YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Używanie silikonu do uszczelnienia przy zmienię oleju
Autor Wiadomość
hpyuser 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022
Posty: 30
Skąd: Bristol
Wysłany: 2025-04-03, 21:55   Używanie silikonu do uszczelnienia przy zmienię oleju

Chciałbym się dopytać czy o ring dekielki filtra trzyma wam wystarczająco czy doszczelniacie go?
dokręca zgodnie z instrukcją, jest jednak wyciek, to próbuje z czuciem dokręcić mocniej ale nadal wyciek mam. Zastanawiam się czy nie użyć silikonu do doszczelnienia tego połączenia. Co wy na to?
 
 
robert_p (vel Hipis) 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 1848
Skąd: Rynarzewo
Wysłany: 2025-04-04, 13:41   

Masz na myśli filtr oleju ? Przed założeniem lekko nasmaruj uszczelkę i dokręcasz ręką. Nie ma prawa nic lecieć.
Jeśli leci to albo zły oring albo coś masz z gniazdem. Moto nie dostało czasami jakiegoś strzała ?
_________________
Hipis
 
 
hpyuser 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022
Posty: 30
Skąd: Bristol
Wysłany: 2025-04-04, 17:13   

Dzięki za odpowiedź.. Tak chodzi o filtr oleju. Znalazłem wątek gdzie kolega doszvzelnil śruby i u niego zadziałało.. Sprawdziłem filtr powietrza suchy.. Nie jest to malutki wyciek.. Całe spodnie mam usyfione, więc nie jestem na 100% pewien skąd.. To że mówisz jak być powinno to ja rozumiem, ale o ring od yamahy więc nie tu problem..
Nie znam całej historii, nic mi nie wiadomo o czyms poważniejszym.. Kolesszka przede mną mówił że na światłach mu upadł i to wssytsko co wiem
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1720
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2025-04-05, 07:45   

Może się mylę ale 650 nie ma zewnętrznego filtra, jeśli cieknie z pod dekielka to daj nowy oring / uszczelkę a jak delikatnie przesmarujesz to silikonem to nic się nie stanie
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1994
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2025-04-06, 21:12   

hpyuser, musisz wymienić oringi bo są dwa ,jak się nie mylę. Czasem zdarza się że ten na obudowie może wypaść i tego nie zauważysz. No chyba, że pomyliłem 650 z 1100. Bo pamięć nie ta
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
hpyuser 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022
Posty: 30
Skąd: Bristol
Wysłany: 2025-04-06, 22:35   

1100 ma dwa 650 ma 1 który zawsze wymianiam przy wymianie oleju.. Dzięki
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14536
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2025-04-10, 22:59   

załóż nowy o-ring.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
hpyuser 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Cze 2022
Posty: 30
Skąd: Bristol
Wysłany: 2025-04-12, 11:11   

No właśnie przy każdej wymianie jest nowy. Znajduje na yt filmiki o dość częstych wyciekać i w miarę prostych wymianach uszczelek. Najgorsze że nie mogę zlokalizować dokładnie więc chce zacząć od eliminowania teoretycznych miejsc. Przesmruje silikonem uszczelkę i sruby i zobaczymy czy to było to czy nie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group