Przesunięty przez: pyra 2015-07-26, 09:15 |
jazda XVS 1300 CU -Stryker |
Autor |
Wiadomość |
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-01-30, 06:54
|
|
|
SATURIAN napisał/a: | Beny , brakuje mu tylko tarczy z przodu i silnika 1900 | i kapcia 240 zgadza się - choć powiem ci ze po mieście tez jest zdecydowanie bardziej zwrotny |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-02-02, 19:39
|
|
|
Beny jeszcze bardziej mnie przekonałeś, że Stryker to jedyny słuszny wybór
[ Dodano: 2018-02-02, 19:55 ]
A czarne wychodziły w co najmniej trzech rocznikach 2011/12/13, więc jest wybór. Wydechy to rzecz wymienna. |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
Bakteria77
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 25 Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 1551 Skąd: Lubuskie
|
|
|
|
|
andy
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 63 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 72 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 2018-02-08, 14:34
|
|
|
nigdy nie mierzyłem, mam motocykl z 2014, i wydaje mi się, ze bliżej 6- tki, muszę rzeczywiście spróbować to pomierzyć, na pewno jedno! ten motor lubi wchodzić w wysokie obroty! |
_________________ pozdrawiam ANDY |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-02-22, 19:12
|
|
|
To akurat prawda. Z wielu źródeł wiem, że maksymalna moc jest uzyskiwana w wysokim zakresie obrotów, więc raczej nie jest to motocykl do spokojnego "pyrkotania" |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 968 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2018-02-24, 08:30
|
|
|
edi17, mam jednak wrażenie, że cięgnie Cię do prędkości i przyspieszenia. Doskonałym wyborem byłby Warrior, który jest faktycznie wyścigowy. Bardziej uniwersalny jeszcze Raider z 3,5 do setki, ale ze spokojnym wyglądem. Szczególnie z gumą z tyłu 240 |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13 |
|
|
|
|
Nebiros
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 28 Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 16 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2018-02-27, 10:47
|
|
|
Jak jest z dostępem części do tej piękności? Trzeba wszystko sprowadzać z USA? |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 968 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2018-02-27, 14:16
|
|
|
Nebiros, to jest Yamaha, a Yamaha przecież się nie psuje |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13 |
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-02-27, 23:02
|
|
|
Nebiros, jeżeli pytasz o strykera to większość części kupisz w Polsce w serwisie. Model ten był sprzedawany w Europie IP płace jako XVS1300CU |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
qurll
Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 54 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-02-28, 10:00
|
|
|
Zgadza się wszystkie części i materiały eksploatacyjne(oleje,płyny) dostaniesz w serwisach, nawet elementy customowe.
Sam kupowałem to wiem |
|
|
|
|
Nebiros
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 28 Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 16 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2018-02-28, 11:52
|
|
|
A jeszcze się pozwolę spytać - Co się najczęściej psuje i czy Yamaha ma bardzo, czy bardzo bardzo wygórowane ceny w serwisie? |
|
|
|
|
qurll
Model: MS1300 Custom
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 54 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-03-01, 14:33
|
|
|
Yamaha się psuje ?
Przy normalnym użytkowaniu i dbaniu o sprzęt(serwis),nie powinno nic złego się dziać.
Choć z drugiej strony patrząc,to tylko maszyna.
Co do cen, to ja kupując w serwisie materiały eksploatacyjne(olej,płyn chłodniczy,płyn hamulcowy,zestaw do czyszczenia filtra K&N i podkładki pod śruby spustowe) zapłaciłem 440 zł. z przesyłką.
Czy to wiele? Nie sądzę |
|
|
|
|
edi17
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sty 2018 Posty: 20 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-03-05, 20:10
|
|
|
ADi, akurat tu się mylisz. Ja właśnie cenię sobie spokojną, majestatyczną jazdę Tak więc, akurat charakterystyka osiągów strykera nie do końca mi odpowiada ale nie ma motocykli idealnych.
Jego nietuzinkowy wygląd w pełni to rekompensuje.
O Warriorze chwile myślałem. Osiągi powalają...ale brak mu tego stylu troszkę
Ps. Czarny Stryker kupiony w USA. Około maja się pochwalę Panowie |
_________________ "Żyje się po to żeby jeździć, jeździ się po to, żeby żyć."
|
|
|
|
|
Beny
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-03-06, 10:48
|
|
|
edi17, brawo za dobry wybór |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
|
Mokryd
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 36 Dołączył: 27 Sty 2017 Posty: 18 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-03-12, 17:13
|
|
|
Witam, ja mam pytanko co do przeróbek u Stryker'a... Chciałbym założyć wydech cobry i filtr hypercharger z modułem ecu flash. Gdzie mógłbym znaleźć odpowiednią pomoc przy ustawieniu mieszanki po zmianie wydechu i filtra? Z góry dzięki za pomoc |
_________________ For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-03-12, 18:33
|
|
|
Komputer sam znajdzie |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Mokryd
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 36 Dołączył: 27 Sty 2017 Posty: 18 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-03-13, 19:03
|
|
|
Teoretycznie Szukałem, ale chciałem może znaleźć firmę, którą polecają obecni użytkownicy forum |
_________________ For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 968 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2018-03-13, 19:14
|
|
|
Praktycznie też. A jak już znajdziesz mechanika, który będzie chciał ustawiać mieszankę w MSie, to zapamiętaj go dobrze i w przyszłości unikaj jak ognia. |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1200R '16
- FZ8na '16
ex =======
- DS 1100 '09
- MS 1900 '08
- XV 1900 '09
- XV 1900 '13
- FZ6n S2 '07
- R 1200R '13
- XJ600 '13 |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5355 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-03-13, 19:21
|
|
|
Mokryd, jak chcesz grzebać to kup Power Commander |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
Mokryd
Model: MS1300
Rocznik: 2014
Wiek: 36 Dołączył: 27 Sty 2017 Posty: 18 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2018-03-14, 07:58
|
|
|
To w takim razie ostatecznie co polecacie, PC ? Podobno wysyłają ustawiony od razu pod model. Nie będę potrzebował korekty jakiejkolwiek? |
_________________ For All that has been
And All that is
All that's to be
Lord, I'm just killing time
And time's killing me |
|
|
|
|
|