ZESTAW DYNOJET |
Autor |
Wiadomość |
berezx
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Sie 2008 Posty: 19 Skąd: Namysłów
|
Wysłany: 2008-08-12, 17:14 ZESTAW DYNOJET
|
|
|
Ktoś może stosował coś takiego w swoim motórze?
http://www.moto-akcesoria...roducts_id=9903 |
_________________ 4 wheels transport the body----2 wheels transport the soul!! |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-01-02, 21:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Janusz
Rocznik: 1999
Wiek: 56 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina
|
Wysłany: 2008-08-13, 20:16
|
|
|
W Jaśle w serwisie wmw moto, montują taki zestaw z regulacją za 1 tyś zł. Do tego jeszcze powinien być filtr powietrza KiN to jest jakieś 200 zł. Jak jeździsz sam to różnicę odczujesz a z dużym bagażem i pasażerem prawie niema różnicy |
_________________ Janusz |
|
|
|
|
Jacek
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 310 Skąd: Zielonka k/W-wy
|
Wysłany: 2008-08-13, 20:53
|
|
|
Jakie skutki dla silnika mogą mieć takie "wynalazki" i czy warta jest skórka za wyprawkę ? |
|
|
|
|
Janusz
Rocznik: 1999
Wiek: 56 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina
|
Wysłany: 2008-08-30, 22:01
|
|
|
tu jest link jak to zrobić i opis tylko że po angielsku, http://www.star-riders.or...ume1-1/gak.html
[ Dodano: 2008-08-31, 09:38 ]
W USA do v-starów 650 maja jeszcze zmodyfikowane moduły zapłonowe,z których ponoć wyciaga się więcej mocy. Jeżeli kogoś to interesuje mogę podać link |
_________________ Janusz |
|
|
|
|
RafV
Model: SYMPATYK
Wiek: 53 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 286 Skąd: Ujście/Piła
|
Wysłany: 2008-08-31, 13:07
|
|
|
Witam!
Słyszałem, że różnica w mocy jest praktycznie żadna, a jeśli jest to tak mała, że szkoda kasy, chyba że względy estetyczne i lepsze samopoczucie właściciela, ale to inna bajka |
|
|
|
|
Janusz
Rocznik: 1999
Wiek: 56 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 24 Skąd: Solina
|
Wysłany: 2008-09-01, 17:43
|
|
|
Odnośnie modułu to chyba chodzi o to że nie ma odcięcia zapłonu przy maksymalnych obrotach [tak zwana blokada] |
_________________ Janusz |
|
|
|
|
Biały
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1612 Skąd: Wa-wa/Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-01-10, 00:51
|
|
|
A czy Drag Star ma odcięcie paliwa jak za mocno odkręcimy gaz?? |
_________________ Wolałbym żałować, że coś zrobiłem niż, że czegoś nie zrobiłem - James Hetfield |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-02-28, 19:05
|
|
|
przyznam ze sie zastanawiałem nad tym zestawem - polecane do filtra K&N i przelotowych wydechów / sportowych (cobra i V&H robią wlasne ale dyno jest podobno uniwersalny do każdych wydechów) "hamerykansky" mechanik twierdził ze do 15% - 20% mocy daje cały 3 stopniowy zestaw...
ciekaw jestem tych wyników... jednak nie zamierzam tego sprawdzac przynajmniej na razie - w pierwszej kolejności zobacze jaki będzie efekt z przelotowymi wydechami i filtrem K&N |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
Kozak_Barabasz
Model: BĘDZIE
Wiek: 34 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-03-01, 01:36
|
|
|
Corvius napisał/a: | jaki będzie efekt z przelotowymi wydechami i filtrem K&N |
Nie spodziewaj się znacznego wzrostu osiągów roll
Mało tego Motocykl może być słabszy
A dlaczego ? Wymiana wydechów czy filtra powietrza zmienia charakterystykę silnika.
Jeśli nie przeprowadzisz regulacji gaźników to będziesz miał dziurę w obrotach.
Nic tak nie daje "kopa" motocyklowi jak wymiana dysz ... dumny |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
|
pandzioch2003
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 198 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-03-06, 23:40 drag 1100 z zestawem Dyna 2000
|
|
|
Moj dragus pochodzi z USA. PO jego zakupie znalazlem w nim modul zaplonowy Dyna 2000 z regulacja map zaplonu ( od 1 do 10) i regulacja max. obrotow, zestawem dysz w gazniku, wkladem K&N i wydechami Cobra. I powiem ( napisze) Wam tak: jedyna wada takiego zestawu to ok. 7,5 - 8l/100km.
A zalety:
przy jezdzie na ustawieniu do nr.4 wieksza elastycznosc, ale mocy wiekszej nie odczuwam.
Natomiast przy nastawieniu na ok. nr 8-9 duzo wieksza moc ( dla przykladu testowalem z VTXem 1300 i nie mial szans Pozdrawiam |
|
|
|
|
sasklacz
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: Słupno
|
Wysłany: 2009-04-25, 11:15
|
|
|
Chciałem założyć zestaw dysz ale wydaje się to dosyć skąplikowane a ja nie bądę miał czasu na zabawe z gaźnikami (zerknołem na link od Janusza). Narazie założe tylko wydech V&H. Chciłem zapytać czy jest sens montowania filtra K&N bez montażu zestawu Dynijet. Pozdro |
|
|
|
|
Masa
Rocznik: 2007
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 104 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: 2009-04-26, 23:21
|
|
|
Kozak_Barabasz, a konkretnie to o co chodzi z tą wymianą dysz? |
_________________ Masa |
|
|
|
|
Corvius
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 247 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-02-24, 21:50
|
|
|
wskrzeszając temat mam sprawe do poznaniaków/wielkopolan mam dynojet i niebawem zawita do mnie filtr KN czy jest tu ktoś chętny kto by mi z tym pomógł i regulacją gazników? (oczywiście jak bedzie juz można wyjechac z garażu...) |
_________________ Cagiva Raptor 1000ccm w sportowej V!!!
"Hasta La V-ictoria Siempre!"
Uczyłem się indyjskich tradycji, szukałem wyciszenia, ćwiczyłem jogę, uczyłem się "Kamasutry", spróbowałem herbatę "Lipton" i zdecydowałem: DALEJ PIĆ WÓDKĘ |
|
|
|
|
|