YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE
Autor Wiadomość
bremi 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 96
Skąd: warszawa
Wysłany: 2022-01-01, 18:29   

z cechami USA ,a nie dopuszczonymi do ruchu w Polsce.
_________________
zawsze szerokości
 
 
bartek19933 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 24
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2022-01-02, 12:28   

Widzę, że niezła dyskusja rozgrzała :)

A co myślicie o reflektorach LED dostępnych na Allegro np: LINK DO AUKCJI? Niby opinie dobre, ale czy świeci chociaż tak dobrze, jak oryginalny reflektor?

Jeszcze chodzi mi po głowie pozbycie się tylnego błotnika z lampą i zastąpienie go specjalną blaszką (chyba sam bym ją wystrugał) z lampą LED. Zdjęcie podglądowe w załączniku.

IMG_20220102_122320.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 482.54 KB

 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1595
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2022-01-02, 14:21   

Mam takie , świecą w miarę nieźle , ale czy perfekcyjnie , tego nie wiem nie sprawdzałem . Jadąc w nocy przy dużym ruchu , nikt mi nie mrugał , że go oślepiam .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2022-01-03, 14:23   

SATURIAN, masz całkowitą rację. Diagnosta na naszej stacji był chyba przewrażliwiony, lub niedouczony, a ja gamoń jeden, dałem się zrobic w ............

Cytat:
26) Stosuje się do pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy po dniu 30 czerwca 1976 r. oraz motocykla wyposażonego w światła mijania z żarowymi źródłami światła oraz modułami LED. W motocyklach dopuszcza się stosowanie symetrycznych świateł mijania
z żarowymi źródłami światła oraz modułami LED. Dodatkowo, w motocyklach o pojemności skokowej silnika > 125cm3, mogą być
zastosowane światła symetryczne wyposażone w wyładowcze źródła światła.


jak najbardziej ma zastosowanie do lamp amerykańskich, mimo iż nie ma tam homologacji E ( juz nie dopytywałem, czy w tej kwestii jest jakieś porozumienie itd)

co do kierunkowskazów to obowiązuje barwa - żółta samochodowa
co do świateł postojowych to obowiązuje - barwa biała, a dla motocykla biała lub żółta samochodowa w ilości 1 lub 2.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
bremi 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 67
Dołączył: 05 Wrz 2016
Posty: 96
Skąd: warszawa
Wysłany: 2022-01-03, 16:55   

tak , ok ale lampa motocyklowa to też światła drogowe at muszą być asymetryczne i to zapewnia klosz z homologacją E-
_________________
zawsze szerokości
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 24
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1595
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2022-01-03, 17:01   

Witek , :browarek:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2022-01-03, 22:21   

bremi napisał/a:
ale lampa motocyklowa to też światła drogowe at muszą być asymetryczne
włącz drogowe i sprawdź czy są asymetryczne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
bartek19933 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 24
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2022-01-25, 17:42   

Witajcie ponownie. Doszedł do mnie właśnie między innymi (żarówki) wkład WESEM 13811, o którym wspominałem wcześniej.

Ktoś wie jak to wymienić :D ? Po odkręceniu oryginalnej lampy w tylnej jej części znajdują się elementy metalowe, które "sterują" wysokością świecenia żarówki. Są też miejsca (w szarym plastiku), gdzie te metalowe elementy są przytwierdzone subkami do specjalnych miejsc w oryginalnym kloszu. Wystarczy odkręcić ten metal, wkład wyjdzie razem z tym szarym plastikiem pod spodem i wymienić klosz czy inaczej to wygląda lol ?

Oryginalny tył lampy wygląda tak jak TUTAJ .

Natomiast zakupiony wkład WESEM wygląda TAK

EDIT: Czy ktoś wie, dlaczego do kostki z światłami drogowymi idą aż dwa kable żółte w zielone paski :D ? Do masy też idą dwa, ale wyczaiłem, że to masy od kierunkowskazów.
 
 
bartek19933 


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2011
Dołączył: 20 Maj 2020
Posty: 24
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 2022-03-13, 15:17   

Szukam informacji jak wyjąć piny z kostki dochodzącej do przerywacza w XVS 650. Mam przerywacz do LEDowych kierunkowskazów i słabo wchodzą nowe dorobione przewody, przez co wypadają z tej kostki. Chciałbym wyjąć te piny z kostki i zaizolować dobrze, żeby nie wypadały i żeby nie było zwarcia :) . Istnieją takie piny z blaszką, które trzymają je w takich kostkach, ale tam takich nie widzę i nie wiem gdzie to trzyma, że nie da rady wyjąć :shock: .

Ps: Wkład reflektora z powyższego posta okazał się zbyt duży. Pewnie pasuje do wersji Classic, w Custom jest mniejszy, zwróciłem. Dodatkowo spreparowałem światła pozycyjne adaptując je od TIRa w postaci obrysówek lol .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group