|
V Star 650 a Drag Star 650 |
Autor |
Wiadomość |
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-31, 14:03
|
|
|
trotom napisał/a: | No ale to nie rozwiazuje problemu... formalnie... |
Ano nie. Jednak większym problemem jest symetryczna lampa, która daje jak światła długie. Tutaj miśki mogą się czepnąć natomiast zastosowanie obrysówek formalnie nie jest zabronione. Zatem masz obrysówki integralne z kierunkami. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Diobolżory
Rocznik: 2004
Wiek: 40 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 18 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2009-08-31, 15:45
|
|
|
Panowie a nie jest równiez tak, ze V-star ma 4 konie wiecej??? |
_________________ Bjj jest jak ocean. Ja jestem rekinem a połowa ludzi nie potrafi nawet plywać
|
Ostatnio zmieniony przez pan_wiewiorka 2009-08-31, 15:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-08-31, 15:47
|
|
|
Diobolżory napisał/a: | Panowie a nie jest równiez tak, ze V-star ma 4 konie wiecej??? |
W zależności, do której wersji się odniesiemy. Europejskie 650 mają cztery (o ile dobrze pamiętam) moce silnika. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
kostass
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 2111 Skąd: GŁ Grupa Łódzka
|
Wysłany: 2009-08-31, 16:11
|
|
|
Trotom mam V-stara 650 i w zasadzie jedyna dostrzegalna zmianą jest instalacja do dopalania spalin i podobno ona zabiera troche mocy . Kierunki jak nie chcesz to łatwo odlaczysz. W lampie rozpinasz dwa kabelki i juz ci nie swiecą . Brak wyłacznika swiateł tez ma swoje dobre strony , nie zapmni sie zeby je zapalic , ale.... z drugiej strony musisz zawsze pamietac zeby wyłaczajac moto przekrecic kluczyk inaczej zostaiwsz go na swiatłach rozładujesz akumulator . Swiatła faktcznie ma super , wczesnij miałem Virago i lampa swieciła jak świeczka , ostatnio wracałem z Krotoszyna wieczorem i powiem ze mijania ma zacne a długie jeszcze zacniejsze . Mozna jeźdizć w nocy wszystko widać idealnie . Ale tu tez jest ale , brak pozycji powoduje ze jak przepalisz zarówkę to nie masz juz zadnych swiateł dlatego dobrze wozic ze soba zapas . Klucze pasują normalne nie musz być calowe . Śruby też , przynajmniej te które wymieniałem . Więc w sumie biorąc wszytkie za i przeciw nie ma znaczenia czy to Drag czy V . Akcesoria produkowane do Dragów zamontujesz tez na V-ce. Udanego zakupu i szybkiego śmigania . |
_________________ Garfield i .... w oczekiwniu na nowego Ogryzka |
|
|
|
|
DPU
Rocznik: 2004
Wiek: 45 Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 96 Skąd: FREE STAR
|
Wysłany: 2009-09-01, 07:13
|
|
|
Tak się tylko dopytam co się zmienia w tych 350-400 PLN zmianach o których pisał Pan_wiewiórka? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|