YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Zakup - RoadStar i RoyalStar różnice

Lucky Luke - 2013-08-12, 22:11
Temat postu: RoadStar i RoyalStar różnice
Pytanie do Sympatyków oraz DS-ow,którzy mieli okazję jeździć: jak jest różnica pomiędzy RoadStar i RoyalStar?
Nie pytam o stricte dane techniczne, bo te mogę sprawdzić, ale chodzi mi o użytkowanie, komfort jazdy, prowadzenie, awaryjność, itp.

Wizualnie wg.mnie ładniejszy jest Yamaha Royal Star Tour Deluxe - jest bardziej cruiser-owy ma sztywne kufry(lakierowane), ale i do RoadStara można takie zamontować.

Dziękuję za opinię:) :czoper:

artek - 2013-08-13, 08:08

... róznice są kolosalne, techniczne pewnie oblukałeś, wg. mnie oba motocykle prowadzą się równie dobrze, praktycznie mają te same hamulce (póżniejsze zmiany przemawiają na korzyść Royala), Royal "póżniejszy" dysponuje większą mocą, troszkę więcej spożywa beni, choć praktycznie zależy to od stylu jazdy, napęd moim zdaniem lepszy ma Radek - pas, serwis tańszy u Radka, Radek jest prostszy w serwisowaniu samodzielnym, bardziej stylowy ... w końcu V2 ... dodatki do obu kurewsko drogie, same motongi też nie tanie, jak dla mnie kufry mają jeden plus - nic Ci nie zmoknie w trakcie deszczu, w razie gleby ... pasztetówa z Biedrony przez 3 miesiące, zarówno Road/Wild jak i Royal podobnie wkurwiają i przyciągają oko przechodniów, ja wybrałem Roada choć stałem przed podobnym dylematem, Royal przegrał ponieważ ... nie ma szprychowanych kół, nie jest tak przymitywny, nie jest tak piękny, w razie chęci przebudowy bardziej podatny i wdzięczny ... przy odpowiednim dbaniu każdy z tych modeli odwdzięczy się długotrwałością ... to wierne Konie, wybór i tak należy do Ciebie ... czekam na gromy od Jeżdżących Royalami ;p
U-BOOT - 2013-08-13, 09:38

Miałem Radka,mam Royala. Royal jest większy,więc pozycja kierowcy jest inna (mi jest wygodniej na Royalu). Kufry boczne Royala też są sporo większe od plastików Radka. Royal lepiej się zbiera,ale ciut więcej zjada. Na autostradzie Royal z tempomatem (fabrycznym) to wygoda jakiej Radek nie zapewni. Royal ma przednią szybę i oparcie pasażera ,szybkiego montażu (też fabryczne) więc wygląd motocykla i styl jazdy masz taki,jak ci pasuje w danym dniu. Zawieszenie jest dodatkowo pompowane powietrzem(lagi i poducha pod fotelem kierowcy).Plecaczek ma wygodniej na Royalu.Co do wyglądu,to rzecz gustu. Ja wolę Royala,ale Radzio to też piękny motocykl.
bartek_ls - 2013-08-13, 09:40

Hej :) miałem podobny dylemat. Oba motocykle bardzo mi się podobają i do końca nie mogłem się zdecydować aż zobaczyłem swoją piękną :) i już została u mnie. ;d
Generalnie z tego co mi wiadomo z rozmów z właścicielami royala to sprzęt potrafi swoje spalić i to wcale nie mało, :shock: tak jak wspominał artek jest trudniejszy w serwisowaniu, ale z tego co się przymierzałem jest bardzo wygodny, nie ma szarpnięć i jakichś wielkich wibracji i zbiera się od samego dołu. :) Co do radka to można znaleźć więcej części akcesoryjnych, jest prostszy w serwisowaniu. Powoli zaczyna się pojawiać coraz więcej akcesoriów i części używanych. Choć jeżeli chodzi o jazdę to na początku poszarpywał mi przy manewrach przy małych prędkościach (gaźnik) ale potem nauczyłem się manewrować na dwójce. ;) Więcej grzechów chyba nie pamiętam jak coś mi sie przypomni to napiszę.
A i gdybym miał teraz wybierać 1300 czy 1700 to patrząc na wygląd było by bardzo trudno. :poddajesie:
Ale rozsądek chyba by mi podpowiedział 1700 choć nie o rozsądek tu chodzi :czoper:

patryk_c - 2013-08-13, 10:59

Road Star to potworna maszyna do zadawania lansu - którą bez większych boleści można też stylowo pokonywać większe trasy.

Royal to długodystansowiec. I zupełnie inaczej się prowadzi - jeżeli chodzi o silnik (wyższe obroty) czy też o środek ciężkości (wyżej niż R*) - ale nie słyszałem, żeby ktoś narzekał na Royal'a w trasie.

skygge - 2013-08-13, 11:00

Ja się zdecydowałem na Road a nie Royal z dwóch powodów na korzyść mojej krówki: 2 cylindry i chłodzenie powietrzem. Te chłodnice mnie odstraszają z kilometra... :( Z pewnością każdym się fajnie jeździ, ale ja chciałem motocykl który będzie można podziwiać również z przodu :) i z klasycznym dźwiękiem V2.
U-BOOT - 2013-08-13, 11:03

A w czym jest prostszy Radek??? Bo nie kumam :shock: Normalne spalanie Royala to 5,6L/100km.Jak mam ochotę poszaleć,to nie liczę.Ale Radzio to też nie motorynka...
patryk_c - 2013-08-13, 11:05

skygge napisał/a:
motocykl który będzie można podziwiać również z przodu i z klasycznym dźwiękiem V2.


No nie chciałem już tego pisać bo miałem wrażenie, że to nie było by obiektywne :hahaha:


No ale to prawda - Road Star to po prostu miłość. A dodatkowo jak się wypieprzy cały ten śmietnik jak AIS, pompa paliwa i filtr to silnik jest najładniejszym V2 na świecie...

artek - 2013-08-13, 11:16

Patryk racja ! !! Royal - synchronizacja gażników (jeśli mowa o tej wersji), Radek pojedyńczy gażnik - można kombinować, że aż ... się potniesz, poza tym jak wspomniał Skyggie brak chłodnicy, prostota, prostota i prostota ... sam "rozwalasz" silnik i go składasz ... epopeje na temat przeróbek i te V2 sensownie rozwarte ;D i kółka na szprychach ... nie robią już takich motongów ...
U-BOOT - 2013-08-13, 11:47

Synchro gaźników jeszcze nie robiłem i nie będę. Od tego jest fachowiec ;D Ale przy wymianie oleju w Radku,wielu łapało wkurwa. Royal ma jeden korek spustowy. Podstawowy serwis w Royalu (płyny i filtry),to banał jest. W Radku zresztą też.Szprychy,to rzecz gustu.Ja mam kiepskie doświadczenia ze szprychami, a chłodnica... Może się nie podobać,ale dla silnika jest bardzo ok.
artek - 2013-08-13, 11:50

U-boot ja nadal tkwię w latach 80-tych, czasach kiedy paliwa albo nie było albo było tanie i nieśmiertelnych M-72 ... więc wybrałem Radka. Co do wymiany oleju w silniku Radka to dwa browarki ... nie łapię wkurwa ;D
skygge - 2013-08-13, 11:53

Wymieniam sam olej w moim Radku i powiem tak: jeśli ktoś łapie wkurwa z powodu odkręcenia dwóch śrubek to nie powinien kupować motocykla.
ksiaze_kluska - 2013-08-13, 12:11

skygge napisał/a:
Wymieniam sam olej w moim Radku i powiem tak: jeśli ktoś łapie wkurwa z powodu odkręcenia dwóch śrubek to nie powinien kupować motocykla.


swiete slowa
btw co to za motocyklista co sobie sam oleju nie potrafi wymienić...

U-BOOT - 2013-08-13, 12:17

Panowie. A przypadkiem nie trzech śrubek?
artek - 2013-08-13, 13:01

... wymieniając olej w silniku Road Stara odkręcamy dwie śruby (klucz 17mm) przód i tył miski, korek wlewu z góry i filtr od czoła ... wymianiałem nie raz w Radku i nie stwierdziłem trzeciej śruby ... w żadnym stanie ... :nie_wiem: ... aaa ... oleju 4,1 do wymiany ...
Etek - 2013-08-13, 13:38

No tak.... i zaraz temat zejdzie na cycki i dupy..... jak zwykle.
U-BOOT - 2013-08-13, 14:04

Jest trzecia śruba. Rozmiar 10 mały spust.
wemar - 2013-08-13, 14:14

artek napisał/a:
... wymieniając olej w silniku Road Stara odkręcamy dwie śruby (klucz 17mm) przód i tył miski ...

Tak dla ścisłości to miska i zbiornik oleju, ale to tylko tak na marginesie. Wymiana dziecinnie prosta i nie rozumiem jak można łapać jakiś stres przy tym.

U-BOOT napisał/a:
Jest trzecia śruba. Rozmiar 10 mały spust.

Jest jeszcze kilka innych śrubek na klucz 12 i 14, tylko po co je ruszać, skoro nie jest to ani potrzebne, ani pomocne przy wymianie oleju.


Jak dla mnie, ale to subiektywna ocena, Yamaha Royal Starem poszła w styl HD Touringa. Po niewątpliwym sukcesie RS'a, sądzili, że i w tym segmencie wypadną równie korzystnie, ale tak nie wyszło. Jedno jest natomiast pewne, jeśli motor ma służyć do aktywnej turystyki w dwie osoby plus bagaż, to Royal zdecydowanie wygrywa - nie tylko lepiej opracowanym tylnym zawieszeniem, ale w głównej mierze lepszymi prześwitami w pochyleniu.
Wygląd? To rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje.

U-BOOT - 2013-08-13, 14:39

Lucky Luke. Przymierz się do Radka i Royala. Jak sie będziesz na nich czuł. Jak zdecydujesz,tak zawsze będzie dobrze. Oba motocykle są godne polecenia. Ma się tobie podobać.
pyra - 2013-08-13, 15:52

U-BOOT, wyrazy współczucia, za mało Royali na forum ;/ RS-y nas odmieńców zaszczekają :evil:
i prosze posiadaczy RS nie skreślać motocykli na których nie jeździliście ;)
Lucky Luke, pozostaje Ci MS :hahaha: MS to coś w połowie drogi między w/w

artek - 2013-08-13, 17:00

Pyra nikt nie skreśla Drag Starów/V-Starów do końca życia będę twierdził, że to wspaniałe motocykle ... Road Star jest pewnym etapem ewolucji ... w moim przypadku ... myślę o Raiderze ... ale Radek i tak zostanie ... szprychowane koła, opony z białym pasem, gażnik :beczy: , ... łza się zakręciła ...

[ Dodano: 2013-08-13, 17:02 ]
... odnośnie wymiany oleju w Radku, mam nadzieję, że Autor mnie nie zaskarży ... http://www.google.pl/url?....50500085,d.ZWU

MARSINUS - 2013-08-13, 19:57

Ehh no i się zaczęło...
Mam Royala więc obiektywny nie będę ;D

Ciężkie toto to po pierwsze, po drugie dwa filtry powietrza ;/ dojście ;/ , regulacja zaworów to trzecie ;/ , czwarte zdarza się cieknący tylny amortyzator, piąte wymiana świec wymaga zabawy i szóste ostatnie w ostrym słońcu prędkościomierz staje się niewidzialny. I to wg. wszystkie minusy.

Plusy, wygoda, super wygoda w Tour Deluxie dopiero po założeniu siedzenia mustanga, spalanie wg. normalne około 5-5,5 litra, przyspieszenie ;D , plastikowe sakwy, pompowane zawieszenie ;D , tempomat ;D , hamulce, przezbrojenie z criusera na golasa bez szyby tylko z solówką 10 minut pracy :shock: Plus kolejny wałek, więc nie trzeba bawić się w ustawianie tylnego koła i napinanie pasa. Chłodnica ;D

skygge - 2013-08-13, 21:15

O co chodzi z tą szybą? W moim Radosławie mam szybę silverado, przykręcenie i odkręcenie jej to tylko 4 śrubki, nie sądzę żeby to zajmowało więcej niż te 10 minut, wiem bo pierwszą rzeczą po zakupie było jej zdjęcie i odtransportowanie do piwnicy... Czym się różnią te mocowania?
pyra - 2013-08-13, 21:27

skygge, a jak długo zdejmujesz sakwy i tylne siodło ?
skygge - 2013-08-13, 21:47

Nie zdejmuję. Mowa była o szybie.
pyra - 2013-08-13, 22:11

MARSINUS napisał/a:
przezbrojenie z criusera na golasa bez szyby tylko z solówką 10 minut pracy
:otam:
Lucky Luke - 2013-08-13, 22:30

U-BOOT napisał/a:
Miałem Radka,mam Royala. Royal jest większy,więc pozycja kierowcy jest inna (mi jest wygodniej na Royalu). Kufry boczne Royala też są sporo większe od plastików Radka. Royal lepiej się zbiera,ale ciut więcej zjada. Na autostradzie Royal z tempomatem (fabrycznym) to wygoda jakiej Radek nie zapewni. Royal ma przednią szybę i oparcie pasażera ,szybkiego montażu (też fabryczne) więc wygląd motocykla i styl jazdy masz taki,jak ci pasuje w danym dniu. Zawieszenie jest dodatkowo pompowane powietrzem(lagi i poducha pod fotelem kierowcy).Plecaczek ma wygodniej na Royalu.Co do wyglądu,to rzecz gustu. Ja wolę Royala,ale Radzio to też piękny motocykl.


U-Boot atuty które wymieniłeś przemawiają do mnie)) + wygląd Royala(wiadomo rzecz gustu).
W Radosłwie z kolei ładniejszy jest silnik a do tego cały odkryty. Ale ta wymiana oleju, to jakaś masakra..w moim DS to bułka z masłem...a tu trzeba kanapę zdejmować..szkoda, że nie zrobili wlewu oleju przez wentyl w tylnym kole :hahaha:

...na szczęście jeszcze nie muszę podejmować decyzji, ale ciągle będę myśla..sądzę że nie jedną noc...a jest o czym:)) o pięknych maszynach trudno nie myśleć.. :czoper: :czoper:

Robrob - 2013-08-13, 22:58

Lucky Luke napisał/a:
...a tu trzeba kanapę zdejmować
sekunda bo odpinasz kluczykiem, wypadały by najpierw sprawdzić zanim się coś napisze
U-BOOT - 2013-08-14, 06:49

Lucky Luke napisał/a:
U-BOOT napisał/a:
Miałem Radka,mam Royala. Royal jest większy,więc pozycja kierowcy jest inna (mi jest wygodniej na Royalu). Kufry boczne Royala też są sporo większe od plastików Radka. Royal lepiej się zbiera,ale ciut więcej zjada. Na autostradzie Royal z tempomatem (fabrycznym) to wygoda jakiej Radek nie zapewni. Royal ma przednią szybę i oparcie pasażera ,szybkiego montażu (też fabryczne) więc wygląd motocykla i styl jazdy masz taki,jak ci pasuje w danym dniu. Zawieszenie jest dodatkowo pompowane powietrzem(lagi i poducha pod fotelem kierowcy).Plecaczek ma wygodniej na Royalu.Co do wyglądu,to rzecz gustu. Ja wolę Royala,ale Radzio to też piękny motocykl.


U-Boot atuty które wymieniłeś przemawiają do mnie)) + wygląd Royala(wiadomo rzecz gustu).
W Radosłwie z kolei ładniejszy jest silnik a do tego cały odkryty. Ale ta wymiana oleju, to jakaś masakra..w moim DS to bułka z masłem...a tu trzeba kanapę zdejmować..szkoda, że nie zrobili wlewu oleju przez wentyl w tylnym kole :hahaha:

...na szczęście jeszcze nie muszę podejmować decyzji, ale ciągle będę myśla..sądzę że nie jedną noc...a jest o czym:)) o pięknych maszynach trudno nie myśleć.. :czoper: :czoper:

Jak chcesz porównać oba motocykle,to daj znać po wakacjach. Ja parkuję swoją na jednym miejscu postojowym z Radkiem.

burza - 2013-08-14, 07:18

kolejna dyskusja na temat "czy lepsza jest córka, czy lepsza jest matka... a może sąsiadka?"
:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

patryk_c - 2013-08-14, 07:35

I znowu zeszło na dupę i cycki ...


:niema:

artek - 2013-08-14, 12:10

... póki co żadnych dokumentacji odnośnie dupy i biustów nie widać :beczy:
MARSINUS - 2013-08-14, 12:53

A i jeszcze zapomniałem dodać wydechy symetrycznie po obu stronach w Royalu ;D zamiast zestawu Bassani za @%)) $ :hehe:

A i jeszcze jak tak sobie gawędzimy to wygląda na to, że wiele osób myśląc o Royalu myśli o Tour Deluxie, zapominając np. o Venture, z którą bez urazy ale jako z krążownikiem to żadna inna Gwiazda równać się nie może ;D
Do tego mamy jeszcze wcześniejsze Royale np. Tour Classic :shock:

Etek - 2013-08-14, 13:48

Dajcie już spokój z tymi fantazjami n/t. spalania.
Jak Wy jeździcie, że Royal pali 5.5 litra.....????
Toć lepiej sobie skuter kupić a nie sprzęt do podróżowania, który tylko się marnuje.
Road Star to prawdziwy klasyk i jak masz się decydować to właśnie jego polecam a przerzuciłem już trochę armatury... ;p

U-BOOT - 2013-08-14, 14:03

Etek napisał/a:
Dajcie już spokój z tymi fantazjami n/t. spalania.
Jak Wy jeździcie, że Royal pali 5.5 litra.....????
Toć lepiej sobie skuter kupić a nie sprzęt do podróżowania, który tylko się marnuje.
Road Star to prawdziwy klasyk i jak masz się decydować to właśnie jego polecam a przerzuciłem już trochę armatury... ;p

Przy spokojnej jeździe (do 120km/h) pali 5,6 L na 100km.Jeśli się bawię (120 i dzida) to nie liczę spalania. Latam dla zabawy,nie dla oszczędności.

Etek - 2013-08-14, 14:15

To w takim razie mój był popsuty.
Kamyk - 2013-08-14, 14:23

nasz roadstar koło średniej jazdy - koło 100 km/h spala lekko ponad 6 litrów i nie jest to dla mnie żadnym dramatem, bo Dragstar 650 spalał mi 7,5
artek - 2013-08-14, 15:03

Kamyk cos dużo ... DS 650 Custom łykał mi ok. 4,0 a XV 1600 (szyba, deflektory itp.) jak łyknie 5,5 to max ... latam tak do 120 km/h, choc czasami mi odbije ...
patryk_c - 2013-08-14, 19:22

Bo Kamyk jeździ inaczej ... hmm ... żekłbym - po królewsku :pokooj:
artek - 2013-08-14, 19:32

upppssssss... to przepraszam ...
Dariow - 2013-08-14, 21:42

Etek cholera coś ty mi sprzedał?
Mój a wcześniej Twój Royal przy spokojnej jeździe pali 5,5 :nie_wiem:

U-BOOT - 2013-08-15, 07:37

No to masz bracie kłopot... I kup tu motocykl od forumowicza ;D
patryk_c - 2013-08-15, 09:08

No no. Bedzie Pan zadowolony.
PSZEMAS - 2013-08-15, 09:23

Kamyk, w takim razie Twój też jest zepsuty :D moje spalanie masz w stopce i nie oszczędzam manetki, bo po prostu się nie da,.
Odwijanie daje sporo radości i ciężko mi jechać ciągle jedną prędkością :!)

Kamyk - 2013-08-15, 09:49

hmmmm to jesienią trzeba nad tym popracować :D
ROBERT72 - 2013-08-15, 14:56

Trzeba , trzeba wiesz ile mój pali tyle co wleję oczywiście tylko czasem dłużej jeździ niż inne . ;D
Lucky Luke - 2013-08-15, 17:08

Znalazłem na alledrogo ciekawy motorek..ten właściwy, we właściwej wersji ROYAL STAR VENTURE 1300:))) rocznik 2007, czyli dość młody. Nawet kolor jest OK. Zastanawia mnie cena - 18 900 zł Poprosiłem sprzedającego o VIN..czekam.

co sadzicie?

http://allegro.pl/yamaha-...3469707041.html

U-BOOT - 2013-08-15, 17:33

Po pierwsze primo. To nie jest Ventura,tylko Tour Deluxe.
Po drugie primo. Cena jest kosmicznie niska.
Co do fotek,to słabo widzę,bo przeglądam w telefonie.Wydaje mi się,że przedni błotnik ma nieorginalne malowanie.

Lucky Luke - 2013-08-15, 17:55

U-BOOT
faktycznie masz rację jest to Tour Deluxe:) co do przedniego błotnika to też raczej masz rację, bo znalazłem inne motorki i maja półokrągłe malowanie.
i cena kosmos niższa o jakieś 8 tyś.

Dariow - 2013-08-15, 19:09

No i znaczki na baku tak dziwnie wysoko naklejone ;D
MARSINUS - 2013-08-15, 20:03

Cena za pół darmo :shock: Takie cuda panie tylko w RP ;D
Szyba wg mnie nie jest oryginalna ale nie dam głowy

etma102 - 2013-08-15, 20:11

Nieoryginalne malowanie, znaczki na baku przeklejne. Niestety jakość zdjęć kiepska ( chyba celowo ) więc niewiele widać
U-BOOT - 2013-08-15, 20:24

Jednym słowem...okazja ;D
Lucky Luke - 2013-08-15, 20:37

jeżeli moto byłoby po lekkim szlifie,to malowanie (nawet takie do bani) i moto są do przeżycia. Gorzej, jak po kolizji z pociągiem, a jakiś cudak go poskładał niczym puzle. :beczy:
szkoda że moto jest 450 klocków ode mnie, to bym podjechał o obejrzał...co to jest.

Robrob - 2013-08-15, 20:46

qrwa ludzie kiedy wy się nauczycie że nie ma nic za darmo,
Lucky Luke - 2013-08-15, 21:34

na mega okazję nie liczę, ale z ciekawości obejrzałbym to cudo za niemal pół ceny :)

a co sądzicie o tym ? pytanie czy odtwarzacz z głośnikami na kierze nie jest za wysoko? Początkowo myślałem, że to jakiś noktowizor:)) ;D ;D ..do jazdy w nocy bez świateł :hahaha:

http://otomoto.pl/yamaha-...s-M3752095.html
ten wygląda że m oryginalne malowanie + ten noktowizor :)

artek - 2013-08-16, 05:41

... byłą by, tylko ten pulpit z MIGa 29 ją kur... szpeci ...
Lucky Luke - 2013-08-16, 10:54

Artek
ten pulpit od MIGa29, to coś fabrycznego, czy ułańska fantazja poprzedniego właściciela?
Chyba można to zdjąć?

artek - 2013-08-16, 14:58

... można, seryjnie Yamaha takich pulpitów nie montowała ...
ROBERT72 - 2013-08-16, 15:01

Jaki świetny wiejski tuning ;) , i nawet widoczności nie zmniejsza ale że telewizora nie ma to już nie rozumiem.Jak by nie patrzeć był by mobilny komplet multimedialny :ok:
artek - 2013-08-16, 15:04

... motocyklem jeżdził meloman, pewnie ma też ciche wyydechy, co by nuty nie gubić ;p
ROBERT72 - 2013-08-16, 15:07

artek napisał/a:
... motocyklem jeździł meloman, pewnie ma też ciche wydechy, co by nuty nie gubić ;p

Pewnie tak artek ;D Sprzedaje , gdyż zapewne mu wiater przeszkadzał w kontemplowaniu utworów Chopina :dumny: A w ogóle klimy nie ma jakiś słaby sprzęcior nie dla melomana jak widać ;)

artek - 2013-08-16, 15:09

... albo nie było go stać na konkretny wydech to zamontował pulpit z MiGa :hahaha: :hahaha: :hahaha:
jendras66 - 2013-08-16, 16:57

No nie, trochę uczucia panowie, jeden lubi blondynki, drugi rude, a ten muzyczkę zamiast odgłosu pracy motoru, to nowy typ" motomelomana" :hahaha: Pozdrawiam!
artek - 2013-08-16, 17:16

... motocykl Panie Kolego to odgłos silnika i wydechów ... albo trzeba przesiąść się na Gold Winga ...
jendras66 - 2013-08-16, 17:37

artek napisał/a:
... motocykl Panie Kolego to odgłos silnika i wydechów ... albo trzeba przesiąść się na Gold Winga ...

O tym właśnie pisałem. Odgłos moto to silnik i wydechy, i nic innego lol

Lucky Luke - 2013-08-16, 18:46

Dobra Panowie, wróćmy do tematu) Pomińmy ten pulpit MIG-a29 lub system audio :) koleś pojechał grubo :) :hahaha: trza to zdjąć i kropka..

ale co sądzicie o samym moto? Oczywiście to co się da wyłapać z załączonych zdjęć.
http://otomoto.pl/yamaha-...s-M3752095.html

artek - 2013-08-16, 19:21

... na podstawie fot raczej ok. aczkolwiek może być różnie w trakcie bezpośrednich oględzin, niejednego oglądałem na zdjęciach i wydawało się ok. a w trakcie oględzin "naocznych" była kicha, poza tym silnika, napędu itp. nie ocenisz, jeśli jesteś mocno nim zainteresowany trzeba jechać i na zimno pooglądać, przejechać się i ewentualnie negocjować cenę ...
Lucky Luke - 2013-08-16, 23:06
Temat postu: RoadStar i RoyalStar różnice
Sprzedający Royala (z tym panelem od MIG-a29:) ) przesłał VIN JYAVP18EX7A005648 oraz fotki z licytacji w USA.
Maszyna miła zdarzenie - szlif na prawym boku. Możecie ocenić, czy to poważne?

W Autobazie są takie dane:
Model: XVZ13CT
Typ nadwozia: ROAD/STREET
Czy to OK?

[ Dodano: 2013-08-16, 23:08 ]
i jeszcze więcej fotek

artek - 2013-08-17, 14:10

... konstrukcja raczej nie naruszona, większość Naszych koni jest po mniej lub bardziej bolesnych przejściach ...
Dariow - 2013-08-17, 20:57

Dziwne tylko że koło przednie i błotnik widać że chyba nie ruszone a błotnik ma pomalowany jakoś inaczej ;D cosik mi tu nie gro musiało jeszcze coś być :nie_wiem:
artek - 2013-08-18, 07:35

... może w transporcie się przetarło :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Lucky Luke - 2013-08-18, 09:46

załączone powyżej zdjęcia są do tego motorka http://otomoto.pl/yamaha-...s-M3752095.html
ten chyba nie ma malowanego błotnika?

MARSINUS - 2013-08-18, 12:08

Lucky Luke nie ma co dywagowac po zdjeciach. Zaloz temat w dziale zakupy z prosba o obejrzenie motocykla moze ktos z podkarpacia sie pofatyguje a jak nie to zgadaj sie z kims chetnym do pomocy w ocenie I zrobcie sobie weekendowy wypad, ewentualnie napisz ma forum motocyklistow mozesztez sprobowac w watku uzytkownikow Venture.
Lucky Luke - 2013-08-18, 20:55

Marsinus
czy jest oficjalne forum Royal Star/Venture/Tour De Lux? Coś w stylu DS?
Znalazłem tylko międzynarodowe venturers.org
dziękuje

artek - 2013-08-18, 20:58

... niestety nie ma, kiedys szukałem gdy byłem przed dylematem Road Star a Royal Star ... była strona głowna, ale nigdy nie została rozwinięta ...
Lucky Luke - 2013-08-18, 21:08

artek napisał/a:
... niestety nie ma, kiedys szukałem gdy byłem przed dylematem Road Star a Royal Star ... była strona głowna, ale nigdy nie została rozwinięta ...


i wybrałeś Radka :)
To co mnie martwi jeśli chodzi o Royalkę, to że jest to bardziej niszowy sprzęt..nie tak jak DS.
brak forum i skąpość informacji w PL.

Dariow - 2013-08-18, 21:23

Lucky Luke bardzo proszę
http://forum.motocyklisto...rum/147-yamaha/

Lucky Luke - 2013-08-18, 21:32

Dariow napisał/a:
Lucky Luke bardzo proszę
http://forum.motocyklisto...rum/147-yamaha/

Dariow, dziękuję..też je znalazłem....miałem nadzieję że będzie takie maga profesjonalne jak to nasze DS.
Widziałem, że też tam jesteś i Marsinus:))poczytam:)

artek - 2013-08-18, 21:50

Lucky Luck strona internetowa nie była kryterium wyboru motocykla ... dzisiaj równiez wybrałbym Road Stara ... zadecydował jego stan i ... piękno ...
Lucky Luke - 2013-08-18, 22:01

artek napisał/a:
Lucky Luck strona internetowa nie była kryterium wyboru motocykla ... dzisiaj równiez wybrałbym Road Stara ... zadecydował jego stan i ... piękno ...


oczywiście, że strona www nie jest kryterium wyboru, ale jest b. przydatna...w zdobywaniu wiedzy i poznawaniu ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach ..Venture:)

MARSINUS - 2013-08-18, 23:01

Lucky Luke napisał/a:
To co mnie martwi jeśli chodzi o Royalkę, to że jest to bardziej niszowy sprzęt..nie tak jak DS.
brak forum i skąpość informacji w PL.


Kolego wg. mnie mnożysz problemy na siłę, ten sprzęt bardzo rzadko się psuje, a w obsłudze jest dość prosty. Wystarczy Ci serwisówka warsztatowa i sam jesteś w stanie zrobić prawie wszystko. Zwłaszcza przy Tour Deluxie bo Ventura ma więcej gadżetów.

Jak chcesz mieć forum, porady itp podane na tacy plus motocykl którego jest już paręset sztuk w pl to bardziej pragmatycznym wyborem jest Road Star.

Wyboru dokonać musisz sam, nikt Ci przecież nie napisze bierz radka albo bierz royala.

Pokombinuj przejedź się jednym i drugim wyciągnij wnioski i się zdecyduj.
Ot i cała sprawa.

Ja w moim zakochałem się jeszcze zanim zacząłem zabawę z motocyklami.
Potem zrobiłem prawo jazdy, kupiłem DSa, pojeździłem ze trzy sezony i przesiadłem się na Royala.
Tyle, że to była miłość od pierwszego wejrzenia i wiedziałam, że chcę ją i tylko ją. Trwało w sumie 4 lata ale byłem cierpliwy bo wiedziałem czego chcę ;)

Etek - 2013-08-19, 14:04

U-BOOT napisał/a:
No to masz bracie kłopot... I kup tu motocykl od forumowicza ;D



Panowie prześmiewcy...... może Wam pali mniej.... drag 1100 u mnie palił 6.5 - 7 litrów, więc coś jest na rzeczy......
Ciężka łapka na ten przykład... ;p

ttom - 2013-08-19, 21:29

Etek, dobrze gadasz... ;D
Moje sprzęty zawsze paliły więcej od innych... ale też zawsze były szybsze... :koksik: ;D
Średnia z RSa w podpisie

burza - 2013-08-20, 17:17

ttom napisał/a:
Moje sprzęty zawsze paliły więcej od innych...

ttom, bo Ty to chyba strasznie lubisz zapierdalać ;D

ttom - 2013-08-21, 08:49

Tak. A o co chodzi ? :D
Waldorff - 2013-08-21, 19:40

Ja też przez moment brałem pod uwagę Royala... jednak kupiłem Wildka - dwa gary chłodzone powietrzem i jeden gaźnik.
To do mnie przemówiło :D

ksiaze_kluska - 2013-08-21, 21:23

radek & waldek to jest cus takiego, ze i małolaty i siksy i mamuski z wozkiem i stare dziady spogladaja pożądliwie i nawet menele machaja reka ;D
artek - 2013-08-21, 21:35

... racja ... nawet w k... deszczu jak dzisiaj ...
MARSINUS - 2013-08-22, 00:01

artek huehuehue a co nie masz osłony na chłodnicę i szyby z deflektorami :pokooj:
artek - 2013-08-22, 08:58

... osłony na chłodnicę nie mam, ale szybę z deflektorami mam ;D
MARSINUS - 2013-08-22, 21:45

artek napisał/a:
... osłony na chłodnicę nie mam


aaa no i tu jest widzisz pies pogrzebany ;D

artek - 2013-08-23, 02:03

... wiem, ale w najbliższym czasie nie planuje jej montować :beczy:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group