YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Optyczny - zakładanie krawata

andy - 2009-06-12, 15:35
Temat postu: zakładanie krawata
witam
mozecie mi pomóc?, kupiłem krawat na bak, i z tego powodu mam pytanie, jak go zamocować?, czy obudowę licznika zamontować na krawat?, jak zawiazać rzemienie mocujące krawat
z góry dzięki

1janbo - 2009-06-12, 15:38

zdejmowanie obudowy licznika nie jest konieczne, lekko poluzuj śrubki i to wystarczy... a rzemyki wokół ramy pod kanapą (raczej dla ułatwienia zdejmij ją). Pokombinuj pod kierownicą i po kłopocie :D
Merlin - 2009-06-12, 15:48

Krawat tylko pod "serek", na "serku" wygląda do bani. To moje prywatne zdanie. ;D
andy - 2009-06-12, 15:53

ok
zaraz popróbuję, myslałem , ze dostałem go za duży, ale się zaraz dowiem
dzięki

vaaks - 2009-06-12, 17:45

Ja mocowałem rzemieniami wzdłuż baku. dolny rzemień przeciągałem pod bakiem do przodu w okolice główki ramy, a tam ściągałem z rzemieniem górnym takimi elementami plastykowymi jakie stosowane są w kurtkach do ściągania sznurków. Oczywiście krawat musi być włożony pod licznik. Prostszy i łatwiejszy montaż jak pod ramą.
DRAD - 2009-06-12, 21:02

ooo dzięki za info, właśnie czekam na krawat :)
grzechu - 2009-06-12, 22:02

krawat powinien być zawiązany do zbiornika aby można było zdjąć zbornik bez rozwiązywania żemieni
Grzegorz Anis - 2009-06-12, 22:33

Z doświadczenia wiem że warto wyciąć kształt krawata z przeźroczystej folii samoprzylepnej i nakleić na zbiornik. Wierzcie mi, pył i piach w trakcie jazdy robi piękne rysy na zbiorniku pod krawatem.
DRAD - 2009-06-13, 10:58

Grzegorz Anis napisał/a:
Z doświadczenia wiem że warto wyciąć kształt krawata z przeźroczystej folii samoprzylepnej i nakleić na zbiornik. Wierzcie mi, pył i piach w trakcie jazdy robi piękne rysy na zbiorniku pod krawatem.


mojemu już lakernik dosyć zaszkodził więc piach ik kurz mu nie straszne :)

shipp - 2009-06-13, 11:32

Krawaciarze... Ja marzyłem o krawacie, ale piórka mi nie pozwalają go założyc... :beczy:
Kozak_Barabasz - 2009-06-13, 12:37

Ja nakleiłem na baku 2 paski taśmą 2stronną aby się nie przesuwał krawat.
Dolne rzemyki związałem pod ramą.
Górne rzemyki zawiązałem na mocowania gmoli

Najlepsze są krawaty "pełne" czyli nakrywające korek paliwa.

jaro - 2009-06-13, 12:43

najlepiej wiązać do zbiornika, jak musisz zdjąć zbiornik nie trzeba tego rozplątywać.
Kozak_Barabasz - 2009-06-13, 16:45

jaro napisał/a:
najlepiej wiązać do zbiornika, jak musisz zdjąć zbiornik nie trzeba tego rozplątywać.

A co miesiąc zdejmujesz bak ?
Mi się to na razie tylko raz zdarzyło (montaż obrotomierza).

pan_wiewiorka - 2009-06-13, 22:02

Wszystko zależy od długości troków, które są przy krawacie. Jak są długie, to wiążesz do ramy i po kłopocie. Nawet jak będzie bak do zdjęcia, to krawat ściągniesz w kilka sekund. Ja przy 650 montowałem pod bakiem i do ramy. Nie zdejmowałem siodła, bo nie było potrzeby.
ArturoS - 2012-01-04, 00:05
Temat postu: zakładanie krawata
Odgrzebałem temat, Kozak gdzie zanabyłeś swój, bardzo mi się spodobał.
Pełny, bez ćwieków itp. udziwnień..
Też taki chcę.. lol

koszerny - 2012-01-04, 00:20

ArturoS napisał/a:
Też taki chcę.

napisz do firmy Terys powinni coś takiego mieć

Biały - 2012-01-04, 00:22

Mają, bo ja też mam pełny i bez ćwieków
Zoltan - 2012-01-04, 00:24

Dudziaki w Libiążu zrobią jaki Ci się rzewnie podoba.
witek1965 - 2012-01-04, 00:36

Zoltan, jesteś pewny, że w
Zoltan napisał/a:
Dudziaki w Libiążu

Mi się zdaje, że chodzi o firmę http://kmdrp.pl a to jest Chełmek.

Zoltan - 2012-01-04, 09:50

witek1965, oczywiście masz rację. To jest Chełmek a dokładny link to: http://www.sakwy-motocyklowe.pl/ .
ArturoS - 2012-01-04, 14:30
Temat postu: zakładanie krawata
Dzięki za pomoc, ale pytań ciąg dalszy.. :roll:
Chciałbym poznać Wasze opinie w temacie: czy krawat od strony kierownicy w DS 1100 można "zaczepić" jak na tym linku:
http://www.sakwy-motocykl...50-s20.bfa.html
Producent podaje go wprawdzie do DS 650 ale czy jest jakaś różnica w układzie bak-półka kierownicy pomiędzy małą i większą Yadzią ? Krótko mówiąc czy tak se da ? Bo jakoś ten niby od 650 bardziej mi się widzi ;d
Pozdrawiam

Biały - 2012-01-04, 17:49

Link nie działa
witek1965 - 2012-01-04, 21:11

to jest ten pas http://www.sakwy-motocykl...50-s20.bfa.html

ArturoS, nie bardzo wiem co ma to wspólnego z półką, a już zupełnie nie kumam co autor miał na myśli
ArturoS napisał/a:
czy krawat od strony kierownicy w DS 1100 można "zaczepić" jak na tym linku:

na fotach są tylko pasy, a nie sposób mocowania.

MarcinBig - 2012-01-04, 22:16

ArturoS napisał/a:
Producent podaje go wprawdzie do DS 650 ale czy jest jakaś różnica w układzie bak-półka kierownicy pomiędzy małą i większą Yadzią ? Krótko mówiąc czy tak se da ? Bo jakoś ten niby od 650 bardziej mi się widzi ;d


Zadzwoń i pogadaj z producentem. :)

witek1965 - 2012-01-04, 22:31

MarcinBig napisał/a:
Zadzwoń i pogadaj z producentem. :)
nawet nie musi dzwonić. Producent jest naszym userem i można go znaleźć w dziale Motobajzel, wystarczy po prostu zapytać. http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=9731
ArturoS - 2012-01-04, 22:43
Temat postu: zakładanie krawata
Hej,
Pisząc mocowania miałem na myśli to że skora nie jest podzielona na dwie oddzielne części tylko łączy się za obudową wskaźników (jest jakby pelna), wiem że nie jest to samo mocowanie - pytałem czy w czymś to przeszkadza. Zapytam u źródła i sorki za zamieszanie, ale chyba właśnie po to jest forum lol

Pozdrawiam

witek1965 - 2012-01-04, 23:05

spoko,pic polega na tym, że chyba nikt z nas nie próbował zakładać krawata od 650 do 1100 i odwrotnie i nie wie, a Oni będą wiedzieć na 100%. Obawiam się jednak, że skoro są różne do 650 i do 1100 to jest zapewne różnica. Np. Wielkości. Napis do ludzi z Kult Motor i ci opowiedzą. Albo po prostu napisz, że chciałbyś wzór http://www.sakwy-motocykl...50-s20.bfa.html do draga 1100 i ci uszyją, albo wyjaśnią dlaczego nie będzie pasował.

[ Dodano: 2012-01-04, 23:10 ]
chyba otwór na zegar nie będzie pasował.

KULT MOTOR - 2012-01-10, 13:17

Oczywiście w razie pytań można pisać na PW.
Choć najszybciej będzie telefonicznie.


Możemy zrobić pas do 1100 łączony tak jak w 650. Nie ma też problemu, ze zrobieniu szerszego pasa, żeby zakrył korek.

Rzeczy niemożliwe robimy od zaraz, na cuda trzeba poczekać 2 dni... ;D

Pozdrawiamy !


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group