YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bujanie na bok,falowanie
Autor Wiadomość
zbymus 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2009-01-04, 15:34   Bujanie na bok,falowanie

Zauważyłem że jadąc moim moto mam wrażenie jakby było coś niedokręcone,albo mam gdzieś jakiś luz.
Sprawdzałem czy jest wszystko podokręcane, jest ok: koła, wachacz, teleskop.

Wygląda to tak ,najczęściej czuję to przy wyjeżdżaniu z kolein lub gdy moto bujnę na boki.
Jak przejadę parę kilometrów, to nie wiem czy się przyzwyczaiłem czy tego nie ma.

Co to może być, a może tak dragi mają?
_________________
https://photos.google.com/album/AF1QipNggTKJRcR5ByWt4dCl6QfDfqW7fgoeS7r2bH1N/photo/AF1QipMM2x1B7yoU8OhWdXqQWkT-UoTzGyV8IhMWq79m

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
Jacek 


Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 310
Skąd: Zielonka k/W-wy
Wysłany: 2009-01-04, 15:42   

Sprawdzałeś ciśnienie w ogumieniu i w jakim stanie masz opony ? Miałem podobny objaw w Virago, po wymianie tylnej opony wszystko się uspokoiło.
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4810
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2009-01-25, 15:11   

...może odgrzewam temat, ale miałem tak samo i okazało się, że szprychy są luźne, koło się rozcentrowało. Po naprawie, wszystko wróciło do normy ;)
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
zbymus 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2009-01-25, 16:33   

1janbo napisał/a:
...może odgrzewam temat, ale miałem tak samo i okazało się, że szprychy są luźne, koło się rozcentrowało. Po naprawie, wszystko wróciło do normy ;)


Tego nie wziąłem pod uwagę. Dzięki.
_________________
https://photos.google.com/album/AF1QipNggTKJRcR5ByWt4dCl6QfDfqW7fgoeS7r2bH1N/photo/AF1QipMM2x1B7yoU8OhWdXqQWkT-UoTzGyV8IhMWq79m

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2009-01-26, 11:05   

Jacek napisał/a:
Sprawdzałeś ciśnienie w ogumieniu i w jakim stanie masz opony ? Miałem podobny objaw w Virago, po wymianie tylnej opony wszystko się uspokoiło.



Jak pisał Jacek, najpierw sprawdź ciśnienie.
Nawet jak w oponce jest około 1 atm. nie bardzo widać po ugięciu opony, że jest mało powietrza a buja jak diabli.
Zaraz jak kupiłem moto miałem ten sam przypadek.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Mirek 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 1313
Skąd: Ostróda/Grunwald
Wysłany: 2009-01-26, 13:34   

Zgadzam sie w pełni w 2008 miałem to samo ale kompresor to załatwił pozytywnie ,dolegliwości znikły bezpowrotnie .
_________________
ORGANIZATOR SPOTKAŃ GRUNWALDZKICH 2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018-2019-2020-2021-2022-2023

http://www.dragstar-grunwald.pl/
 
 
Tomero 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-12, 00:43   

No własnie za takie - niby banalne - ale jakże pomocne tematy bije glacą w glebę z podziwem i podziękowaniem...

Dokładnie miałem ten sam problem - CO2 załatwiło temat...

Ale mam jeszcze takie pytanie - więc proszę o pomoc/podpowiedź:

Czy tak w jak innych motocyklach - nie było ich wiele na moim koncie - nie powinienem wyczuwać lekkiej blokady podczas ustawienia kierownicy na wprost - bo moja lata na prawo i lewo jak chcę ją puscić. Oczywiście to tylko moja ciekawość i nie mam potrzeby jeździć bez trzymanki ;-) ale rozwiejcie proszę moją ciekawość...
_________________
Born to be Wilde...
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2009-02-22, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-02-12, 07:53   

Tomero napisał/a:
2. czy tak w jak innych motocyklach - nie było ich wiele na moim koncie - nie powinienem wyczuwać lekkiej blokady podczas ustawienia kierownicy na wprost - bo moja lata na prawo i lewo jak chcę ją puscić. Oczywiście to tylko moja ciekawość i nie mam potrzeby jeździć bez trzymanki ;-) ale rozwiejcie proszę moją ciekawość...

Sprawdź czy nie masz luzu przy główce.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2009-02-12, 09:55   

pan_wiewiorka napisał/a:
Tomero napisał/a:
2. czy tak w jak innych motocyklach - nie było ich wiele na moim koncie - nie powinienem wyczuwać lekkiej blokady podczas ustawienia kierownicy na wprost - bo moja lata na prawo i lewo jak chcę ją puscić. Oczywiście to tylko moja ciekawość i nie mam potrzeby jeździć bez trzymanki ;-) ale rozwiejcie proszę moją ciekawość...

Sprawdź czy nie masz luzu przy główce.


Przy główce ramy oczywiście.

Po zapaleniu, jak moto jest zimny też chwilę słychać lekkie metaliczne stuki, myśle, że to normalne.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-02-14, 20:10   

Kierownica powinna zachwywac się jak żyroskop, im szybciej jedziesz tym bardziej powinna byc stabilna. Miałem podobny efekt w innym motocyklu. Okazało się, że przyczyną było małe ciśnienie w oponach. Motocykl nawet zaczął wężykowac na winklach a kiera latała w lewo i w prawo. Kompresor na stacji paliwowej od ręki załatwił sprawę.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
zbymus 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 730
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2009-02-14, 21:59   

1janbo napisał/a:
...może odgrzewam temat, ale miałem tak samo i okazało się, że szprychy są luźne, koło się rozcentrowało. Po naprawie, wszystko wróciło do normy ;)


Wszystko się zgadza to było ciśnienie.
_________________
https://photos.google.com/album/AF1QipNggTKJRcR5ByWt4dCl6QfDfqW7fgoeS7r2bH1N/photo/AF1QipMM2x1B7yoU8OhWdXqQWkT-UoTzGyV8IhMWq79m

ORGANIZATOR XX ZLOTU
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group