluzowaniem wystarczą zwykłe narzędzia
Może być stosowany do klejenia (ochrony przed poluzowaniem) m.in śrub w silniku, skrzyni biegów, rozruszników, drzwi, ciężkich narzędzi, itp.
Klej czerwony:(mocniejszy)Klej zawierający spoiwo anaerobowe, który błyskawicznie twardnieje w kontakcie z powietrzem
Klej czerwony (mocny o wysokiej trwałości) - do odkręcenia niezbędne jest podgrzanie połączenia i użycie specjalnych narzędzi
Może być stosowany do klejenia (ochrony przed poluzowaniem) m.in śrub w silniku, skrzyni biegów, rozruszników, drzwi, ciężkich narzędzi, itp
Jeszcze występuje zielony-najsłabszy
Wystarczy na allegro wpisać klej do śrub lub gwintów |
Witam
Jako, że głównie zajmuję się motocyklami klasycznymi(weteranami) siłą rzeczy zmuszony jestem korzystać z pomocy klei anaerobowych i trudno zgodzić mi się z cytowanym materiałem.
Po pierwsze kleje anaerobowe nie twardnieją błyskawicznie , a tym bardziej w kontakcie z powietrzem - bajki.
Kleje anaerobowe można nanosić na śruby zjeść kolację, iść spać i następnego dnia po śniadaniu i kawie śruby rzeczone wkręcić. Klej twardnieje w chwili gdy ma kontakt z metalem i gdy ni ma powietrza . Twardnienie kleju nie następuje błyskawicznie.
Operowanie kolorami jest lekko nie aliganckie . Rózne firmy stosuja różną kolorystykę swych wyrobów ,min i max średnicę śub oraz momenty przenoszone przez połaczenie.
Do gwintów "w metalu"polecam Loctite 243
w "aluminium" loctite 222
Co do najsłabszego zielonego , to uważaj na Loctite 270
Co prawda jest on zielony , ale najmocniejszy w swojej klasie.
P.S.
Przed użyciem należy zapoznać się dokładnie ze specyfikacją wyrobu.
Godne polecenia są jeszcze kleje Wurth'a |
_________________ Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR |
|
|
|
|
Krzysztof76
Rocznik: 2000
Wiek: 48 Dołączył: 13 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2011-09-05, 09:28
|
|
|
Ja wczoraj mialem maly problem z korkiem.
Podjechalem na stacje paliw bo mi sie do rezerwy zbilzalo i pare minut meczylem sie zeby korek wyjac. Okazalo sie ze i moj sie rozkrecil. Jedna sruba wpadla do zbiornika. Wypadly mi tez dwie male czarne sprezyny, w tym jedna lekko zgnieciona. Nie mialem jak ich wlozyc z powrotem wiec skrecilem korek bez tych sprezyn - dziala. Musze jeszcze wyciagnac te srube co wpadla do srodka. Dziekuje chlopakom ze stacji paliw kolo Bierzwnika - dali mi srube ktora pasuje w miejsce oryginalnej. Teraz wiem co mi brzeczalo od czasu do czasu wczoraj - to wlasnie korek. Bede musial uzyc tego kleju do gwintow. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14532 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-09-05, 10:01
|
|
|
krzycho_r, ma rację. Z kolorami to trzeba faktycznie uważać. Co prawda w większości przypadków z jakimi miałem do czynienia, kleje rozłączne, np. wspomniany wyżej Loctite 243 są niebieskie, ale warto najpierw dobrze przeczytać opis danego kleju.
Odnośnie aluminium to nie popadajmy w panikę, jeżeli nie posiadamy Loctita 222, który jest dedykowany do aluminium i mosiądzu. Loctite 243 również się nadaje i w warsztacie domowym, na nasze prywatne potrzeby w zupełności wystarczy ten jeden. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Wiedźma
Model: SYMPATYK
Wiek: 53 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 609 Skąd: z Puszczy
|
Wysłany: 2011-10-23, 18:27
|
|
|
Trafiło na mnie. Dzis na CPN miałem problem z odkreceniem korka. Jak już zdjąłem okazało sie oczywiscie, że brakuje jednej ze śrub. Na szczęście druga trzyma. Bak oczywiście zalałem do pełna więc czeka mnie spuszczanie paliwka i łowienie. |
_________________ "Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno. |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2011-10-23, 18:33
|
|
|
Wiedźma, wkręć inną a tamta niech sobie spoczywa w spokoju
tylko na jakieś badziewie żeby się nie wykręcała |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2011-10-23, 18:43
|
|
|
Zima jak bedziesz potrzebowal wskoczyc w "czarną dziurę" to pojdziesz zdemontukjesz bak i ja wyciagniesz . Roboty troceh jest , jeszcze ze dwa browary i 2 godzinki zejdą . Przyjemne z pozytecznym . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
Wiedźma
Model: SYMPATYK
Wiek: 53 Dołączył: 02 Sie 2009 Posty: 609 Skąd: z Puszczy
|
Wysłany: 2011-10-23, 21:38
|
|
|
Grzesiu, na razie będzie spoczywała grzecznie na dnie zbiornika. Pewnie się kiedyś ogarnę i ją wyjmę. Kosti, masz rację - zima długa, bedzie czas. |
_________________ "Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno. |
|
|
|
|
burza
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 6695 Skąd: GŁ Koluszki
|
Wysłany: 2011-10-24, 04:47
|
|
|
Wiedźma napisał/a: | Bak oczywiście zalałem do pełna więc czeka mnie spuszczanie paliwka i łowienie. |
Wiedźma, nic nie spuszczaj... przecież sezon w pełni, zdążymy wyjeździć |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
|
|
|
|
|
|