Usunięcie systemu AIS. |
Autor |
Wiadomość |
123mielony
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 113 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2023-10-29, 21:24 Usunięcie systemu AIS.
|
|
|
Panowie czy ktoś usuwał w Radku ekologię zwaną AIS? |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1606 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2023-10-30, 09:03
|
|
|
Wejdź na forum road stara , tam wszystko o radku jest przemielone . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
123mielony
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 113 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2023-10-30, 09:35
|
|
|
O którym forum mówisz? |
|
|
|
|
robert_p (vel Hipis)
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1837 Skąd: Rynarzewo
|
|
|
|
|
123mielony
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 113 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2023-10-30, 11:11
|
|
|
Znalazłem tam jeden temat ale tylko pogadanka czy warto usunąć czy nie. A ja potrzebuję info co oprócz cylindrów jest do zaślepienia /przełożenia. |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2023-10-30, 17:36
|
|
|
Na grzyba to usuwać ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
SATURIAN
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25 Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1606 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2023-10-30, 18:02
|
|
|
123mielony napisał/a: | Znalazłem tam jeden temat ale tylko pogadanka czy warto usunąć czy nie. A ja potrzebuję info co oprócz cylindrów jest do zaślepienia /przełożenia. |
To zapytaj tam ludzi , co konkretnie cię interesuje , na pewno powiedzą . |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
|
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1980 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2023-10-30, 19:52
|
|
|
remol71, bo to pełno rurek, brzydko wyglądających |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 864 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2023-10-30, 21:06
|
|
|
Zaślepiasz cylindry i króciec po wężyku na tzw. portkach (kolektor ssący), ot to cała filozofia |
|
|
|
|
123mielony
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 113 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2023-10-30, 22:37
|
|
|
Właśnie kolego o takie informacje mi chodzi. To że cylindry zaślepiam to już znalazłem tylko nie bardzo wiem o którym wężyku mówisz i o jakie portki chodzi? Czy masz na myśli taką cienką gumową rurkę która idzie pod zbiornik? |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 864 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2023-11-01, 12:32
|
|
|
Między cylindrami, masz gumowy łącznik ssący który prowadzi do gaźnika tzw portki tam masz doprowadzony cięki gumowy wężyk, który likwidujesz a króciec zaślepiasz żeby nie ssał lewego powietrza, ja tak zrobiłem w wersji gaźnikowej, jak jest na wtrysku to niewiem |
|
|
|
|
MIKI
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 864 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2023-11-01, 12:37
|
|
|
Ta gumowa rurka idącą pod zbiornik idzie właśnie do portek, robiłem to z 10 lat temu ale jeszcze na tyle pamiętam, że mogę pomóc.
Ps. Na pewno będziesz musiał trochę pobawić się śrubą składu mieszanki. Powodzenia |
|
|
|
|
|