Przesunięty przez: Kozak_Barabasz 2011-11-16, 22:14 |
Kłódki, łańcuchy, blokady na tarczę |
Autor |
Wiadomość |
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-02-18, 09:39
|
|
|
OldDiver napisał/a: | Napotkałem też negatywą opinię o tym produkcie | w tym artykule są napisane również bzdury. Kto posiada Xenę, ten wie gdzie się minięto z prawdą. No, ale cóż, jakoś trzeba kombinować.
Druga sprawa, że wystarczy porządnie zmrozić korpus i pęknie jak kryształ po uderzeniu czymś ostrym. Pierwsze blokady skrzyń biegów (te zewnętrzne) tak łamano. Gość jest strasznie zdziwiony, że ścianka taka cienka, a co nie widać przed zakupem ? Niech sobie kupi wielkości melona, będzie miał grubszą .
A odnośnie zniżki w PZU, to Waść o AC pytasz ? Na stronie niekoniecznie muszą umieścić wykaz, które zabezpieczenia są honorowane, a które nie.
Ogólnie, to można sobie na tarczę przyczepić 10 takich najróżniejszych blokad. co to za różnica skoro w 20 sekund można wsadzić do busa lub dużego vana motocykl. Taka blokada ma tylko co najwyżej odstraszyć smarkaterię, która chce pobawić się manetkami.
https://www.youtube.com/watch?v=D96QM-lzLM8
od 3:14 |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2013-02-18, 09:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-02-18, 09:53
|
|
|
OldDiver, jak kiedykolwiek się spotkamy to mi przypomnij, udowodnię ci w którym miejscu tego artykułu napisano bzdurę, tylko weź go ze sobą.
Zerknij, że edytując dodałem słowo "również"
[ Dodano: 2013-02-18, 10:00 ]
OldDiver, zerknij sobie jeszcze tu : http://www.xenasecurity.c.../alarm/showall/ i pokaż mi, który model jest wykonany z żeliwa
[ Dodano: 2013-02-18, 10:00 ]
tak więc wyłapałem już co najmniej dwie bzdury |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2013-02-18, 10:12
|
|
|
witek1965,
Spoko.
Rozważam zakup jakiegoś zabezpieczenia - blokady. Czytając to forum (i Ciebie też) "pochyliłem" się nad Xeną. I googlując co miedzy innymi wyczytałem:
- alarm niestabilnie działa
- alarm czasami po sezonie pada i zostaje nam droga kłódka
- da sie go rozpieprzyć przy pomocy młotka i przecinaka
- Firma wycofała niektóre modele ze sprzedży - nie sprawdziły się
to takie zastrzezenia które mi utkwiły.
A najbardziej do mnie trafia opinia że kazda "dobra" kłódka Gerdy jest lepsza i tańsza od Xeny. No ale może na Xene PZU daje obnizkę i dlatego jak na razie podtrzymuję zainteresowanie Xeną . (nawet sciągnąłem szablon do wyboru modelu w zaleznosci od tarczy ).
[ Dodano: 2013-02-18, 10:20 ]
witek1965 napisał/a: | który model jest wykonany z żeliwa | . "Jest" - czas teraźniejszy. A może kiedyś były modele żeliwne, a może podróby ? |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-02-18, 10:21
|
|
|
OldDiver, posiadam ksenę i :
alarm działa i nie padł jeszcze, a ni nie wymieniałem baterii, zapewne da się ją rozpieprzyć za pomocą młotka i przecinaka - taka to już uroda wysoko hartowanych stopów stali, a jeszcze jak to zmrozić, to już bajka - pytanie, która blokada się temu oprze.
No i Xena Xenie nierówna. 160 zeta i 300 zeta. Skoro jest różnica w cenie, to musi być i w jakości.
Cytat: | A najbardziej do mnie trafia opinia że kazda "dobra" kłódka Gerdy jest lepsza i tańsza od Xeny. |
Atestowana kłódka Gerdy to też spory, wydatek, zwłaszcza za certyfikowaną Zircon 106/116 w cenie 355 do 405 http://www.one1.pl/klodki.html
czy chociażby HSS 632Z za połowę tej ceny. Pytanie czy da się założyć na tarczę
GERDA ZIRCON
Spełnia swoje zadanie w zakresie, o który napisałem wcześniej - odstraszacz. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Madburn
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-03-06, 13:30
|
|
|
ja mam lancuch spawany, hartowany z drutu 12mm + Gerda HSS - wyszlo cos 90zl w ciastoramie
a co do klodek czy tych alarmow - większość na tarcze wystarczy podwazyc i da się zdjąć z tarczy
lancuchy sa dość skuteczne ... poki nie leza na ziemi - wtedy metrowe obcinaczki i poniżej 20s po lancuchu czy klodce - jedno ramie przecinaka klada na ziemi a na drugie napierają ciężarem ciala - wiec żeby utrudnić to trzeba by kolo opleść gdzies pod błotnikiem i do wahacza lapac - żeby nie było gdzie nożyc wsadzić
a klodki z tzw disklock czyli gerda HSS czy ta zircon - proponuje sprawdzić na youtube - lockpicking disk lock - jest trudnij niż zwykla wkladke , jest odporna na bumpkey, i trzeba mieć skomplikowany przyrząd - niemniej da sie to tez w pol minuty otworzyć
naszych chyba tak nie kradna za bardzo - problemem jest masa - to nie scigarka która dwóch karkow wkłada do busa - choć 3 karkow już da rade pewnie |
|
|
|
|
filipesku
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 3505 Skąd: Wilcza Góra
|
Wysłany: 2013-04-23, 22:22
|
|
|
Tu jest całkiem niezły sposób na dobry łańcuch http://arbiter.pl/zdjecie/6192, użytkownik AdamP proponuje zakup łańcucha górniczego o sporej wytrzymałości http://www.fasing.pl/inde...n=page&page=36, do tego kłódka. Ponoć cały zestaw wynosi ok 100 zł. |
_________________ Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....
---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela |
|
|
|
|
Merlin
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3293 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2013-04-23, 22:32
|
|
|
Waga zestawu 5 kg, no i kłódka Topex. Jaka wytrzymałość górniczego łańcucha na rozerwanie czy na przecięcie?
Nie mnie nie przekonuje. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
|
|
|
|
|
filipesku
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 3505 Skąd: Wilcza Góra
|
Wysłany: 2013-04-23, 23:00
|
|
|
Tu jest norma na ten łańcuch http://www.aip.com.pl/13,pn-g-46701, jeśli ktoś się zna może ocenić (ja niestety nie ). No i oczywiście nie bierzemy pod uwagę kłódki Topex. |
_________________ Życie to taka impreza z której nikt nie wychodzi żywy....
---------------------------------
Yamaha Drag Star 650
2013 - 7 tys. km
2014 - 14 tys. km
Honda VTX 1800
2015 - 7 tys. km
2016 - 8,5 tys. km
2017 - zmieniła właściciela |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
Andrzej666
Model: SYMPATYK
Wiek: 38 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 40 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-05-02, 10:58
|
|
|
To ja może takie głupie pytanie na początek... jaki rozmiar trzpienia pasuje do blokad tarczy w Drag Star 1100 Custom? Nie mam akurat motocykla pod ręką, a chciałbym już coś zamówić... po reckach i opiniach, pewnie produkt OXFORD Quartz.
Pozdrowienia |
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2017-07-09, 14:13
|
|
|
"W jakiej pozycji bolca przechowywać Xenę ? Czy jest jakiś "mechanizm" wyłączania zasilania elektroniki ?"
Przeczytałem dokładnie instrukcję, rozebrałem ponownie blokadę i wychodzi na to że po włożeniu baterii elektronika jest cały czas pod napięciem niezależnie od położenia bolca. Moim zdaniem w przypadku przewidywanego dłuższego nieużytkowania wskazanym jest wyciągniecie baterii.
[ Dodano: 2017-07-09, 14:12 ]
Pojechałem na miasto. Zostawiłem moto na ulicy i zabezpieczyłem Xeną. Zazbroiła się prawidłowo, ale po kilku minutach włączył się alarm. Tak że po kilku razach odczepiłem zabezpieczenie. Pomyślałem, ze bateria już pada, słonce mocno grzało. W garażu założyłem ponownie i też alarm się włączał. Rozebrałem ją przetarłem, przeczyściłem co się dało i jak na razie OK.
Czy ktoś coś takiego miewał ? |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14529 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2017-07-09, 21:09
|
|
|
OldDiver napisał/a: | Czy jest jakiś "mechanizm" wyłączania zasilania elektroniki ?" | tak, wyjąć baterię
[ Dodano: 2017-07-09, 21:12 ]
Cytat: | Czy ktoś coś takiego miewał ? | ja, ale nie od razu. Po dłuższym czasie, na pewno ponad dwa lata minęło, bo inaczej bym reklamował w ramach gwarancji. Musiałem wyjąc baterie, bo włączała się alarm po kilkun minutach, a czasami kilkunastu sekundach od zapięcia. Nigdy sie nie właczał jak bolec był otwarty. Iczaej wyłaby podczas transportu w sakwie. Tak więc OldDiver napisał/a: | "W jakiej pozycji bolca przechowywać Xenę ? | nasuwa się samo przez się. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
Wysłany: 2017-07-10, 07:34
|
|
|
Ja przechowuję Xenę z wciśniętym bolcem i nic się nie dzieje.
Zrobię test garażowy - nałożę ją na tarczę tak aby nie spadła ale nie wcisnę bolca. Zobaczymy czy się zazbroi.
[ Dodano: 2017-07-10, 13:11 ]
Założyłem Xenę na tarczę bez wciśniętego bolca - blokada się prawidłowo zazbroiła i było wszystko OK - dopiero po ruszeniu zaczęła wyć. Po zdjęciu z tarczy wyć przestała. Mój wniosek: układ czujników i alarmu jest niezależny od układu mechanicznego - bolca.
Jak przemyślałem swój przypadek "z miasta" to mogło tak być że założyłem blokadę na pierwszy z brzegu otwór przy zewnętrznej krawędzi tarczy, tak że układ optyczny nie był lub nie był całkowicie zasłonięty tarczą, co może skutkowało tym włączaniem się alarmu.
Po kilku próbach i blokowania bolcem na otworach wewnętrznych - wycie nie wystąpiło.
Więc Panowie - z bolcami to tylko daleko i głęboko. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
|
burza
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 6696 Skąd: GŁ Koluszki
|
Wysłany: 2017-07-10, 13:32
|
|
|
OldDiver napisał/a: | Ja przechowuję Xenę z wciśniętym bolcem |
OldDiver napisał/a: | Założyłem Xenę na tarczę bez wciśniętego bolca |
OldDi, a co Ty chcesz od Xeny ?
|
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
robert_p (vel Hipis)
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1837 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2017-07-10, 14:21
|
|
|
Ja mam tak , że ladnie się uzbraja, jest piknięcie. Ale przy poruszeniu też tylko pika, tak ostrzegawczo. Nie chce zawyć Mieliście może tak ? Bateria padła ? |
_________________ Hipis
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
robert_p (vel Hipis)
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 14 Cze 2013 Posty: 1837 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2017-07-10, 14:41
|
|
|
OldDiver napisał/a: | robert_p napisał/a: | że ladnie się uzbraja, jest piknięcie | U mnie nie jest to pikniecie a taki jeden nawet donośny "gwizd". |
Czyli tak samo jak u mnie |
_________________ Hipis
|
|
|
|
|
OldDiver
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3089 Skąd: Wrocław/Kiełczów
|
|
|
|
|
|