PRZEBARWIONE RURY KOLANEK |
Autor |
Wiadomość |
serek0401
Model: SYMPATYK
Wiek: 48 Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 592 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-08-11, 11:17
|
|
|
adam 1968 polecam wate polerską NEVR DULL(27ZŁ) |
|
|
|
|
fajrant
Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2010-11-03, 22:28
|
|
|
A ja mam problem z innej beczki. U mnie kolanko jest w świetnym stanie. Natomiast przebarwienie (już fiolet) występuje na dolnym tłumiku pod spodem. Dodam, że na górze w tym miejscu jest łączenie z górnym tłumikiem (może ma to jakieś znaczenie). Jestem ciekawy dlaczego tak się dzieje, zwłaszcza, że i tak będę zmieniał układ wydechowy na trochę głośniejszy i nie chcę dorobić się tego samego na nowym. |
_________________ Fajrant
Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-11-03, 22:32
|
|
|
Zmieniony układ wydechowy na 99% nie będzie miał tego łączenia pomiędzy tłumikami.
To łączenie występuje (chyba) tylko w oryginałach.
Jeżeli chodzi o tłumiki które masz w tej chwili założone to są wiercone czy 100% oryginał ? |
|
|
|
|
fajrant
Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2010-11-03, 23:35
|
|
|
Tłumiki są oryginalne i nie są wiercone. Przypomnę, że przebarwienie występuje nie na łączeniu tylko pod spodem dolnego tłumika na wysokości łączenia. Moto jest z USA. Nie zmieniałem jeszcze dysz w gaźnikach i nie robiłem synchronizacji - może to jest powód, ale wydaje mi się, że w takim przypadku prędzej by się kolanko przebarwiło, a nie tłumik . |
_________________ Fajrant
Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-11-04, 12:20
|
|
|
fajrant, Na 100% moto było pałowane niemiłosiernie i w dodatku na ssaniu. Pewnie też ktoś jeździł na słabej benzynie albo nawet na rozpuszczalniku. |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-11-04, 13:13
|
|
|
a nikt nie pomyślał o złej produkcji takiego tłumika np zle wyłożona niedokładnie tgz rubia łuska wewnątrz i dlatego przebarwienia sie robią
czy wy myslicie że yamaha błędów nie robi a wy odrazu do tego super teorie spiskową dorabiacie że pałowane albo co innego panowie troche zdrowego rozsądku |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-11-04, 13:23
|
|
|
grzechu, Ale ja to z przekąsem pisałem |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
PIOTR
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56 Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 133 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 2010-11-04, 17:40
|
|
|
grzechu napisał/a: | a nikt nie pomyślał o złej produkcji takiego tłumika np zle wyłożona niedokładnie tgz rubia łuska wewnątrz i dlatego przebarwienia sie robią |
grzechu niewiedza nie jest powodem do dumy bez obrazy
jestem z zawodu GALWANIZEREM i troszke mi się wydaje że BARDZO MOCNO MIJASZ SIĘ Z PRAWDĄ
rzecz leży w technologi a nie w rybiej łusce
poczytaj -polecam
a tłumaczyć by było długo - uwierz
ps mówiąc o technologi miałem na myśli technologie galwaniczną czyli pokrywanie metali metalami
-cynkowanie
-chromowanie też techniczne i czarny,niebieski chrom (bo taki też istnieje)
-niklowanie
-miedziowanie
-srebrzenie
-złocenie
-anodowanie
-kadmowanie
- i matowy nikiel , chrom ,miedz
- polerowanie metali kolorowych
- itp |
_________________ www.piotrhein.pl
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-11-04, 18:02
|
|
|
PIOTR, Technologia technologią ale chyba każda rura wewnętrzna (w osłonie) się przebarwia jeśli będzie podgrzewana do wysokich temperatur ? Osłona tez się przebarwi jeśli będzie zbyt blisko rury wewnętrznej ?
Bo chyba nie chcesz napisać że BMW, Yamaha, Suzuki itp nie potrafią zrobić porządnie kawałka rury ? |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
PIOTR
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56 Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 133 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 2010-11-04, 18:56
|
|
|
Ziółek napisał/a: | PIOTR, Technologia technologią ale chyba każda rura wewnętrzna (w osłonie) się przebarwia jeśli będzie podgrzewana do wysokich temperatur ? Osłona tez się przebarwi jeśli będzie zbyt blisko rury wewnętrznej ?
Bo chyba nie chcesz napisać że BMW, Yamaha, Suzuki itp nie potrafią zrobić porządnie kawałka rury ? |
ziółek nawet nie próbuje tak twierdzić-ALE!!!!!!!!!!!!!!!!
pochromuj rury na macie (jeśli nie wiesz o co chodzi to tłumacze)
Na przygotowaną powierzchnie kładziesz powłoki galwaniczne tak jak zawsze tylko
nakładasz nikiel matowy potem polerujesz
nakładasz miedz matową potem polerujesz
nakładasz chrom matowy potem polerujesz
dokładne szczegóły raczej zbędne
chodzi o to że matowe powłoki mają większą i bardziej elastyczną strukturę cząsteczek niż powłoki połyskowe,które szybko nakładamy ale są bardziej twarde niż mat
sam wiesz że jak łuszczy się chrom to jest twardy ( nie myl z czołgiem) i ostry jak żyletka
i ma małą elastyczność cieplną a mat odwrotnie tylko po każdej powłoce musisz polerować
Moja gwiazda ma tak pochromowane rury i po 35 000 są igła a oryginał zjebał się po jednej długiej trasie POZNAŃ-BORNHOLM
[ Dodano: 2010-11-04, 18:57 ]
tylko nie pytaj o skład kąpieli i dane techniczne |
_________________ www.piotrhein.pl
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ |
|
|
|
|
fajrant
Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2010-11-08, 21:29
|
|
|
Po obserwacji tłumika doszedłem do wniosku, że Grzechu ma racje . Przebarwienie występuje tylko w jednym miejscu . Najprawdopodobniej wada fabryczna tłumika. No, ale i tak będę zmieniał układ wydechowy więc nie martwię się tym . |
_________________ Fajrant
Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
|
|
|
|
|
grzechu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 61 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-11-08, 21:39
|
|
|
PIOTR, ciekawe co powiesz na to |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
|
|
|
|
|
empiq
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 49 Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 739 Skąd: Koluszki/Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-08, 22:19
|
|
|
o Grzechu - jakie ładne ma kolanka czyste ! |
_________________ Janinka sprzedana ;( niech wiernie służy nowemu Panu. |
|
|
|
|
fajrant
Rocznik: 2002
Wiek: 38 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 44 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2010-11-09, 09:21
|
|
|
No i proszę Wspaniały Midnight Star z oryginalnym "złotym" tłumikiem i czyściutkimi kolankami . U mnie w porównaniu z tym jest tylko mała plamka . |
_________________ Fajrant
Nie ma Boga... Jest "MOTÓR"...
|
|
|
|
|
fazzi
Rocznik: 2008
Wiek: 56 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2010-11-09, 17:02
|
|
|
ja mam orginalne i ponad 20 tys i jak go umyje to spokojnie mozna go postawic do salonu obok nowego i nie widac zadnej roznicy |
|
|
|
|
Zaker
Model: BĘDZIE
Wiek: 63 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 1961 Skąd: SGE Galicja
|
Wysłany: 2010-11-09, 17:37
|
|
|
fajrant napisał/a: | U mnie w porównaniu z tym jest tylko mała plamka |
to trzeba przestać jeździć na paliwie rakietowym ... |
_________________ ... Ride now , work later ...
Drag, Road, Rock'n'roll
|
|
|
|
|
tomiq
Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 88 Skąd: Lodz-Uk
|
|
|
|
|
PIOTR
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2000
Wiek: 56 Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 133 Skąd: POZNAŃ
|
Wysłany: 2010-11-09, 20:19
|
|
|
grzechu przecież te rury są z nierdzewki jak widzę i na dodatek oba kolanka tam włożone ,a komory brak,no i na nierdzewne kładzie się sam chrom bo nierdzewa jest stopem
A i mamy kilka rodzai blach nierdzewnych
No GRZECHU - tak jak przed Rydzykiem-z nierdzewy? (sprawdzany magnesem-jak nie chwyta to nierdzewa)
czekam
no i kolanka to co innego niż tłumik
[ Dodano: 2010-11-09, 20:48 ]
no i zapomniałem
jeśli robicie tłumiki z nierdzewy ( inaczej zwanej nierdzewki) to należy pamiętać że przed chromowaniem należy wytrawić nierdzewe w kwasie azotowym aby usunąć wszystkie powłoki i nieczystości po hucie (tak w skrycie-ku.... rymło mi się) a następnie położyć chrom |
_________________ www.piotrhein.pl
PAMIĘTAJ ABY NIE JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ POTRAFI LATAĆ |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2010-11-09, 23:38
|
|
|
PIOTR, Ten tłumik który grzechu pokazał to mi na oryginał wygląda. To ciekawostka jest teraz. |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
wolf
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 464 Skąd: zadupie w CK
|
Wysłany: 2010-11-10, 00:44
|
|
|
no raczej orginal, bo to z tej aukcji xvs 1300 i teraz zagwostka czemu on taki |
|
|
|
|
|