YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
RATUJCIE KOREK WLEWU PALIWA
Autor Wiadomość
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3296
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2011-03-10, 19:04   

Pewnie możliwe.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
nurek301 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 106
Skąd: Kożuchów
Wysłany: 2011-05-16, 12:02   Zbiornik paliwa, a w nim.

Otóż rozebrałem Yadźkę do przeglądu, a przy okazji zajrzałem do zbiornika bo coś tam chrobotało i okazało się, że w środku miałem śrubkę taką jak są skręcone gaźniki tylko o długości około 5cm i kulkę taką jak od łożyska fi jakieś 2mm. Czy to przypadek czy może się coś rozkręciło, jeszcze nie sprawdziłem korka może to jego części co o tym sądzicie.
 
 
Damian 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 46
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 182
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-05-16, 12:06   

Na 100% to części korka. Już nie jedna osoba się o tym przekonała. Sam o mały włos zostałbym z samą chromowaną końcówką. Sprawdź śrubki od spodu korka.
_________________
Yamaha V-Star 650 Classic 2007
 
 
nurek301 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 106
Skąd: Kożuchów
Wysłany: 2011-05-16, 12:09   

Dzięki, tak jak pisałem wcześniej nie sprawdzałem korka, dzisiaj go obejrzę.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14532
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-16, 12:14   

śrubki korka nie maja 5 cm.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
nurek301 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 106
Skąd: Kożuchów
Wysłany: 2011-05-16, 12:56   

Cytat:
śrubki korka nie maja 5 cm.

No może 3cm, ale to chyba i tak za dużo.

[ Dodano: 2011-05-16, 13:57 ]
Ale wygląda na oryginalną od yadźki.
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-05-16, 13:10   

to normalne ... ze korki sie rozkrecają ....
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14532
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-16, 14:04   

nurek301, jak korek się trzyma kupy, to spoko. Śrubkę wkręcisz i spoko. ja daję kropelkę kleju do gwintów i jest sii.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
nurek301 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 106
Skąd: Kożuchów
Wysłany: 2011-05-16, 14:23   

Ok zdam relacje czy to korek czy jakaś zguba.

[ Dodano: 2011-05-16, 20:39 ]
No i prawie wszystko jasne, śrubka pochodziła z korka, otóż poprzednikowi nie chciało się wyciągnąć zguby, to założył jakieś inne badziewie i zadowolony z życia :roll: :roll: a co do kulki to nie mam pomysłu (poza tym że komuś wpadła).
 
 
bartekk 



Rocznik: 1999
Wiek: 38
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Opalenica / PNT
Wysłany: 2011-05-19, 13:07   

też taką miałem :)
i nie wiem od czego jest
_________________
Pozdrawiam Bartek K
http://motowyjazdy.ubf.pl
galeria motowyjazdy http://motowyjazdy.ubf.pl...php?forum_id=12
galeria picasa http://picasaweb.google.pl/bartekkocik
 
 
ROBERT72 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 2437
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2011-05-19, 16:26   

Po regulacji zaworów mechanior był czujny.Przed założeniem zbiornika coś mu zadzwoniło, jak nim potrząsnął. Okazało się , że śrubka od korka sobie ,,nurkuje"w nim. :shock:
No i oczywiście ponabijał się jak oddawał mi moto.Ale jak przystało na fachmana potraktował ją klejem i wkręcił na miejsce.Nawet drugą odkręcił i zrobił to samo.Ot i tak to było w moim przypadku ;d
_________________
Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
 
 
bartekk 



Rocznik: 1999
Wiek: 38
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 15
Skąd: Opalenica / PNT
Wysłany: 2011-05-21, 18:56   


znalazła swoje miejsce
_________________
Pozdrawiam Bartek K
http://motowyjazdy.ubf.pl
galeria motowyjazdy http://motowyjazdy.ubf.pl...php?forum_id=12
galeria picasa http://picasaweb.google.pl/bartekkocik
 
 
krzycho_r 


Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 50
Skąd: Kolno
Wysłany: 2011-07-06, 23:14   

Gucio68 napisał/a:
Klej niebieski:
Klej zawierający spoiwo anaerobowe, który błyskawicznie twardnieje w kontakcie z powietrzem
Klej niebieski (usuwalny o średniej trwałości) - do odkręcenia śrub zabezpieczonych przed poluzowaniem wystarczą zwykłe narzędzia
Może być stosowany do klejenia (ochrony przed poluzowaniem) m.in śrub w silniku, skrzyni biegów, rozruszników, drzwi, ciężkich narzędzi, itp.

Klej czerwony:(mocniejszy)Klej zawierający spoiwo anaerobowe, który błyskawicznie twardnieje w kontakcie z powietrzem
Klej czerwony (mocny o wysokiej trwałości) - do odkręcenia niezbędne jest podgrzanie połączenia i użycie specjalnych narzędzi
Może być stosowany do klejenia (ochrony przed poluzowaniem) m.in śrub w silniku, skrzyni biegów, rozruszników, drzwi, ciężkich narzędzi, itp

Jeszcze występuje zielony-najsłabszy

Wystarczy na allegro wpisać klej do śrub lub gwintów



Witam

Jako, że głównie zajmuję się motocyklami klasycznymi(weteranami) siłą rzeczy zmuszony jestem korzystać z pomocy klei anaerobowych i trudno zgodzić mi się z cytowanym materiałem.

Po pierwsze kleje anaerobowe nie twardnieją błyskawicznie , a tym bardziej w kontakcie z powietrzem - bajki.
Kleje anaerobowe można nanosić na śruby zjeść kolację, iść spać i następnego dnia po śniadaniu i kawie śruby rzeczone wkręcić. Klej twardnieje w chwili gdy ma kontakt z metalem i gdy ni ma powietrza . Twardnienie kleju nie następuje błyskawicznie.


Operowanie kolorami jest lekko nie aliganckie . Rózne firmy stosuja różną kolorystykę swych wyrobów ,min i max średnicę śub oraz momenty przenoszone przez połaczenie.

Do gwintów "w metalu"polecam Loctite 243
w "aluminium" loctite 222

Co do najsłabszego zielonego , to uważaj na Loctite 270 !
Co prawda jest on zielony , ale najmocniejszy w swojej klasie.

P.S.
Przed użyciem należy zapoznać się dokładnie ze specyfikacją wyrobu.
Godne polecenia są jeszcze kleje Wurth'a
_________________
Junaczysko znów furcy aż miło:)
Pozdrawiam Krzycho_R
http://dzikijunak.org/gallery/KrzychoR
 
 
Krzysztof76 


Rocznik: 2000
Wiek: 48
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Piła
Wysłany: 2011-09-05, 09:28   

Ja wczoraj mialem maly problem z korkiem.
Podjechalem na stacje paliw bo mi sie do rezerwy zbilzalo i pare minut meczylem sie zeby korek wyjac. Okazalo sie ze i moj sie rozkrecil. Jedna sruba wpadla do zbiornika. Wypadly mi tez dwie male czarne sprezyny, w tym jedna lekko zgnieciona. Nie mialem jak ich wlozyc z powrotem wiec skrecilem korek bez tych sprezyn - dziala. Musze jeszcze wyciagnac te srube co wpadla do srodka. Dziekuje chlopakom ze stacji paliw kolo Bierzwnika - dali mi srube ktora pasuje w miejsce oryginalnej. Teraz wiem co mi brzeczalo od czasu do czasu wczoraj - to wlasnie korek. Bede musial uzyc tego kleju do gwintow.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14532
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-09-05, 10:01   

krzycho_r, ma rację. Z kolorami to trzeba faktycznie uważać. Co prawda w większości przypadków z jakimi miałem do czynienia, kleje rozłączne, np. wspomniany wyżej Loctite 243 są niebieskie, ale warto najpierw dobrze przeczytać opis danego kleju.
Odnośnie aluminium to nie popadajmy w panikę, jeżeli nie posiadamy Loctita 222, który jest dedykowany do aluminium i mosiądzu. Loctite 243 również się nadaje i w warsztacie domowym, na nasze prywatne potrzeby w zupełności wystarczy ten jeden.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wiedźma 


Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 609
Skąd: z Puszczy
Wysłany: 2011-10-23, 18:27   

Trafiło na mnie. Dzis na CPN miałem problem z odkreceniem korka. Jak już zdjąłem okazało sie oczywiscie, że brakuje jednej ze śrub. Na szczęście druga trzyma. Bak oczywiście zalałem do pełna więc czeka mnie spuszczanie paliwka i łowienie.
_________________
"Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno.
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-10-23, 18:33   

Wiedźma, wkręć inną a tamta niech sobie spoczywa w spokoju
tylko na jakieś badziewie żeby się nie wykręcała
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
kostass 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 2111
Skąd: GŁ Grupa Łódzka
Wysłany: 2011-10-23, 18:43   

Zima jak bedziesz potrzebowal wskoczyc w "czarną dziurę" to pojdziesz zdemontukjesz bak i ja wyciagniesz . Roboty troceh jest , jeszcze ze dwa browary i 2 godzinki zejdą . Przyjemne z pozytecznym . ;D
_________________
Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka
 
 
Wiedźma 


Model: SYMPATYK
Wiek: 53
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 609
Skąd: z Puszczy
Wysłany: 2011-10-23, 21:38   

Grzesiu, na razie będzie spoczywała grzecznie na dnie zbiornika. Pewnie się kiedyś ogarnę i ją wyjmę. Kosti, masz rację - zima długa, bedzie czas.
_________________
"Born to ride", szkoda tylko, że dowiedziałem się o tym tak późno.
 
 
burza 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 6695
Skąd: GŁ Koluszki
Wysłany: 2011-10-24, 04:47   

Wiedźma napisał/a:
Bak oczywiście zalałem do pełna więc czeka mnie spuszczanie paliwka i łowienie.


Wiedźma, nic nie spuszczaj... przecież sezon w pełni, zdążymy wyjeździć ;p ;p ;p
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group