|
DragStar 650 wersja kanadyjska |
Autor |
Wiadomość |
gaff
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 36 Dołączył: 12 Lip 2024 Posty: 5 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 2024-10-17, 18:00 DragStar 650 wersja kanadyjska
|
|
|
Cześć,
po zakupie Draga 650 oddałem go do mechanika celem sprawdzenia czy wszystko jest ok. Ustawienia luzów zaworowych, przeczyszczenia gaźników, sprawdzenia ogólnego stanu rzeczy eksploatacyjnych.
Zgłosiłem mu również, że przy 110 km/h odcina mu paliwo i nie chce dalej "ciągnąć".
Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że jest to wersja, która była robiona na Kanadę i Hawaje. W gaźnikach są dodatkowe elektrozawory które blokują dopływ paliwa przy w.w prędkości.
Czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem i ma pomysł jak można by było to obejść/odłączyć.
Mechanik zaproponował rozwiązanie, ale jest ono mocno inwazyjne.
Dajcie znać czy słyszeliście o takiej wersji ?
Pozdrawiam serdecznie |
|
|
|
|
Broda
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2008
Dołączył: 06 Mar 2024 Posty: 6 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 2024-10-17, 19:33
|
|
|
Cześć,
Mam customa z 2006 w wersji US i u mnie z tego, co czytałem w gaźnikach są elektro-zaworki odcinające paliwo przy danych obrotach zabezpieczające silnik przed przekręceniem. U Ciebie jest pewnie podobnie tylko ta granica jest obniżona i wychodzi odcięcie przy 110. Sprawdzałeś może ile pojedzie na 4 biegu? Obstawiam, że nie pociągnie do tych 110 tylko odetnie wcześniej z uwagi na wyższe obroty. Te elektro-zaworki można łatwo uszkodzić przy czyszczeniu gaźników, a jeden kosztuje coś koło tysiąca. Czytałem na amerykańskim forum, że można je zastąpić elektrycznie rezystorem 40 czy 400 ohm (dokładnie musiałbym sprawdzić) i sterownik silnika nie będzie wywalał błędu. Sam nigdy nie sprawdzałem działania tego odcięcia - na niskich biegach szkoda mi było silnika, a na piątce to prędkość 130 km/h to dla mnie już aż nad to, więc obrotów mi też nie odcinało. |
|
|
|
|
stachu_44
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 22 Gru 2021 Posty: 8 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2024-10-19, 19:37
|
|
|
Ja mam wywalone te zawory w 1100 i wstawione rezystory.
Żeby upewnić się, że to to - wystarczy odpiąć wtyczkę od tych zaworów (w 1100 jest pod airboxem). Będzie się świecić błąd, ale można z nim normalnie jeździć.
Ciekawe czy pompy jeszcze wtedy nie odcina. |
|
|
|
|
Broda
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2008
Dołączył: 06 Mar 2024 Posty: 6 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 2024-10-20, 19:09
|
|
|
Te zaworki to w sumie cewka z trzpieniem, który po załączeniu zaworu wsuwa się w kanał doprowadzający paliwo z komory pływakowej do dyszy głównej gaźnika. Co do pompki to nie wiem, ale po mojemu to ona po dobiciu ciśnienia sama się rozłącza. |
|
|
|
|
bremi
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67 Dołączył: 05 Wrz 2016 Posty: 107 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2024-10-20, 19:47
|
|
|
Mój jest z US , i latem wracając ze zlotu rozbujałem go na A2 do 150/h.co do zaworków nie wiem , teraz jest w serwisie . Może przy odbiorze się dowiem. |
_________________ zawsze szerokości |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|