|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Elementy nadwozia - Nienormalne zachowanie motocykla
dawid2122 - 2011-03-17, 10:38 Temat postu: Nienormalne zachowanie motocykla Witam, od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Drag Stara. W związku ztym mam kilka pytań?
pierwsze i najważniejsze.
Czy to normalne zachowanie motocykla z silnikiem V że przy większych prędkościach przy odjęciu gazu motorem buja na boki i zachowuje się jakby wypił kilka piwek/
proszę o i nfo?
Pozdrawiam
Luk - 2011-03-17, 10:41 Temat postu: Re: problem z zawieszeniem
dawid2122 napisał/a: |
Czy to normalne zachowanie motocykla z silnikiem V że przy większych prędkościach przy odjęciu gazu motorem buja na boki i zachowuje się jakby wypił kilka piwek/
|
zdecydowanie nie jest to normalne!
dawid2122 - 2011-03-17, 10:51
to jaka może być przyczyna ?
vaaks - 2011-03-17, 11:33
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w oponach i czy nie masz luźnych szprych.
Ziółek - 2011-03-17, 12:22
dawid2122, Ale to może być tylko odczucie. Jak bardzo Ci ten motocykl buja na boki ?
Próbowałeś puścić kierownicę przy ok 60 km/h ? Jak wtedy się zachowuje ?
dawid2122 - 2011-03-17, 15:56
właśnie patrzyłem i szprychy są luźne i jakby łożyska do wymiany. zrobię to sam czy lepiej oddać do serwisu. pozdrawiam
arekw711 - 2011-03-17, 17:03
Szprychy trzeba odpowiednio naciągnąc , tak żeby koło było proste , niech to zrobi ktoś kto się na tym zna
dawid2122 - 2011-03-17, 17:09
myślisz ze to tylko przez te szprychy. Ja myślałem jeszcze o wymianie łożysk
witek1965 - 2011-03-17, 17:13
dawid2122, po jakich objawach stwierdzasz, że padły ci łożyska ? Szumią ? Oddaj do centrowania koło. łożyska sprawdzić bardzo łatwo jest. Po centrowaniu trzeba ponownie wyważyć koło. Przy wyważaniu powiedzą ci co jest z łożyskiem Nie ma co szastać kasa jak nie ma potrzeby, chyba że chcesz.
dawid2122 - 2011-03-17, 17:26
jak złapałem za koło to całe ruszało się na ośce, i właśnie wtedy zauważyłem że szprychy są luźne.
witek1965 - 2011-03-17, 17:35
dawid2122, a dokręcone mocno ? przy takim objawie jak piszesz, to tam łożysk już "nie ma", albo koło nie dokręcone.
Tak, czy siak koło do zdjęcia. Prz okazji nie zapomnij o sprawdzeniu przekładni, przesmarowaniu zębatek. Wszystko masz opisane. przeglad przekładni
dawid2122 - 2011-03-17, 21:09
Wielkie dzięki za szybką reakcję i pomoc, jutro biorę się do roboty.
Pozdrawiam!!!!!
sly1078 - 2011-03-17, 21:39
dawid2122, podjedź kiedyś na spotkanie oblukamy wspólnie
witek1965 - 2011-03-17, 21:43
sly1078 napisał/a: | dawid2122, podjedź kiedyś na spotkanie oblukamy wspólnie |
z kołem w takim stanie ?
sly1078 - 2011-03-17, 21:50
w sumie racja
soft - 2011-03-17, 22:39
po jakim przebiegu takie historie mają miejsce ?
Lokis - 2011-03-18, 08:58
Pogadaj z Dragonami niech podjadą, zobaczą co i jak i napewno coś poradzą.
dawid2122 - 2011-03-19, 21:15
Witam, to bujanie motocyklem to wina tych luźnych szprych.
Więc czy znacie kogoś kto wycentruje mi to koło najlepiej z wrocławia
witek1965 - 2011-03-19, 23:43
http://forum.motocyklisto...ie-kol-wroclaw/
luban - 2011-03-24, 20:30
Mam podobny problem ale między 50- 60- km/h jak puszcze kierownice zaczyna bujać na boki, koło sprawdzone wszystko ok boje się, że to poważna sprawa macie jakieś pomysły?
vaaks - 2011-03-24, 21:41
Czy robiłeś coś przy główce ramy? Może to dziwne, ale takie zachowania tyłu motocykla mogą być efektem zbyt ciasnego skręcenia łożysk w główce.
|
|