YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Mechaniczny - Drag Star 1100 po założeniu zestawu dysz Dyno Jet / 6 Sigma

Brat Pit - 2020-04-20, 10:18
Temat postu: Drag Star 1100 po założeniu zestawu dysz Dyno Jet / 6 Sigma
Cześć,
ściągnąłem w zimie z USA, zestaw do modyfikacji gaźników firmy 6 sigma. Podałem aktualna specyfikację motocykla i wszystkie modyfikacje, a oni przysłali zestaw dysz, sprężynek, wiertło i grubą księgę, jak i co zmodyfikować.
Po modyfikacjach okazało się, że moto jeździ dużo dynamiczniej ale ....
Spalanie ze średniego 5,5-6L wzrosło do prawie 9L. Czy ktoś robił w swoim moto podobne mody, jak u Was wygląda spalanie?
Z góry dzięki za info

tygrys - 2020-04-21, 07:20

"Nie ma dymu bez ognia" ;D robiłem podobne "rzeczy" w różnych moto i doszedłem do wniosku , że zawsze skutkuje to zwiększeniem apetytu na wachę . U Ciebie to sporo podskoczyło :nie_wiem: na odległość nic ci nie doradzę oprócz próby wyregulowania składu mieszanki czyli śrubka od powietrza i dawki paliwa - po każdej regulacji = próba czy nie strzela w rurę (za dużo paliwa) lub gaźnik (za dużo powietrza) - powodzenia.
MIKI - 2020-04-21, 22:47

Tygrys, ale w dragu ma dwa gaziole ;p
monkton - 2020-04-21, 23:41

Tutaj http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=12146 i tutaj http://yamaha-dragstar.pl...3&highlight=mod . Może coś Ci podejdzie
soft - 2020-04-22, 20:45

Ja zakładałem zestaw dysz Dyno Jet do XVS1100, w serwisie Yamaha w Lublinie. Oczywiście zestaw także sprowadziłem z USA. Oni to ładnie wyregulowali i założyli mi filtr K&N o zwiększonej przepustowości powietrza.
Motocykl dostał kopa, szczególnie widoczne było przy wyprzedzaniu. Jeżeli chodzi o spalanie to nie mierzyłem, ale nie zauważyłem strasznych różnic.
Może Twoje różnice nie są aż takie straszne i wynikają z innego stylu jazdy po zmianie. Sprawdź to jak nacieszysz się lepszymi osiągami i wyjedziesz na dłuższą trasę.

tygrys - 2020-04-23, 07:00

miki napisał/a:
Tygrys, ale w dragu ma dwa gaziole


Miałem kiedyś XJ-otkę chyba.. 950? już nie bardzo pamiętam , ale toto 4 gaziory miało i aż paluchy mnie bolały od regulacji tych śrubek - można ;D można ;p

Brat Pit - 2020-04-23, 20:30

Dałem moto na hamownię i do regulacji. Ponoć był trochę przelany, więc "przykręcili śrubkę" :) .
Powiem Wam, że moto idzie jak wściekłe, na hamowni wyszło niecałe 60KM i bodajże 94Nm, więc konie jak konie, ale moment zacny jak na DS11000.
A co do spalania .... pojeździmy zobaczymy

[ Dodano: 2020-04-23, 20:32 ]
ale na tyle jest różnica, że teraz szukam zestawu filtrów zamiast Airbox-a, czyli POD Kit-a.
Z tego co czytałem na różnych forach z USA, to ten mod daje największą różnicę, może uda się Niutonów do 100 dobić ;)

[ Dodano: 2020-04-23, 20:33 ]
ale na tyle jest różnica, że teraz szukam zestawu filtrów zamiast Airbox-a, czyli POD Kit-a.
Z tego co czytałem na różnych forach z USA, to ten mod daje największą różnicę, może uda się Niutonów do 100 dobić ;)

apropos, nie wiecie może, gdzie w naszym kraju można taki zestaw dorwać? Albo może ktoś wie, jak samemu filtry dobrać???

Rbrt - 2021-12-11, 22:56

Brat Pit
Jakim cudem wyszło Ci niecałe 60KM, skoro w danych DS1100 jest 62KM w podstawie?

remol71 - 2021-12-12, 12:27

Jak widać papier wszystko przyjmie.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group