XV 1700 gaźnik czy wtrysk |
Autor |
Wiadomość |
burza
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 6692 Skąd: GŁ Koluszki
|
Wysłany: 2012-12-01, 14:44 XV 1700 gaźnik czy wtrysk
|
|
|
W związku z tym, że ,moja mysza zmieniła właściciela będę rozglądał się za czymś nowym (innym) i większym
aktualnie jestem na etapie zapoznawania się z XV 1700
i tu pojawia się moje pytanie do posiadaczy i użytkowników tego modelu:
czy moglibyście przedstawic swoje opinie ( ZA i PRZECIW) na temat gaźnik czy wtrysk ? |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
|
|
|
|
|
jacek71
Model: BĘDZIE
Wiek: 52 Dołączył: 15 Sie 2011 Posty: 237 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2012-12-01, 14:53
|
|
|
Na forum Road/Wild Star cała rozprawka na ten temat jest -zobacz .Temat jest nierozlączny z kasa na moto, bo wtryski są od roku 2008 r ,a ceny za zadbane sztuki niemałe ,bo "okazji" pewnie nie szukasz po taniości |
_________________ Crazy Biker
Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer, |
Ostatnio zmieniony przez jacek71 2012-12-01, 15:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2012-12-01, 15:14
|
|
|
burza, to jak z dylematem czy brunetki/blondynki
Minus gaźnika - wymaga regulacji , konieczna jest zabawa ze ssaniem
Plus gaźnika - ten jedyny w sobie niepowtarzalny odgłos pracującego silnika przy którym moim subiektywnym zdaniem zimny Radek na wtrysku ma odgłos motorynki ( z tego powodu mój drugi radek również ma gaźnik ) ;
Do tego musisz zdać sobie sprawę z takich pierdółek jak dostępność pewnych części ; na przykład wydechy do RS 1,7 do rocznika 2007 masz sporo do wyboru nowych i używanych a od 2008 już jest biednie , dlaczego ? bo dla modelu na wtrysku wydechy muszą mieć kieszeń na sondę ... oczywiście są artyści którzy przerabiają je we własnym zakresie ale ja akurat nie jestem zwolennikiem poprawiania fabryki.
Ja jestem zdecydowanym zwolennikiem gaźnika choć to tylko moje subiektywne zdanie , niestety przyjdzie dzien gdzie będę skazany na wtrysk i nie będę miał już innego wyboru |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
burza
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50 Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 6692 Skąd: GŁ Koluszki
|
Wysłany: 2012-12-01, 15:17
|
|
|
dzięki illusion, właśnie o takie praktyczne porady mi chodzi
oczywiście czekam na więcej głosów |
_________________ RS 1700 SILVERADO Midnight Star - diabeł
każdy kij ma dwa końce, tylko proca ma trzy...
|
|
|
|
|
ROBERT72
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 2418 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2012-12-01, 15:36
|
|
|
illusion napisał/a: | burza, to jak z dylematem czy brunetki/blondynki
Minus gaźnika - wymaga regulacji , konieczna jest zabawa ze ssaniem
Plus gaźnika - ten jedyny w sobie niepowtarzalny odgłos pracującego silnika przy którym moim subiektywnym zdaniem zimny Radek na wtrysku ma odgłos motorynki ( z tego powodu mój drugi radek również ma gaźnik ) ;
Ja jestem zdecydowanym zwolennikiem gaźnika choć to tylko moje subiektywne zdanie , niestety przyjdzie dzien gdzie będę skazany na wtrysk i nie będę miał już innego wyboru |
Nic dodać nic ująć.Może tylko to, że w moim przypadku wtrysk nigdy nie wejdzie w grę przy zakupie.Prędzej zmienię markę ,niż gaźnik coś mi się wydaje . Będzie trzeba się ze sprzętem co ma gaźnik zestarzeć |
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
|
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2012-12-01, 15:45
|
|
|
Wtrysk nie dławi się i nie ma czegoś na kształt "turbo dziury" - czyli gaźnikodziury.
Jak chcesz bezpiecznego motocykla to kup na wtrysku. Ja właśnie wtrysk i związane z nim parametry w podróżowaniu brałem pod uwagę sprzedając Drag Stara i kupując Stratolinera. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
lenio
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 56 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 458 Skąd: słomniki/KRK
|
Wysłany: 2012-12-01, 15:49
|
|
|
U mnie decydującym czynnikiem przy zakupie Radka była cena i nie więcej niż 25000 i gdybym w tej cenie miał na wtrysku nie zastanawiał bym sie długo ale niestety chodziły wtedy ok 30000zł.
Drugim czynnikiem przemawiającym za wtryskiem jest większa moc , choć tej obecnej nie wykożystuje w 100%
Trzeci czynnik to "nowszy motocykl" |
_________________ Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r |
|
|
|
|
spider
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
Wysłany: 2012-12-01, 16:39
|
|
|
Klasyka musi byc na gazniku, z tymi regulacjami i wymianami dysz bym sie nie przejmowal. Robi sie to raz na lata i spokoj. |
_________________ YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0 |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2012-12-01, 16:43
|
|
|
soft, przeleciałem w tym roku na radku niecałe 20 tysięcy i ani razu mi się nic nie zadławiło i nie miałem żadnej turbo dziury , to co piszesz to może jakaś krążąca mitomania związana z maszynami które mają zła regulację ? .. to tak trochę jakbym czytał o szkodliwym wpływie ogrzewania podłogowego na przyrost włosów
lenio, z tą mocą jako Twoim czynnikiem to tak jakbym jeździł sam 9-osobowym busem i miał kupić autobus bo ma po prostu więcej siedzeń
gaźnik górą |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2012-12-01, 16:47
|
|
|
Nigdy nie miałeś sytuacji przy wyprzedzaniu, że motocykl nie zbiera się tak jakbyś chciał, a z naprzeciwka coś właśnie wyjechało?
Ja jeżdżąc Drag Starem miałem kilka takich sytuacji. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
spider
Model: RS1700
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Paź 2010 Posty: 756 Skąd: PL
|
Wysłany: 2012-12-01, 17:14
|
|
|
soft napisał/a: | Nigdy nie miałeś sytuacji przy wyprzedzaniu, że motocykl nie zbiera się tak jakbyś chciał, a z naprzeciwka coś właśnie wyjechało?
Ja jeżdżąc Drag Starem miałem kilka takich sytuacji. |
Cos musialo byc nie tak z dragiem, ja nigdy nie mialem takiej sytuacji. Odkrecalem gaz i moto szlo do przodu bez zajakniecia. Nie bylo mowy o dlawieniu, braku mocy czy jakiejs gazniko dziurze. |
_________________ YAMAHA ROAD STAR SILVERADO XV 1700 S LA COCAINA
http://yamaha-dragstar.pl...t=13214&start=0 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-12-01, 17:22
|
|
|
fakt jest jednak faktem, że silnik z wtryskowym układem zasilania reaguje szybciej, mniej zużywa paliwa i jest po prostu nowocześniejszy. Jak już zapewne zauważyliście, te, które kupujecie to ostatnie egzemplarze. Nastąpił koniec pewnej ery i nic na to nie poradzimy. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2012-12-01, 17:48
|
|
|
witek1965, no qfa niestety masz rację , teraz juz nawet skuterki na wtryskach robią
|
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
woytas
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 99 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-12-01, 19:50
|
|
|
Witek z szacunkiem do ciebie ale g prawda że wtrysk mniej bierze paliwka ja mam tak wyregulowany gaźnik że w 2 osoby i tobołami przy 120 wychodzi mi 4.8l i jest na to sporo świadków, razem ze mną tankowali na dokładkę Malika 1600 miał to samo a więc tylko gaźnik |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
lenio
Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 56 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 458 Skąd: słomniki/KRK
|
Wysłany: 2012-12-01, 20:33
|
|
|
Robrob napisał/a: | Witek z szacunkiem do ciebie ale g prawda że wtrysk mniej bierze paliwka ja mam tak wyregulowany gaźnik że w 2 osoby i tobołami przy 120 wychodzi mi 4.8l i jest na to sporo świadków, razem ze mną tankowali na dokładkę Malika 1600 miał to samo a więc tylko gaźnik |
Rob z całym szacunkiem ja latam przeważnie z żoną i zawsze mam wszystko zamontowane razem z kufrem , latam przeważnie powyżej 100km/h i jeszcze nigdy nie zszedl mi poniżej 5l, średnie spalanie u mnie to 6l/100km z tendencją wzrostową raczej,gaznik naprawde mam extra wyregulowany i poniżej 5l to chyba 80-90km/h to się zgodze.
A dla mnie lepszy byl by wtrysk bo i tak niczego nie robie samodzielnie przy motocyklu a co do mocy to tak jak napisałem ten motocykl ma i tak jej za dużo i nawet przy wyprzedzaniu nie wykożystuje całej
Soft, Radek a Drag to dwie różne maszyny i co do mocy to być może w DS czuć czasami brak w Radku raczej nigdy |
_________________ Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2012-12-01, 20:49
|
|
|
Panowie ... burdel zaczynamy tu robić burdel cokowiek to znaczy
Burza w sumie pytał o konkrety a nie o masło maślane które zaczyna się tu robić
lenio, jak tak lenio napisał/a: | wykożystuje | to napewno mniej palić nie będzie |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
winiar
Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2012-12-01, 20:56
|
|
|
nie jeździłem 1700 ale w 1900 mam wtrysk i to co mi się podoba w związku z tym to to, że nie bawisz się z ssaniem. Nie zastanawiasz się kiedy go zamnąć (cały osobny temat z tym związany na naszym forum ) i czy już wtedy moto jest na tyle rozgrzane by się nie dusiło. Co do przyśpieszania to zgadzam się, że 1100 i inne "wwiększe" modele to inna bajka i nie można tego porównywać. Jeśli miałbym wybrać to zdecydowanie napewno znów motocykl na wtrysku. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
|
artek
Model: SYMPATYK
Wiek: 54 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-12-01, 21:04
|
|
|
Jestem za gażnikiem ... powody: niepowtarzalny dżwiek, prostota konstrukcji, mozliwość samodzielnej regulacji, doboru dysz ... tradycja ... mój jeżdżac do 90 km/h solo z szyba Silverado, deflektorami, osłonami skórzanymi na gmolach temp. ok. 15 stopni mieści się w 4,5 l/km ... |
|
|
|
|
ROBERT72
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2004
Wiek: 52 Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 2418 Skąd: Rynarzewo
|
Wysłany: 2012-12-01, 22:06
|
|
|
A mój "stary" Wildas XV1600- 2002 na gaźniku tak sobie klepie http://www.youtube.com/watch?v=H6ISYnSAXRk Mogę go jeszcze skręcić ale nie robię tego ,gdyż nie będzie prawidłowego smarowania.W gaźnikowych sprzętach przede wszystkim regulacja jest najważniejsza.Jak przegonię mojego to pali mi nawet 6 l a jak jadę sobie spokojnie nie przyspieszając utrzymam się do 5l/100km.Ten literek tak się waha i zależy od stylu jazdy oraz załadunku.Mam też większe dysze w gaźniku więc musi troszkę więcej chłeptać ale w zamian jest żwawy.Jak to mówią coś za coś.
Czy da się zejść z obrotów na wtrysku no nie wiem.Chyba jednak nie.Tak mi na myśl przyszły HD-ki .Mają ten sam orzech do zgryzienia.Idą w szprycę wiadomo ,nie ma odwrotu ale ta praca poczciwego Harego 1340 http://www.youtube.com/watch?v=74ITjb7TL8Y Ten klang to dla mnie ideał .Tego się Panie teraz nie kupi Teraz Hd-ki tak gadają http://www.youtube.com/watch?v=2v49LG4Ecwc To ja już wolę swojego poczciwego Wildka |
_________________ Razem z Nią na koniec Świata albo i jeszcze dalej ...
|
Ostatnio zmieniony przez Bemol 2012-12-01, 23:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|