Przesunięty przez: Anula 2016-11-27, 14:28 |
Tarcze hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
Misyo
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 21 Cze 2014 Posty: 34 Skąd: Kłodawa / Gorzów
|
Wysłany: 2014-08-20, 08:41 Tarcze hamulcowe - zakup
|
|
|
Witam,
Serwis w którym robię motocykl poprosi mnie o zamówienie 3 części:
1. 5PX-2581T-10-00 - tarcze hamulcowe, nie mogę znaleść w Polskich sklepach, jakieś sugestie gdzie to dorwać ewentualnie jakiego p/n szukać?
2. OEM YAM AHA PARTS - platforma do montowania lazy pada - lewa strona (ПЛАТФОРМА В СБОРЕ ЛЕВАЯ СТОРОНА ( ПО ЖЕЛАНИЮ )) - co to jest i jaki moze mieć p/n ewentualnie gdzie tego szukać
3. Rury - safety bary czy jak to sie nazywa... Ogólnie widziałem kilka ofert w polskich sklepach, co do kształtu to kwestia gustu... mam tylko pytanie, czy wszystkie zawsze pasują Bo z tego co widze te co obecnie mam mają inaczej rozwiązane mocowanie....
COBRA Fatty Freeway Bars - Yamaha - te mi się podobają ale ze zdjęcia wychodzi inne mocowanie... będą pasować? A może polecicie coś innego?
-LIDOR |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-08-20, 13:46
|
|
|
skoro nie używałeś to czemu polecasz ?
wedle przysłowia : misery loves company ? |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-20, 15:01
|
|
|
Madburn napisał/a: | skoro nie używałeś to czemu polecasz |
Bo to jest dobra firma, a te tarcze mają bardzo dobrą opinię wielu użytkowników. Oczywiście, można się zadowolić chińskim chłamem, lub krzywą używką. Polska wolny kraj. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-08-20, 18:26
|
|
|
może i ladne, może i markowe - tylko czy sprawdzają się w dragu ?
chodzilo mi o to polecanie na zasadzie kupmy razem = przetestujemy na sobie |
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1858 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-20, 20:30
|
|
|
Madburn napisał/a: | tylko czy sprawdzają się w dragu |
Nie, nie sprawdzą się. Dragstary nie podlegają prawom fizyki. Mogą mieć tarcze z tektury, bo i tak nie hamują. Wniosłeś coś pożytecznego do tej dyskusji ? Poradź coś. Może przetestowałeś kilka produktów różnych firm, masz duże doświadczenie, podziel się z nami wiedzą. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-08-21, 01:15
|
|
|
jeśli chcesz - używam w dwóch samochodach tarcz mikody - wentylowane tarcze nacinane i nawiercane
w jednej puszce 2l turboklekot w drugiej 2l benzyna - tarcze hamują swietnie - tylko że klocki ferrodo jak i zwykle febi zużywają tarcze w mniej niż 30tys km
choć opinie o tarczach pozytywne
w starej puszcze miałem niewentylowane i tam trzymały długo (do sprzedaży hehe)
oczywiście to część eksploatacyjna więc się zużywa - pytanie tylko czy zależy nam na a) wyglądzie b) trwałości c) jakości (czy tarcza ma np. tendencje do fadingu (pomimo otworów)
do tego może być ciężko dobrać kombinacje tarcz i klocków - tarcze nawiercane szybciej się chłodzą - a klocki działają w pewnych temperaturach - ludzie kupują wyczynowe green stuffy a potem się dziwią że hebli na mieście nie ma
nie wiadomo po prostu czy takie tarcze sprawdza się w dragu
bo w sporcie koles w kucki jest zainteresowany tylko sila hamowania - jak mu starczy na 2 wyścigi to jest happy (mam znajomych w supersporcie 600 - jak im opony na 2 wyścigi starczają to jest zajebiaszczo - interesuje ich przyczepność - tylko na hu ta przyczepność w dragu 10% wieksza jak opona po 5tys km będzie zdarta ?
trochę ciężko sponosora do draga znaleźć - a i z naklejkami obciach jeździć
ja nie neguje - kup sobie - pytam tylko czy ktoś testował na własnej skorze |
|
|
|
|
F.I.P. Berek
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 58 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-08-21, 08:51
|
|
|
Jak dobrze pamietam Galfer ma w swojej ofercie tarcze Wave przeznaczona do MS 1300 ( ktora pasuje rowniez do DS 650) - czyli mozna wyciagnac wniosek, ze parametry sa ok dla 'normalnych' motocykli. Do wiekszych Starow tez cos maja...
[ Dodano: 2014-08-21, 08:56 ]
http://www.pacificcoaststar.com/pcs/front.htm - tu tez z przeznaczeniem do Starow. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
|
Misyo
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 21 Cze 2014 Posty: 34 Skąd: Kłodawa / Gorzów
|
Wysłany: 2014-09-11, 21:43
|
|
|
Jakiś miesiąc temu albo lepiej zaliczyłem szlifa (pisałem o tym)... Oddalem RS na serwis gdzie chłopaki stwierdzili, że po tyłku dostała przednia tarcza i trzeba wymienić... Dzisiaj się dowiedziałem, że firma która 4 tygodnie je wysyłała w końcu napisała, że ich nie ma...
Chłopaki zamówili dzisiaj gdzie indziej... jedyne 18tyś Rubli (jakieś 1600pln....)....
OEM YAM AHA PARTS диск тормозной передний 5PX-2581T-10-00
I kolejne oczekiwanie a sezon lada moment się skończy.... |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-09-14, 16:47
|
|
|
Misyo napisał/a: | Chłopaki zamówili dzisiaj gdzie indziej... jedyne 18tyś Rubli (jakieś 1600pln....).... | fiu, fiu. No to niezła cena. Z Rosji spodziewają się bez cła, czy cuś ? Na amazonie 145$ x2 plus przesyłka, a na Boats net 137$x2 więc wygląda na to, że chyba się uparli, żeby ci zrobić drenaż kieszeni |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
johnypl
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 52 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
|
|
|
|
dagi40
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 50 Dołączył: 02 Lis 2015 Posty: 37 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-03-13, 12:00 Tarcze hamulcowe
|
|
|
Witam.
Przymierzam się do zakupu tarcz i mam pytanie odnośnie tych z Aliexpress
http://pl.aliexpress.com/...sOrigTitle=true
http://pl.aliexpress.com/...sOrigTitle=true
Czy ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia i czym oprócz ceny różnią się od siebie? Bo na oko wyglądają tak samo i obydwa rodzaje pasują do DS 1100. |
_________________ Jeżeli włosy są ładne, to nie musi być ich k...wa dużo! |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2016-03-13, 18:32
|
|
|
Nie pamiętam jak jest w xvs1100.... ale czy oryginalnie nie są zakładane pływające tarcze?
Te z ali nie są pływające. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
|
|
|
|
dagi40
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 50 Dołączył: 02 Lis 2015 Posty: 37 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-03-13, 23:03
|
|
|
Widziałem DSy z pływającymi i ze zwykłymi. Może to zależy od rocznika lub kraju na jaki były robione?
Bardziej niż na pływających zależy mi na całych metalicznych a nie częściowo poczernionych czy złoconych.
Wykombinowałem też sobie, że pływające Made in Czajnik mogą generować problemy na nitach.
Ktoś jeździ na tych tarczach?
Ciekawi mnie różnica między tymi z mojego 1 posta, bo z opisu nic dla mnie nie wynika. |
_________________ Jeżeli włosy są ładne, to nie musi być ich k...wa dużo! |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-03-14, 00:33
|
|
|
dagi40 napisał/a: | Wykombinowałem też sobie, że pływające Made in Czajnik mogą generować problemy na nitach. | to równie dobrze można założyć, że stałe będą się wichrowały. zrobisz jak uważasz. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
dagi40
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Wiek: 50 Dołączył: 02 Lis 2015 Posty: 37 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-03-21, 21:49
|
|
|
Tak nie do końca była to tylko moja decyzja
Wybrałem stałe, bo w rozmowie z mechanikiem który serwisuje moje 2oo stwierdził że pływające z Chin mogą po niedługim czasie klekotać na nitach.
Szczegół.
Tarcze dzisiaj przyszły.
Pomiar grubości tarcz wykazał różnicę 0.01mm lub nawet poniżej, czyli bardzo dobrze.
Po świętach montaż i w drogę. Najpierw jeszcze muszę wyszkiełkować tą czarną farbę bo nijak mi nie pasuje do moto.
Szczegóły transakcji opiszę w "AliExpres zakupy..." |
_________________ Jeżeli włosy są ładne, to nie musi być ich k...wa dużo! |
|
|
|
|
syn biskupa
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 28 Paź 2021 Posty: 6 Skąd: WJ
|
Wysłany: 2022-02-09, 03:01
|
|
|
koledzy odgrzewam kotleta...
czy Vstar z kołem szprychowym miały tarcze pływajace czy tarcze pływajace były montowane tylko dla felg pełnych? |
_________________ kto ma racje dzień wczesniej niz inni ten przez dobe uchodzi za idiotę |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2022-05-12, 21:13
|
|
|
miałem w kole szprychowanym zwykłe tarcze, drag star wersja europejska |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
woloo
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2001
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 28 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2022-05-14, 16:19
|
|
|
VStar 1100 Classic 2001 - szprycha - tarcze zwykłe |
|
|
|
|
|