YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
DragStar 650 wersja kanadyjska
Autor Wiadomość
gaff 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 36
Dołączył: 12 Lip 2024
Posty: 5
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 2024-10-17, 18:00   DragStar 650 wersja kanadyjska

Cześć,
po zakupie Draga 650 oddałem go do mechanika celem sprawdzenia czy wszystko jest ok. Ustawienia luzów zaworowych, przeczyszczenia gaźników, sprawdzenia ogólnego stanu rzeczy eksploatacyjnych.

Zgłosiłem mu również, że przy 110 km/h odcina mu paliwo i nie chce dalej "ciągnąć".
Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że jest to wersja, która była robiona na Kanadę i Hawaje. W gaźnikach są dodatkowe elektrozawory które blokują dopływ paliwa przy w.w prędkości.

Czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem i ma pomysł jak można by było to obejść/odłączyć.

Mechanik zaproponował rozwiązanie, ale jest ono mocno inwazyjne.

Dajcie znać czy słyszeliście o takiej wersji ?

Pozdrawiam serdecznie :)
 
 
Broda 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2008
Dołączył: 06 Mar 2024
Posty: 6
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2024-10-17, 19:33   

Cześć,
Mam customa z 2006 w wersji US i u mnie z tego, co czytałem w gaźnikach są elektro-zaworki odcinające paliwo przy danych obrotach zabezpieczające silnik przed przekręceniem. U Ciebie jest pewnie podobnie tylko ta granica jest obniżona i wychodzi odcięcie przy 110. Sprawdzałeś może ile pojedzie na 4 biegu? Obstawiam, że nie pociągnie do tych 110 tylko odetnie wcześniej z uwagi na wyższe obroty. Te elektro-zaworki można łatwo uszkodzić przy czyszczeniu gaźników, a jeden kosztuje coś koło tysiąca. Czytałem na amerykańskim forum, że można je zastąpić elektrycznie rezystorem 40 czy 400 ohm (dokładnie musiałbym sprawdzić) i sterownik silnika nie będzie wywalał błędu. Sam nigdy nie sprawdzałem działania tego odcięcia - na niskich biegach szkoda mi było silnika, a na piątce to prędkość 130 km/h to dla mnie już aż nad to, więc obrotów mi też nie odcinało.
 
 
stachu_44 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 22 Gru 2021
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2024-10-19, 19:37   

Ja mam wywalone te zawory w 1100 i wstawione rezystory.
Żeby upewnić się, że to to - wystarczy odpiąć wtyczkę od tych zaworów (w 1100 jest pod airboxem). Będzie się świecić błąd, ale można z nim normalnie jeździć.
Ciekawe czy pompy jeszcze wtedy nie odcina.
 
 
Broda 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2008
Dołączył: 06 Mar 2024
Posty: 6
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2024-10-20, 19:09   

Te zaworki to w sumie cewka z trzpieniem, który po załączeniu zaworu wsuwa się w kanał doprowadzający paliwo z komory pływakowej do dyszy głównej gaźnika. Co do pompki to nie wiem, ale po mojemu to ona po dobiciu ciśnienia sama się rozłącza.
 
 
bremi 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 107
Skąd: warszawa
Wysłany: 2024-10-20, 19:47   

Mój jest z US , i latem wracając ze zlotu rozbujałem go na A2 do 150/h.co do zaworków nie wiem , teraz jest w serwisie . Może przy odbiorze się dowiem.
_________________
zawsze szerokości
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group