|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Mechanika - Kłopot z gaźnikami XVS 650.
remol71 - 2011-07-03, 16:17 Temat postu: Kłopot z gaźnikami XVS 650. Jest problem, nie mogę odpalić silnika.
- wyregulowałem zawory,
- wyczyściłem gaźniki,
- nowe świece, sprawdzony odstęp.
- pompa pompuje paliwo do gaźników,
- poziom paliwa w komorach pływakowych prawidłowy,
- jest iskra na świecach.
Kręcenie nic nie daje. Po wlaniu benzyny do kolektorów ssących przez króćce do synchronizacji silnik odpala na kilka sekund, czyli z zapłonem wszystko w porządku. Gaźniki rozebrałem kompletnie. Dysze wyczyszczone, kanały przedmuchane sprężarką. Membrany całe, gumowe rurki też. Zaworki na pływakach trzymają prawidłowo. Po wykręceniu świec odnoszę wrażenie, że paliwo do cylindrów nie dochodzi. Jedna świeca śmierdzi benzyną o druga sucha. Kończą mi się pomysły. Nie mam pojęcia co jest zapchane i dlaczego w 2 gaźnikach jednocześnie. Może jest jakiś trick o którym nie wiem i się męczę a sezon ucieka. Doświadczone osoby znające gaźnik proszę o ewentualne podpowiedzi. Przypadek klasyczny, czyli wszystko sprawne a nie działa.
grzechu - 2011-07-03, 17:15
a paliwo do gażników dochodzi ?
a czy króćce pod gażnikami całe napewno czy może lewe powietrze pobiera?
remol71 - 2011-07-03, 17:27
grzechu
Zacytuję sam siebie:
"-poziom paliwa w komorach pływakowych prawidłowy,"
Gaźnik napełniony a w kolektor ssący nie idzie. Lewego powietrza nie bierze.
Dawid Z. - 2011-07-03, 19:17
A stopkę do podpierania motoru złożyłeś??????
vaaks - 2011-07-03, 19:57
Na stopce odpali na biegu nie.
witek1965 - 2011-07-03, 20:36
Na biegu też odpali, trzeba wcisnąć sprzęgło, ale stopka musi być złożona.
sławo69 - 2011-07-03, 20:42
Może zapomniałeś włączyć ssanie.
remol71 - 2011-07-03, 21:02
sławo69 napisał/a: | Może zapomniałeś włączyć ssanie. |
Oczekiwałem merytorycznych porad, a dostałem klasykę.
Edit mały:
Liczyłem na porady ludzi znających na wylot gaźniki. Nóżki, biegi, cięgna ssania - nie o to mi chodziło. Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole.
witek1965 - 2011-07-03, 22:07
remol71 napisał/a: | Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole. |
i co znalazłeś ?
zbymus - 2011-07-03, 22:09
witek1965 napisał/a: | remol71 napisał/a: | Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole. |
i co znalazłeś ? |
Odwrotnie włożone zaworki odcinające w gaźnikach.
remol71 - 2011-07-03, 22:15
zbymus napisał/a: | witek1965 napisał/a: | remol71 napisał/a: | Rozkminiłem już ten gaźnik w kuchni na stole. |
i co znalazłeś ? |
Odwrotnie włożone zaworki odcinające w gaźnikach. |
Hmm, na mój stan znajomości tematu to w gaźniku niczego nie da się włożyć odwrotnie.
jaro - 2011-07-03, 22:25
remol71 napisał/a: | niczego nie da się włożyć odwrotnie |
a jednak nie działa.
witek1965 - 2011-07-03, 22:30
dysze nie zapchane ?
johnypl - 2011-07-04, 07:39
Miałem niedawno z moim problem przestał odpalać a jak już odpalił to na jeden gar strzelał i prychał, po całodniowym rozkręcaniu i składaniu Draga ( gaźniki czyszczone, świece nowe, regulacja zaworów itp. ) coś mnie tknęło i podłączyłem paliwo z butelki efekt cud silnik zaczął działać prawidłowo więc wylałem wszystko ze zbiornika kanister w łapkę i na stacje, po zalaniu nowej benzyny moto działa aż miło. Wniosek, zatankowałem sobie jakiegoś świństwa. Spróbuj na innym paliwie odpalić skoro gaźniki są OK.
remol71 - 2011-07-07, 10:17
Sprzęt naprawiony. Silnik pali
Arcon - 2011-07-07, 10:22
Cieszymy się razem z Tobą, ale może napisałbyś, jaka była przyczyna niepalenia?
remol71 - 2011-07-07, 10:32
Bardzo mocno zapchane kanały podciśnienia. Metody tradycyjnego czyszczenia i dmuchanie sprężarką nie pomogły. Z problemem skutecznie poradziła sobie myjka ultradźwiekowa. Gaźniki jak nowe.
|
|