|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Mechanika - Wyjeździłem paliwo do zera - Kranik paliwa DS650 ?
juliusz55 - 2009-04-27, 21:45 Temat postu: Wyjeździłem paliwo do zera - Kranik paliwa DS650 ? Witam,
A coś takiego :
Wyjeździłem paliwo, przałączam na rezerwę a tu....PUSTO Nul, zero.
O co chodzi ?
Tylko proszę bez uwag, że jeździłem z kranikiem ustawionym na REZ , bo tak nie było.
Wiem, gdzie jest które położenie kranika.
Zawsze staram się tankować zanim poziom dojdzie do poziomu REZ.
Juliusz
grzechu - 2009-04-27, 22:26
no z tego co piszesz jest tylko jedno wytłumaczenie coś z kranikiem rozbierz i luknij na niego dokładnie wygląda jakby mu brakowało takiej rurki wystającej i bierze w każdej pozycji z dna a powinien w pozycji ful brać z wyższego poziomu
zen - 2009-04-28, 15:31
Piszesz nul/zer. Czy masz na myśli, że nie ma paliwa w baku, czy moto nie jedzie? Ja mam problem z zapchana rezerwą, i objawy sa podobne.
juliusz55 - 2009-04-28, 22:20
Wiam,
Odpowiedź na powyższe pytanie : zero czyli pusty zbiornik.
Grzechu : chłopie, chyba to ta przyczyna. Muszę się uzbroić w uszczelki i wtedy rozkręcę kranik.
Na logikę to pewnie rurka , czyli jej brak
Dziękuję.
Juliusz
jaro - 2009-04-29, 09:11
znałem takiego co z likwidował rurkę od normalnego położenia kranika i jeździł cały czas jak by w położeniu kranika rez.
Masa - 2009-04-30, 08:42
można jeździć cały czas na rezerwie, tylko po prostu nie wiemy kiedy sie nam wacha skończy bo jak motocykl zgaśnie to oznacza że wypalił paliwo z "baku" jak i tej całej rezerwy.
Cebula - 2009-07-20, 11:11
Witam jadę sobie pięknego dnia , rezerwa jeszcze w zapasie , nagle gwiazdka zaczyna zwalniać . Przełączyłem na rezerwę i nic. Zabrakło paliwka po prostu.Po jakimś czasie w domku wykręciłem kranik z baku i okazało się że dłuższa rurka nie była osadzona tam gdzie powinna być tylko sobie swobodnie w baku pływała jak jeszcze paliwo było. Dla tych co nie mają rezerwy kilka zdjątek zamieszczam jak to wszystko łopatologicznie wygląda. Dodam że rezerwę już posiadam. Rurkę wyłowiłem z baku, osadziłem w kraniku, test rezerwy wykonałem i już się o nic nie martwię . Pozdrawiam.
Cebula.
1janbo - 2009-07-20, 11:18
Cebula, Ty i Twój aparat to naprawdę bezcenne... Qrka, obrazowo to przedstawiłeś na maxa...
Cebula - 2009-07-20, 11:29
Aby zrobić zdjęcie z bliska należy mieć obiektyw macro, a w kompakcie przełączyć na tryb macro, i wtedy z bliska pięknie i "obrazowo" przedstawimy to co chcemy. Janbo no też troszke się staram co by łatwiej z Gwiazdami było Wszystkim. Pozdrówki
Emil - 2010-06-11, 11:51
jest szansa że mi uratowałeś godziny rozmyślań "o co chodzi" - dzięki Cebula
apstryk - 2010-06-11, 13:05
Dla mie też temat wypłynął w najlepszym momencie:
http://www.yamaha-dragsta...p=126152#126152
Dzięki
Piacho - 2010-06-27, 12:38
Dzięki! Mi również pomogłeś. Wczoraj przygoda ta sama co u kolegi i ogromne zdziwienie brakiem reakcji po przełączeniu kranu na rezerwę. Lecę zaraz rozebrać i sprawdzić.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2010-06-27, 12:30 ]
No i fakt...nie ma dłuższej rurki. Teraz jakaś sugestia jak ją wyłowić z baka? Zastanawiam się czy ona pływa na powierzchni po zalaniu paliwem, bo jeśli i tak pódzie na dno to ciężko będzie.
Zakładając, że wogóle tam jest.
[ Dodano: 2010-06-29, 16:37 ]
No i zrobione, rurka faktycznie wyskoczyła z kranika. Okazało się jednak, że nie unosi się na paliwie. Po demontażu baka, chwili gimnastyki udało mi się ją wyciągnąć i umieścić na właściwym miejscu. Rezerwa znowu działa
metro - 2010-07-13, 10:50
No to i ja dołączyłem dzisiaj do osób które dowiedziały sie, że nie mają rezerwy.
Jadę sobie spokojnie do pracy z myślą, że zatankuje po drodze a przy okazji dowiem się ile przejedę na baku kilometrów. Po przejechaniu 190 mil yadźka zaczyna zwalniać, ja oczywiście przełączam kranik i dupa - rezerwy brak. Na szczęście musiałem pchać tylko jakis kilometr. Na końcówce zatrzymała sie dobra dusza i mi pomogła. Dzięki Kolego
Teraz trzeba rozebrać kranik i sprawdzić rurkę.
pleban - 2010-07-13, 18:01
Koledzy dobra rada dla tych, którzy ufają rezerwie. Po tankowaniu reset wskazania chwilowego i przy ok. 200 km. tankowanie.
empiq - 2010-07-29, 13:50
heheh Pleban - dlatego nie wiem ile mam na liczniku przejechane bo cały czas jeżdżę na dziennym - dokładnie jak mówisz działa. (po mieście bez katowania do 270 km) później rezerwa.
siemion - 2011-10-03, 00:44
Odświeżę temat...
Czy może ktoś orientuje się czy można gdzieś dostac same rurki plastikowe od kranika? Tak się składa, że obie mam popękane.
I czy ewentualnie da się je jakoś wymienic... Będę wdzięczny za podpowiedź.
jaro - 2011-10-03, 07:19
Z tego co widzę plastikowe rurki nie są częścią wymienną, i nie maja numeru w katalogu ani ceny. Więc pewnie ich nie kupisz, pozostanie kupno całego kranika, albo rezygnacja z tych rurek.
siemion - 2011-10-03, 11:10
dzieki za podpowiedz, czy moze ktos sie orientuje ile moze kosztowac taki kranik? Ewentualnie gdzie poza serwisem mozna go nabyc?
witek1965 - 2011-10-03, 11:14
allegro, motobajzle. Zmież średnicę tych rurek i poszukaj od innych kraników. Może będzie pasowała od WSK, komara.
lppbgn - 2015-06-15, 09:25
Odświeżę trochę temat...
Może orientujecie się czy są jakieś komplety naprawcze do kraników? Bo w położeniu FUEL cieknie mi z kranika i jeżdżę na rezerwie.... Wszystko było ok, bo jeżdżę na liczniku km dziennych, ale ostatnio chyba coś musiałem przeoczyć w tymże liczniku i po prawie 10 kilometrowym spacerze do najbliższej stacji paliw miałem czas na przemyślenia i nabrałem ochoty na naprawę kranika
remol71 - 2015-06-15, 09:28
lppbgn napisał/a: | Może orientujecie się czy są jakieś komplety naprawcze do kraników? |
Są.
Robrob - 2015-06-15, 10:00
widziałem na allegro
gai-jin - 2015-06-15, 22:48
są same uszczelki .
w kraniku masz dwie sztyce jedna od rezerwy / krótsza /
i dłuższa od jazdy normalnej
jak będziesz rozbierał kran to wyciąg go ze zbiornika i sprawdź te sztyce bo mi jedna wypadła i ciągało mi paliwo do zera bez wstępnego sitka
lppbgn - 2015-06-16, 12:46
Rzeczywiście są na allegro zestawy naprawcze, w których jest oring i dwie uszczelki, jedna pomiędzy kranik a zbiornik, a droga pewnie pod pokrywkę kranika i cztery śrubki. U mnie problem polega na tym, że muszę śmigać cały czas na rezerwie, bo w innym położeniu kranik cieknie, kapie paliwo na zewnątrz, więc pewnie uszczelnienie kranika trzeba ogarnąć. Ale najpierw go wyciągnę i rozkręcę, bo może to tylko oring, wtedy nie będzie trzeba całego zestawu.
|
|