YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Mechanika - Poci sie drugi gar xvs1100

FhissT - 2011-05-22, 19:55
Temat postu: Poci sie drugi gar xvs1100
panowie tragedia! dzis zauważyłem pocenie się tylnego cylindra w mojej xvs. nie wiem czy na szczęsie czy nie ale poci sie na samej górze... dziwne. wystarczy dociągnąć głowicę? ktoś miał jakieś takie pocenia się na górze cylindra?
piwu - 2011-05-22, 21:30

Zobacz czy przypadkiem nie poci Ci się rewizja do regulacji zaworów :) u mnie tak było, już się bałem, że uszczelka pod głowicą :)
MIKI - 2011-05-22, 21:45
Temat postu: Re: Poci sie drugi gar xvs1100
FhissT napisał/a:
panowie tragedia! dzis zauważyłem pocenie się tylnego cylindra w mojej xvs. nie wiem czy na szczęsie czy nie ale poci sie na samej górze... dziwne. wystarczy dociągnąć głowicę? ktoś miał jakieś takie pocenia się na górze cylindra?
Dokręć pokrywkę zaworu tą chromowaną i powinno być sii, to jest na pewno to. Jak nie pomoże to wymień oring pod tą pokrywką, dostaniesz go w każdym sklepie z częściami do maszyn rolniczych ;d
Łuki - 2011-05-22, 22:30

Pocenie spod dekla do regulacji zaworów jak najbardziej możliwe,też tak miałem.
FhissT - 2011-05-23, 08:47

dzięki panowie za odpowiedź, jak najszybciej zajmę sie tym!
Pancernik - 2011-05-23, 12:56

Jeżeli to spod tego dekielka z tyłu cylindra (przed schowkiem) to standard. Wymień od razu wszystkie 4 uszczelki, u mnie podklejenie istniejącej uszczelki nic nie dało. Więc poszły wszystkie do wymiany prewencyjnie i jest spokój.
FhissT - 2011-05-25, 15:18

najgorzej nie ma kiedy tego zrobić... a w sobote jedziemy trase ok 300km do ełku na zlot. mam nadzieje że całkiem tej uszczelki nie wydmucha... ?
Arcon - 2011-05-25, 15:26

Mam to samo. Trzeba ściągać wszystkie bebechy, jak do regulacji zaworów, czy może da się jakoś łatwiej dobrać się tylko do tego ostatniego dekielka z tyłu?
Pancernik - 2011-05-25, 15:49

Nie powinno wydmuchać. Nie wiem ile Zbychu jeździł z cieknącym dekielkiem, bo dopiero zostało to zauważone jak ja kupowałem Smoczycę :)

Arcon, wiesz te uszczelki to pierdoła kosztująca 2pln za sztukę chyba. Moje zdanie jest taki, że warto wymienić od razu wszystkie, bo skoro jedna poszła to inne też mogą. A te od wewnątrz są praktycznie niewidoczne. No i wtedy bez zdjęcia baku i airboxa się nie obejdzie. Ja zrobiłem przy okazji zawory i gaźniki, skoro i tak było rozbebeszone.

FhissT - 2011-06-04, 16:41

byłem u mechaniora, mówi nie srać żarem a uszczelke zmienic ew dokręcić dekiel przy regulacjach...
Arcon - 2011-06-04, 17:20

FhissT napisał/a:
mówi nie srać żarem


Niby prawda, ale ja nie lubię, jak mi coś kapie z silnika. Rozebrałem, wymieniłem wszystkie cztery (dobrałem oringi po 1 zł / szt) i przy okazji ustawiłem zawory. Zobaczymy, mam nadzieję że będzie ok.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group