YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Wrażenia z jazdy - Przesiadka z DS 1100 na Road Star XV1700

benan - 2012-11-11, 16:50
Temat postu: Przesiadka z DS 1100 na Road Star XV1700
Dziś stałem się szczęsliwym posiadaczem Road Stara XV 1700 midnight star silverado 2007-wrażenia są nie do opisania a co do porównań to oprócz jednego minusa -mało chromu na silniku ,gdzie DS aż ociekał -same plusy ,tzn.brak wk....strzelania przy wrzucaniu biegów , lepsze pokonywanie zakrętów i wydaje się łatwiejszy w manewrowaniu, nie jest tak elastyczny jak DS 1100 ze można jechać 60/h na 5 a tu nie bardzo się da ale ciągnie od niskich obrotów-jak diesel , przez co jazda jest płynna , nie ma szarpnięć przy odjęciu gazu
WITT33 - 2012-11-11, 17:08

:-) cieszymy się z przesiadki. jak pisałem XV 1700 dobrze wyregulowana nie szarpie na piątce przy 60 km/h a nawet 50 ale to jest zarzynanie silnika więc piątka minimum 50mph czyli około 90 km/h , to jest minimum ! Przy ciut ponad 2000 obrotów mamy już pod ręka ponad 120 Nm. :evil:
Robrob - 2012-11-11, 17:29

benan i ja się z tobą zgadzam :brawo:
ROBERT72 - 2012-11-11, 17:39

No to gratuluję przesiadki na nowy sprzęcior. :ok:
witek1965 - 2012-11-11, 18:19

benan napisał/a:
,tzn.brak wk....strzelania przy wrzucaniu biegów
nie wiem o czym mowa, a mam 1100.

Gratuluję nowego motocykla. To jest piękna maszynka bez względu na to, że ma
benan napisał/a:
mało chromu na silniku

Jakby nie patrzył, tym motocyklem Yamaha pokonała legendę :uklon5:

Peters - 2012-11-11, 19:23

Powiem jedno :Bardzo słuszny wybór . ;D
WITT33 - 2012-11-11, 19:25

No czy ma mniej chromu to bym się kłócił :-) chyba tylko w 1900 miałem więcej ale w wersji S ale głowy nie dam, 1100 nie ma zupełnie chromu przecież nie licząc przedniej lampy. No chyba że to cała czarna wersja i silnik zrobiony na czarno.
SAJMON - 2012-11-11, 19:53

Gratulacje :brawo:
lenio - 2012-11-11, 19:58

dobry wybór :brawo: :brawo: :brawo:
benan - 2012-11-11, 20:49

Chromu mi brakuje bo to wersja midnight a więc dużo czerni zwłaszcza silnika, a ja wolę swiecidełka ,no ale cóz-jeden woli córkę a inny teściowa -a ja wyboru nie miałem zbytnio ;p a nie wiem co wybrałem ?

[ Dodano: 2012-11-11, 20:57 ]
benan napisał/a:
Chromu mi brakuje bo to wersja midnight a ja wolę swiecidełka ,no ale cóz-jeden woli córkę a inny teściowa -a ja wyboru nie miałem zbytnio ;p a nie wiem co wybrałem ?

Gostek - 2012-11-11, 21:08

Również gratuluję :brawo:
I jednocześnie zazdroszczę, bo też mi Road Star chodzi po głowie.
Choć na moją 1100 złego słowa nie mogę powiedzieć.

ASPAHARIAN - 2012-11-11, 21:14

Pozazdrościć :)
winiar - 2012-11-11, 22:01

a ja dodam swoje... wybór dobry ale lepszy byłby 1900 lol
Robrob - 2012-11-11, 22:21

winiar napisał/a:
a ja dodam swoje... wybór dobry ale lepszy byłby 1900 lol

Winiar z szacunkiem do ciebie ale to twoje zdanie, mając wybór 1700 i 1900 wybrałem tego pierwszego, bo to poprostu klasyka w czystej postaci, choć 1900 fajne moto ale nie ten klimat

winiar - 2012-11-11, 22:36

Robrob, zawsze to rzecz gustu... oczywiście brałem pod uwagę 1700 i nawet byłem umówiony co do kupna (zainteresowani wiedzą o czym mówie) ale jednak 1900 to jest klasa i jak mówią (Ziółek np) mam największego ;D ;d
Robrob - 2012-11-11, 22:48

Winiar nie zawsze rozmiar ma znaczenie :hahaha: moze być mały ale pracowity :brawo: , a poza tym jeden lubi córkę inny matkę :hahaha:
winiar - 2012-11-11, 22:49

Robrob, ale może być córka i matka lol
Robrob - 2012-11-11, 22:49

Winiar nie zawsze rozmiar ma znaczenie :hahaha: moze być mały ale pracowity :brawo: , a poza tym jeden lubi córkę inny matkę :hahaha:
artek - 2012-11-12, 14:00

Robrob piszę się i mówi mały, ale wariat ... też wybrałem mniejszego tj. 1600 po prostu jest piękna (RS) ... 1900 chodziło mi po głowie, jeżdziłem ale wygląd jednak mi nie do końca siadł ... stąd RS 1600 Silverado i dużo wkładu własnego ... Pzdr Wszystkich ...
bartek_ls - 2012-11-12, 17:26

Gratki :) coraz więcej RSów na forum :brawo:
benan - 2012-11-12, 18:30

Byc moze ze stratoliner jest piękniejszy ale to już wtrysk no i brak charakterystycznej kulawej pracy silnika nie wspomnę o kosztach ew. napraw gażnika bez porównania mniejszych od wtrysku
illusion - 2012-11-12, 18:42

benan, RS od 2008 to też już tylko wtrysk i nie ma innej opcji niestety a o gustach się nie dyskutuje ;D

.. na szczęście ku mojemu zadowoleniu ja mam jeszcze gaźnik :koksik: ;D

benan - 2012-11-12, 18:48

Wiem doskonale ze następny rocznik był na szprycy i dlatego mam 2007 -puszke diesla tez mam na pompie rotacyjnej i mimo że stary to nie chcę pompowtrysków , common rail czy innych cudów bo mój mnie nie zawiedzie i nie stanie nagle na drodze
WITT33 - 2012-11-12, 19:07

Ustaw tylko dobrze gaźnik i pamietaj że po 2004 roku 1700 były bogate już z fabryki :-) najlepiej dysze Kit Barona ewentualnie Dynojet no i filterek K&N. Na trasie spaliła mi 4.32 l/100km średnia 90-100 kmh. ;-)
jacek71 - 2012-11-13, 16:21

Pytanko do znających temat ,co w RS było nie tak z skrzynią biegów ,jakies biegi wyskakuja ?,dotyczy to któregoś konkret rocznika ?, i
co powiecie o tych sztukach która warta uwagi?(bo szukam )
http://allegro.pl/yamaha-...2763218452.html
http://otomoto.pl/yamaha-...0-M3452550.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=2740823437

Dzieki za wszelkie sugestie ,bo nie wiem czy pytanie zadane w dobrym miejscu ,ale na forum Road Stara nie da sie zarejstrować ?
Chyba że możecie cos polecić jak kto znajomy sprzedaje .

witek1965 - 2012-11-13, 16:28

jacek71 napisał/a:
ale na forum Road Stara nie da sie zarejstrować ?
a co się dzieje ? Może mieli chwilowy błąd .Ja przeprowadziłem rejestracje praktycznie do końca, zostało kliknięcie zarejestruj :nie_wiem:
jacek71 - 2012-11-13, 16:35

Własnie i spróbój sie zarejestrować ,jest to niemozliwe bo ja próbowałem kilka razy ,juz tu kiedys ktoś pisał że zablokowane forum bo jakis spam czy coś ,wiem że tam zdobyłbym wiedze na tematy co mnie nurtuja ,ale moze ktoś od nas też cos napisze w temacie ,w koncu koledzy maja te motóry ;D
lenio - 2012-11-13, 17:46

Ja skłanial bym się do 3 opcji ale tylko po fotkach, a jeśli ten w Krakowie Ci pasi to moge popytać wśród kolegow i może ktoś podjedzie go oblukać ja niestety jestem teraz w Norwegii
witek1965 - 2012-11-13, 18:24

jacek71 napisał/a:
jest to niemozliwe bo ja próbowałem kilka razy
a to łotry ;D
benan - 2012-11-13, 19:00

Ja równiez chciałem się zalogować na forum Road Star i tez się nie udało , jeśli chodzi o skrzynie to nic nie słyszałem o takich przypadłosciach wiem natomiast o svs-sklejające się zawory tylnego cylindra w 2004 do 05 a nawet 06-jest nawet filmik na youtube pokazujący objaw svs. Najlepiej napisz do witt33 -pozdrawiam- on ci powie dużo ciekawych rzeczy na temat RS , ja tez wiem od niego dużo ciekawostek
facio07 - 2012-11-13, 19:21

Macie rację.Tu macie odpowiedź admina:W związku z bezwzględnymi Spamerami zmuszony zostałem wyłączyć automatyczną rejestrację i rejestrowanie odbywa się manualnie po kontakcie mailowym ze mną. Jest to upierdliwe ale pozwala utrzymać stronę czystą bez dodatków które z motocyklizmem mają tyle co dowody Smoleńskie Maciarewicza o zamachu na byłego Prezydenta.

A tu adres:tomhal@yamaha-wildstar.pl

Robrob - 2012-11-13, 20:46

właśnie jak chcecie się zalogować to najpierw email do tomhala
DANKA75 - 2012-11-13, 21:49

jacek71, Masz rację jeśli chodzi o wadę fabryczną w działaniu skrzyni biegów w WS i RS .Chodzi tu o" RECALL". Nasz Wildas miał robiony w Bydgoskim salonie Yamahy.Gdy uda Ci się zalogować na Road/Wild Star forum będziesz mógł sobie poczytać dokładnie o co w tym chodzi.Namiar gdzie tam szukac:kategorie:Serwisy/Mechanika
tytuł tematu : Czas na RECALL!

WITT33 - 2012-11-13, 23:05

Wadę fabryczną miały tylko i wyłącznie Roadstar 1600 w przedziale 1999 do 2003 włącznie polegające na wadliwej skrzyni która się blokowała np zatrzymując się na skrzyżowaniu, wymieniali części oraz uszczelki itp, duperele. Wadliwe były te roczniki co podałem i tylko 1600. Nie wiem czy wszystkie z tego roku ale tych lat dotyczył RECALL serwisowy Yamahy. Ogólnie motocykl nie ma wad jak ktoś umie o niego zadbać o czym świadczy mój podpis. Jak myślicie czemu po tych wszystkich modelach zostawiłem 1700 ?
ROBERT72 - 2012-11-13, 23:23

To jest skopiowana wiadomość od kolegi z innego forum na tej podstawie ustaliłem po numerze vin czy łapię się na recall czy nie.Oczywiście wstępnie dokładnie ustalił to serwis. A to treść wiadomości i na końcu jest link który podaje jakie numery i jakich modeli łapie się na tą usterkę.No i oczywiście nie muszę dodawać że są bardzo niechętni do stwierdzenia czy moto łapie się czy nie.Wiąże się to oczywiście z kosztami poniesionymi przez salon aby usunąć usterkę.Pewnie im to się nie specjalnie opłaca bo przynajmniej w moim przypadku próbowali najpierw zbagatelizować a później odwlec w czasie.Ale na szczęście po przyciśnięciu ich oficjalnym pismem udało się dokonać rekallu.Mój koszt to było olej i filtr,reszta Oni.Ja też jestem zdania że to porządny motocykl ,ale czy są w ogóle motongi bez wad to nie wiem.Fakt mam WildStara z 2002 roku ale z udokumentowaną przeszłością z polskiego salonu.To tak dla informacji.
"
Oto treść wiadomości rozsyłanej przez Yamaha

"Drogi Właścicielu motocykla Yamaha,


Informacja serwisowa:

Nasze dane wskazują, że posiadasz motocykl Yamaha XV1600A, którego specyfikacja znajduje się w załączniku tego listu.

W Yamaha nieustannie monitorujemy jakość naszych produktów – z żalem musimy Pana poinformować, że wykryliśmy defekt fabryczny, który w pewnych warunkach może spowodować zaklinowanie się koła 4 biegu w skrzyni biegów i jej uszkodzenie. Potencjalnie grozi to utratą kontroli nad pojazdem przez kierowcę.

Z powodów bezpieczeństwa zalecamy zaprzestanie z korzystania z Twojego motocykla, najszybsze skontaktowanie się z autoryzowanym dealerem Yamaha, podając numer silnika i przebieg motocykla, i umówienie się na wizytę, podczas której wadliwe części zostaną zastąpione zmodyfikowanymi.
Proszę weź ten list ze sobą na wizytę u dealera.

Naprawa zostanie oczywiście wykonana bezpłatnie.

Przepraszamy za niedogodności wynikające z tej sytuacji, ale jesteśmy pewni, że zrozumiesz wagę tej sprawy. Naprawa jest konieczna, aby zapewnić naszym klientom bezpieczne korzystanie ze swoich motocykli.

W przypadku, kiedy nie jesteś dłużej właścicielem tego motocykla, prosimy
o zaznaczenie tego na liście i zwrot tego formularza najszybciej, jak to możliwe.




Strona 2


Jeśli masz jakieś pytania odnośnie tej sprawy, nie wahaj się skontaktować się z nami, lub ze swoim dealerem.

Przyjmij nasze najszczersze przeprosiny, z góry dziękujemy za zrozumienie tej bardzo ważnej sytuacji, która, mamy nadzieję, świadczy o naszej długoterminowej trosce o dobro Klienta.


Z poważaniem,
MITSUI MOTOR POLSKA"


Wasz lokany dealer Yamaha powinien zapytać Yamaha middle Europe czy wsz pojazd podlega akcji

Listę zainfekowanych gwiazdek można znaleźć na stronie:
www.paulmilner.com/yamaha/rueckruf.htm "

WITT33 - 2012-11-13, 23:37

No dokładnie, zazwyczaj wysypywało się to już po zatrzymaniu ale były przypadki przy 110 km/h wysypania skrzyni, nikt nie ucierpiał na szczęście i moto można było zatrzymać bezpiecznie. Jak wspominałem wcześniej najlepiej i najbezpieczniej jest szukać 1700 pozbawione niedoskonałości 1600, inny dźwięk silnika, inna praca no i wciąż utrzymuję że lepsze osiągi aczkolwiek pojawienie się 1600 w USA "rozwaliło" harleya. Nie da się go nie kochać :-)
ROBERT72 - 2012-11-13, 23:43

WITT33 napisał/a:
No dokładnie, zazwyczaj wysypywało się to już po zatrzymaniu ale były przypadki przy 110 km/h wysypania skrzyni, nikt nie ucierpiał na szczęście i moto można było zatrzymać bezpiecznie. Jak wspominałem wcześniej najlepiej i najbezpieczniej jest szukać 1700 pozbawione niedoskonałości 1600, inny dźwięk silnika, inna praca no i wciąż utrzymuję że lepsze osiągi aczkolwiek pojawienie się 1600 w USA "rozwaliło" harleya. Nie da się go nie kochać :-)

I tu zgadzam się z Tobą w 100% Bo 1600 to był pierwszy ,,Harley Japoński" ;) a że się na nim uczono to później powstał 1700 bez wad jak piszesz.

artek - 2012-11-14, 16:25

Witt mam RS 1600 z 2001 używam go bezawaryjnie (tylko serwis) ... nie uważam, aby był słabszy czy mniej doskonały niż 1700, a krakowskiego mogę oblukać w przyszłym tygodniu ...
WITT33 - 2012-11-14, 18:21

Ja miałem kilka 1600, wszystkie były słabsze od każdej 1700. Ostatnią 1600 użytkowałem prawie 2 lata. Jestem z Rzeszowa więc się kiedyś można spotkać :-) bywam czasami w Jaro.
artek - 2012-11-15, 01:10

Popieram propozycję, pozdrawiam ! !!
MARSINUS - 2012-11-15, 08:47

WITT33 napisał/a:
Ja miałem kilka 1600, wszystkie były słabsze od każdej 1700.


WITT33 a dużo słabsze ? Ja ujeżdżam XVZ RS1300 co to niby ma 98km i faktycznie doooobrze się odpycha. Zastanawiałem się nad Road Starem i hmm wydaje mi się ciut słaby Dopiero 1700 na wtryskach ma ten sam współczynnik masy do mocy co XVZ1300, no ale to już wtrysk nie gaźnik :nie_wiem: no i cena :ryczy:

WITT33 - 2012-11-15, 11:08

Żadna 1300 nie ma takiej mocy, jest sporo artykułów angielskojęzycznych i informacje od użytkowników na forach jakie osiągali moce i momenty na hamowni. Widziałem 1900 mające poniżej 90 KM i momentu mniej niż 1700. Większość producentów też widzę podaje moc na silniku natomiast Yamaha w modelach Roadstar jej nie podaje na silniku tylko na kole więc trzeba kilkanaście procent dodać :-) Moc i moment to dwie różne rzeczy i różnie się takimi motocyklami jeździ. 1300 a 1700 to zupełnie różne motocykle, mi akurat zależało na 1700 bo ma więcej momentu niż 162 konny Ducati Diavel, to chyba mówi samo za siebie. Czy 1600 dużo mocniejsza 1700? Moja akurat ma kilka modów więc jest odczuwalna różnica, 1600 nie pociągnie więcej niż 5000 obrotów, 1700 ma mocniejsze sprężyny od zaworów i można dokręcić do 5500 bez uszczerbku aczkolwiek u siebie mam bezpieczne 5000 więc max na czwórce to 180 km/h. Jechałem ostatnio Warriorem lżejszym ponad 50kg od mojej (co czuć ! ) ale niestety osiagami mnie nie poraził. Jedynym hamulcem to jeżdżenia szybciej w 1700 jest psychika, moto jest miększe niż 1900 i niestety stalowa rama co wyraźnie czuć na zakrętach. No ale jak piszę, trzeba by się przejechać tym i tym i zobaczyć co komu odpowiada. W 1700 cenię sobie najbardziej elastyczność i pracę sprzęgło/skrzynia biegów - poezja. W 1900 hydrauliczne sprzęgło mnie dobijało w mieście. Każdy lubi co innego, gusta są różne.
majkelpl - 2012-11-15, 14:35

WITT33 napisał/a:
najbezpieczniej jest szukać 1700 pozbawione niedoskonałości 1600, inny dźwięk silnika, inna praca no i wciąż utrzymuję że lepsze osiągi


Czyli wg Ciebie co ma takiego lepszego ?
Zwlaszcza wersje gaznikowe bo chyba nie bedziemy porownywac wtrysku i gaznika.

ROBERT72 - 2012-11-15, 15:05

Nie jeździłem 1300 MARSINUSA ale On moim się przejechał i na pewno wie co pisze.Zgodzę się ,że jego sprzęt ma niezłego kopa bo widziałem.Przejechałem się natomiast sprzętem Ilusiona ma pięknie wyregulowanego i ta maszyna faktycznie lepiej się zbierała od mojego Wildka.Ale bez przesady nie są to różnice jak po między 650 a 1600 ? Odczuwalne było to , że moto szło pięknie tak jak odwijałem manetką.Mamy oboje gaźniki więc można było porównywać te motocykle.Uważam ,że dobrze dobrane dysze i porządna regulacja to najważniejsze czynniki w zestawieniu tych dwóch motocykli do porównań.
Co do koników i momentu tu są linki danych technicznych tych motocykli XV1600 i XV1700.Zobaczcie sami czy są , aż takie wielkie różnice ?A XV1700 w tym porównaniu jest na wtrysku i na dobrą sprawę nie powinno się porównywać tych silników.Gdyż wtrysk to już nowocześniejszy silnik.Ciekawe jest natomiast że Wildek w tym porównaniu na moje to chyba nawet lepiej wyszedł lol XV 1600 :Moment Obrotowy: 13.7 kgm (135 Nm) przy 2250 obr/min XV1700 :Max moment obr.:135 Nm (13.77 kg-m) przy 3750 obr/min To co XV 1700 na wtrysku trzeba kręcić by się zbierał ? ;p A w ogóle to nasze sprzęty nie były budowane do ścigania ale do czyszczenia patrząc na ścigi :hahaha:
XV1600 : https://sites.google.com/site/testankieta/dane-techniczne
XV1700: https://sites.google.com/site/testankieta/yamaha-road-star-silverado-s

WITT33 - 2012-11-15, 15:47

majkelpl napisał/a:
WITT33 napisał/a:
najbezpieczniej jest szukać 1700 pozbawione niedoskonałości 1600, inny dźwięk silnika, inna praca no i wciąż utrzymuję że lepsze osiągi


Czyli wg Ciebie co ma takiego lepszego ?
Zwlaszcza wersje gaznikowe bo chyba nie bedziemy porownywac wtrysku i gaznika.


wg specyfikacji 10 koni więcej i około 9 funtów na stopę czyli ok 13 Nm więcej, 1600 33 zęby z przodu, 1700 32 zęby a nawet zakładają 31 (różnica 1 ząbka to 500 obr/min silnika więcej) a więc sporo lepsze przyśpieszenia no i oczywiście zupełnie inne ustawienie gaźnika, trochę przyszłościowo pod mody bo 1700 już jest bogata z fabryki, 1600 na odwrót uboga w związku z normami spalin heh podejrzewam że te silniki pracują na skraju ubogiej mieszanki jeśli ktoś sobie sam nie ustawi. W związku z innym prowadzeniem wersji 1600 i 1700 kwestia odlewanych kół w 1700 - są lżejsze 2,2kg przód/1,5 kg tył od wersji 1600 szprychowych.

Zmodowana 1600 będzie równie szybka i mocna co 1700 no ale to zmodowana...
Acha 1700 dostała mocniejszy rozrusznik oraz przednie hamulce z Yamahy R1 no ale to już tak na marginesie oraz podobno lepiej skonstruowaną głowicę cokolwiek to znaczy :-)

p.s. 1600 nigdy nie miała 135 Nm a nawet nie 125, yamaha podaje 116 do max 124 w prasie motocyklowej. Jak znajdę wykresik to podam źródło.

cytat z amerykańskiego rynku dot. różnic :
"At the heart of the improvements is the New 102 cubic-inch air-cooled, long-stroke, OHV 48° twin engine that pumps out huge amounts of torque barely off idle for brisk acceleration and fantastic overall cruising performance. Additional engine mods include redesigned valve system, camshafts, rocker arms, air induction system, cooling fins and beefed up clutch. Bottom line...more power and performance."

".....Dodatkowe modyfikacje silnika obejmują przeprojektowany system zaworów, wałki rozrządu, wahaczy, układu dolotowego powietrza, żeberka i podrasowanym sprzęgło. Najważniejsze ... więcej mocy i wydajności"

http://www.totalmotorcycl...ar-Midnight.htm

http://www.motorcyclecrui...er/viewall.html

122 Nm na hamowni seryjna 1600
144 Nm po dołożeniu wiekszego filtra powietrza, dysze w gaźniku, Dyna 2000, sportowa głowica i zawory

majkelpl - 2012-11-16, 16:56

WITT33 napisał/a:


wg specyfikacji 10 koni więcej i ok 13 Nm więcej, 1600 33 zęby z przodu, 1700 32 zęby a nawet zakładają 31 (różnica 1 ząbka to 500 obr/min silnika więcej) a więc sporo lepsze przyśpieszenia no i oczywiście zupełnie inne ustawienie gaźnika,
... więcej mocy i wydajności"


No plisss ....
10 koni, te 13 niutkow i rozne paski to az takie wielkie roznice ?? ?
Ja bym nie panikowal tak strasznie i smialo mowil ze to praktycznie te same modele.
Ciut inne popychacze, ustawienia gaznika to tez zadne wielkie halo ....
Porównywac moznaby 1600 i 1900 jakby ktos ckcial koniecznie :poddajesie:

jacek71 - 2012-11-16, 19:02

Co powiecie o tym Radku http://otomoto.pl/yamaha-...z-M3132264.html czy ma ktoś opinie o tym sprzedającym z Kutna ,troche info podesła łmi sprzedający ,myśle że jeszcze coś wypatrzycie ;D
burza - 2012-11-16, 21:04

jacek71, też go oglądałem grzebiąc po alledrogo ;)
Robrob - 2012-11-16, 21:16

do mnie bardziej przemawia ten czarny u tego gościa
jacek71 - 2012-11-17, 12:25

Mówisz czarny ,też na niego lukałem ,ale lewa sakwa cos mocno zagięta ,te wydechy poprzebarwiane ,no i co to za zbiornik paliwa co ma 2 wlewy paliwa -jakis akcesoryjny ? ,bo wątpie coby ktos chciał cos ukryc robiąc drugi wlew ;D ,a może mam za małą fantazję ;p ,aha i czy załozony otwarty filtr powietrza nie wymaga ingerencji w dysze gaznika?
PSZEMAS - 2012-11-17, 12:46

jacek71 napisał/a:
no i co to za zbiornik paliwa co ma 2 wlewy paliwa
może miał zbiornik od anglika i dołożył z europejskiej strony :hahaha:
artek - 2012-11-17, 14:05

... jak dla mnie podejrzana jest szyba oraz do końca nie jestem pewny malowania ... ( w tym szarym) ...

[ Dodano: 2012-11-17, 14:10 ]
... poza tym do końca życia (możliwości dosiadania motocykla), będę wierny gażnikowi i 1600 RS (mój Syn, 9-cio latek sobie zarezerwował ...) ...

jacek71 - 2012-11-17, 14:20

W takim malowaniu artek stoi też w Lidorze -identyczny, i oczywiście (temat poruszałem w innym wątku) sprzedający wystawi fakturę na część kwoty zakupu ?
witek1965 - 2012-11-17, 17:20

jacek71, Lidor wystawi fakturę na 1/2 wystawionej ceny ?
jacek71 - 2012-11-17, 17:33

Tego nie wiem jeśli chodzi o cene w Lidorze jak wystawiaja faktury (trochę dla mnie za drogo ,nie dzwoniłem tam),chodziło mi o podobieństwo motórów że są takie same wystawione w tym samym malowaniu.
Ale zaraz w Lidorze z tego co piszą
są motocykle zarejestrowane już(wychodząc naprzeciw klientom -tak piszą) ,czyli normalna umowa kupna -sprzedaży ,bez problemu,może rejestruja coby nie miec póżniej kłopotów z takimi "upirdliwcami"jak ja ;D

witek1965 - 2012-11-17, 17:54

jacek71, Lidor ma ceny drogie, podobnie jak Polkom, ale nie sprowadzają motocykli po przejściach. Stąd i cena. Dodaj do tego cło i podatki i masz. Firma też musi zarobić. Nie działa charytatywnie.
Ostatnio widziałem fajnego Radka na aukcji w USA. Poszedł za śmieszne pieniądze . Tylko nie mam pojęcia jak się bierze udział w takich aukcjach i jak sprowadzić taki motong do domu.

SATURIAN - 2012-11-17, 19:03

Cytat:
Tylko nie mam pojęcia jak się bierze udział w takich aukcjach i jak sprowadzić taki motong do domu.
_________________



Ja załapałem trochę wiadomości jak to zrobić , ale za dużo pisania ;D ,jak coś to na tel. A skąd wiesz Witek za ile on poszedł , przecież nie masz dostępu ?
A jeśli chodzi o ceny , to zobaczcie ile kosztuje bezwypadkowe moto w USA. Ano tyle , że większość z nas do tej pory zapierdalała by na wuesce gdyby nie te sprowadzone po wypadkach .

witek1965 - 2012-11-17, 19:38

SATURIAN napisał/a:
A skąd wiesz Witek za ile on poszedł , przecież nie masz dostępu ?

Widziałem cenę wyjściowa i cenę po zakończeniu aukcji. Nie znam języka, więc może coś tam napisano "drobnym drukiem"

WITT33 - 2012-11-18, 15:08

Na eBay pokazuje też zakończone aukcje, te które już są nieaktywne trzeba zaznaczyć żeby pokazywało te skończone (Completed) chyba że na Coparcie to inna bajka, trzeba "na żywo" oglądać aukcję aczkolwiek prędzej kupić na eBayu coś bo na Coparcie wariackie ceny czasem.
witek1965 - 2012-11-18, 15:39

na ebay to sprawa zakupu jest jasna jak słońce. Przebijasz i wygrywasz.
A tu : http://www.ridesafely.com/ :nie_wiem:

spining - 2012-11-18, 16:28

jacek71, bierz mojego 2006 za 29000 oddam - full wersja; na zdjeciu z Cobrami - oryginalne wydechy posiadam - umowa na pelna wartosc :brawo:
artek - 2012-11-18, 17:22

spining co się stało, że "gonisz" Swoją Gwiazdę? ... jeszcze niedawno szukałeś do niej gadżetów ... na forum RS ...
jacek71 - 2012-11-18, 19:11

spining napisał/a:
jacek71, bierz mojego 2006 za 29000 oddam - full wersja; na zdjeciu z Cobrami - oryginalne wydechy posiadam - umowa na pelna wartosc :brawo:

Chętnie bym maszynkę oblukał ,ale jak narazie to nie mój przedział cenowy ;p

Może jest jaki forumowicz z Kutna coby mógł w tygodniu spojrzeć na tę Jadżkę co o nią pytałem pare postów wstecz?

SAJMON - 2012-11-19, 09:07

Co do kolesia z Kutna to mam mieszane uczucia. Rozmawiałem z nim kilka razy. Jakby coś więcej to na priv lub telefon.

[ Dodano: 2012-11-19, 09:10 ]
Poczytaj opinie na temat MOTOKUTNO. Tego gościa coś łączyło z t firmą (był chyba współwłaścicielem).

majkelpl - 2012-11-19, 13:28

jacek71 napisał/a:

Chętnie bym maszynkę oblukał ,ale jak narazie to nie mój przedział cenowy ;p


Jak chcesz tanio i bardzo dobra Gwiazdke to wal na pw.
Jest do sprzedania 2002 za 20 tysiecy w dobrym stanie, calkowicie ubrana. Niebieska 1,6

grabi - 2012-11-19, 17:46

SAJMON napisał/a:
Poczytaj opinie na temat MOTOKUTNO. Tego gościa coś łączyło z t firmą (był chyba współwłaścicielem).

z tego co kojarzę to gość z MOTOKUTNO pracował kiedyś u gościa z Łąkoszyńskiej. Mój brat parę lat temu kupował tom Bandita. Być może będę w Kutnie w tym tygodniu to spróbuję rzucić okiem na Radka, co prawda nie za bardzo się znam na Radkach, ale to przecież tylko większa Jadzia ;p

ksiaze_kluska - 2013-04-01, 10:10

WITT33 napisał/a:
Wadę fabryczną miały tylko i wyłącznie Roadstar 1600 w przedziale 1999 do 2003 włącznie polegające na wadliwej skrzyni która się blokowała np zatrzymując się na skrzyżowaniu, wymieniali części oraz uszczelki itp, duperele. Wadliwe były te roczniki co podałem i tylko 1600. Nie wiem czy wszystkie z tego roku ale tych lat dotyczył RECALL serwisowy Yamahy. Ogólnie motocykl nie ma wad jak ktoś umie o niego zadbać o czym świadczy mój podpis. Jak myślicie czemu po tych wszystkich modelach zostawiłem 1700 ?


piszesz RS1600 a WS z tych roczników tez miał ten defekt?

WITT33 - 2013-04-01, 21:00

Oj ciężko powiedzieć, RECALL był w USA i dotyczył Road Star, ciężko powiedzieć czy Wild Star na europę był też obarczony tą wadą. Lepiej po prostu o tym nie myśleć. Nie ma sprzętów idealnych. Nie zaprzątałbym sobie aż tak tym glowy. Brać i jeździć.
Robrob - 2013-04-01, 21:16

WITT33 napisał/a:
Brać i jeździć.
i takiej wersji się trzymajmy
ksiaze_kluska - 2013-04-02, 09:25

a jak to mozliwe, ze waldek jest w milach skoro to było nominalnie na europe :)
troche sie gubie w jakich rocznikach był rs1600 od kiedy tylko 1700, i do kiedy były waldemary? wychodzi na to ze wildy byly rowniez w us na poczatku.

znacie jaka strone gdzie mozna sprawdzic malowania z danego rocznika? z tego co widze to waldki mialy zawsze ładne białe szparunki do czarnego lakieru

co nieco mi sie rozjasnilo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_XV1600A

ale nadal nie wiem jak waldek moglbyc sprowadzony z usa....

ttom - 2013-04-02, 09:43

ksiaze_kluska, a wielka Brytania ? :)
Robrob - 2013-04-02, 11:10

Road Star 1600 na amerykę od 1999r do 2003r, potem Road Star 1700 na gaźniku do 2007r i Road Star 1700 na wytrysku, Wild Star od 1999r do 2003r na europę, anglia to też europa i ma mile :hahaha:
bodi - 2013-07-16, 13:21

Hej. Do przesiadkowiczów z DS 1100 na RS 1700 mam pytanie o to jak się prowadzi: na zakrętach, w koleinach, między samochodami?

Też zaczynam mocno myśleć o przesiadce. Kojarzę, że usłyszałem kiedyś opinię, że RS nie wybacza błędów... a te mi się czasem zdarzają. Czy to prawda i w niektórych sytuacjach prawidłowe poprowadzenie RS jest trudniejsze niż DS?

Pozdrawiam

skygge - 2013-07-16, 14:59

Nie jeździłem wcześniej DS-em, RS to mój pierwszy moto ale w prowadzeniu jest potulny jak baranek, mi się nim jeździ świetnie. Czy nie wybacza błędów? Od kwietnia pewnie zrobiłem ich mnóstwo, w tym udało mi sie zablokować przód w czasie gwałtownego hamowania przed autem i jakoś żyjemy :) Co prawda od razu po zablokowaniu koła moto zaczął kłaść się na lewo ale odpuściłem klamkę i wstał do pionu. Tylko na parkingach ciężki skubaniec, ale Wy w DS-ach macie tak samo ;) . Też miałem takie obawy, tym bardziej, że nie jeździłem niczym wcześniej i nie żałuję, jest super. W zakręty składa się dobrze, parę razy szorowałem podestem, wycieczkę w grupie po górskich serpentynach też zaliczyłem w zasadzie miesiąc po nabyciu i żadnego złego zachowania nie stwierdziłem.
Ale w korkach czy w kolejce do świateł stoję grzecznie w rzędzie z puszkami, nie pcham się tym tucznikiem po kresce.

benan - 2013-07-16, 15:44

Radek jest mniej elastyczny od DS 1100 i wymaga ciągle mieszania biegami , no i w zakrętach bywa tak czasami że nawet do 2 biegu musiałem redukować zeby jakoś się zmieścić na swoim pasie ,no ale to był teren górzysty ,za to na prostej przy 110 km nie wymaga prawie wcale gazu a DS 1100 juz był głośny przy takiej prędkości , poza tym hamuje skuteczniej od DS 1100 dzieki przednim heblom od R1
artek - 2013-07-16, 15:46

... jeżdziłem i DS/V-Starami 1100 i 650 oraz całą gamą innych sprzętów ... obecnie Road Star 1600 ubrany chyba na max. na trasie bajka, w mieście również ... można śmigać między puszkami w korkach ... nie czuje różnicy chyba, że zaparkuję ryjem w dół ... wówczas zapieram się o tylny gmol dupą i wrzucam wsteczny na butach (musisz mieć protektor, który sie nie slizga) ... masz możliwość bierz Wild/Road Stara ... nie rozczarujesz się ... chyba, że pozytywnie ...
spining - 2013-07-16, 16:03

i tu sie artek z Toba.....zgodze ;D
bierz Wild/Road - poezja

Robrob - 2013-07-16, 16:46

bodi jak coś to za jakieś 2 - 3 tygodnie będę miał RS 1700 na sprzedanie
bodi - 2013-07-16, 17:44

Hej, dzięki za opinie. Teraz już chyba nic mnie nie odwiedzie od zakupu :)

Robrob napisał/a:
bodi jak coś to za jakieś 2 - 3 tygodnie będę miał RS 1700 na sprzedanie


Jak będziesz miał, to pisz - nie spieszę się, bo mój DS1100 radzi sobie dzielnie, więc powoli się rozglądam :)

spider - 2013-07-16, 23:48

bodi napisał/a:
usłyszałem kiedyś opinię, że RS nie wybacza błędów...

Urban legend, a jakie moto wybacza bledy? Oba moto prowadza sie w miare podobnie, RS jest wiekszy ale idzie go spokojnie opanowac. W jezdzie jest duza roznica RS idzie o niebo lepiej niz DS ale fakt jest malo elastyczny i trzeba sie namachac.

Robrob - 2013-07-17, 07:02

spider napisał/a:
jest malo elastyczny i trzeba sie namachac.

to usiądz na 1300 albo 1900 tam zobaczysz co to znaczy nie elastyczny

burza - 2013-07-17, 07:45

ja mam 1700 i jak dla mnie "bajka" ;D
winiar - 2013-07-17, 08:20

Robrob, nie bardzo sie zgadzam co do 1900. Kazdy duzy silnik wymaga obrotow i odpowiedniego przelozenia skrzyni i jest tak jak nalezy. Mam wrazenie, ze piszecie o masie i wielkosci a nie elastyce w kwestii "machania".
skygge - 2013-07-17, 11:13

Ja w swoim RS zmieniam biegi jak w aucie: 20-2, 40-3, 60-4 i 80-5, jak zejdę niżej to trochę silnik skacze...
Bemol - 2013-07-17, 11:16

DS na 5-tce ciągnie od 60 bez problemu
skygge - 2013-07-17, 11:22

Bo ma wyższe obroty.
Bemol - 2013-07-17, 11:25

skygge napisał/a:
Bo ma wyższe obroty.
jakie tam ma to jest już jego sprawa ;)
najważniejsze, że od 60 ciągnie :dumny:

bodi - 2013-07-17, 11:41

To ja tu widzę sprzeczność: skoro w DS 5-ty bieg juz od 60 (ja czasem wrzucam przy 50 jak nie przyspieszam mocno), to jadac 60 w DS jestem po 4 zmianach biegu, a w RS po 3 - czyi mniej machania...

Szerzej: jesli w zakresie 0-70 operuje mniejsza iczba biegow, to powinienem mniej sie namachac :)

Chyba, ze chodzi o to, ze skoro predkosc przelotowa to 80-90km/h na polskich drogach, to czesto nastepuje przejscie przez 80km/h wymagajace zmiany z 5 na 4? :)

spining - 2013-07-17, 11:46

Bemol napisał/a:
najważniejsze, że od 60 ciągnie :dumny:


szkoda,ze wczesniej nie ciagnela; nie wie ile stracila ;D
ale...lepiej pozno, niz wcale

Bemol - 2013-07-17, 11:59

bodi napisał/a:
Chyba, ze chodzi o to, ze skoro predkosc przelotowa to 80-90km/h na polskich drogach, to czesto nastepuje przejscie przez 80km/h wymagajace zmiany z 5 na 4? :)


dokładnie o to i nie tylko. Spalanie też jest wtedy inne ( oczywiście teoretyzujemy nie biorąc pod uwagę dynamicznej jazdy )

spider - 2013-07-17, 12:11

Robrob napisał/a:
spider napisał/a:
jest malo elastyczny i trzeba sie namachac.

to usiądz na 1300 albo 1900 tam zobaczysz co to znaczy nie elastyczny

Mozliwe, ja akurat pisalem w porownaniu do DS bo mialem z tym stycznosc. Tak czy inaczej przesiadki nie zaluje ;D

ttom - 2013-07-17, 13:54

Alllleeee ooo sssssooooo choooodziiiii... ;D

Brać 1,7... nie gadać... nie rozmyślać... No chyba że komuś zależny na habilitacji... :hahaha: Przesiadłem się z 0,65 na 1,7... Inny planeta... ;D

jarecki - 2013-07-17, 14:04

ttom napisał/a:
Przesiadłem się z 0,65 na 1,7...

i chłopa ni ma :hahaha: :hahaha:

ttom - 2013-07-17, 15:11

jarecki, jeb*** Ci w kły ? ! :pokooj:
patryk_c - 2013-07-17, 15:14

Myśle że to naprawdę najwspanialsza motocykl na świecie.

Chce kupić sobie drugie 2oo, ale uczciwie powiem, że to też będzie XV1700 - tylko w innym stylu ją zrobię.

Jest starożytną konstrukcją, nie ma chłodnicy, terkocze jak Ursus 30-tka, kocham Ją.

Robrob - 2013-07-17, 17:06

patryk_c napisał/a:
Jest starożytną konstrukcją, nie ma chłodnicy, terkocze jak Ursus 30-tka, kocham Ją.

patryk i tak trzymać

jarecki - 2013-07-17, 18:02

ttom napisał/a:
jarecki, jeb*** Ci w kły ? ! :pokooj:

widzisz już się pogubiłeś ;p , mówi się:

wyjebać ci w kły ?
:hahaha:

:hahaha: :hahaha: :hahaha:

ttom - 2013-07-17, 20:13

jarecki

:oops:

Obiecuję poprawę... miszczu... :hahaha:

jarecki - 2013-07-17, 20:29

no ;D
majkelpl - 2013-07-18, 13:22

jarecki napisał/a:
ttom napisał/a:
Przesiadłem się z 0,65 na 1,7...

i chłopa ni ma :hahaha: :hahaha:


Jest ale na forum wrs :dumny:

ROBERT72 - 2013-07-18, 14:33

majkelpl napisał/a:
jarecki napisał/a:
ttom napisał/a:
Przesiadłem się z 0,65 na 1,7...

i chłopa ni ma :hahaha: :hahaha:


Jest ale na forum wrs :dumny:

majkelpl, jest i tu .Ja też wsiadłem z 650 na 1600 i baaardzo sobie chwalę tą decyzję. :ok:
Krótko mówiąc gada i jedzie jak należy a do tego ekonomiczny.Na Bieszczadach średnio w 4.5 -5 l by nikogo nie drażnić, spokojnie się mieścił.Dodam że z Danuśką na pokładzie a i teren był nie łatwy .Nakręciliśmy przez tydzień 2500 km a tankowaliśmy po ok 200 - 230 km ,tak dla przezorności gdyż CPN-ów raczej za dużo nie było .No to jak takiej maszyny nie chwalić?

majkelpl - 2013-07-18, 14:47

ROBERT72 napisał/a:
Ja też wsiadłem z 650 na 1600 i baaardzo sobie chwalę tą decyzję. :ok:


Ja tez ale .... to było wieki temu :brawo:

artek - 2013-07-18, 14:50

Panowie to zmierzanie w kierunku doskonałości ;D
majkelpl - 2013-07-18, 14:52

Taaaaaaaaaaaaa
Tylko ze pozniej niektorym to juz 1900 sie marzy ;D

artek - 2013-07-18, 15:06

... jak 1900 to tylko Raider ;p
patryk_c - 2013-07-18, 18:04

:kat:

Jaki ku#*% Rajder... Jaki 1900 ...?


Mało wam? To kupcie sobie MT 01 ...

artek - 2013-07-18, 19:20

patryk luz ... póki co śmigam 1600 i nie mam zamiaru zmieniać ...
winiar - 2013-07-18, 22:49

artek napisał/a:
... jak 1900 to tylko Raider

Właśnie jaki Raider :nie_wiem: lol

artek - 2013-07-18, 23:15

... taki ... http://www.google.pl/sear...RA&ved=0CCwQsAQ
winiar - 2013-07-18, 23:26

jesli 1900 to tylko taki
http://www.google.pl/sear...img.r114q2M_GT4

hahaha

[ Dodano: 2013-07-18, 23:26 ]
;D

artek - 2013-07-18, 23:30

... nie mówię "nie", ale reflektor do wymiany ... tu skopała Yamaha temat ! !!
piwu - 2013-07-19, 01:19

do tego bizona na przodzie można się przyzwyczaić, a nawet go polubić :)
Bienial - 2013-07-19, 09:19

Biorąc pod uwagę pozostałe walory,lampa to pikuś :)
yapkovitz - 2013-07-19, 11:40

Nie wiem jako mozecie jezdzic sprzetami z tak malymi pojemnosciami :poddajesie: lol
spining - 2013-07-19, 11:48

yapkovitz, tez sie sobie dziwie; ale jak analizuje swoje zycie, to wiele sytuacji budzi podobne odczucia
yapkovitz - 2013-07-19, 13:15

;D
majkelpl - 2013-07-19, 13:41

yapkovitz napisał/a:
Nie wiem jako mozecie jezdzic sprzetami z tak malymi pojemnosciami :poddajesie: lol


Prawda ?? ?
Od razu Kawe 2000 :dumny:

ROBERT72 - 2013-07-19, 15:07

yapkovitz, A jak jak kraść to miliony jak zdradzić to z księżniczką ;D Fajna maszyna widział ja na Grunwaldzie ma te płuca :koksik:
Ja tam swojego "malucha" lubię tylko 1600 ale wariat :pokooj:

artek - 2013-07-19, 15:12

... póki co ja też zostaję przy 1600, za długo jej szukałem i za dużo w nia włożyłem, jest moja i ch...
robert bagan - 2013-07-19, 18:25

yapkovitz napisał/a:
Nie wiem jako mozecie jezdzic sprzetami z tak malymi pojemnosciami :poddajesie: lol

Zapomniał jak jeszcze niedawno pomykał 1100

benan - 2013-07-19, 20:29

Ale kawa 2000 to nie ten klimat...chłodnica i wytrysk ;D znaczy chyba wtrysk -jest duzy i mocny ...ale gdzie tradycja :nie_wiem:
winiar - 2013-07-19, 22:52

benan, tradycja czego? Male jest piekne a duze jeszcze piekniejsze lol
ROBERT72 - 2013-07-19, 23:08

artek napisał/a:
... póki co ja też zostaję przy 1600, za długo jej szukałem i za dużo w nia włożyłem, jest moja i ch...

Mam tak samo i też Go KOCHAM ! Jest stary jak na Japonię i jest zajebisty. Aaa... i ma gażnikor jak przystało na porządny motór :pokooj:
Świetna maszyna :brawo:
http://www.youtube.com/watch?v=H6ISYnSAXRk

Raider - 2013-08-14, 08:07

benan napisał/a:
Ale kawa 2000 to nie ten klimat...chłodnica i wytrysk ;D znaczy chyba wtrysk -jest duzy i mocny ...ale gdzie tradycja :nie_wiem:


Też tak uważam. Zastanawiałem się nad kawą (generalnie chciałem zawsze Radka 1600 lub 1700). Radek 1700 juz jest na wtrysku, wiec pomyślałem że trudno, niech będzie ten wtrysk. Ale chłodnicy juz zaakceptować nie mogłem, więc odpadły i kawa i vtx. Gdy zobaczyłem Raidera na fotce, to było pozamiatane. Ale do Radka sentyment mi pozostał.

bodi - 2013-08-14, 09:21

No ale są przecież Road Stary 1700 na gaźniku (przed 2008r.)
patryk_c - 2013-08-14, 19:18

Są.

A niektórzy nawet takie mają ...


:acdc:

jendras66 - 2013-08-14, 19:28

Każdy ma to co lubi, lub na co go stać, i nie ma w tym nic śmiesznego, ani żenującego :> Czerpmy radość z jazdy :> Hej!
Raider - 2013-08-14, 21:52

bodi napisał/a:
No ale są przecież Road Stary 1700 na gaźniku (przed 2008r.)


Pacz :shock: , nie wiedziałem. ..

benan - 2013-08-14, 21:54

Szczęśliwi Ci którzy nie widzieli a uwierzyli :)
ksiaze_kluska - 2013-08-15, 20:52

ROBERT72 napisał/a:
artek napisał/a:
... póki co ja też zostaję przy 1600, za długo jej szukałem i za dużo w nia włożyłem, jest moja i ch...

Mam tak samo i też Go KOCHAM ! Jest stary jak na Japonię i jest zajebisty. Aaa... i ma gażnikor jak przystało na porządny motór :pokooj:
Świetna maszyna :brawo:
http://www.youtube.com/watch?v=H6ISYnSAXRk


mam identyczne wydechy jak Twoje,
pod robota puszczaja "żarty" ze idzie odpalac ursusa c360 a ja im mowie ze sie nie znają ;D

patryk_c - 2013-08-15, 22:08

Dobrze mówią.

Ja tam mam właśnie taki traktor. Wszyscy u mnie w domu tak na nią wołają.

A ty możesz sobie nucić:
"Ciągnik, kupiłem czarny ciągnik..."

:niema:

Raider - 2013-09-18, 01:38

benan napisał/a:
Szczęśliwi Ci którzy nie widzieli a uwierzyli :)


Ja myślałem, że błogosławieni.

Ale co tam się czepiać szczegółów ;D

benan - 2013-09-18, 14:32

Jedni byli błogosławieni lol a inni szczęśliwy -grupa docelowa dowolna , jak kto woli :hahaha:
artek - 2013-09-18, 16:58

My należymy do szczęśliwych ! !!
benan - 2013-09-18, 18:36

Teraz należymy do szczęśliwych ale kiedyś...bedziemy należeć do tych błogosławionych -mamy taki układ ze św.Krzyśkiem :hahaha: -on też smiga na moto w obłokach -ale kolor nie wszystkim pasuje -on ma białego rumaka , a czarny to się żle kojarzy :hahaha: , wydech też ma akcesoryjny bo czasem w czasie burzy jak pi... nie to się domy trzęsą
patryk_c - 2013-09-19, 01:59

benan, nie wierzę, że jeszcze jest ktoś głośniejszy niż Ty ... :pokooj:
benan - 2013-09-19, 11:54

no to sorry patryk c że cię obudziłem ale nie wiedziałem że mnie w W-wie słychać :hahaha:
maja - 2013-09-30, 20:27

Już za chwileczkę, już za momencik będzie RS 1700 . Pierwsze jazdy próbne odbyte (bajka) i za tydzień w stajni ;D
pyra - 2013-09-30, 20:45

maja, przyleć do Mielenka na radku
monkton - 2013-09-30, 20:51

Przeleciałem te 7 stron tematu i powiem szczerze , że nie wiem po co zmieniać 1100 na 1700.
Czy ktoś kto jeździł na 1100 i przesiadł się na 1700 mógłby troche rozjaśnić mi we łbie i napisać różnice ? Prosze zaznaczyć czy mowa o wersji wtrysk czy gaźnik. Ja mam prównanie mojej 1100 '99 z RS 1700 '04 i nic mnie nie przekona do RS.

artek - 2013-09-30, 21:18

... monkton, kilka drobiazgów ... silnik - wygląd i gang, napęd na pas, większa możliwość modyfikacji, dłuższy, cięższy ...
skygge - 2013-09-30, 21:21

Mi się z wyglądu bardziej podoba, z powodu mniejszego kąta cylindrów silnik dużo ładniejszy jak dla mnie. Z tego co słyszałem nie ma problemów z rozrusznikiem ;) Ani żadnych innych poważnych mankamentów w stylu TTTM.
Bemol - 2013-09-30, 22:56

monkton napisał/a:
Ja mam prównanie mojej 1100 '99 z RS 1700 '04 i nic mnie nie przekona do RS.


no wreszcie jakiś głos rozsądku :dumny:

spider - 2013-09-30, 23:08

monkton napisał/a:
Czy ktoś kto jeździł na 1100 i przesiadł się na 1700 mógłby troche rozjaśnić mi we łbie i napisać różnice Prosze zaznaczyć czy mowa o wersji wtrysk czy gaźnik.

Krotko i na temat, pierdolniecie przy odkreceniu gazu, roznica mocy jest naprawde znaczaca i to czuc na kazdym kroku.Po za tym dla mnie wazne sa jeszcze gabaryty na + dla RS oczywiscie. Mowie o wersiach z gaznikiem, jeden woli matke, drugi corke ;D

ROBERT72 - 2013-09-30, 23:42

spider, No i dodaj koledze ,że miałeś jedno i masz drugie i nie mówię o matce ani córce lecz o motongach ;D
A tak swoją drogą , to po co przekonywać kogoś kto już wybrał i ma własne zdanie :nie_wiem:
No chyba że to tylko pretekst by wsadzić kij w mrowisko i się cieszyć jak się ludzie nakręcają lol

spider - 2013-09-30, 23:45

No racja ale kolega pytal wiec napisalem,chociaz nie rozumie jak mozna nie zauwazyc roznicy dosiadajac tych 2 moto.
ROBERT72 - 2013-09-30, 23:47

spider napisał/a:
No racja ale kolega pytal wiec napisalem,chociaz nie rozumie jak mozna nie zauwazyc roznicy dosiadajac tych 2 moto.

Tego nikt nie rozumie spider kto lata RS-em ;D Jak nie kochać tych maszyn :ok:

PSZEMAS - 2013-10-01, 09:56

Bo trzeba było się przesiąść z 650-ki na 1700. Wtedy różnica jest zauważalna, nawet bardzo :shock:

Mając 650-kę polatałem 1100 i nie powiem, różnica jest odczuwalna, ale po przesiadce na RS-a, ło matko, jakby mnie ktoś na armacie posadził i kazał lecieć :D

ttom - 2013-10-01, 15:57

PSZEMAS, dokładnie...
Uważam że przesiadka z 650 na 1100 jest pod każdym względem bez sensu...
Planowałem 1100, trafił się 1,7... I uważam to za Palec Boży... ;D

benan - 2013-10-01, 16:21

monkton jest taka reklama w tv-skoro nie ma roznicy to po co przeplacac -to chyba jest najbardziej trafna odpowiedz na twoje pytanie
witek1965 - 2013-10-01, 17:19

ttom napisał/a:
Uważam że przesiadka z 650 na 1100 jest pod każdym względem bez sensu...
:beczy: :beczy: :beczy:

ttom napisał/a:
trafił się 1,7... I uważam to za Palec Boży... ;D


"Jutro" napiszesz :
przesiadka na 1700 to było nieporozumienie. 1900, czy 2300 to jest dopiero to i tam można w nieskończoność, do Hoss Bossa włącznie.
RS 1700 to piękny motocykl, posiadający wiele zalet w stosunku do XVS 1100, ale nie przesadzajcie, bo popadniecie w narcyzm. I tak żadna maszyna nie podskoczy HD ;D

PSZEMAS - 2013-10-01, 17:33

witek1965, poczekam, aż się przesiądziesz na RS-a i wyrazisz swoją opinię po przejechaniu kilku stówek ;)
Pewnie to już niedługo :D

witek1965 - 2013-10-01, 17:40

PSZEMAS, a i tak
Cytat:
żadna maszyna nie podskoczy HD


;p ;p ;p

[ Dodano: 2013-10-01, 17:42 ]
PSZEMAS napisał/a:
Pewnie to już niedługo
taki mam zamiar, ale bez wielkiego ciśnienia.
I jakby miał tylko 1300, to też bym sie skusił, ponieważ ten motocykl ma : piękny wygląd, nawet piękniejszy od Dragusia, ekstra dźwięk, i.........................mniej pali :hahahahaa:

[ Dodano: 2013-10-01, 17:42 ]
P.S. I tak moje średnie prędkości przelotowe nie będa przekraczać 90-100 km/h

wemar - 2013-10-01, 18:36

witek1965 napisał/a:
I tak żadna maszyna nie podskoczy HD ;D

W ubiegłym roku zmieniłem boczki oryginalne z napisem Yamaha, na akcesoryjne, chromowane bez napisów. Nie zliczę ile razy słyszałem potem ... "piękny ten harlej, jaki to model?" Odpowiedź niezmiennie ta sama - "to harlej jamaha" ;D

Pojeździłem na Road Kingu, a to jedyny HD, jaki mi się podoba i nie zamieniłbym na niego swojego RS'a. Wprawdzie bardzo fajnym rozwiązaniem jest 6-ka, ale poza tym ... trakcja RK dużo gorsza. Hamowanie ... ;D przy użyciu obu hebli jest jakaś namiastka hamowania. Winkle ... o ile takie jak dla samolotów na lotnisku, to OK. ;D Krótsze i lżejsze modele sprawują się podobno lepiej (znajoma ma Fat Boy'a), no ale są ... krótsze i lżejsze, nie da się zapakować Plecaczka i torby na bagażnik i jechać na zlot. To znaczy można ... przy dużej potrzebie mocnych doznań. ;D
Szkoda moim zdaniem, że Yamaha zaniechała Wild/Road Starów, bo nowsze modele, coć nowocześniejsze, to jednak odchodzą od klasycznej "starej linii".

witek1965 napisał/a:
P.S. I tak moje średnie prędkości przelotowe nie będa przekraczać 90-100 km/h

Uwierz na słowo - jazda 90-100 na RS1700 robi różnicę.

witek1965 - 2013-10-01, 18:37

wemar napisał/a:
wemar napisał/a:
Nie zliczę ile razy słyszałem potem ... "piękny ten harlej, jaki to model?"
mam to samo i mam nawet znaczki :hahahahaa:

[ Dodano: 2013-10-01, 18:39 ]
wemar napisał/a:
Szkoda moim zdaniem, że Yamaha zaniechała Wild/Road Starów
ile chcesz tego kupić ? nówki sztuki nieśmigane ?
artek - 2013-10-01, 18:43

Wemar w 100 procentach popieram, jeżdziłem Road Kingiem - uważam, że Road Star ma jedna wadę w stosunku do niego 5 - biegowa skrzynia, elektryka w RK to kompletna padaka. Ciągle gdzies brak prądu (piszę to na podstawie 4 RK), potem usiłowani mnie namówić na Electrę Glide ... lepsze zabezpieczenie przed wiatrem i deszczem to jedyne plusy tego motocykla ... wybrałem XV 1600 Road Star i jestem przeszczęśliwy ... Witek H-D skończył się z modelem WL ...
witek1965 - 2013-10-01, 18:50

panowie, jakbyście czytali wcześniejsze moje wypowiedzi na temat HD, to byście wiedzieli, że to ..................................prowokacja mała taka ;p
PSZEMAS - 2013-10-01, 18:53

witek1965 napisał/a:
P.S. I tak moje średnie prędkości przelotowe nie będa przekraczać 90-100 km/h
Witek jeśli Ty chcesz mieć przelotową średnią 90-100 km/h, to nie raz będziesz musiał budzik zamknąć w RS-ie, żeby nadgonić :hahaha: Wariacie :P

Mnie średnia przelotowa wychodzi coś koło 60-70 km/h.

witek1965 - 2013-10-01, 19:01

PSZEMAS, ja rozumiem jako przelotową średnią prędkość jazdy poza terenem zabudowanym. Innymi słowy i tak będę jeździł ok 100 km/h.Nie liczę wyprzedzania, ani jazdy w terenie zabudowanym, czy tez postoju. Ja spokojny jestem, ąz nawet za bardzo i mało doświadczony :beczy: , ale nie durny
Inaczej pojmujemy średnia przelotową. takiej jak Ty, to ciężko puszka zrobić na autostradzie.

monkton - 2013-10-01, 19:04

Panowie przepraszam moje pytanie było nie przemyślane. Dzisiaj cały dzień kminiłem co mi tu napiszecie i się nie pomyliłem chodzi o to co się komu podoba , a o gustach się przecież nie dyskutuje. RS to motocykl "taki sam tylko trochę inny" i o to pewnie głównie chodzi w przesiadce. Historie o zajebistej mocy, super hamulcach w porównaniu z 1100 wsadzam między bajki . Może jak bóg da a partia pozwoli, pożyczę eReSa od kumpla i zrobię porównanie ale to, jeżeli nastąpi to latem no i jak kumpel jeszcze go nie sprzeda.
witek1965 - 2013-10-01, 19:08

monkton napisał/a:
Historie o zajebistej mocy, super hamulcach w porównaniu z 1100 wsadzam między bajki .
jeśli chodzi o hamulce to pewnie masz rację, a moc, trzeba by przeliczyć stosunek mocy do masy. XVS 1100 jest lżejszy o prawie 70 kg.
wemar - 2013-10-01, 19:15

witek1965 napisał/a:
monkton napisał/a:
Historie o zajebistej mocy, super hamulcach w porównaniu z 1100 wsadzam między bajki .
jeśli chodzi o hamulce to pewnie masz rację, ...

Hamulce z R1 Was nie przekonują? Jedno z najgenialniejszych rozwiązań Yamahy, a tu żadnego szacunku ;D

Moc jest drugorzędna, chyba, że lecicie na autostradzie z odwiniętymi manetkami. Istotna jest wartość momentu obrotowego i przy jakich obrotach się to osiąga. Tu RS ma zdecydowaną przewagę, bo od dużej ilości centymetrów sześciennych lepsze jest tylko ... jeszcze więcej centymetrów sześciennych (i szersze tłoki ;D ).

witek1965 - 2013-10-01, 19:16

wemar napisał/a:
Hamulce z R1 Was nie przekonują?
a RI ma identyczne jak w XV 1700 ? Moment idzie w parze z mocą.
wemar - 2013-10-01, 19:25

Nie, nie R1 ma identyczne, jak w RS'ie, ale RS 1700 ma identyczne jak w R1. Kolejność jest istotna.

Krzywa mocy i momentu nie ma takiego samego przebiegu. Może, ale nie musi. W V-kach zwykle różnice są znaczne.
W normalnie (fabrycznie) zasilanym RS-ie moc maksymalna 86KM jest osiagana przy ok. 4000 obr./min. Tymczasem maksymalny moment 135 Nm dostępny jest już przy 2250 obr./min i później zaczyna spadać.

witek1965 - 2013-10-01, 19:38

wemar napisał/a:
ale RS 1700 ma identyczne jak w R1
no to już jest jakiś punk zaczepienia, tylko teraz jest małe ale : Ile waży R1 ? 178 kg, RS 1700 dwa razy tyle. Fakt, R1 trzeba wyhamować z prawie 250 km/h, RS 1700 tylko z 200 km/h
Czy skuteczność będzie taka sama ? ja :nie_wiem: , sądzę, że nie. A już na pewno R1 szybciej wyhamuje przy tej samej prędkości co XV 1700. Praw fizyki raczej nie da się oszukać.

monkton - 2013-10-01, 19:39

Hamulce od R1 jak i cały przedni widelec są w XV1700 ale warrior
wemar - 2013-10-01, 19:43

witek1965 napisał/a:
... no to już jest jakiś punk zaczepienia, tylko teraz jest małe ale

Zacisk jest identyczny - tarcza, klocki są takie jak w RS 1600. Podobno (nie wiem, nie sprawdzałem) pompa hamulcowa też jest taka sama co w R1.

witek1965 napisał/a:
Czy skuteczność będzie taka sama ? ja :nie_wiem: , sądzę, że nie. A już na pewno R1 szybciej wyhamuje przy tej samej prędkości co XV 1700. Praw fizyki raczej nie da się oszukać.

Kierowca R1 zahamuje, zsiądzie, zapali fajkę, a RS jeszcze się będzie toczył ;D ew. R1 zrobi stoppie, obróci się o 180 st. i pojedzie w drugą stronę. Ale jak RS się zatrzyma, to kilka innych podobnych modeli tez jeszcze będzie się toczyć. Tu nie da się porównać niczego, bo to zupełnie inne charakterystyki motocykli. Tu nie chodzi jednak o sprawność, ale o parametry użytkowe - dozowalność, wyczucie, skuteczność.
W RS-ie dwoma palcami da się spokojnie zablokować przednie koło. W DS'ie też? (bo od tego porównania się zaczęła dyskusja).
Lepsze hamulce w tej grupie ciężkich cruiserów ma chyba tylko VTX i wyłącznie model 1800, a przewaga polega na zintegrowaniu przedniego i tylnego hebla, co znacząco poprawia skuteczność - niestety, musimy się pogodzić z podziałem sił hamowania narzuconym przez producenta, co nie zawsze jest dobre.

pyra - 2013-10-01, 19:53

wemar napisał/a:
W normalnie (fabrycznie) zasilanym RS-ie moc maksymalna 86kW

to ja chcę takiego fabrycznego lol
86kW to tak 117KM ;D
to MS1900 może się schować ze swoimi 90 KM :hahaha:
;)

[ Dodano: 2013-10-01, 19:54 ]
Cytat:
W RS-ie dwoma palcami da się spokojnie zablokować przednie koło.

przy jakiej szybkości ?

wemar - 2013-10-01, 19:55

Sorki, już poprawiłem na KM'y.

pyra napisał/a:
Cytat:
W RS-ie dwoma palcami da się spokojnie zablokować przednie koło.

przy jakiej szybkości ?

Mi się przytrafiało do ok. 60 km/h ... przy wyższej, na szczęście, nie próbowałem.

witek1965 - 2013-10-01, 19:57

monkton napisał/a:
Hamulce od R1 jak i cały przedni widelec są w XV1700





TAAAAAAAAAAAAK, A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ;D bez kitu nawet szyby nie trzymają. Dobra podpucha nie jest zła ;D

artek - 2013-10-01, 20:00

... jak by nie patrzeć/jechać nie ma problemu z zatrzymaniem RSa, trzeba tylko wyczuć tylnego hebla - może zarzucić dupą jak się za bardzo depnie ...
wemar - 2013-10-01, 20:01

witek1965 napisał/a:
TAAAAAAAAAAAAK, A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ;D bez kitu nawet szyby nie trzymają. Dobra podpucha nie jest zła ;D

http://www.scigacz.pl/Yam...tikow,9584.html
Akapit "eksploatacja", ale możesz też sprawdzić wg numerów części zamiennych dla obu modeli.

witek1965 - 2013-10-01, 20:06

wemar napisał/a:
ale możesz też sprawdzić wg numerów części zamiennych dla obu modeli.


pewnie, że mogę i nawet wg rysunków

R1 XV1700

4C8-2580U-01-00 - Prawy zacisk 5VN-2580U-00-00
4C8-2580T-10-00 - Lewy 5VN-2580T-00-00

4C8-23102-00-00 goleń lewa R1 5MB-23126-00-00
4C8-23103-00-00 goleń prawa 5MB-23103-01-00

4C8-23340-00-00 półka górna
5SL-W2587-00-00 185 $ pompa hamulcowa 5VN-W2587-00-00 322 $
zwłaszcza pompa jest całkowicie inna, ( wizualnie) ceny jak i symbole.
Porównanie dla rocznika 2008, (rocznik przypadkowo wzięty)

wemar - 2013-10-01, 20:25

Witek, pierwsze 3 cyfry, to wyróżnik motocykla - istotna jest następna grupa, jeśli sięzgadza, to spokojnie można przekładać. Czasem występują różnice w wykonaniu (malowanie/chrom/satyna itp.) i wtedy pojawiają się różnice na następnych grupach cyfr lub nawet w drugiej grupie.
Mniejsza jednak o to - chodzi o to, że to ta sama konstrukcja. Sprawdzona i niezawodna.
Nie namawiam na RS'a i nie twierdzę, że to najdoskonalsza konstrukcja (choć dla mnie subiektywnie tak), bo nie miałem okazji pojeździć na choćby następcach RS'a. Jednak pod względem trakcji, prowadzenia i eksploatacji, to wiele innych modeli mniej lub bardziej odstaje (z naciskiem na bardziej).

witek1965 - 2013-10-01, 20:26

wemar, mnie nie musisz na RS-a namawiac, ja już jestem namówiony ;D

[ Dodano: 2013-10-01, 20:27 ]
tylko muszę sprzedać dragusia, a nie mam jakoś weny do tego ;D

ttom - 2013-10-01, 21:44

witek1965 napisał/a:
"Jutro" napiszesz :
przesiadka na 1700 to było nieporozumienie. 1900, czy 2300 to jest dopiero to i tam można w nieskończoność, do Hoss Bossa włącznie.

Wituś, i tu się mylisz... ;D Od dwóch lat jeżdżę i nadal uważam, że to docelowa maszyna... Pewnie sprzedam... kiedyś... ale nie mam bladego pojęcia kiedy... Pewnie jak się mocno zużyje... Naprawdę... ;D

monkton - 2013-10-01, 21:44

witek1965 napisał/a:
monkton napisał/a:
Hamulce od R1 jak i cały przedni widelec są w XV1700





TAAAAAAAAAAAAK, A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ;D bez kitu nawet szyby nie trzymają. Dobra podpucha nie jest zła ;D

Informację podałem za http://www.scigacz.pl/Yam...tikow,9584.html
Eksploatacja drugi akapit 4 linijka

spider - 2013-10-01, 21:56

A podobno road king sam sklada sie w zakret i winkle na nim to poezja- zaslyszane od trzech wlascicieli RK
skygge - 2013-10-01, 21:57

wemar napisał/a:
pyra napisał/a:
Cytat:
W RS-ie dwoma palcami da się spokojnie zablokować przednie koło.

przy jakiej szybkości ?

Mi się przytrafiało do ok. 60 km/h ... przy wyższej, na szczęście, nie próbowałem.


Mi przy około 70-80 km/h. Nie polecam :) Moto leci na glebę od razu. Całe szczęście wstaje jak się puści klamkę....

monkton napisał/a:
witek1965 napisał/a:
monkton napisał/a:
Hamulce od R1 jak i cały przedni widelec są w XV1700

TAAAAAAAAAAAAK, A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ;D bez kitu nawet szyby nie trzymają. Dobra podpucha nie jest zła ;D

Informację podałem za http://www.scigacz.pl/Yam...tikow,9584.html
Eksploatacja drugi akapit 4 linijka


Nie chodzi o Warriora, który ze "zwykłym" Radkiem ma mało wspólnego...

wemar - 2013-10-01, 22:13

spider napisał/a:
A podobno road king sam sklada sie w zakret i winkle na nim to poezja- zaslyszane od trzech wlascicieli RK

Jeździli też na RS-ie? ;D

illusion - 2013-10-01, 22:21

Tak sobie czytam te wywody na temat hamulców ;/ trochę śmigam na RS-ach , wcześniej na Dragach ... jeżeli komuś się blokuje koło przy 60 km/h lub przy naciśnięciu "dwoma paluszkami" to niech czym prędzej zmieni klocki bo albo będzie miał maszynę do remontu albo w najgorszym wypadku nigdy się już nie spotkamy ......
witek1965 - 2013-10-01, 22:28

monkton napisał/a:
Informację podałem za http://www.scigacz.pl/Yam...tikow,9584.html
wierzę, ale ja mam inne info.
Pompa od Warriora 2008 5PX-W0041-00-00 , zacisk prawy 5PX-2580T-10-00
I teraz konkrety: zacisk Warriora dwu tłoczkowy, zacisk R1 trzy tłoczkowy, pompa hamulcowa Warriora jak przystało na cruisera, zintegrowana ze zbiornikiem płynu hamulcowego, zakładam, że metal. W R1, pompa osobno, zbiornik ( plastik) osobno.

monkton - 2013-10-01, 23:43

Kiedy zaczęli produkcję Warriora i on i R1 miały te same hamulce i ten sam widelec ale R1 cały czas jest modyfikowana i jeżeli porównasz rocznik 2008 to faktycznie są różnice, ale jak weźmiesz np. 2006 to jest to samo . Co do RS to raczej niewiele ma wspólnego z R1.
Peters - 2013-10-02, 08:02

Panowie ta cała dyskusja jest do dupy , wsiądźcie na RS-a pojeździjcie parę dni a potem zamieńcie z powrotem na 1100 , nie sądzę abyście chcieli , liczy się przyjemność z jazdy a nie : tabele , dane i statystyki .
ROBERT72 - 2013-10-02, 09:04

Peters napisał/a:
Panowie ta cała dyskusja jest do dupy , wsiądźcie na RS-a pojeździjcie parę dni a potem zamieńcie z powrotem na 1100 , nie sądzę abyście chcieli , liczy się przyjemność z jazdy a nie : tabele , dane i statystyki .


Ot i mądrze prawisz Peters :koksik:

Bemol - 2013-10-02, 10:11

A mnie się wydaje, że każda sroczka swój ogonek chwali. I dlatego DS 1100 rules ! ! ! ;D
artek - 2013-10-02, 10:18

Wild/Road Star is King :niema: :pierdut:
witek1965 - 2013-10-02, 16:22

Peters napisał/a:
liczy się przyjemność z jazdy
i bezpieczeństwo, więc jeżeli można mieć jedno i drugie, to dlaczego nie ? Pomysł wstawienia widelca i hamulców ze sporta jest OK. Jeżeli zażegnali, to dupa blada. Przyglądałem się niedawno R1. Cacko. Amory regulowane. W każdej chwili możesz sobie utwardzić przód, hamulce trzy tłoczkowe. Biorąc prymitywne zawieszenie XVS 1100 i byle jakie hamulce, to nie widzę wielkich powodów do popuszczania w majtki. Nie wspominając o wiszącym, jak miecz Damoklesa sprzęgiełku rozrusznika, ułamujących się wałkach napędu, jak nie z jednej, to z drugiej strony. Z tej strony
Bemol napisał/a:
DS 1100 rules !
nie podpisuję się pod tym. Człowiek jedzie i się zastanawia, dojadę, czy jak Franek w ubiegłym roku będę robił, to czy tamto. Chyba jeszcze nie było zlotu, żeby komuś coś nie padło.
A XV 1700 jak na razie nic do mnie nie doszło, żeby te maszyny miały słabe punkty. Staram się trzeźwo podchodzić do pewnych zagadnień i nie należę do
Bemol napisał/a:
każda sroczka swój ogonek chwali
. Jak cos jest dupowate, to jest i głośno o tym mówię, pisze.
Bemol - 2013-10-02, 16:28

witek1965 napisał/a:
Jak cos jest dupowate, to jest i głośno o tym mówię, pisze


możesz pisać o HDecji że jest dupowata a i tak jej właściele będą nią zafascynowani i zadowoleni, podobnie z innymi markami czy modelami. Jak ktoś ma sentyment do swej maszyny to ma w przyrodzeniu opinie innych.
Moto to nie tylko kawał żelaza i dwa koła. Czasami niektórzy o tym zapominają

Peters - 2013-10-02, 17:07

witek1965 napisał/a:
jak na razie nic do mnie nie doszło, żeby te maszyny miały słabe punkty.

Jedynym słabym punktem jest wg. mnie mało elastyczna skrzynia biegów, ale do tego idziesię przyzwyczaić.

witek1965 - 2013-10-02, 17:37

Bemol napisał/a:
Moto to nie tylko kawał żelaza i dwa koła.
jak dla mnie to coś co ma sprawiać mi radość, a nie spędzać sen z powiek. jak na razie moja maszyna sprawia mi radość, ale to nie oznacza, że jestem ślepy i głuchy na niedomagania tego typu.
winiar - 2013-10-02, 18:41

Chyba tak wlasnie jest, ze jak sie przesiadzie z 1100 na cos innego to zaczyna sie myslec, ze nigdy juz do tego sie nie powroci. Kiedys rozmawialemmz Tomkiem i mowil, ze jak wsiadl na GTL to juz nie wsiadzie na armature. Tak juz chyba mamy? Pamietam tez slowa Krokodyla zeby probowac wszystkiego i zawsze cos znajdzie sie dla siebie. Ja znalazlem wydaje mie sie to co mie kreci ... armatura, turystyk, moc i power!
wemar - 2013-10-02, 19:47

illusion napisał/a:
... jeżeli komuś się blokuje koło przy 60 km/h lub przy naciśnięciu "dwoma paluszkami" to niech czym prędzej zmieni klocki ...

Spoko, to tylko incydenty zaraz po zmianie przewodów na oplecione, a podałem to li tylko jako ilustrację skuteczności.

SATURIAN - 2013-10-02, 22:57

wemar napisał/a:
od dużej ilości centymetrów sześciennych lepsze jest tylko ... jeszcze więcej centymetrów sześciennych


I to jest jedyna słuszna myśl :brawo: :meksyk:

1janbo - 2014-05-10, 22:04

Nie czuję się upoważniony do polemiki z tym temacie, bo za mało śmigam (jakieś 16 tys rocznie), ale kilka słów od siebie mogę napisać.

650-tka, tak, ale na początek, bo potem mało. 1100 - "łep urywa na starcie" w porównaniu z 650-ką... Ale... XV 1700, hmmm...

Jakie wrażenia z przesiadki? To inny świat, inna epoka. Inna dynamika, inne prowadzenie, inne pokonywanie zakrętów. Inne hamowanie. Tego nie da się porównać.

Ponieważ mam wielką przyjemność dosiadać, chyba najmocniejszego z rodziny XV 1700 (zabójca plastików lub miejski wojownik), przyznam, że jestem mile zaskoczony.

Nie dość, że wygląda na ciężki sprzęt (a ma 300 kg), jest zaskakująco lekki, środek ciężkości robi swoje. Na XVS-ie 1100 lubiłem odkręcić i nieco podkręcić obroty, żeby nieco poszaleć... Ale w przypadku XV-esa to robi się nieco niebezpieczne. Pomijam, że mam PC, a to robi swoje - podstawowy moment obrotowy rzędu 144Nm przy 3700 obr/min to już nie jest pierdółka... Ten sprzęt trzeba szanować, bo może się zemścić.

Ja wiem, to nie jest typowy XV 1700. Mój jest sporo mocniejszy, ale śmigałem też sprzętem Miki`ego. Gdybym miał wybierać między XVS-em 1100 a XV 1700 nie zastanawiałbym się ani minuty. Stawiam na moc i potęgę. Większa frajda z jazdy.

Ale, to nie jest maszyna dla początkujących monitów. Mierzmy siły na zamiary.

winiar - 2014-05-11, 08:11

1janbo, na czym polega ta nietypowość Twojego XV 1700? o ile jest mocniejszy i dlaczego?
Robrob - 2014-05-11, 09:59

1janbo nie chcę cię smucić ale ten twój PC przy gaźnikach HSR to nawet dymku by nie powąchał
MIKI - 2014-05-11, 20:00

Marek, lata Warriorem.
Miałem okazję odkręcić manetkę- pocisk ;D
Cytat z http://www.motorbikejaros...ha_warrior.html
Jakkolwiek podwoziowo Warrior nie ma wiele wspólnego z Wild Starem, to ich silniki łączy rodzinne podobieństwo. Rozwiercenie o 2 mm (do 97 mm) cylindrów przyczyniło się do wzrostu pojemności skokowej do 1670 ccm. Przy skoku tłoka wynoszącym 113 m silnik nadal ma długoskokowy charakter. W
porównaniu z Wild Starem przekonstruowano rozrząd i powiększono średnicę zaworów. Ale nadal wałki rozrządu pozostają w bloku silnika. Za to miejsce gaźników zajął wtrysk paliwa. Wszystko to dało wzrost mocy do 85 KM przy obrotach rzędu 4600 obr/min. Może to umiarkowanie dużo przy tej pojemności
skokowej, ale osiągający już przy 2500 obr/min wartość 130 Nm moment obrotowy tłumaczy wszystko. Warrior jest maszyną zaprogramowaną do ulicznych wyścigów, dragsterem z miejscem na tablicę rejestracyjną, pogromcą plastikowych superbików, które we wściekłej bezsilności prędzej zrzucą z
grzbietu swojego kierowcę, niż dogonią długie i niskie monstrum Yamahy.

artek - 2014-05-11, 20:39

... mogę cytat potwierdzić, moto z cytatu należy do Koziołka - potwór ! !!
Robrob - 2014-05-11, 20:42

miki tyle tylko że RS 1700 ma ten sam silnik i tą samą moc, a powiadam ci jeździłem i wariatem i radkiem 1700 ale to co przeżyłem na radku z gaźnikiem HSR po prostu wymiata, dobre szlifierki mogą mieć problem co by się nie zbłaźnić, jak chcesz to pogadaj z illuzionem
MIKI - 2014-05-11, 21:08

Robrob napisał/a:
jak chcesz to pogadaj z illuzionem

No wiem, że Piotr coś tam customowego przytulił, ale nie wiedziałem że ma HSR,a wsadzonego. Na forum WRS właśnie chłopaki testują, ale żadnych konkretów nie podawali poza uśmiechniętymi bananami.
Gaźnik HSRa bardzo mnie interesuje, ale cena trochę u nas wygórowana ;/

Robrob - 2014-05-11, 21:50

wiem że ceny są zajebiste, ale powiadam ci normalnie odlot, wrażenia lepsze jak po trawie :hahaha:
skygge - 2014-05-11, 22:15

Około 1000PLN? To mniej niż połowa albo i 1/3 nowych wydechów w zależności od producenta. Muszę poczytać na temat tego gaźnika i ew. zaplanować na przyszłoroczny budżet. Ciekawa rzecz...
patryk_c - 2014-05-11, 22:22

Ja mam HSR 42 mm i nie tylko… Łącznie w przeróbki układu poszło ze 2500 $, ale wątpię czy dał bym radę moją Krówką poszarpać się z Warrior'em…


To inny level myśli technicznej i pisanie że to ten sam silnik jest niezwykle daleko idącym uproszczeniem…


Generalnie - uwielbiam moją XV17 :pokooj:

powalla - 2014-05-11, 22:38

Ja w swoim Wildku mam 88KM i 181 Nm (mierzone na kole ) i oprócz HSR 47mm mam kilka innych zmian (forumowicze z zaprzyjaźnionego forum RS/WS pewnie czytali mój temat) ... no ale co z tego , jak ten motocykl jeździ bezpiecznie tylko po prostej ! Każdy zakręt który taki GTL i każdy inny mocny motocykl turystyczny (nie mówiąc nawet o szlifierkach) robi z dużą prędkością , RS (WS) musi robić wolniej bo na kolano raczej nie uda się nam zejść i to nie przez brak umiejętności lecz przez wystające np. podnóżki i wydech .

Co do "szarpania" z wariorem ...nie widzę problemu ;D

illusion - 2014-05-11, 23:38

Podobnie jak 1janbo z moimi przebiegami nie czuję się upoważniony do polemiki w tym temacie ;p ale skoro zostałem wywołany do tablicy ...

miki, dzięki pomocy Robroba przytuliłem 1,6 a że wiosny jeszcze nie było to stwierdziłem że wygląd trzeciego radka musi być trochę inny od poprzednich . Z pomocą szlifierki , zestawu kluczy i pistoletu lakierniczego wydłubałem pierwszy etap mojej zabawy . Co do osiągów to nie wiem ile to ma kucyków ale w porównaniu z poprzednimi 1,7 nawet nie ma co porównywać , różnica jest bardzo mocno odczuwalna . Odejście i elastyczność są na zupełnie innym poziomie a spalanie nie zabija . Niestety nie byłem w stanie do końca sprawdzić co ta bestia potrafi bo bez szyby powyżej 140 km/h zaczęło mnie ściągać z maszyny ale luzu pod manetką było niemało .... kłania się mankament wysokiej kierownicy .. no ale za to zabawa przednia ;D . W linku efekt pierwszej części garażowej zabawy

http://www.yamaha-roadsta...45/DSC_0742.JPG

siemion - 2014-05-11, 23:50

illusion napisał/a:
z moimi przebiegami nie czuję się upoważniony do polemiki w tym temacie ;p

illusion, nie bądź taki skromny :D

a maszynka super Ci wyszła, już na Łomży o niej mity chodziły...

burza - 2014-05-12, 07:02

illusion, dobra robota :brawo2:
Musimy się gdzieś "spiknąć" coby to Twoje cudo pooglądać z bliska ;D

illusion - 2014-05-15, 23:43

burza, nie znasz dnia ani godziny jak najadę Twoją wioskę ;D

siemion, a taka większa motorynka się zrobiła , nic specjalnego ;)

burza - 2014-05-16, 06:55

illusion napisał/a:
najadę Twoją wioskę ;D


Piotrek, mam nadzieję, że w końcu u mnie zawitasz :browarek:

wemar - 2014-05-16, 08:43

powalla napisał/a:
... no ale co z tego , jak ten motocykl jeździ bezpiecznie tylko po prostej ! Każdy zakręt ... , RS (WS) musi robić wolniej bo na kolano raczej nie uda się nam zejść i to nie przez brak umiejętności lecz przez wystające np. podnóżki i wydech .

W ubiegłym roku w Alpach ćwiczyłem schodzenie na kolano ... choć bardziej poprawnie o moich poczynaniach byłoby powiedzieć o schodzeniu na półdupek z wychyleniem przez okno lol lol Coś jednak trzeba było robić, bo motor miałem tak dociążony, że problemem nie była przycierająca w zakrętach ... końcówka ramy, a do podestów było jeszcze bardzo daleko.

W sprawie porównania DS'a i RS'a się nie wypowiem, bo na DS'ie nie jeździłem. Natomiast o RS'ie mogę powiedzieć tyle, że dobrze, że siedzenie pasażera jest odrobinę wyżej - przy odwinięciu jest o co zaprzeć pośladki, bo inaczej można by było posadzić je na bagażniku. lol RS'a mam z drobnymi dodatkami, ale bez ustawień na moc ... a może po prostu portki mam zbyt śliskie ;D lol

bodi - 2014-07-29, 21:05

Witajcie.
Jestem po przesiadce z DS1100 na RS1700. Ogólnie super. O dziwo jakoś ciaśniej :)

Ale mam jedno pytanie do posiadaczy Radków Silverado - czy w czasie jazdy pow. 60 km/h w orzeszku zaczyna Wam wiać w twarz od dołu?

Mam tak, że jak przekroczę 60km/h to zaczyna wiać od dołu. Idzie jakby bokiem po kolanach, udach, brzuchu i w twarz. Niestety w taki sposób, że pod okularami w oczy i od 90km/h niewiele widzę. Podmuchy jak u okulisty badanie ciśnienia :)


W DS1100 miałem za szybą ciszę i spokój. I teraz pytanie:

- czy to mogło być dzięki deflektorom pod szybą (na lagach)? Nie widzę takich do RS niestety
- podniosłem trochę szybę, żeby przy reflektorze był większy otwór (i wywaliłem tam taki dodatkowy plasticzek), niby jest nieco inaczej, ale nadal wieje, a szyba jest za wysoko. No i wsiowo wygląda duża dziura przy lampie
- pochylić szyby nie bardzo się da
- szybę mam chyba nieoryginalną, w oryginalnym mocowaniu

Macie pomysł co z tym zrobić?
- przyciąć szybę z góry?
- inaczej ją jakoś ustawić?
- może ona w ogóle jest węższa, czy szersza albo coś jeszcze innego?
- szukać tych deflektorów na lagi?

Czy Wam też tak wieje?

Jest ktoś może z RS1700 Silverado we Wrocku, komu nie wieje od dołu po oczach i mógłby mi pokazać do przymiarki szybę?

Z góry dzięki.

Bakteria77 - 2014-07-29, 21:07

bodi napisał/a:

Macie pomysł co z tym zrobić?


zdejmij szybę, wtedy nie będzie wiało od spodu ;D

artek - 2014-07-29, 22:02

... u mnie deflektory i obniżenie szyby polepszyły sytuację ...
aks - 2014-07-29, 22:06

U mnie podobnie jak u Artka, deflektory i obniżenie szyby załatwiło sprawę. A ja mam szybę maksymalnie postawiona.
ROBERT72 - 2014-07-29, 22:23

A u mnie jak u Bakteria77, bez szyby wieje wszędzie ale nie pod kask więc polecam ;)
burza - 2014-07-29, 22:26

deflektory są oki :ok:
artek - 2014-07-30, 07:03

... też cwaniakowałem bez szyby jakiś czas, ale ostatnie burze i deszcze oraz robale szybko mnie wyprostowały, bez szyby koło komina ok, w trasę z szybą ...
ROBERT72 - 2014-07-30, 08:39

artek napisał/a:
... też cwaniakowałem bez szyby jakiś czas, ale ostatnie burze i deszcze oraz robale szybko mnie wyprostowały, bez szyby koło komina ok, w trasę z szybą ...


Zgadzam się , w trasę faktycznie z szybką lepiej lecz w moim przypadku to jest to ,że zwyczajnie nie mam szyby.I latam jakoś tak sobie chyba z 3 -ci sezon.Ostatnio zlało mnie solidnie i gradem po pysku dostałem aż miło ale jakoś szybciej się schnie chyba ;D Ale wczorajsze 475km nawet miłe było zwłaszcza w te upały ...

ttom - 2014-07-30, 08:48

Deflektory :ok:
PSZEMAS - 2014-07-30, 13:48

bodi napisał/a:
- czy to mogło być dzięki deflektorom pod szybą (na lagach)? Nie widzę takich do RS niestety
spining ma deflektory od swojego 1700 na sprzedaż - http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=17254
bodi - 2014-07-31, 16:35

Dzięki za porady. Muszę się rozejrzeć.

Jeszcze jedno pytanie - czy oprócz szyby głównej, macie jeszcze takie pleksi wstawione poniżej ramki "Silverado", która jakby zamyka otwór przy lampie?
Coś jak na siódmym zdjęciu tutaj: http://www.motonautilus.p...1700-silverado#
?

I prośba - możecie zmierzyć swoją szybę w szerz (albo "po łuku", albo z tyły na wprost - tylko dajcie znać jak mierzone) na wysokości ramki Silverado? Jak patrzę na zdjęcia to mam wrażenie, że moja szyba trochę węższa jest.

Dzięki!

benan - 2014-07-31, 18:57

Mój Radek posiada taką wstawkę pleksi i jest to cholernie ciężko wymyć bo między tę plekse a szybe wpadają robale :ryczy:
PSZEMAS - 2014-07-31, 20:36

benan napisał/a:
cholernie ciężko wymyć bo między tę plekse a szybe wpadają robale
w miejscu styku szyby z tą pleksi zrób bezbarwnym silikonem i po kłopocie.
bodi - 2014-07-31, 20:40

No to ja już tego nie mam. W pozycji niskiej - bez zmian. W wysokiej nie wiem, ale i tak obniżam :)

Deflektory Spinninga na razie nieaktualne.

Robrob - 2014-07-31, 21:15

Pogadaj z petersem, nam robił deflektory
spajk77 - 2014-07-31, 23:21

Sprzęt nabyty. Jutro rejestracja, ubezpieczenie, banan na ryj i zwijamy asfalt :)
burza - 2014-08-01, 08:53

Robrob napisał/a:
Pogadaj z petersem, nam robił deflektory


Ja też mam deflektory made in Peters, ale On już chyba się w to nie bawi :nie_wiem:

ttom - 2014-08-01, 13:40

Czyżbym kupił ostatnie ? ;D
PrzemekN - 2014-08-09, 09:18

Ja deflektory do mojego Wildka kupiłem w Lidorze.
Po zamontowaniu, jest Ok, nic nie wieje


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group