Zakup Drag Star v Virago 535 |
Autor |
Wiadomość |
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-05-16, 21:56
|
|
|
650 też się nieźle pedałuje niema, co narzekać. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-05-16, 22:02
|
|
|
535 ma niby więcej kucy ale pełną moc osiągasz przy 7000obr/min a przy 650 już przy 3000 (albo 3500, nie pamiętam dokładnie). Drag jest większy, stabilniejszy i bardziej komfortowy (siodło, zawieszenie, pozycja za kierownicą - zwłaszcza dla osób o wzroście powyżej 180cm). Wbrew temu co się mówi uważam, że 1100 na początek jest za duże. 535 to rower z silnikiem. 650 to motocykl.
I pamiętaj, Classicki od samego początku produkowane są z wadą fabryczną, do czego producent się nie przyznaje. Mierz w Customa |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-05-16, 22:08
|
|
|
Wiewiórek cię wkręca to już dowiedzione naukowo, że customy to nieudane prototypy, więc zaprzestali produkcji. Tylko classic
Co do reszty to ma rację Virago to rower z silnikiem |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2009-05-17, 00:25
|
|
|
[quote="Madźka"]witaj pool21, napisz może coś więcej o sobie - żebyśmy wiedzieli jakie masz doświadczenie, fakt że to będzie twoje pierwsze moto nie znaczy np. że pomykałeś dużo na motorze wujka Madźka napisała.
Madźka podryw tylko na PW a poza tym to masz już Chłopaka |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
warek07
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 1534 Skąd: P-T (Free Star)
|
Wysłany: 2009-05-17, 00:38
|
|
|
Pool21 - masz w profilu wpisane SYMPATYK ale rocznik 1998 rozumiem ze szukasz tego dobrego rocznika
i pamietaj swiete słowa naszego kolegi wiewióra - uwazaj na wade fabryczną
p.s.
swoją droga znalazlem fajną 1100 w classicu - oj. bede musial blotniki poskracac |
_________________ carpe diem
|
|
|
|
|
pool21
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1998
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2009-05-17, 09:12
|
|
|
możecie coś więcej o tej wadzie fabrycznej zapodać |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-05-17, 09:36
|
|
|
Custom to niedorobiony model
1.Krutki przedni błotnik, zrobiony z odpadów po produkcyjnych
2. Krótki tylni błotnik, to samo
3. Brak szklanek na lagach, w ogóle zabrakło materiału
4. Mały reflektor, chyba od jakiegoś skutera
5. Wąska opona przód, odkupili zapasy magazynowe od WSK
6. Kierunkowskazy umocowane na jakiś niewiadomo, czym z plastiku
7. Siedzenie dla pasażera to jakaś pomyłka shock
To tak na pierwszy rzut oka pewnie więcej szczegółów podadzą użytkownicy tych modeli. Więc się nie zastanawiaj kup Classica |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
bartekbociaga
Rocznik: 1998
Wiek: 37 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 184 Skąd: Działoszyn
|
Wysłany: 2009-05-17, 11:26
|
|
|
Bierz Draga 650 . Miałem wczesniej Virówke 535. Różnica jest ogromna. Przede wszystkim zawieszenie. Dragiem płyniesz po drodze. Viraga jest twarda i malo wygodna na naszych dziurawcach(drogach). Silnik jest podobny. Drag ma wygodniejszą kanape i oryginalne podnózki są dalej wysunięte. I czasem nie słuchaj Wiewióra i nie kupuj tego prototypa Customa. Bierz Classika, wygląda potęzniej. |
_________________ Lewa w górę! |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-05-17, 11:47
|
|
|
...ale mieszacie... tworzymy jakieś podobozy, czy jak? Classic, custom co za różnica... ważne, żeby to DragVstar był i tyle...
P.S.
...i tak wszyscy wiedzą o co chodzi z tą wadą produkcyjną |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-05-17, 16:58
|
|
|
Classic:
1. Przedni błotnik wyglądający jak przyłbica hoplity - ktoś zapomniał jak się projektuje?
2. Wielki reflektor przypominający latarnię morską, brakuje tylko obrotowego uchłytu.
3. Tylny błotnik ciągnący się prawie po ziemi, coś jakby projektantowi piórko się majtnęło i nie chciało się już poprawiać.
4. Lagi grubości słupów telegraficznych. Pewnie zamiarem było aby w przyszłości zamontowanie na szczycie masztu nadawczego a przynajmniej anteny satelitarnej.
5. Przedni laczek to prawie bliźniak z TIRa, chyba ktoś nie wiedział że takie rozwiązanie na polskie drogi to strzał w minus jeden
6. Mistrzostwem jest zamocowanie tylnych kierunków - na jakiejś nieudolnie giętej rurze. Nikt do dziś nie wie co autor tego patentu chciał osiągnąć. Pewnie wzbudzić śmiech w jadącym za Classikiem.
Ogólnie sprzęt wygląda jak panienka, która nie potrafiła opanować się przez wpierniczaniem hamburgerów z Makdonalda. A możliwe też, że projektował to jakiś mały żółty człowieczek mający kompleks małego wacka
bartekbociaga napisał/a: | Bierz Classika, wygląda potęzniej. |
Nastęny z kompleksem |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-05-17, 17:04
|
|
|
Dobre dobre Wiewiór, co raz lepsze te nasze wywody |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-05-17, 18:29
|
|
|
A tak na poważnie (moje własne odczucia, bardzo subiektywne).
1. Classic ma wygodniejszą kanapę. Jest szersza, lepiej obejmuje zad. Siedzenie plecaczka jest również bez porównania wygodniejsze. W Customie to podpaska ale pamietaj, Custom to singiel z definicji i najlepiej wygląda bez siedzenia tylnego.
2. Szeroki lacz przedni w Classicu jest przyjemniejszy na długiej i równej prostej, problem masz kiedy zaliczysz koleinę.
3. Custom jest zwinniejszy w zakrętach, łatiwej i głębiej się złożysz.
4. Customem łatwiej manewruje się w korkach.
5. Ubranie Customa to nieporozumienie. Zapomnij o sakwach - zeszpecisz motór
6. Custom lepiej się zbiera... spod świateł, może to mniejsza masa a może bardziej opływowy i zgrabny kształt
7. Założenie szyby, sakwy czy innego tałatajstwa na Classica nie wpłynie na Twoje samopoczucie i wewnętrzne pojęcie estetyki oraz dobrego smaku
Mała uwaga odnośnie pkt. 3, 4 i 6. Stwierdzone ne podstawie obserwacji podczas jazdy z innymi Dragami (pech chce, że większość to zawsze Classic). |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
migdał
Model: SYMPATYK
Wiek: 62 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 573 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-05-17, 20:04
|
|
|
a tę wypowiedż Kozak powinien Ci zdjąć jedno ostrzeżenie |
_________________ hakuna matata |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-05-17, 20:21
|
|
|
Pomału Wiewiórek zmienia zdanie, jeszcze będą z niego ludzie. Wiadro orzeszków i minus jeden Ban, zgadzam się z Migdałem. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2009-05-17, 23:15
|
|
|
Jako świerzak w temacie mogę coś od siebie dodać.
Często pisze się ze na początek to DS 1100 jest zbyt duży.
Tez miałem taki dylemat ale zdecydowałem się jednak na 1100 Clasica i uważam że nie taki diabeł straszny ... nie jestem małym (181/93) facetem i wagowo panuję nad motocyklem bez problemu.
Bałem się kupić Road Stara a teraz uważam że na tamtym potworze też bym sobie poradził (taki nie skromy jestem).
Moja rada dla Ciebie:
1 - masz kasę na 1100 to go kupuj i nie bój się wielkości. Poradzisz sobie o ile nie jesteś cherubinkiem lub nie uczysz się jazdy od zera. Chyba że wolisz motocykl nieco bardziej poręczny/zwinniejszy w warunkach miejskich to wtedy oczywiście 650.
2 - kupuj clasica i to ubranego (jak najbardziej) bo custom to jak pisali koledzy to nieudany model testowy wycofany z produkcji . Podobno projektowany był na kraje afrykańskie . W Europie nie zabezpiecza motocyklistów przez warunkami atmosferycznymi ...
Teraz mi się oberwie od cutomowców ....
PZ |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2009-05-18, 00:10
|
|
|
shipp napisał/a: | Zaraz dostaniesz od Wiewióra orzechem w oko.. |
Dlatego właśnie warto kupić clasic-a z szybą żeby gryzonie nie rzucały pożywieniem. |
|
|
|
|
dadamos
Rocznik: 2004
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2009 Posty: 397 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2009-05-18, 09:56
|
|
|
Tyle pisania a ja w pierwszej wypowiedzi wszystko pięknie i dosadnie wytłumaczyłem Co do Classica czy Customa to... chłopie na Custmie to tak jakbyś miał udawany orgazm
A tak na poważnie to poza wypocinami wiewióra, które bądź co bądź ale są słuszne i trafne to myślę że jest to rzecz gustu! Osobiście Customy też mi się podobają ale właśnie ich się nie powinno ubierać a ja sporo pomykałem i pomykam na moto i miałem już doś obladowanego plecaka. |
_________________ sex & motorcycles & rock'n'roll |
|
|
|
|
warek07
Model: SYMPATYK
Wiek: 46 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 1534 Skąd: P-T (Free Star)
|
Wysłany: 2009-05-18, 15:13
|
|
|
kup draga... jak jusz bedziesz miał classica czy customa to będziesz wiedział ze ten twój jest najładniejszy i trzeba napierdzielac na innych
a powaznie jesli krecisz sie wokol komina to lepiej custom... jest zwinniejszy no i laski bardziej na niego lecą
jesl imyslisz o dalekich podrozach i chcesz cos dalej poza woj. slaskim zobaczyć to nie zastanawiaj sie - classic .
ps. czy ja dobrze pamietam ze pytanie bylo virażka czy drag a nie classic czy custom |
_________________ carpe diem
|
|
|
|
|
empiq
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-18, 15:38
|
|
|
Warek , Virażkę wykluczyliśmy na początku! |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
|
|