Używanie silikonu do uszczelnienia przy zmienię oleju |
Autor |
Wiadomość |
hpyuser


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022 Posty: 30 Skąd: Bristol
|
Wysłany: 2025-04-03, 21:55 Używanie silikonu do uszczelnienia przy zmienię oleju
|
|
|
Chciałbym się dopytać czy o ring dekielki filtra trzyma wam wystarczająco czy doszczelniacie go?
dokręca zgodnie z instrukcją, jest jednak wyciek, to próbuje z czuciem dokręcić mocniej ale nadal wyciek mam. Zastanawiam się czy nie użyć silikonu do doszczelnienia tego połączenia. Co wy na to? |
|
|
|
 |
robert_p (vel Hipis)


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1848 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2025-04-04, 13:41
|
|
|
Masz na myśli filtr oleju ? Przed założeniem lekko nasmaruj uszczelkę i dokręcasz ręką. Nie ma prawa nic lecieć.
Jeśli leci to albo zły oring albo coś masz z gniazdem. Moto nie dostało czasami jakiegoś strzała ? |
_________________ Hipis
 |
|
|
|
 |
hpyuser


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022 Posty: 30 Skąd: Bristol
|
Wysłany: 2025-04-04, 17:13
|
|
|
Dzięki za odpowiedź.. Tak chodzi o filtr oleju. Znalazłem wątek gdzie kolega doszvzelnil śruby i u niego zadziałało.. Sprawdziłem filtr powietrza suchy.. Nie jest to malutki wyciek.. Całe spodnie mam usyfione, więc nie jestem na 100% pewien skąd.. To że mówisz jak być powinno to ja rozumiem, ale o ring od yamahy więc nie tu problem..
Nie znam całej historii, nic mi nie wiadomo o czyms poważniejszym.. Kolesszka przede mną mówił że na światłach mu upadł i to wssytsko co wiem |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1720 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2025-04-05, 07:45
|
|
|
Może się mylę ale 650 nie ma zewnętrznego filtra, jeśli cieknie z pod dekielka to daj nowy oring / uszczelkę a jak delikatnie przesmarujesz to silikonem to nic się nie stanie |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
Miron


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1994 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2025-04-06, 21:12
|
|
|
hpyuser, musisz wymienić oringi bo są dwa ,jak się nie mylę. Czasem zdarza się że ten na obudowie może wypaść i tego nie zauważysz. No chyba, że pomyliłem 650 z 1100. Bo pamięć nie ta |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
 |
hpyuser


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022 Posty: 30 Skąd: Bristol
|
Wysłany: 2025-04-06, 22:35
|
|
|
1100 ma dwa 650 ma 1 który zawsze wymianiam przy wymianie oleju.. Dzięki |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14536 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2025-04-10, 22:59
|
|
|
załóż nowy o-ring. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
hpyuser


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022 Posty: 30 Skąd: Bristol
|
Wysłany: 2025-04-12, 11:11
|
|
|
No właśnie przy każdej wymianie jest nowy. Znajduje na yt filmiki o dość częstych wyciekać i w miarę prostych wymianach uszczelek. Najgorsze że nie mogę zlokalizować dokładnie więc chce zacząć od eliminowania teoretycznych miejsc. Przesmruje silikonem uszczelkę i sruby i zobaczymy czy to było to czy nie |
|
|
|
 |
|