Wiatrak. |
Autor |
Wiadomość |
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-06-22, 14:01 Wiatrak.
|
|
|
Mam zamiar zamontować taki wiatrak na ramie z przodu. Będzie załączany osobnym przyciskiem i tylko w gorące dnie lub jak będę stał w korkach. Pytanie czy to przyspieszy chłodzenie silnika??? I czy warto??? Koszt wiatraka ok 50 zł. plus jakieś mocowanie no i wylącznik, myślę, że zmieszczę się w 100 zł. Instalację do tego zrobię sam.
FAN.jpg
|
|
Plik ściągnięto 156 raz(y) 35.84 KB |
|
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2011-06-22, 14:10
|
|
|
Hm. W korkach powinno nieco polepszyć chłodzenie, ale ładnie toto nie będzie wyglądało, moim zdaniem. |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-06-22, 14:12
|
|
|
Arcon napisał/a: | Hm. W korkach powinno nieco polepszyć chłodzenie, ale ładnie toto nie będzie wyglądało, moim zdaniem. |
Jak się jakoś ładnie to zrobi to myślę że będzie wyglądać jakby tak od nowości było.
[ Dodano: 2011-06-22, 14:23 ]
MIEJSCE NA WIATRAK.
FAN Place.jpg
|
|
Plik ściągnięto 173 raz(y) 44.36 KB |
|
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Ziółek
Model: DS 125
Rocznik: 1997
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 1425 Skąd: 4 planeta
|
Wysłany: 2011-06-22, 15:31
|
|
|
Dawid Z., Zaczep Marcina v-star Ona takie wynalazki sam sobie montował. Jak to wyglądało i się sprawowało pewnie Ci napisze. |
_________________ "Mówimy sobie na Ty. Nie ma między nami jakichś zadrażnień. Czujemy się fantastycznie w naszej grupie." |
|
|
|
|
soft
Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 53 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2011-06-22, 16:50
|
|
|
Wiatrak nic nie da. To jest wiatrak przeznaczony do chłodnic aluminiowych. Zobacz jak gęsto one są użebrowane i jaką moc cieplną mogą oddać.
Jak chcesz się pobawić to lepiej wyprowadzić magistralę olejową na zewnątrz np za pomocą zestawu do przeniesienia filtra na zewnątrz i wtedy w ten obieg trzeba by było podłączyć małą chłodniczkę oleju i ewentualnie wiatraczek.
Ale po co? Czy ktoś zna taki przypadek że DS zatarł się z powodu wysokich temperatur?
Jeżeli wszystko jest oryginalne to nie widzę żadnego sensu poprawiać Japońców abstrakcyjną polską myślą techniczną.
Ps. A co ten wiatraczek będzie robił podczas jazdy?
Dawał prąd do ładowania akumulatora? Czy tamował przepływ powietrza chłodzącego cylindry? |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
|
spining
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 51 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 1043 Skąd: Soldau Ostpr.
|
Wysłany: 2011-06-22, 16:53
|
|
|
soft, święte słowa, tylko wiesz, że Polak to ....zawsze musi poprawić fabrykę |
_________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
|
|
|
|
|
voyager
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Wiek: 52 Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 227 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2011-06-22, 17:18
|
|
|
Czy dzisiaj jest Prima Aprilis ? |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2011-06-22, 18:14
|
|
|
soft napisał/a: | Wiatrak nic nie da. To jest wiatrak przeznaczony do chłodnic aluminiowych. Zobacz jak gęsto one są użebrowane i jaką moc cieplną mogą oddać.
Jak chcesz się pobawić to lepiej wyprowadzić magistralę olejową na zewnątrz np za pomocą zestawu do przeniesienia filtra na zewnątrz i wtedy w ten obieg trzeba by było podłączyć małą chłodniczkę oleju i ewentualnie wiatraczek.
Ale po co? Czy ktoś zna taki przypadek że DS zatarł się z powodu wysokich temperatur?
Jeżeli wszystko jest oryginalne to nie widzę żadnego sensu poprawiać Japońców abstrakcyjną polską myślą techniczną.
Ps. A co ten wiatraczek będzie robił podczas jazdy?
Dawał prąd do ładowania akumulatora? Czy tamował przepływ powietrza chłodzącego cylindry? |
Dziękuję za odpowiedź bardzo wyczerpującą. Właśnie o to mi chodziło, żeby nie robić niczego bez sensu. Dziękuję jeszcze raz. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
|