Dane techniczne Road Star |
Autor |
Wiadomość |
Peters
Model: SYMPATYK
Wiek: 51 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 2861 Skąd: Dziki Wschód
|
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-10-19, 19:01
|
|
|
Cytat: | Masa własna suchy: 307 kg
Masa własna zalany: 347 kg |
Coś tu nie gra z masą "suchego".
Zsumujmy płyny:
20l - paliwo
5l - olej silnikowy
0,4l - olej przekładniowy
1,1l (2x0,55l) - lagi
0,4l - (2x0,2) płyn hamulcowy też z naddatkiem
Razem 26,9 litra. Nawet licząc 1 litr = 1 kg, to 307+26,9~330kg lub w drugą stronę 347-26,9~320kg
Faktycznie masa płynów to mniej niż 23kg.
Do tego należy jeszcze uwzględnić różnicę w wadze modeli i roczników (masa gotowego do jazdy).
RS do 2003 - 332 kg
RS Silverado do 2003 - 347 kg
Stosowne modele od 2004 roku są o 2 kg cięższe.
Tak czy inaczej masa ta ma znaczenie jedynie przy stawianiu RS'a na kosie lub przetaczaniu parkingowym, bo w czasie jezdy zupełnie tego nie czuć. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
tygrys
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 68 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 1621 Skąd: warmia
|
Wysłany: 2016-05-27, 16:07 instrukcja po polsku
|
|
|
Szanowni Panowie - ma ktoś może instrukcję (lub coś w tym stylu) do Road Star 1700 ? mam dwóch kolegów dosiadających te sprzęty i oczywiście "obsługa" jest im zupełnie obca - za to ja mam "kłopot" bo z każdą błachostką pojawiają się w garażu...ja kombinuję...jak koń pod górkę . Mając coś takiego w języku naszym i naszych dziadów , znacznie ułatwiło by mi kombinacje . Będę bardzo wdzięczny Oczywiście im nic nie powiem , bo coraz więcej piwa przynoszą (ale razem robimy degustację) widząc jak siedzę przed kompem i grzebię w opisach po angielsku . |
_________________ W życiu jest jak w saunie - najbardziej pocą się ci na górze. |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-05-28, 09:02
|
|
|
Nikłe szanse po polsku ... |
|
|
|
|
BenWito
Model: MS1300
Rocznik: 2009
Wiek: 54 Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 147 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-06-21, 23:11
|
|
|
Mam pytanie, jeśli pozwolicie, na tym temacie. Jeżdżę drag starem 650 mam prawie ok 185 cm, z kirownicą sobie poradziłem ale co zrobić z za nisko położonym siedzeniem kierownika lub pedałem nożnym hamulca, muszę łamać prawą nogę w kolanię żebe zHamować. |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5368 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2016-06-22, 06:24
|
|
|
BenWito napisał/a: | Mam pytanie, jeśli pozwolicie, na tym temacie. | poszukaj właściwego tematu |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Miron
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59 Dołączył: 05 Cze 2012 Posty: 1985 Skąd: Skątowni
|
Wysłany: 2016-06-22, 16:24
|
|
|
BenWito kup Radka i nie będziesz się musiał zginać w nieoczekiwanych miejscach, zwłaszcza przy 185 cm. |
_________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-06-23, 19:09
|
|
|
Dobrze Miron pisze, BenWito jak chcesz możesz przysiąść mojego RSa ... |
|
|
|
|
petermajster
Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 702 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2022-08-08, 07:59
|
|
|
Pojemność zbiornika paliw:; 18 L.
Rezerwa paliwa: 3,40 L.
A mi wczoraj udało się zatankować 18,6 L.
I jak to z tą pojemnością baku jest???
Dodam że na rezerwie przejechałem 43,5 mili = 70 km.
Paragon |
_________________ |
|
|
|
|
|