PRZEBARWIONE RURY KOLANEK |
Autor |
Wiadomość |
Rebelsoul
Rocznik: 1999
Wiek: 44 Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 92 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2009-01-09, 21:55
|
|
|
Hehefazzi, , tylko ze ja mam 650- tke i ssanko jest pod bakiem, a to ze w 1100 jest przy kierownicy to faktycznie nie wiedzialem. Wiesz bo ja taki zielony amator jestem |
_________________
|
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2009-01-10, 18:19
|
|
|
A co za różnica przy kierownicy czy pod bakiem ?
Odpalam na pełnym ssaniu, za chwilę chowam ssanie tak, żeby moto nie zgasło i chodziło równo. Wszystko na słuch. Czy to jest połowa czy 3/4, dla mnie nie ważne |
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2009-01-15, 15:15
|
|
|
No właśnie, Długi63 napisał całą kwintesencję Ja też odpalam na pełnym ssaniu, parę chwil go tak potrzymam, potem zmniejszam ssanie do połowy, zapinam kask, zakładam rękawice, ruszam, i po przejechaniu ok 1 km zmniejszam ssanie w trakcie jazdy do zera. To taki mój mały rytuał Przy pierwszych światłach motocykl jest już dostatecznie rozgrzany i równo pracuje. |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-01-15, 15:27
|
|
|
moondek napisał/a: | po przejechaniu ok 1 km zmniejszam ssanie |
shock
Nie powinno się tak robić Zaraz po ruszeniu najlepiej całkowicie zrzucić ssanie. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
moondek
Model: SYMPATYK
Wiek: 50 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 4020 Skąd: Józefosław
|
Wysłany: 2009-01-15, 15:58
|
|
|
Wg mnie ruszanie i jazda kilkuset metrów na ssaniu jest porównywalna do rozgrzewania samochodu w zimie. Wiadomo, że szybciej rozgrzeje się samochód w ruchu. Podobnie powinno być w przypadku motocykla. A że troszkę mieszanka jest bogatsza?... Wg mnie nie ma to znaczenia. To tak na prosty chłopski rozum to biorę. |
_________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko |
Ostatnio zmieniony przez moondek 2009-01-15, 16:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-01-15, 16:21
|
|
|
"Zdrowiej" dla silnika i kolektorów jest jak ssanie podczas jazdy są wyłączone.
Jadę przykładowo 20km/h i zrzucam je zaraz. Motocykl bardzo ładnie pracuje
Oczywiście nie ma mowy o dodaniu znacznie większej ilości gazu. Nie mniej jednak da się bez żadnych problemów jechać. |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2009-01-15, 16:30
|
|
|
Kozak_Barabasz napisał/a: | Oczywiście nie ma mowy o dodaniu znacznie większej ilości gazu. Nie mniej jednak da się bez żadnych problemów jechać. |
czyli nie jestes w stanie gwaltownie przyspieszyc gdyby jakis palant chcial Cie staranowac z bocznej uliczki??
Mi sie wydaje ze motocykl w czasie jazdy powinien potrafic hamowac i przyspieszac, bo to nasze bezpieczenstwo |
|
|
|
|
koszerny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 53 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1747 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 2009-02-01, 21:53
|
|
|
mam pytanie czym można wypolerować to przebarwienie
bo jeszcze dobrze nie zdążyłem pojeździć a już mam lekkie przebarwienie
jakich specyfików używacie |
_________________ HONDA ST1300 PAN EUROPEAN 2010
|
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
|
|
|
|
Mycel
Rocznik: 1997
Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 42 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2009-03-30, 19:29
|
|
|
Mam tłumiki BSM Line tak na nich pisze i są dziwnie przebarwione, bo mniej więcej od momentu gdzie kończy się rura a zaczyna tłumik w miejscu gdzie ten górny łączy się z dolnym są przebarwione na taki ciemny złoty kolor. Nie przeszkadza mi to, ale czy ktoś używa też tych tłumików? Bo nie wiem czy one tak mają czy coś jest nie tak. o mam tutaj zdj. a za tą chromowaną nakładką jest jeszcze bardziej aż tak na ciemny brąz.
http://img264.imageshack....ge=ss850155.jpg |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-03-30, 20:25
|
|
|
pan_wiewiorka, nie strasz chłopaka wygląda na to że są to rury o pojedyńczej ściance więc nic dziwnego że sie przebarwiają
a może ktoś po wymianie na puste wydechy nie robił żadnych regulacji a to błąd |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-03-30, 20:31
|
|
|
pan_wiewiorka, a co bliżej
po wymianie na puste wydechy powinno się zrobić korekte i regulacje gażników aby dostosować skład i ilośc mieszanki było już o tym w różnych tematach |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
Mycel
Rocznik: 1997
Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 42 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2009-03-30, 20:56
|
|
|
Wydaje mi się że to wina rur bo widziałem takie same w jednym komisie i wyglądały gorzej od moich bo były w kilku miejscach przebarwione ,ale nie wiem wolałem żeby ktoś z was potwierdził moje przypuszczenia bo silnik pracuje prawidłowo żadnych regulacji nie muszę narazie robić. Może faktycznie są zrobione z cienkiej blachy bo strasznie mocno się grzeją spodnie już mi się przykleiły. |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-03-31, 09:12
|
|
|
Mówią że zapłon źle ustawiony dlatego łapią kolor. Jak się tego pozbyć ?, jak nierdzewka to papier ścierny zaczynamy od 800 potem 1000 i 2000 i na koniec poler. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-04-06, 21:57
|
|
|
ja miałem na fabrycznych żółte przebarwienie na przednim kolanku, po założeniu nowych wydechów zaczęło przebarwiać sie drugie kolanko na fioletowo... a przednie jest srebrne nienaruszone...
swoją droga używał ktoś kiedyś "chromu w sprayu" na wydechy? (pytam bo dostałem od kumpla jakiś zajbiaszcy niemiecki który na allegro stoi za około 70 zl i podobno wytrzymuje do 800C. |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
Sylwek
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2001
Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 2557 Skąd: Luzino
|
Wysłany: 2009-04-06, 22:14
|
|
|
Corvius napisał/a: | swoją droga używał ktoś kiedyś "chromu w sprayu" na wydechy |
Kompletna bzdura , taki chrom w spraju daje efekt wizualny tylko na chwilę , a potem czernieje i wtedy wydech " fajnie " wygląda.Zapolerujesz się na śmierć .Chrom tak jak cynk , miedź i inne metale są nakładane galwanicznie przy sporych temperaturach a żaden spraj nie jest w stanie tego zastąpić . |
_________________ AB Rh+
HONDA VTX 1800 Neo
Nie wdawaj się w dyskusję z głupcem, bo najpierw sprowadzi Cię do własnego poziomu, a później pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2009-04-07, 08:39
|
|
|
Chrom w sprayu nie nadaje się, szczególnie na wydechy. Nawet jeśli jest odporny na wysokie temperatury, to się go nie wypoleruje na wysoki połysk i będzie wyglądał jak aluminium, i wreszcie nie zabezpiecza przed korozją. Pomalowałem tym przytarcia na wydechach poprzedniego motocykla i rdza mimo to wyłaziła. Można tym się bawic, ale tylko w miejscach mało eksponowanych i traktowac jak normalną farbę srebrzankę. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
Cebula
Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 217 Skąd: kątownia
|
Wysłany: 2009-04-17, 21:09
|
|
|
Witam szanownych Kolegów. Moim skromnym zdanie przebarwienia na wydechach i te złote, i te fioletowe, to po pierwsze - słaba i cienka jakościowo użyta stal z której zrobiony jest wydech, Po za tym jest to miejsce które bardzo się nagrzewa i dlatego takie cuda wychodzą na rurach, obok przecież jest cylinder ale on wygląda bardzo ładnie chrom nie schodzi ale też jest gorący, dlaczego? pewnie dlatego że jest zrobiony z żeliwa i też pochromowany, ale to żeliwo jest grubsze od metalu z którego zrobiony jest wydech. Tutaj bym się doszukiwał przyczyn przebarwień a nie w składzie mieszanki. Po drugie w książce serwisowej piszą że najlepiej i najekonomiczniej jazdę rozpocząć zaraz po odpaleniu motocykla, w czasie jazdy silnik najszybciej się rozgrzewa,-więc ssanie na max tylko do odpalenia- zaraz po odpaleniu zjeżdżamy do połowy i po chwili w czasie jazdy całkiem ssanie zamykamy.
PS. ja też kupiłem draga z przebarwieniami ale się tym nie martwię i nie przejmuję, w miejscu przebarwień będę chciał założyć chromowane osłony, co by rączka jakaś się nie poparzyła.
Pozdrawiam. |
_________________ Post ten wyraża opinie autora w dniu dzisiejszym. Nie może on być wykorzystany przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani innym następującym po nim dniu. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
|
|
|
|
|
Rebelsoul
Rocznik: 1999
Wiek: 44 Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 92 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2009-04-18, 14:02
|
|
|
Cebula napisał/a: | Po drugie w książce serwisowej piszą że najlepiej i najekonomiczniej jazdę rozpocząć zaraz po odpaleniu motocykla, w czasie jazdy silnik najszybciej się rozgrzewa,-więc ssanie na max tylko do odpalenia- zaraz po odpaleniu zjeżdżamy do połowy i po chwili w czasie jazdy całkiem ssanie zamykamy. |
Cebula, nie wiem jaką masz książkę serwisową, ale ja wyczytałem coś zupełnie odwrotnego. To co piszesz o ssaniu jest ok, ale w instrukcji piszą, żeby nigdy!!! nie ruszać przed rozgrzaniem silnika.
notka.jpg
|
|
Plik ściągnięto 183 raz(y) 38.79 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2009-04-18, 15:40
|
|
|
Piszą, żeby NIGDY NIE PRZYSPIESZAĆ MOCNO PRZY ZIMNYM SILNIKU.
I dla motocykla i dla samochodów ze ssaniem, najkorzystniejszym jest ruszyć tak szybko jak to możliwe i nagrzewać silnik w drodze, stopniowo (lub od razu) ujmując ssanie.
Zapalam na pełnym ssaniu, cofam ssanie natychmiast po zapaleniu na pół, dojeżdżam do drogi, jakieś 50 m i wyłączam ssanie.
Jadę około 2 km nie katując go, potem ognia. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
|