|
GAK (Gonzo Air Kit) |
Autor |
Wiadomość |
Rado
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1997
Wiek: 48 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 236 Skąd: Toruń
|
|
|
|
|
HELLOWEEN
Model: SYMPATYK
Wiek: 58 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 1557 Skąd: Nomad
|
Wysłany: 2011-08-31, 01:57
|
|
|
To zwykły filtr stożkowy.Tyle że kształt walca.Do tego instrukcja jak założyć i wyregulować gaźnik/ki.Taki tuningowy gadget.Osiągi trochę się zwiększą,ale potrzebna regulacja gaźnika u fachowca.Naturalnie paliwożerność również.Nie jestem tylko pewien czy aż o 10-15%.Pełno tego typu filtrów na rynku.Moim zdaniem hypercharger wygląda lepiej,a spełnia podobną funkcję. |
_________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-09-05, 09:57
|
|
|
Rado napisał/a: | Zamiast zwykłego filtra powietrza, podobno daje od 10 do 15% mocy więcej |
toż to jakiś cud.
Poszukaj na forum postów Patryka_C. Opisuje co jeszcze trzeba dokupić, żeby coś wydusić z jednostki więcej jak seryjnie.
Sam filtr i regulacja gaźników zwiększyć może ci tylko ciśnienie po zatankowaniu a nie moc i to jeszcze o 10-15%. Tak łatwo i tanio to nie ma.
HELLOWEEN napisał/a: | Moim zdaniem hypercharger wygląda lepiej,a spełnia podobną funkcję. |
ma w środku filtr K&N i w zestawie są odpowiednio dobrane dysze do danego motocykla. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|