YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: pan_wiewiorka
2009-09-25, 21:32
Moto zgasło
Autor Wiadomość
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 62
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3291
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2010-04-18, 22:25   

shipp napisał/a:
CaponeAl, nie zapomnij zabrać ze sobą kanisterka z wachą, bo przekonasz się przy okazji jeszcze ile waży Twój motocykl :hahaha:


Też mam ochotę sprawdzić ile przejadę na rezerwie.
Jak skończy się paliwo, nie zapowietrzy się układ? Po wlaniu normalnie odpali?
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
Młody 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 487
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-04-18, 22:34   

CaponeAl napisał/a:
Mogę się do tego tematu dorzucić. Dzisiaj robiąc małą przejażdżkę leciałem sobie spokojnie setką, a tu nagle moto zgasło z niewiadomych przyczyn. shock Zjechałem sobie na pobocze i po przekręceniu kranika na rezerwę moto odpaliło za 5 razem. Nie mam zielonego pojęcia co było przyczyną zgaśnięcia, bo podjechałem do benzyniarza, ale do baku weszło 10 l więcej już się nie dało wlać. Z tego wnioskuję, że w baku było jeszcze jakieś 6-7 l a to jeszcze nie czas na rezerwę. shock shock

Mam tak samo na 5 jak ze stała jadę 80km/h to gaśnie po pewnym czasie sprawdziłem wszystko co się da i muszę ją gdzieś chyba oddać
_________________
drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
 
 
BtS 



Rocznik: 1998
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-04-18, 22:56   

zabezpieczenie temperaturowe sprawdźcie..
 
 
CaponeAl 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 423
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2010-04-18, 22:58   

A co to takiego?
No ale jeżeli nawet, to co będzie latem? Dziś moto nie piłowałem. Spokojnie sobie setuchną leciałem a ono zgasło i tyle.
 
 
Młody 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 487
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-04-18, 23:15   

CaponeAl napisał/a:
A co to takiego?
No ale jeżeli nawet, to co będzie latem? Dziś moto nie piłowałem. Spokojnie sobie setuchną leciałem a ono zgasło i tyle.

a jakie objawy miałeś przed zgaśnięciem czy to było nagle bo moja gwiazda zaczyna tracić moc jedzie kawale i gaśnie i potem musiałem zawsze chwile odczekać i za 2/3 razem odpalała
PS wiem ze to wygląda jak objawy przegrzania
_________________
drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-04-18, 23:26   

Wygląda jak problemy z dostawą paliwa. Czyszczonko od baku po gaźniki. MIałem to samo.
 
 
Młody 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 30
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 487
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-04-18, 23:30   

Filtr paliwa przejrzałem ale nie sprawdzałem gaźnika to będzie zadanie na przyszły weekend
_________________
drag star 125 -> kawasaki VN 900 custom
WIELKOPOLANIE
 
 
combitdci 


Rocznik: 2007
Wiek: 61
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2010-04-18, 23:53   

Witam.
Skoro mowa o zgaśnięciu to może zapytam w drugą stronę.
Jak zmniejszyć obroty bo wydaje mi się że są za wysokie? Czy trzeba gdzieś w gaźniku pokręcić czymś lub coś? Nadmieniam że ssanie wciśnięte.
I powiedzcie prosze co to za wężyk pod zbiornikiem z lewej strony w pobliżu kranika zakończony takim białym dynksem? Można nim okręcac ale nie tykam tego bo nie wiem co to i do czego.
 
 
marian00 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 32
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 304
Skąd: Wólka Kosowska
Wysłany: 2010-04-19, 00:10   

Po lewej stronie pomiedzy cylindrami jest takie male biale pokretlo i nim sie kreci w celu zmniejszenia/zwiekszenia obrotow
A tak wogole to powitalnia ;D ;D ;D
 
 
combitdci 


Rocznik: 2007
Wiek: 61
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2010-04-19, 00:24   

A jednak to ten dynks.Oki jutro wyreguluje sobie.
 
 
Kart 



Rocznik: 2003
Wiek: 45
Dołączyła: 24 Cze 2009
Posty: 43
Skąd: Stargard Szcz/Wawa
Wysłany: 2010-04-19, 09:38   

A ja mam ten sam problem z gaśnięciem. Po redukcji na 1 bieg motor całkowicie się wyłączył. Ale od początku. Dzień przed motnowaliśmy z mężem lightbary. Żeby przeciągnąć kable, musieliśmy odkręcić bak i lekko go unieść z jednej strony. Na drugi dzień ide odpalić moto, odpaliłam żeby się rozruszał. Za chwilę zgasł. No to jeszcze raz go odpaliłam, zgasł szybiciej. Patrze-o ja durna, nie odkręciłam na ON. No dobra, odkręciłam-chodzi. Po jakimś czasie jak już się rozgrzał, wsiadam, nóżke składam, wrzucam 1 i zonk-zgasł. Ale tak totalnie. Kombinuje ze starterem, z "Czerwonym guzikiem", z przekręceniem kluczyka-nic. No nic, wrzucam na neutral-odpalił. No to jadę. Jadę, jadę, światła-zatrzymuję się-zielone-ruszam-ups, puściło mi się szybciej sprzęgło, zgasł, moja wina, ale wciskam sprzęgło, próbuję odpalić-cisza. No kurde, co jest, zawsze odpalał. No to neutral-odpalił. Potem potem w trakcie jazdy znów zgasnięcie po redukcji na 1 bieg, a potem wogóle problem z redukcją na 1, bo się wajha na neutralnym cały czas blokuje, próbowałam nawet na stojąco 1 wrzucić i cieżko było, po jakimś czasie zatrybiło-szczęście że korki były. Nie wiem co jest, dziś spróbuję podjechać do Greedo- o ile dam radę wogóle. Może coś się rozregulowało-oby tylko to.
_________________

 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-04-19, 10:44   

Z tego Kart co piszesz może być czyjnik przy dzwigni sprzęgła nie teges ewentualnie przy stopce , poprostu się zacina tak mi się wydaje.

A żeby przerzucić bieg czasami trzeba lekko do tyłu ruszyć Draga bo może Ci się skleiło sprzęło i dla tego nie dało rady wrzucić na luz.
_________________
Dawid Z.
 
 
Kart 



Rocznik: 2003
Wiek: 45
Dołączyła: 24 Cze 2009
Posty: 43
Skąd: Stargard Szcz/Wawa
Wysłany: 2010-04-19, 10:51   

Kiedy luz właśnie wchodzi bez problemu-jedynki nie wrzuca, albo bardzo ciężko.
_________________

 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-04-19, 10:53   

To musisz spróbować z regulacją sprzęgła przy klamce sprzęgła.
_________________
Dawid Z.
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 48
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-02, 18:00   gasnie podczas jazdy

Witam
Wiem ze taki post juz byl ale objawy mam zupelnie inne. Podczas jazdy zaczyna mi gasnac (tak jakby ktos manetke od gzu przekrecil do dolu ) i czasem szarpnie i pojedzie a czasem zgasnie. Gdy zgasnie odpaam bez problemu z pierwsego i jade dalej . Zdarza sie ze zgasnie od razu tak jakbym przekrecil kluczyk (odpala z pierwszego). Wymienilem filtr paliwa i swiece ale problem pozostal...(ostatnio gasl mi przy ruszaniu)
Moze ktos mnial cos podobnego - za wszystkie rady dzieki z gory-pozdrawiam


Nie ma potrzeby tworzenia nowego tematu. Scalam - JanekBo
Ostatnio zmieniony przez 1janbo 2010-09-02, 18:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bemol 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 58
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 6500
Skąd: GŁ Free Star Łódź
Wysłany: 2010-09-02, 21:22   

a jak odpalasz po zgaśnięciu to pompka terkocze?
W związku z tym że miałem podobne objawy i była to pompa, zalecam sprawdzenie pompy
_________________
Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla ! !!


Lola 1100 V STAR SILVERADO 2004

I'm a rolling thunder, a pouring rain
I'm comin' on like a hurricane.....

http://www.youtube.com/watch?v=kmFBABd5zZU
 
 
jachudy 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 48
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 39
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-03, 00:13   

to co pompa przerywa i raz jest ok a innym razem gasnie

[ Dodano: 2010-09-03, 02:06 ]
sory ale u mnie nie ma pompy czyli jak jej nie ma to nie ona -cos innego
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-09-03, 09:11   

Jak to nie ma pompy? ? ? to niemożliwe.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2010-09-03, 16:17   

jachudy napisał/a:

sory ale u mnie nie ma pompy czyli jak jej nie ma to nie ona -cos innego


No to masz źródło problemu ;) Bez pompy nie pojedzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group