|
Bujanie na bok,falowanie |
Autor |
Wiadomość |
zbymus
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 730 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
|
Jacek
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 310 Skąd: Zielonka k/W-wy
|
Wysłany: 2009-01-04, 15:42
|
|
|
Sprawdzałeś ciśnienie w ogumieniu i w jakim stanie masz opony ? Miałem podobny objaw w Virago, po wymianie tylnej opony wszystko się uspokoiło. |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4810 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2009-01-25, 15:11
|
|
|
...może odgrzewam temat, ale miałem tak samo i okazało się, że szprychy są luźne, koło się rozcentrowało. Po naprawie, wszystko wróciło do normy |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
zbymus
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 730 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2009-01-26, 11:05
|
|
|
Jacek napisał/a: | Sprawdzałeś ciśnienie w ogumieniu i w jakim stanie masz opony ? Miałem podobny objaw w Virago, po wymianie tylnej opony wszystko się uspokoiło. |
Jak pisał Jacek, najpierw sprawdź ciśnienie.
Nawet jak w oponce jest około 1 atm. nie bardzo widać po ugięciu opony, że jest mało powietrza a buja jak diabli.
Zaraz jak kupiłem moto miałem ten sam przypadek. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
Mirek
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 22 Sie 2008 Posty: 1313 Skąd: Ostróda/Grunwald
|
Wysłany: 2009-01-26, 13:34
|
|
|
Zgadzam sie w pełni w 2008 miałem to samo ale kompresor to załatwił pozytywnie ,dolegliwości znikły bezpowrotnie . |
_________________ ORGANIZATOR SPOTKAŃ GRUNWALDZKICH 2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018-2019-2020-2021-2022-2023
http://www.dragstar-grunwald.pl/
|
|
|
|
|
Tomero
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-12, 00:43
|
|
|
No własnie za takie - niby banalne - ale jakże pomocne tematy bije glacą w glebę z podziwem i podziękowaniem...
Dokładnie miałem ten sam problem - CO2 załatwiło temat...
Ale mam jeszcze takie pytanie - więc proszę o pomoc/podpowiedź:
Czy tak w jak innych motocyklach - nie było ich wiele na moim koncie - nie powinienem wyczuwać lekkiej blokady podczas ustawienia kierownicy na wprost - bo moja lata na prawo i lewo jak chcę ją puscić. Oczywiście to tylko moja ciekawość i nie mam potrzeby jeździć bez trzymanki ;-) ale rozwiejcie proszę moją ciekawość... |
_________________ Born to be Wilde... |
Ostatnio zmieniony przez Kozak_Barabasz 2009-02-22, 20:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-02-12, 07:53
|
|
|
Tomero napisał/a: | 2. czy tak w jak innych motocyklach - nie było ich wiele na moim koncie - nie powinienem wyczuwać lekkiej blokady podczas ustawienia kierownicy na wprost - bo moja lata na prawo i lewo jak chcę ją puscić. Oczywiście to tylko moja ciekawość i nie mam potrzeby jeździć bez trzymanki ;-) ale rozwiejcie proszę moją ciekawość... |
Sprawdź czy nie masz luzu przy główce. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3291 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2009-02-12, 09:55
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | Tomero napisał/a: | 2. czy tak w jak innych motocyklach - nie było ich wiele na moim koncie - nie powinienem wyczuwać lekkiej blokady podczas ustawienia kierownicy na wprost - bo moja lata na prawo i lewo jak chcę ją puscić. Oczywiście to tylko moja ciekawość i nie mam potrzeby jeździć bez trzymanki ;-) ale rozwiejcie proszę moją ciekawość... |
Sprawdź czy nie masz luzu przy główce. |
Przy główce ramy oczywiście.
Po zapaleniu, jak moto jest zimny też chwilę słychać lekkie metaliczne stuki, myśle, że to normalne. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 56 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2009-02-14, 20:10
|
|
|
Kierownica powinna zachwywac się jak żyroskop, im szybciej jedziesz tym bardziej powinna byc stabilna. Miałem podobny efekt w innym motocyklu. Okazało się, że przyczyną było małe ciśnienie w oponach. Motocykl nawet zaczął wężykowac na winklach a kiera latała w lewo i w prawo. Kompresor na stacji paliwowej od ręki załatwił sprawę. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
zbymus
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2012
Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 730 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|