Świece XV 1700, czy tak powinny wygladać. |
Autor |
Wiadomość |
ksiaze_kluska
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 34 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-27, 16:28
|
|
|
WITT dzieki za odpowiedź.
W sobote postaram się wyjąc jeszcze raz głowna dysze ale na bank nie było żadnych oznaczeń na niej. Widziałem u kumpla to miał opisane na boku u mnie nic.
Może podać jakieś wymiary?
Co do innych dysz to nie mam niczego tylko to co w gaźniorze |
|
|
|
|
WITT33
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-03-27, 17:46
|
|
|
ksiaze_kluska napisał/a: | WITT dzieki za odpowiedź.
W sobote postaram się wyjąc jeszcze raz głowna dysze ale na bank nie było żadnych oznaczeń na niej. Widziałem u kumpla to miał opisane na boku u mnie nic.
Może podać jakieś wymiary?
Co do innych dysz to nie mam niczego tylko to co w gaźniorze |
Na boku to ma pilot jet opisane, główna ma wyryte od czoła cyferki, musi mieć liczbę wyrytą, popatrz dobrze.
mikuni_1006-0246.jpg
|
|
Plik ściągnięto 145 raz(y) 19.08 KB |
|
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2014-03-27, 21:08
|
|
|
Witt33 spotkałem sie również z dyszami niewymiarowanymi na korpusach. Zestawy były opisane na pudełkach,a same dysze już nie. Może na taki trafił Książę_Kluska. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
WITT33
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-03-28, 10:29
|
|
|
No to chyba że trafił na tzw samoróbkę dorosłego tunera. Wszyscy producenci zestawów do XV oznaczają dyszę. Tak czy siak do 1700 do TEJ iglicy w zakresie 170-175 będziesz bezpieczny, niektórzy widzę ten zakres przekraczają i też jeźdżą no ale są wyjątki. Jak masz wkładki w wydechu to 170-172.5 bez wkładek puste rury dysza główna 175. Poziomu paliwa w gaźniku nie zrusz bo znowu zaczniemy nowy wątek.
A co do takich zestawów nie opisanych na dyszy tylko na pudełku to nie spotkałem się z takimi jeśli są przeznaczone do XV1600/1700 a widziałem wszystkie. To by było niepoważne. |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
|
ksiaze_kluska
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 34 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-31, 10:45
|
|
|
Zmierzyłem dyszę główną mam 2,10 |
|
|
|
|
WITT33
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-03-31, 16:32
|
|
|
Milimetra rozumiem ? Ja ci nie powiem w milimetrach ale z tego co pamiętam Mikuni oznacza dysze wg przepływu czyli np 170 to 170 cc cieczy na minutę natomiast inni producenci oznaczają wg średnicy. Tak czy siak na pewno prawidłowej nie masz i musisz zakupić coś pewnego w takim zakresie jak pisałem. |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
|
ksiaze_kluska
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 34 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-31, 18:51
|
|
|
WITT33 napisał/a: | Milimetra rozumiem ? Ja ci nie powiem w milimetrach ale z tego co pamiętam Mikuni oznacza dysze wg przepływu czyli np 170 to 170 cc cieczy na minutę natomiast inni producenci oznaczają wg średnicy. Tak czy siak na pewno prawidłowej nie masz i musisz zakupić coś pewnego w takim zakresie jak pisałem. |
tak jest otwór w dyszy 2,10 mm
z dynojeta którą powinienem mieć do tej iglicy? hypek +longshoty z dbkillerami
co mnie interesuje - żeby moto był dynamiczny ale bez przesady, żeby szedł w miarę równo od biegu jałowego do wyższych obrotów. sporadycznie przy wyprzedaniu osiągam 140, lub gdy lece z kumplem raz do roku to 150/160 jak się da tak poza tym jazda spokojna do max 130km/h
spalanie hmm wiadomo ze lipa jak żre 7/100 ale 6 może być |
|
|
|
|
WITT33
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-03-31, 22:29
|
|
|
No rozumiem
Dynojet podaje dla 1700 stage 1 - DJ175 a dla stage 2 DJ200 więc na to zupełnie nie patrz bo ani jedna ani druga nie jest prawidłowa, jeśli masz pudełko dynojeta z pozostałymi dyszami i jest to zestaw dla XV1600 to w środku powinienieś mieć DJ180 i DJ185 - obie będą dobre natomiast jeśli masz zestaw dla 1700 to w środku może nie być w/w dysz i wtedy wkładasz wieksza DJ190 ale ponieważ ona jest bardzo duża to iglica musi być na 3 zapince od góry oraz na samym dole pod nią nie jedna a dwie metalowe podkładki pod tym białym plasticzkiem.
Do tego seryjna dysza do wolnych obrotów 35 rozmiar lub max 37.5.
Podsumowując jeśli jesteś pewien że w ręce masz dysze dynojeta to zakladasz numer w przedziale 180-190 natomiast najlepiej oczywiście posiadać Mikuni 170-172.5 do 1700 silnika i tej iglicy. Jak coś to pytaj.
p.s. już nie pamiętam jaki masz filtr powietrza ale jeśli seryjna puszka (obudowa) to na iglicy nawet na 3 ząbku i nie dwie podkładki tylko jedna metalowa będzie dobrze śmigać. Będziesz sam widział, uniwersalnych ustawień raczej nie ma, ja podałem Ci dobry punkt startowy żeby się nie męczyć. |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
|
ksiaze_kluska
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 34 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-04-01, 13:28
|
|
|
mam hypka z filtrem K&N + V&H longshoty z dbkillerami |
|
|
|
|
WITT33
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-04-02, 11:55
|
|
|
zmierzyłeś i masz dyszę 2,1mm czyli dynojeta 210 jest dużo za duża stąd czarne świece głęboko gdzie wzrok nie sięga a na iglicy masz ubogo. tak przychodzą ustawione motocykle z usa, to jest wg instrukcji, złej instrukcji.
Daj mu paliwa na iglicy 4 zapinka od góry i ogranicz wielkością dyszy tak jak napisałem, maksymalnie dj190 ale dobrze jakbyś miał dj185 lub mikuni 172.5.
Pilota hyperchargery lubią dużego, ja jeździłem nawet na 45, musisz sam wyczuć, kupisz w sklepie Larson potrzebne dysze, celowałbym coś koło 40 dla fajnego spalania i momentu. Przy 45 delikatnie zacząłem już podnosić koło przy startach co nie oznacza że mówię żebyś od razu 45 założył, spróbuj z 40. |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2014-04-02, 13:19
|
|
|
Panowie temat jest tak ciekawy, że powinien zaistnieć nowy post: Modyfikacja i regulacja gaznika w XV 1700 !! Co na to Modzi ? |
|
|
|
|
WITT33
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-04-02, 13:49
|
|
|
Hehehe toć przecież mamy na drugim forum roadstar taki temat ;-) a tutaj szybka pomoc |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2014-04-02, 15:07
|
|
|
... wiem, że jest ... ale tutaj pusty dział praktycznie dot. XV 1700 a nie Wszyscy są na forum W/R Stara ... |
|
|
|
|
ksiaze_kluska
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 34 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-04-02, 18:25
|
|
|
tak to wyszło wkleilem zdjecia i tu i tam dyskusja tutaj bardziej konkretna w moim temacie
[ Dodano: 2014-04-05, 19:03 ]
czekam na zestaw barona:) |
|
|
|
|
WITT33
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 28 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-04-05, 20:16
|
|
|
Najlepszy wybór. Kup od razu u Larsona w Polsce dyszę pilot jet 40. |
_________________ DS 650 Classic / DS 1100 Classic / XVS 1300 Tourer / RS 1600 / RS 1700 / Roadliner / Stratoliner / aktualnie RS 1700 ;-) |
|
|
|
|
|