|
brak wyświetlania przebiegu licznika, brak reakcji wskazówek |
Autor |
Wiadomość |
nunio
Model: RS1600
Rocznik: 1999
Dołączył: 05 Lut 2016 Posty: 185 Skąd: Galicja
|
Wysłany: 2016-06-04, 14:52
|
|
|
Moja rada - nie ruszaj, jeśli moto jeździ i pali jak trzeba!
Składu mieszanki nie reguluje się ot tak sobie kręcąc śrubką... rozgrzewasz motor do optymalnej temperatury pracy, wkręcasz śrubkę składu do oporu, schodzisz wolnymi obrotami do możliwie najmniejszych bez gaśnięcia, wykręcasz śrubkę składu do chwili, kiedy wolne obroty zaczynają rosnąć a potem cofasz ją od pół obrotu do ćwiartki obrotu /ustalasz doświadczalnie czyli regulację zazwyczaj wykonujemy do osiągnięcia zadowalających parametrów pracy silnika i spalania/ a na koniec ustawiasz wolne obroty jak trzeba...
Czasem w instrukcjach masz podane konkretne wartości obrotów śrubek ale ta metoda jest wolniejsza lecz pewniejsza, bo pozwala dostosować regulację do stanu technicznego gaźnika i silnika... |
_________________ cenzura//Kozak_Barabasz |
|
|
|
|
slawek763
Model: RS1600
Rocznik: 2001
Dołączył: 15 Maj 2016 Posty: 11 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2016-06-04, 16:05
|
|
|
ok dzięki za info
[ Dodano: 2016-06-09, 21:41 ]
xv 1600 problem ze ślizgającym sprzęgłem. Po rozebraniu okazało się że mam założone sprzęgło Barnetta,grubośc tarcz 3mm,przekładki proste sprzęgło wygląda na nówkę a pomimo to nie można go wyregulowac. Zalane jest olejem Castrol 20W40. Kupiłem nowe tarcze ich grubośc wynosi również 3mm gdzie szukać przyczyny?
[ Dodano: 2016-06-28, 19:41 ]
Witam ponownie gdzie mogę kupić obręcz 5,5 cala lub 8 cali pod oryginalną piastę do road stara 1600 chodzi mi o przeróbkę na szerokiego kapcia ewentualnie całe koło szprychowe które będzie pasować do xv 1600 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|