YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Optyczny - opony z białym pasem

artek - 2012-01-20, 15:58
Temat postu: opony z białym pasem
Witam Szanowne Grono ... ,,przewaliłem" chyba wszystko co bło możliwe w tym temacie ... Czy spotkaliście się gdzieś, kiedyś z oponą o wymiarze 100/90/19 czyli przód w Ds 650 custom z białym pasem, tył jest możliwy do zdobycia ale przód ... tragedia. Jeśli cos dowiem się na ten temat będę wdzięczny ;d ;d ;d
Żółw - 2012-01-20, 16:41

http://www.oponeo.pl/dane...przod-tt-m-c-ww

Oznaczenie WW - White Wall czyli biały pas. Termin realizacji jest taki bo opony siedzą w hurtowni w Niemczech. Ale wszystko wyjaśni telefon na infolinię. Ja zamawiałem ostatnio przez serwis opony z tego sklepu i były bez zarzutu.

artek - 2012-01-20, 23:02

Dzięki. Sprawdzę ;D ;p ;D
Ndz000 - 2012-01-28, 11:19

stary na alledrogo znajdziesz cos takiego za grosze dajesz wymiar jedziesz do gumiarza i on Ci to zgalwanizuje http://www.allegromat.pl/aukcja97256

Zmieniłem link do aukcji na zgodny z zasadami. Ostrzeżenie wzrokowe :evil: Zoltan

artek - 2012-01-28, 11:21

Dzięki. widziałem to juz kiedys na allegro. Jest to sposób ... :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Ndz000 - 2012-01-28, 11:24

jest i mysle najtanszy tylko slyszalem iz tza czesto szorowac bo szare sie robia
szybko

artek - 2012-01-28, 13:08

... podobnie z oryginalnymi oponami i samymi motocyklami ...
Ndz000 - 2012-01-29, 08:43

a no sila wyzsza hce sie lansic to tza i szorowac :D
artek - 2012-01-29, 10:21

... tak jak piszesz nie ma srania obok lasu ...
Żółw - 2012-01-29, 11:45

Takie nakładki są przeważnie zakładane razem z oponą i zachodzą pod felgę. Można zgalwanizować ale jest niebezpieczeństwo, że odpadnie.
Znajomy w swoim Garbusie chciał oszczędzić i zamontował takie na opony (+galwanizacja), po 3 miesiącach (a jeździł dużo na zloty) odpadły. Na kole samochodowym to pikuś odpadnie i wpadnie do rowu natomiast na motocyklu może być bardziej niebezpiecznie bo masz lagi i może się w ośkę zaplątać lub w szprychy.
Ma być lans - niestety musi kosztować :(

artek - 2012-01-29, 12:09

... nie powiem, zebyś mnie podbudował. ale faktycznie bezpieczeństwo ponad wszystko. Lans jest tu uboczny, po prostu podoba mi się motocykl na oponach z białym pasem. Trzeba będzie odpuścić kilka zgrzewek browca. Dzięki za info :beczy: :beczy: :beczy:
Żółw - 2012-01-29, 13:14

artek, ja właśnie czekam na odbiór moto z serwisu - zakładają mi z białymi paskami. Naszukałem się ich po necie sporo. Szukałem Metzelerów ME 880 WW - nie ma w polskich hurtowniach - wszystkie na zamówienie z Niemiec (mowa o obydwu - przód + tył).Podobnie sprawa wygląda z Dunlopami WW (D404 i K555). W końcu z tego co się orientuję chłopaki z serwisu ściągali z Niemiec przez jakąś dużą hurtownię z Rzeszowa - czas oczekiwania ok tygodnia. Masz tam rzut beretem to się musisz zorientowac. Jak będę odbierał moto to się dowiem ewentualnie jak się nazywa ta hurtownia dokładnie - ponoc jedna z większych.
Robiro - 2012-01-29, 15:55

http://www.jpcycles.com/s...004657+28011928
http://www.jpcycles.com/product/ZZ26250

Czy ktoś ma doświadczenie ze sprowadzeniem opon z amerykanowa?

[ Dodano: 2012-01-29, 15:55 ]
To tak a'propos braku białych pasków na naszym rynku

Merlin - 2012-01-29, 16:16

http://ssl.delti.com/cgi-...dsco=1132&m_s=1
http://ssl.delti.com/cgi-...dsco=1132&m_s=1
Ja od nich kupowałem 2 razy ale Bridgestony.

artek - 2012-01-29, 16:41

Panowie wielkie dzięki za powyższe informacje. W przypadku Classica łatwiej z tymi oponkami. W Customie przesrane z 19-ką :evil: :evil: :evil: ... ale cóż swiadomy wybór ... poza tym ;D ;D ;D
kroolik - 2012-02-07, 15:03

A ja mam pytanie takie, wiadome że w clasick'u szerokość tylnej opony to 170, a co jak by założyć szerszą 200? Jaki wpływ bedzie to miało na jazdę, spalanie, bezpieczeństwo itd??? Prosze o odpowiedzi bo właśnie będe zmieniał
jaro - 2012-02-07, 16:19

kroolik, A zmieścisz ją tam. ?
kroolik - 2012-02-08, 18:42

jaro wygląda na to że wejdzie (jak się popieści to się i zmieści ;) a przynajmniej załóżmy że wejdzie, dokładniej mówiąc to mam możliwość założenia standardowej 170 lub właśnie tej 200 co wizualnie by "pogrubiło" ;) tylko jestem ciekaw właśnie jakie będą ewentualne skutki uboczne. Pozdro.
witek1965 - 2012-02-08, 19:25

kroolik napisał/a:
Jaki wpływ bedzie to miało na jazdę, spalanie, bezpieczeństwo itd?


Bezpieczeństwo to czy będzie się dobrze trzymać na feldze - jest jakaś tolerancja szerokości opony jaką można na dany rozmiar felgi założyć

Spalanie może nieznacznie wzrosnąć. Pytanie czy nie będzie ocierać o błotnik przy ugięciu na wahaczu.
No i czy w classicu będzie ona widoczna i da spodziewany efekt optyczny :nie_wiem: w customie na pewno tak.

Pirania_LM - 2012-02-08, 20:19

dokładnie, trochę to bez sensu, 170 jest mechanicznie i optycznie optymalna.
Pikson - 2012-02-08, 20:19

Bez przeróbki tylnego wahacza to chyba nie wciśniesz 200
witek1965 - 2012-02-08, 22:09

wciśnie. Ma luzu aż :shock: 2 mm z każdej strony. Moim zdaniem 190 to max, ale 190 nie występuje w rozmiarze 15''. 180 nie daje żadnej różnicy.
artek - 2012-02-08, 23:23

... najprawdopodobniej będzię ocierać o wałek ...
ciupagers - 2013-04-19, 13:56

Witojcie. A pasuje mieć jedną z paskiem na przedzie a drugą corną z tyłu ?
spider - 2013-04-19, 14:26

ciupagers napisał/a:
Witojcie. A pasuje mieć jedną z paskiem na przedzie a drugą corną z tyłu ?

Pasuje ale głupio wygląda prawda?

ciupagers - 2013-04-19, 18:48

Jak wyglądo to nie wiym, bo tak ni mom. Ino trza mi teroz pilnie wymiynić z przodu i myślołek o tyj z poskiem. Ta moja z tyłu mo dopiyro rok i jest prawiy nowo, ale za dwa roki tyz byk se wymiyniył ją na takom samom hej.
Peters - 2013-04-20, 07:29

ciupagers,
Kup se corną a za dwa roki wymienisz obie .

ciupagers - 2013-04-20, 10:09

Peters dobrze godos. Nima co robić wiochy. Kupiem cornom. DO ZAŚ.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group