YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
zakup- dylemat 650 czy 1100
Autor Wiadomość
Tomasz 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Wiek: 53
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 493
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2010-03-30, 11:06   

Rysiek, 125, 650 ,400, 1100 - sama radosc ;D ;D ;D
_________________
502-156-556
 
 
blue mariner 


Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2010-03-30, 16:10   

Tomaszu, nieśmiało tylko dodam, że 250 dla mnie to też radość ;D ;D ;D , nawet pomimo tego, że nadal stoi w garażu, a ja kolejny raz walczę z kręgosłupem i z nauki jazdy... doopa cry .

Żeby nie było całkiem OT, myśląc o kupnie motocykla zacząłem od przymiarki, między innymi, do DS 650. Niestety, ze względu na problemy z kręgosłupem właśnie, wydała mi się trochę za ciężka. Podczas jazdy z pewnością inaczej się to odbiera, ale musiałem brać po uwagę warunki garażowania, manewrowania na postoju itp. Gdyby nie to, rozmiar 650 i pozycja na motocyklu ops , (mam 182 cm wzrostu) bardzo mi odpowiadały.

Pozdrawiam wszystkich, którzy mają radość i mogą... :czoper:
 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-03-30, 18:40   

sorki Xavier ale to nie byla zlosliwosc, ja taki wesoly ludek jestem ale osobiscie nie mam nic do sprzetow o mniejszej pojemnosci bo to nie pojemnosc sprzetu jest miara motocyklisty tylko jaja i motocyklowe serducho :)
 
 
Gorbi 



Model: SYMPATYK
Wiek: 49
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 41
Skąd: Władysławowo
Wysłany: 2010-04-01, 16:38   

Ja na przyklad po 10 latach separacji z motocyklem, kupilem virago 535 zeby odswiezyc sobie pamiec i zobaczyc jak to sie jezdzi z walkiem. No i final byl tego taki, ze po jednym sezonie zamienilem ja na DS 1100. Mniej wiecej wiedzialem czego moge sie spodziewac po 650 a to bylo troche ponizej moich oczekiwan. A nie jestem typem jakiegos kolosa 176 i 82 kilo wagi. Bedzie pewnie problem jak gdzies przez przypadek polozy mi sie ale dobrzy ludzie sa wszedzie i chyba pomoga.
;D
Pozdro i szerokosci wszystkim.
_________________
Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.
0 RH+
www.ambra-wladyslawowo.pl
 
 
Gorbi 



Model: SYMPATYK
Wiek: 49
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 41
Skąd: Władysławowo
Wysłany: 2010-04-01, 18:23   

Z tego co widze, to nie mozna sie wcale wypowiedziec na zaden temat, bo niektorym wlascicielom 650 nie odpowiada to, ze ktos po prostu lubi miec pod klamka troche wiecej. A co do 1900 to troche pojechales, bo to jest moja i kazdego prywatna sprawa na jaki zakup sie decyduje a forum jest od tego aby wypowiadac swoje zdanie a nie takie ktore wszystkim pasuje.
;D
Pozdrawiam
_________________
Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.
0 RH+
www.ambra-wladyslawowo.pl
 
 
Gorbi 



Model: SYMPATYK
Wiek: 49
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 41
Skąd: Władysławowo
Wysłany: 2010-04-01, 20:25   

Naturalnie i o to w tym wszystkim chodzi wiec nie sa potrzebne zadne uszczypliwe uwagi. A ostateczna decyzja i tak nalezy do kupujacego. Nie wazne co tu sie powie to nie zmieni faktu, ze to ten co ma kase na moto decyduje. I nie jest wazne czy jezdzisz 125, 650 czy 1100 albo wiecej, wazne jest aby czerpac przyjemnosc z samej jazdy.
Pozdro ;D
_________________
Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.
0 RH+
www.ambra-wladyslawowo.pl
 
 
Marecki-mk 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 58
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 158
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-04-02, 12:08   

Przeczytałem cały temat i widzę że podobne "problemy" z zalecaną pojemnością są na każdym forum :)
Wolę nie wkładać kija między Drag Stary :)
dlatego posłużę się przykładem Virago. (tak chyba będzie bezpieczniej)
Ten co ma 535 chwali swój sprzęt,
ten co ma 750 też chwali
itd...
Oczywiście są przypadki że 535 jest dla kogoś idealne i wystarczające,
(wymiary jeźdźca, waga moto, osiągi, umiejętności, temperament, potrzeby, itd...)
ale po jakimś czasie wielu chciało by większy motocykl i nie ma w tym nic dziwnego .
Nie ma co iść w zaparte że 535 to szczyt marzeń wystarczający dla każdego przeciętnego jeźdźca .

Jeżeli kogoś drażni porównanie na podstawie Virago to proszę w to miejsce wstawić WSK 125, WSK 175, MZ 150, MZ 250 lub inne... :)

Moim zdaniem naturalne jest że z czasem myśli się o większym, wygodniejszym, mocniejszym czy też szybszym motocyklu.
Jeden "dojrzeje" do zmiany po 2-3 latach, inny po roku,
a znajdą się też tacy co po kilku miesiącach stwierdzą że lepiej było "przeskoczyć kilka pojemności" i od razu przesiąść się na większego rumaka .

Jak ktoś zaczyna przygodę z motocyklami to w naturalny sposób z czasem przesiada się na coraz większy sprzęt.
Problem pojawia się jak ktoś po latach przerwy wraca na 2oo i wtedy jest dylemat co wybrać .
Chodzi o to żeby pochopnie nie kupić moto o zbyt małej lub za dużej pojemności i po 2-3 miesiącach zmieniać ze stratą .
W pierwszym przypadku (mała pojemność) jak ktoś ma doświadczenie lubi zapas mocy to taki rumak szybko może się znudzić.
W drugim przypadku (duża pojemność, mocne i ciężkie moto) może okazać się że rumak
przerasta nasze umiejętności i nawet najprostsze manewry sprawiają nam wielkie trudności .
Porady z Forum można poczytać, ale należy traktować je jako pomoc, a nie wyrocznię.
Trzeba samemu ocenić swoje potrzeby i umiejętności .
Najlepiej przysiąść się do kilku maszyn, przejechać się i dopiero wtedy podejmować decyzje .

Małe jest piękne, ale duże jeszcze piękniejsze :)
_________________
Pozdrawiam
Marek
 
 
mikssdaniel 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 287
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-04-06, 22:56   

Ja mam 1100 a myślałem już nad zmianą na VTX1800. (1100 to mój pierwszy motocykl)
Po co?
A czemu nie?
Chociaż i tak zawsze jeżdżę żółwim tempem bo tak lubię. I myślę ze tak zostanie nieważne czy będę miał 650 czy 1800.
Zostałem przy dragu bo nie mam kasy aby znów od początku ubierać VTXa a to jak prawie wszyscy wiedzą nie jest mały wydatek.
Dylematy 650 czy 1100 to według mnie tylko kwestia kasy. Chyba że ktoś jest mniejszej postury niż przeciętna lub ma mało siły.
Tak jeden jak i drugi ciężki. Jak ktoś ma małe umiejętności to niech wolniej i ostrożniej jeździ a się nauczy. Jak brak umiejętności to na każdym możemy dać plamę.
650 wolniejsza i wolniej się zbiera (podobno) -> no to może zabraknąć mocy przy wyprzedzaniu ale jak ktoś będzie kozaczył to i przy 1100 mu zabraknie.
Z zatrzymaniem wydaje mi się są identyczne problemy z tym że 1100 ma lepsze hamulce (3 tarcze).
W jeździe to i różnica będzie między dwoma 1100 typu classic i custom.

Według mnie zastanawiać się należy czy 125 czy 1100 bo to jest różnica a nie 650 a 1100. Brać tego na którego pozwala budżet.
 
 
zosia_ 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Wiek: 57
Dołączyła: 29 Maj 2009
Posty: 104
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2010-04-06, 23:12   

mikssdaniel napisał/a:
...

Według mnie zastanawiać się należy czy 125 czy 1100 bo to jest różnica a nie 650 a 1100. Brać tego na którego pozwala budżet.


Przesiądż sie teraz z 1100 na 650 a na pewno poczujesz różnicę ;) :skuter:
_________________
FLHR 98
 
 
mikssdaniel 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 287
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-04-07, 06:55   

Ja pisałem o zakupie 1 draga i rozważania 650 czy 1100.
Pewnie że jak się troche pojeździ to przesiadka z 1100 na 650 nie ma za bardzo sensu. Chociaż i tu pewnie znalazło by się kilka powodów.
 
 
wojo 



Rocznik: 2003
Wiek: 50
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 77
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2010-04-25, 21:19   W kwestii pytań czy 650 czy 1100

Dzis miałem okazje pojezdzic z kolesiami, oni mieli 650 classic i 650 custom jeden miał 2001 i mały przebieg drugi 2004 i jeszcze mniejszy przebieg. Zrobiłem najpierw jednym 120km/h po roznych drogach troche po miescie, po zakretach, trasa itp. Potem custom 120km w drugą. I jesli mogę sie wypowiedziec, choc sam mam za soba dopiero 500km na dragu to powiem odpowiadajac na pytania czy lepiej 650 czy od razu 1100. Sam takowe pytanie mialem gdy szukalem moto. Zdecydowanie 650 jest rewelacyjnie poreczna, zwinna, swietnie sklada sie do zakretów i z nich wychodzi, fajnie sie zbiera i całkiem szybko nabiera predkosci, na 100% jest lepsza do miasta i ciasne zakrety, jest poprostu lekka jak przepraszam - skuter nie jak 650 moto. Ja mam 194cm i waze ponad 100kg ale jesli ktos jezdzi po miescie, do pracy i koło komina to zdecydowanie jest super 650. Ma słabsze hamulce, zdecydowanie wiecej wibruje niz mój ale jestem pod wrazeniem. Moj jest ciezki i zwalisty, i trzeba miec do niego naprawde wiecej cierpliwosci, szacunku i siły. 650 to jest poprostu sama radosc z jazdy nawet do zapomnienia ze to jednak kawał maszyny.
Jesli kogos obrazilem przepraszam, jesli sie nie zgadzacie to oczywiscie szacunek. Wojo
_________________
Kiedy pierwszy raz zobaczyłem nagą kobietę, stwierdziłem że to będzie cel mojego życia. Wszystko było dobrze dopóki nie zobaczyłem pierwszy raz XVS1100. Teraz mam dylemat, lepiej podziwiać czy lepiej ujeżdzać.
 
 
WADERA 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 58
Dołączyła: 04 Mar 2009
Posty: 3451
Skąd: Jankeska/Wrocław
Wysłany: 2010-04-26, 12:59   

wojo tylko 650, bo są ładne ;D ;D ;D i kolorowe :brawo2: a 1100 same brzydkie bo tylko czarne :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________



Moderator na emeryturze, życie jest piękne

 
 
fazzi 



Rocznik: 2008
Wiek: 56
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 2691
Skąd: Jankes
Wysłany: 2010-04-27, 18:30   

mysle ze gdyby wojo przejechal swoim nie 500 km tylko 20 000 km to inaczej by widzial 1100 ale wazna jest jego sugestia ze dla kogos kto zaczyna przygode z 2oo na 650 jest latwiej.
Nalezy sie tylko zastanowic czy latwiej na poczatku znaczy lepiej w perspektywie czasu.
 
 
blackluk 



Rocznik: 1998
Wiek: 43
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-04-27, 23:03   

Popiera też sprawdzałem jeden i drugi motorek i jak na mój gust na początek to zdecydowanie 650 polecam.
_________________

 
 
Sorrow 


Model: BĘDZIE
Wiek: 35
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-30, 17:56   

Kurde mam ten sam dylemat 650 czy 1100 przeczytałem wszystkie posty w tym temacie i...
... mam jeszcze większy problem ;d bo prawdę mówiąc chciał bym kupić raz a porządnie.
A po za tym biorę sobie miesiąc urlopu i chciał bym wykorzystać sporą część tego sezonu już mam dosyć budowania stadionu :|
_________________
Battle bring's death, death bring's sorrow
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 59
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1810
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-04-30, 18:02   

wojo napisał/a:
jest poprostu lekka jak przepraszam - skuter nie jak 650 moto

? ? ? spróbuj postawić ze stopki do pionu 1100 i 650 zdziwisz się co trudniej ;p
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
krotom 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2821
Skąd: brać czas i chęci
Wysłany: 2010-04-30, 21:54   

Sorrow, wpadnij jutro do Sosenki to sobie porównasz - dupsko w siodle posadzisz i wnioski same Ci się nasuną.


Jeśli przeżyjesz orgazm to znaczy, że dosiadłeś 1100 classic :wink1:
_________________


AB Rh+
 
 
gardel 


Rocznik: 2003
Wiek: 36
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 24
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-05-01, 23:19   

Odradzam, ja od 3 tyg jezdze na motocyklach, w tym pierwsze 2 to 7h nauki jazdy + egzamin ;d a ze wujek ma juz kupe lat drag star 1100 classic i bardzo mi sie podobal to i ja taki kupilem lol tez zastanawialem sie czy moze nie lepiej 650 bo jestem leszczyk i to moj 1 motocykl. Teraz sie ciesze ze nie popelnilem tego bledu i nie wzialem 650tki bo po tygodniu bym sie rozgladal za 1100 ;p 40km w 650 ? eh ja wiem ze to cruiser nie scigacz, ale tak czy tak malo troche, znajomy w 125 aprilli ma 40km. Mysle ze 62km nie przerosnie Cie ani masa maszyny bo jest na tyle dobrze wywazona, ze nie odczujesz tej wagi, no moze przy manewrowaniu na nierownym podłożu.

PS. rowniez zapraszam do Radomia jakbys chciał przymieżyć sie do 1100, widze ze nawet rocznik ten sam ;D
 
 
DRAD 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1538
Skąd: ODERWANI
Wysłany: 2010-05-02, 17:22   

Sorrow, nie ma sensu kupować 650 ccm ! ! !
1. Różnica w cenie niewielka
2. 650 jest masakrycznie słaba
3. 1100 ma 2 tarcze z przodu i 1 z tyłu (650 ma 1 z przodu i bęben z tyłu)
4. zużycie paliwa jest porównywalne
5. 1100 łatwiej później odsprzedać i mniejsza utrata wartości
6. no chyba że kupisz od Grzecha - 650 Silverado :D
_________________
MORSOWNIA 1 i 1/2 czyli wielka dogrywka już niedługo :D
 
 
Sorrow 


Model: BĘDZIE
Wiek: 35
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-02, 17:43   

Masakra z całym szacunkiem do kobiet jestem gorszy niż moja przyszła teściowa kurde niby prosta sprawa a taki problem :| Ale jednak posłucham gardela i kupię 1100 i wezmę miesiąc urlopu po tej budowie :)
_________________
Battle bring's death, death bring's sorrow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group