|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
![](images/print.gif) |
Zakup - classic, czy custom?
hary - 2011-05-02, 11:17 Temat postu: classic, czy custom? Witam ponownie!
Im bliżej zakupu tym więcej pytań się rodzi:)
Na wstępie dodam,że to ma byc pierwsze moto a mój wzrost to 187cm.
więc....custom,czy classic (pojemnosc już raczej ustalona (650)).
I jeszcze jedno pytanko...bo jestescie moi Drodzy zorientowani super...za 15-16 tys. ubrane moto i w stanie uzywalnosci jaki rocznik mozna dorwac? Nie mowie o pseudo okazjach:)
Pozdrawiam hary
Dawid Z. - 2011-05-02, 11:21
Classic, Custom kwestia gustu, A rocznik to możesz wyrwać 2004- 2005.
hary - 2011-05-02, 11:21
Zdaje sobie sprawe,ze pytanie juz takie pewnie padlo ale....i tu wybaczcie za ewentualne powielanie:)
[ Dodano: 2011-05-02, 11:22 ]
Za ta kaske 2004? Powaga? Ogladajac oferty np na allegro to za ta kase wolaja za roczniki 99,2000
Dawid Z. - 2011-05-02, 11:24
Z USA - V Stara.
[ Dodano: 2011-05-02, 11:36 ]
http://shop.ebay.co.uk/?_...-All-Categories
PrzemekN - 2011-05-02, 12:05 Temat postu: Re: classic, czy custom?
hary napisał/a: |
Im bliżej zakupu tym więcej pytań się rodzi:)
Na wstępie dodam,że to ma byc pierwsze moto a mój wzrost to 187cm.
więc....custom,czy classic (pojemnosc już raczej ustalona (650)).
|
Ja od jesieni jestem szczęśliwym posiadaczem Gwiazdy to jest mój pierwszy motocykl - do jazdy wróciłem po 23 latach.
Mam 186 cm wzrostu, ważę 105 kg i wybrałem Classica, bo podoba mi się jego linia.
W tym sezonie zrobiłem już (dopiero?) 800 mil i szczerze mówiąc, uważam, że jest całkiem Ok
Tak, więc, wszystko zależy od tego, co się Tobie podoba. Najważniejsze jest to, że jazda i motocykl mają Ci dawać maksymalnie dużo frajdy
hary - 2011-05-02, 12:27
PezemekN maz podobne parametry do moich:).
Zamierzam jezdzic z plecaczkiem,wiec .....650 mysle ,ze da rade:)
A trasa przewaznie bedzie przebiegala z Wrocka przez ZG do Gubina(miasta rodzinnego):)
Demolka - 2011-05-02, 12:33
Hm, z plecaczkiem piszesz....
Ja bym radził 1100, wielu już kupiło mniejsze, że kiedyś tam wymieni. To kiedyś tam następowało bardzo szybko.
Różnicę kasy między 650, a 1100 zeżre późniejsza wymiana
hary - 2011-05-02, 12:41
Dysponuje gora 16 tysiami...nie wiem ,czy 1100 dam rade kupic (nie mowie o tzw "okazji").
Dawid Z. - 2011-05-02, 12:56
T hary napisał/a: | Dysponuje gora 16 tysiami...nie wiem ,czy 1100 dam rade kupic (nie mowie o tzw "okazji"). |
To może kupić golasa Customa za tą kasę , rocznik troszkę starszy , ale dla Ciebie i Plecaczka będzie jak znalazł.
[ Dodano: 2011-05-02, 12:57 ]
A poza tym to Demolka dobrze radzi.
Bakteria77 - 2011-05-02, 13:02
Custom dla plecaczka, to nie będzie "jak znalazł" ( zwłaszcza z oryginalnym siedzeniem )
Dawid Z. - 2011-05-02, 13:09
Bakteria77 napisał/a: | Custom dla plecaczka, to nie będzie "jak znalazł" ( zwłaszcza z oryginalnym siedzeniem ) |
Siedzenie można sobie zrobić według własnego widzi-misie.
hary - 2011-05-02, 13:21
Ale faktycznie ewentualna 650 bedzie miala problem?
Dawid Z. - 2011-05-02, 13:27
hary napisał/a: | Ale faktycznie ewentualna 650 bedzie miala problem? |
Poczytaj trochę tu będziesz wiedział na 100%.
http://yamaha-dragstar.pl...ht=650+czy+1100
Robrob - 2011-05-02, 13:30
Jeśli z plecakiem to myśl o 1100 i classicu, za costoma plecak cię przeklnie, moja gwiazda jest z 2005r i wyszła mnie 15 tysi tak że da się coś wyhaczyć, ściągana z usa, jak chcesz to pisz na pw dam ci namiar na gościa, a kilka osób z forum już u niego kupiło moto
Demolka - 2011-05-02, 13:35
Temat był wałkowany. Poszukaj jest dużo opinii.
Posiadacze i tych i tych bronią swoich racji "każda pliszka swój ogonek chwali"
Ja sporo pojeździłem z plecaczkiem i dużymi bagażami po górach w towarzystwie "650" i widziałem jak wachlują biegami między 2 a 3, gdzie 1100 spokojnie na 3 lub 4 dojeżdżał do góry. Jeszcze trudniejsze były długie strome zjazdy - w 650 jedna tarcza i z tyłu bęben.
Oczywiste jest, że 650 da radę wszędzie, przecież to moto do użytku, ja zwracam uwagę na wspólne wyprawy 650 i 1100 gdzie albo 1100 muszą ułatwiać "życie" mniejszym siostrom, albo mniejsze mają pernamentną zadyszkę, a z góry gorączkę
oldnita - 2011-05-03, 21:58
hary, jesli masz jeździć z plecaczkiem to tylko classic , a czy 650 czy 1100 to Twój wybór . Mam 3 sezon 650 przy rocznych przebiegach ok. 10 000 km i daje rade , ale terazz mam problem , bo gdybym od razu kupil 1100 to chyba by mi służył do śmierci , a tak to sam nie wiem co mam zrobic
q_michal - 2011-05-10, 12:07
Witajcie,
Jest absolutnie nowy na Forum
Przymierzam sie powaznie do kupna Drag Stara. Caly czas nie wiem jeszcze czy zdecydowac sie na wersje Classic czu Custom.
Nie ukrywam, iz istotnymi elementami sa dla mnie:
a) waga (wolalbym lzejszy motycykl)
b) wyglad (zalezy mi na jak najbardziej subtlelnej, "szczuple sylewtce" generalnia na stylowym wygladzie)
c) fakt, iz bede jezdzil z pasazerka
d) funkacjonalosc techniczna
Dodam,ze mam 1,84 cm wzrostu i 88 kg wagi.
Bede wdzieczny za wszelka pomoc i sugestie.
pozdrawiam
Michal
witek1965 - 2011-05-10, 15:08
Cytat: | c) fakt, iz bede jezdzil z pasazerka |
classic-tylne siedzenie w customie to ozdoba czy cos takiego.
q_michal napisał/a: | d) funkacjonalosc techniczna | taka sama
Cytat: | b) wyglad (zalezy mi na jak najbardziej subtlelnej, "szczuple sylewtce" generalnia na stylowym wygladzie) | stylowo i klasycznie wygląda classic, szczupło custom
waga prawie nie ma różnicy.
Bakteria77 - 2011-05-10, 15:11
czyli kup customa i załóż tylne siedzenie dla plecaczka od classica
nurek301 - 2011-05-10, 15:23
Ja ważę jakieś 108kg plus mój plecaczek i jakoś moja bestyjka daje radę, latem będzie podróż przez Alpy to dopiero będzie sprawdzian dla nas.
Kup 1100!!!
patryk_c - 2011-05-10, 15:36
q_michal...
z Twojego opisu wychodzi jak nic Yamaha XVS 1100 Drag Star Classic
PrzemekN - 2011-05-10, 15:50
Tylko czarny, bo jest najszybszy
A tak, na poważnie, zgadzam się z moimi przedmówcami: DS 1100 Classic.
Ja na początku zdecydowałem się na 650, bo obawiałem się, że nie opanuję 1100, z myślą, że jak się oswoję, to za rok lub dwa, wymienię na 1100.
Teraz widzę, że to był błąd - trzeba było od początku brać 1100 - gabaryty mają zbliżone, masa 1100 jest trochę większa, ale, silnik jest wyraźnie mocniejszy.
Ważne jest, żeby z pokorą podchodzić do maszyny, a reszta będzie Ok.
wolf - 2011-05-10, 22:36
Tylko Custom ale odrazu szykuj kase na siedzenie tylnie od Classica dla plecaka tylko najpierw powoz panne troche na customowym nalesniku.... a potem zaloz to z Classica... zobaczysz ze wtedy bardziej doceni jak sie o nia starasz
piwu - 2011-05-10, 22:37
Custom mój plecaczek nawet nie chce słyszeć o przetapicerowaniu czy wymianie siedzenia
Nosiu - 2011-05-10, 22:52
q_michal napisał/a: | Witajcie,
...
Przymierzam sie powaznie do kupna Drag Stara. Caly czas nie wiem jeszcze czy zdecydowac sie na wersje Classic czu Custom.
....
Bede wdzieczny za wszelka pomoc i sugestie.
pozdrawiam
Michal |
Custom czy Classic to kwestia gustu (no chyba ze się chce po deszczu latać to wtedy classic)
Kup ten, który Tobie się bardziej podoba
Powinieneś raczej przemyśleć sprawę 650 czy 1100 Tu jest ten temat rozwałkowany
miodzik - 2011-05-11, 13:00
Bierz Classica. Bez tylnej kanapy wygląda bajecznie.
Rysiek - 2011-05-11, 13:04
Classic bez tylnej kanapy wyglada bajecznie pod warunkiem ,że nie ma też wielgaśnych błotników
q_michal - 2011-05-11, 13:53
Witajcie,
Dzięki za wszelkie rady! Od razu widac, ze trafilem we wlasciwe miejsce
Jak widac opinie sa bardzo zrozniocowane. Tego tez sie jednak spodziewalem.
Dodam, ze jesli chodzi o jazde na motocyklu to jestem amatorem. Jezdzielem tyle co na kursie (2 lata temu) i troche okazyjnie na maszynach kolegow. Poki co mysle wiec o 650. Po prostu, chce z pokora podejsc do tematu. Oczywiscie kolor czarny
Na chwile obecna wizualnie bardziej podoba mi sie Classic, z koleji Custom wydaje sie szuplejszy. Naprawde waga jest podobna?! Podobnie jak i parametry techniczne?
Istotna jest tez dla mnie kwestia, jak Wy to nazywacie "Plecaczka". Z tego co piszecie lepszy w tej kwestii jest Classic...
Bede wdzieczny za kolejne opinie.
Niedlugo tez bede sie widzial z kumplem, ktory na motycklach zjadl zeby i sam zawodowo i legalnie zajmuje sie ich sprowadzaniem. Chce sie jednak przygotowac do rozmowy dlatego bede wdzieczny z kolejne opinie
p.s. Dlaczego Classic jest lepszy do jazdy w deszczu?!
nurek301 - 2011-05-11, 14:02
Bo ma głębokie błotniki.
dragini - 2011-05-11, 14:19
Ma dłuższe błotniki przedni i tylni - nie chlapie
[ Dodano: 2011-05-11, 14:21 ]
Sorki nie wiedziałam wpisu nurka a teraz nie mogę usunąć wpisu
sly1078 - 2011-05-11, 21:56
piwu napisał/a: | Custom mój plecaczek nawet nie chce słyszeć o przetapicerowaniu czy wymianie siedzenia |
mój plecaczek podobnie
miodzik - 2011-05-11, 22:00
sly1078 napisał/a: | piwu napisał/a: | Custom mój plecaczek nawet nie chce słyszeć o przetapicerowaniu czy wymianie siedzenia |
mój plecaczek podobnie |
Mój plecaczek nie chce słyszeć słowa Custom
sly1078 - 2011-05-11, 22:01
jak będzie padał deszcz to nie ma różnicy classic i custom tak samo zmoczy Ci nogi
Byłem na świętach w Lubartowie parę Dragów widziałem najlepiej przysiądź się sam do któregoś
Rydelek - 2011-05-11, 22:03
Czarny custom na deszczu dla mnie nie ma znaczenia czy chlapie z góry czy z dołu czy z tyłu i tak jestem mokry więc głębokie błotniki tez niemają znaczenia
Gosiaczko - 2011-05-11, 22:21
Jako były plecaczek zabiorę głos w tej dyskusji : otóż na customie jest zamiast siedzenia tzw. podpaska która gryzie w tyłek jak cholera. Na krótkie przejażdżki da się znieść natomiast dłuższa jazda przestaje sprawiać przyjemność po pół godzinie.
Jeżyk - 2011-05-11, 22:42
Czyli sumując wypowiedz plecaczków ( Gosiaczko ) , tylko na classicu możesz zrobić przyjemność ( dobrze ) kobiecie ..... ......kup classica
Bemol - 2011-05-15, 19:50
Jak chcesz mieć nawet po małym deszczu lub po przejechaniu przez małą kałużę mięc usyfione całe moto, weź customa
robroy - 2011-05-15, 21:28
Jeśli do jazdy z plecaczkiem to Classic. Mój plecaczek na customie bardzo narzeka. Dlatego latam sam i z kolei ja nie narzekam
q_michal - 2011-05-16, 15:18
Jestem zdecydowany na Classica 650. Dzis mialem okazje porownac wizualnie obie maszyny i Classic jednak prezentuje sie dostojniej i funckonalniej(blotniki,kolo,lampy,siedzenie itp). Kolor oczywiscie czarny. Niedlugo kumpel powinnien mi go sprowadzic z Anglii.
Czy prawde jest,ze w Stanach zamiast napisu DragStar jest znaczek "VStar"?
Dzieki za wszytkie rady i prosze o kolejne
majkelpl - 2011-05-17, 09:26
q_michal napisał/a: | Witajcie,
Istotna jest tez dla mnie kwestia, jak Wy to nazywacie "Plecaczka". Z tego co piszecie lepszy w tej kwestii jest Classic...
|
Kupuj taki jaki Ci sie podoba i ..... zmien placaczka na zmotoryzowanego
Motocykl ma sie TOBIE podobac, byc dla CIEBIE, kupiony za TWOJA kase a jak pleczaczek kocha to bedzie smigal z Toba ..... lub strzeli focha i koniec
Ja kazdy motocykl przerabiam i tak od razu na solowki
Kozak_Barabasz - 2011-05-19, 11:31
Różnica między Classickiem a Silverado
ORYGINALNE SILVERADO MA:
- dużą szybę z mocowaniami przykręcanymi do stelaża lampy,
- sakwy Yamaha ze specjalnym stelażem,
- oparcie pasażera,
- chromowaną półę,
- chromowane szklanki,
- chromowane risery,
- jest sprowadzony z USA
Ćwieki na sakwach i siedzeniach to już własny dodatek i nie jest to fabryczne za każdym razem
ttom - 2011-05-19, 11:35
Cytat: | - chromowaną półę,
- chromowane szklanki,
- chromowane risery, |
To mam w Classicu z Amerykanowa (V-Star).
|
|