Wydech Kalinski do DS 1100 clasic |
Autor |
Wiadomość |
Wienio
Model: MS1300
Rocznik: 2013
Wiek: 63 Dołączył: 13 Mar 2014 Posty: 14 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-05-04, 07:21 Wydech Kalinski do DS 1100 clasic
|
|
|
Witam , jak w temacie.
Pare pian zostalo juz tu ubitych na ten temat ale chcialbym powrocic do tematu.
Mam w swoim DS standartowy wydech tzw fabryczny,zastanawiam sie nad Kalinskim podpowiedzcie cos na ten temat.Jak by brzmial ,no nie ukrywam ,ze chcialbym aby moje moto troche lepiej brzmialo jak na standartowym wydechu.
Dzieki za uwagi,
Wienio
LwG |
_________________ Wienio |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2014-05-04, 07:31
|
|
|
... osobiście szukałbym używanych V'n'H lub Cobry ... moim zdanie Kaliński ani nie brzmi ani nie wygląda ... a kasę chce nie małą ... ale to tylko moje zdanie ... |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2014-05-04, 13:10
|
|
|
...niestety ja też mam serie ale... pustą
Natomiast odkładam pieniążki skrupulatnie i mam nadzieje, że pojawi sie u mnie kiedyś Cobra albo V&H. Stanowczo dużo lepiej brzmią od Kal, moim zdaniem.
Jeżeli chodzi o wygląd, to rzecz gustu. Mnie podobaja sie cieńsze ale dłuższe:
http://www.lidor.pl/cobra...ar-classic.html
...bardziej niz te koncówki, chociaz brzmia też fajnie
http://www.lidor.pl/vance...100-v-star.html |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
DRAGON
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4441 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-05-05, 08:23
|
|
|
Ja mam od Kalińskiego i sobie chwalę. Brzmienie moim, i nie tylko moim zdaniem w porównaniu z orginałami jest zajebiste ( wychodzi na to że to kwestia gustu ). Chromy są solidne i na pewno nie będzie z nimi żadnych niespodzianek. |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2014-05-05, 09:30
|
|
|
Rzecz jasna od oryginałów dożo fajniejsze, fajny basik...reszta jest rzecza gustu. Jest dużo opcji i alternatyw a to właśnie jedna z nich:
http://www.youtube.com/watch?v=DgtlbbjkRYs
[ Dodano: 2014-05-07, 15:10 ]
Dźwięk tych akurat mi się podoba ale nie znalazłem tych w ofercie
Słyszałem te: http://motocykle.kalinski...pr_do_2003.html |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 976 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2014-09-03, 22:29
|
|
|
Ja mam od Kalińskiego wydechy jestem bardzo zadowolony. Robili mi pewną modyfikację, bo mam całe w macie, ale końcówki są chromowane. Poza tym długość rur jest inna niż robią seryjnie.Koszt 1500zł. Też miałem dylemat czy nie lepiej wydać 2000zł na używane Cobry. Wybrałem dobrze i jestem zadowolony. Wydechy (wraz z motorem) będzie można zobaczyć i posłuchać w Lubiatowie na Zlocie WDL. A teraz na zdjęciach pod MÓJ KOŃ. |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16 |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 976 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2014-09-06, 22:42
|
|
|
mike79, ja też mam nadzieję, że będzie okazja do posłuchania. Zawsze chętnie zagram Ja kręcę się między Nowa Solą i Bydgoszczą.
Fajnie tam załatwiało się sprawy. Jest tam Grzegorz. Zna się na rzeczy, wie co można zrobić, jakie mają możliwości. Za darmo nie oddają swoich rzeczy. Ja zapłaciłem 1500zł. Obniżyli cenę za mat, ale podnieśli za indywidualne zmiany i w sumie wyszło tyle co za seryjny komplet rur. Teraz widziałem, że Lidor sprzedaje wydechy Cobry za 2500zł. Nie wiem czy ceny spadły czy to jakaś specjalna seria, ale kiedyś były droższe.
Na stronie: http://www.cobrausa.com/y...er_longs/2917/#
można posłuchać wybranych modeli kominów Cobry. Najpierw wybierasz markę i model motoru, rocznik i z listy konkretne rury. Klikasz na słuchawki i możesz posłuchać rur ze startu oraz w ruchu. Fajne i szkoda, że Kaliński nie ma takiej zabawki. Wiem, że robili próby, ale nie wychodziło. |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16 |
|
|
|
|
Jacek79
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-05, 08:13
|
|
|
Witam. Ja mam tłumik oryginanlny i też zastanawiam się nad Kalińskim. Czytałem trochę na temat tłumików i spotkałem się z opiniami że po kilku godzinach jazdy ma się dość przelotowych bo za głośno. Wiem że tolerancja chałasu u każdego jest inna, są tacy co wręcz delektują się głośnym brzmieniem, tylko jak wspomniałem chodzi o dłuższą trasę. Ja już jeździłem z pustym wydechem ale mniejszą pojemnością. Teraz dodatkowo chcę używać intercom. W związku z tym mam pytanie czy ktoś testował ten tłumik na dłuższej trasie? Dodatkowo chcę wstawić db killera więc dźwięk trochę się złagodzi a jednocześnie bedzie nadal bardziej basowy niż oryginalnie. Druga sprawa to czy to jest całkowicie neutralne dla silnika i zaworów itp? Jak wiadomo sonda lambda zostaje oryginalna i wymienia się tylko końcówkę. |
|
|
|
|
ADi
Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2014
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2013 Posty: 976 Skąd: FNW/CBY
|
Wysłany: 2015-01-05, 08:50
|
|
|
Jacek79, moje wydechy są dość głośne, bez db killerów. Moja najdłuższa trasa, to 400km i było ok. Z tym, że ja jestem z tych delektujących się brzmieniem i na wyjściu z ostatniego zakrętu po takiej trasie jeszcze lubię "zagrać". Wiem, że niektórzy używają stoperów do uszu. Ważne, że tłumiki "firmowe" mają brzmienie, a puste rury robię tylko hałas. Myślę, że jeśli się zdecydujesz na Kalińskiego, to spróbuj najpierw bez db killerów, a dopiero później ewentualnie je ściszysz. Montaż db killerów w tłumikach Kalińskiego jest bardzo łatwy. |
_________________ - XV 1900 '14 SCL
- R 1250R '22
- CB 650R '23
- FZ8 '16 |
|
|
|
|
skipbulba
Model: RS1700
Rocznik: 2004
Wiek: 53 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 172 Skąd: CRDS
|
|
|
|
|
DRAGON
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 58 Dołączył: 21 Maj 2012 Posty: 4441 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-01-07, 08:05
|
|
|
Jacek79, mam wydechy od Kalińskiego i robię trasy po kilkaset kilometrów. Nie mam z tym żadnego problemu. |
_________________ Każdy jest księżycem i ma ciemną stronę, której nie pokazuje nikomu. |
|
|
|
|
Jacek79
Model: MS1900
Rocznik: 2007
Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-01-07, 12:44
|
|
|
DRAGON napisał/a: | Jacek79, mam wydechy od Kalińskiego i robię trasy po kilkaset kilometrów. Nie mam z tym żadnego problemu. |
No właśnie. Oryginały sa dla mnie za ciche. Mysle ze Kalinski bedzie w sam raz. |
|
|
|
|
mike79
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 45 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 628 Skąd: Trójmiasto - Reda
|
Wysłany: 2015-01-07, 14:09
|
|
|
Nie to co na żywo ale zawsze coś, też powoli zbieram na cos takiego
https://www.youtube.com/watch?v=DgtlbbjkRYs |
_________________ Cold and lonely without you.....Motorhead
The Best Band Ever-Led Zeppelin |
|
|
|
|
jaca1971
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 39 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2018-10-20, 19:09 Wydechy kaliński xvs 1100
|
|
|
Witam, wymieniłem wydechy na Kaliński jestem zachwycony pięknie gadają ale mam pytanie do tych którzy eksperymentowali z db Killerami. Jestem 2 godz po 120km i we łbie nadal buczy.... Jakie db kilery montujecie, z tego co widzę na stronie są dwa rodzaje, długi za 200 PLN i krótki za 100 PLN i są jeszcze takie owiniete po 250pln, pytanie kto jaki stosował z jakim skutkiem? Drugie pytanie czy ktoś stosował filtr powietrza k&n na wystzaly przy odpuszczaniu gazu? Wiem że gaźniki są do regulacji, ale słyszałem od pracownika Kalińskiego że warto wymienić na K & N, źle nie jest bo zaczyna strzelać dopiero przy zejściu na 5biegu do prędkości ok 60km/godz,no i strzela na postoju na full gaz. Myślę że iglice podniosę o jeden rowek, później ustawię wolne, na koniec synchro, co wy na to? |
|
|
|
|
pyra
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011 Posty: 5367 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 2018-10-20, 22:17
|
|
|
Ale Kaliński przecież stroi i dźwięk i głośność |
_________________ Bo droga jest celem |
|
|
|
|
jaca1971
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 39 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2018-10-20, 23:09
|
|
|
pyra napisał/a: | Ale Kaliński przecież stroi i dźwięk i głośność |
Dzień dobry.. Dlatego moje pytanie do użytkowników tych wlaśnie wydechów o doświadczenie z tym strojeniem TYCH wydechów, nie interesują mnie cobry czy v&h, wiem że nie da się pić wódki bez kaca, cholernie podoba mi się ten bas, chciałbym zmniejszyc decybele ale zachować brzmienie, bas. |
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-10-26, 20:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jarek74
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 50 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 534 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-10-21, 22:24
|
|
|
Jesteś z wlkp, więc może warto podjechać do Kalińskiego, póki pogoda dopisuje, pracują tam spoko ludzie, sądzę, że bardziej Ci pomogą, niż docinki tu |
_________________ Delta Machine |
|
|
|
|
jaca1971
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 39 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2018-10-22, 08:58
|
|
|
Jarek74 napisał/a: | Jesteś z wlkp, więc może warto podjechać do Kalińskiego, póki pogoda dopisuje, pracują tam spoko ludzie, sądzę, że bardziej Ci pomogą, niż docinki tu |
Myślę że masz dużo racji, jestem po rozmowie tel z pracownikiem działu motocykli u Kalińskiego, i polecił mi te dłuższe nie owijane, dedykowane do tych tłumików db kilery, cena 200zeta sztuka, i te zamówiłem, a na jazdy wokół komina w 3 min wyciągam i mam rasowo. Db kilery w sakwy i można przy policjanci ę "naprawić" jak się trafi na tych "dobrych" zakupu ani przez sekundę nie żałuję, bo trza się przejechać aby zrozumieć, a forum cóż są tu różni ludzie, i mam do tego dystans, wyciągam co potrzebuje resztę mam w głębokim poważaniu. |
|
|
|
|
jaca1971
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2000
Dołączył: 11 Mar 2018 Posty: 39 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2018-10-25, 08:54
|
|
|
Kilery zamontowane i pełne zadowolenie, o to chodziło, decybeli mniej a barwa została. Po regulacji gaźników (podnioslem o jedną wypustkę obie iglice względem gniazda,potem zabawa z wolnymi obrotami śrubką tu musiałem kupic śrubokręt kątowy 80zeta,na koniec synchronizacja własnym przyrządem z węzyka i oleju) , zero wystrzalów przy z chodzeniu z obrotów, w czasie jazdy nie czuć spadku momentu obr. Nie strzela także po odkreceniu manetki na max na postoju pełen sukces, do pierdziołków ori na pewno już nie wrocę,kto pojeździł na takich basowych rozumie o czym mówię.
usunięta nietechniczna końcówka //ciecio |
Ostatnio zmieniony przez ciecio 2018-10-26, 20:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
wemar
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 16 Sty 2013 Posty: 1133 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-10-25, 12:55
|
|
|
jaca1971 napisał/a: | Db kilery w sakwy i można przy policjanci ę "naprawić" jak się trafi na tych "dobrych" ... |
Nie naprawisz, bo nawet z DB kilerami wydech jest nadal poza normą. |
_________________ Jeżdżę, ... bo lubię. |
|
|
|
|
|