YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM

Zakup - Drag Star a wzrost:)

hary - 2011-04-14, 09:32
Temat postu: Drag Star a wzrost:)
Witam wszystkich.
Jestem tu "nowym" forumowiczem i z góry przepraszam za byc może banalne pytania;) ale kto pyta podobno nie błądzi:)
Jestem 187cm-owym gosciem i w najbliższym czasie mam zamiar zakupic od lat wymarzonego Draga(na początek 650).
Słyszałem wiele opinii na temat: wzrost a motor. Wolę zapytac więc u źródła...czy ten mój wzrost nie jest zbyt spory na Drag Stara? Poruszacie się sprzętem już pewnie latami ,więc mam nadzieję,że nie potraktujecie tego aż tak banalnie...Dziękuję i pozdrawiam[/b]

Tomasz - 2011-04-14, 09:35

Jestem twojego wzrostu prawie 186 ;D i latam 2-gi sezon na 650-tce i jest zajebi..ie ;D
moondek - 2011-04-14, 09:47

Ja mam 187 cm, grubo ponad 100kg wagi i jeździłem 650 customem. Marecki jest chyba jeszcze wyższy i swego czasu jeździł 650 Classikiem. Generalnie nie było tragedii. Jak spojrzysz na nasze zdjecie ze zlotu w Zamrzenicy (na stronie głównej na samej górze), to tam po prawej stronie stoi taki gość, który wygląda tak, jakby był doklejony w Photoshopie ;) To LARRY. Lary ma ze 2 metry, wagę też słuszną i jeździ 650 Customem. :)

A tak to mniej więcej wyglądało:




hary - 2011-04-14, 09:53

To raczej tragedii nie powinno byc:)
Dzięki serdeczne i pozdro

soft - 2011-04-14, 09:56

Drag Star 650 i 1100 mają prawie identyczne wymiary więc sam wygląd na jednym jak i drugim motocyklisty o Twojej posturze będzie podobny.
Ja na Twoim miejscu jednak zastanowił bym się czy moc jaką dysponuje DS650 będzie zadowalająca dla Ciebie - szczególnie jeżeli chodzi o wyjazdy z plecaczkiem.
Nie patrz na motocykl "na początek" - lepiej bierz pod uwagę coś co będzie spełniało warunki dłużej niż 1 sezon. Jeżeli masz wątpliwości i myślisz że po sezonie sprzedasz 650-kę żeby kupić 1100, 1300, 1700 lub 1900 to życzę wytrwałości w dążeniu do celu.
Zastanów się 2 razy. Kupić łatwo - sprzedać ..... za bezcen też łatwo.

hary - 2011-04-14, 10:15

Czyli 1100 na pierwsze moto nie będzie zbyt wymagające?
Człowiek się nasłuchał stad pomysł na 650

moondek - 2011-04-14, 10:21

soft napisał/a:
Drag Star 650 i 1100 mają prawie identyczne wymiary więc sam wygląd na jednym jak i drugim motocyklisty o Twojej posturze będzie podobny.

Skoro tak, to masz tu jeszcze jeden "profil, tym razem na 1100.



soft napisał/a:
Jeżeli masz wątpliwości i myślisz że po sezonie sprzedasz 650-kę żeby kupić 1100, 1300, 1700 lub 1900 to życzę wytrwałości w dążeniu do celu.
Zastanów się 2 razy. Kupić łatwo - sprzedać ..... za bezcen też łatwo.

Już nie strasz tak chłopaka... Nie ma problemu ze sprzedażą 650 w godziwych pieniądzach... Gdyby podążać tokiem rozumowania softa, to za bezcen możnaby było takie sprzęty kupić, a to chyba raczej nie jest możliwe :)
Co do plecaczka, jeżeli masz zamiar jeździć z plecaczkiem, to zdecydowanie polecam Ci Classica. W Customie "podpaska" nie spełnia swoich założeń...
Co do samego motocykla, na początek, to wg mnie właśnie 650 jest idealną maszyną! Czuć różnicę w mocy pomiędzy 650, a 1100 (nie mówiąc o sprzętach z większą pojemnością). Jak dla mnie 650ka jest najlepszym sprzętem, żeby przez pierwszy rok lub 2 lata zbierać szlify w jeździe motocyklem.

hary - 2011-04-14, 10:27

Każda rada jest dla mnie cenna,więc stąd moje pytania...
Nie jeździłem wczesniej na moto o pojemnosci większej niż 250 ale chyba wiek uswiadomił mnie,że czas realizowac marzenia:):)

krotom - 2011-04-14, 10:29

hary, a jak się przedstawiasz wagowo ;> bo możesz być prawie dwumetrowym "szczupakiem" - jak nasz Król albo... "słusznej postury" - jak mój przedmówca :nie_wiem:
hary - 2011-04-14, 10:31

Wzrost jak już wspomniałem 187:) a waga....:) 105 kg czystego żywca
miodzik - 2011-04-14, 10:38

hary napisał/a:
Czyli 1100 na pierwsze moto nie będzie zbyt wymagające?
Człowiek się nasłuchał stad pomysł na 650

Śmigam na 1100 drugi sezon. Jest to moje pierwsze moto. Wcześniej jeździłem na rowerze.
Obecnie objeżdżam prawie wszystkie skutery w mieście. :hahaha:
Tego typu maszyny są wymagające jeśli chodzi o kosmetyki. Nie lubią tanich szamponów i pasty do podłogi.

P.S.
Bardzo popularna jest opcja, kupisz 650, dopieścisz i sprzedaż z żalem. Kup 1100 dopieść i ciesz się dłużej zanim sprzedaż.

witek1965 - 2011-04-14, 10:41

dasz radę na jednym i drugim. 650-tka wystarcza w zupełności do jazdy solo. Z plecaczkiem i "tobołami" też daje rade, ale wyprzedzanie TIR-a wymaga redukcji i sporo wolnej przestrzeni. Coś o tym wiem. Jak wracałem z Grunwaldu z Adunem i Kubą B, Adun pociągnął i z łatwością wyprzedził a ja zanim nabrałem prędkości to już skończyła się przestrzeń.
izi rajder - 2011-04-14, 10:42

Ja jeżdżę pierwszy sezon na motocyklu, we wrześniu dopiero prawko zrobiłem :) . Też nasłuchałem się o dwóch szkołach... jedni twierdzili, żeby zacząć od czegoś małego, żeby nauczyć się jeździć, i po roku kupić większy, a inni przeciwnie, że po kilku miesiącach braknie mi w 650 mocy, szczególnie że zakładałem z góry docelowo jazdę z plecaczkiem. W sumie razem ważymy w ubrankach ponad 150 kg. Zdecydowałem się na classica 1100, i nie żałuję. Nie mam porównania z 650, bo nim nie jeździłem, ale w porównaniu z Hondą 250 z kursu, to niebo a ziemia, dużo łatwiej się prowadzi i wiele wybacza moja gwiazdka. Co prawda na pierwszym dłuższym wyjeździe zaliczyłem szlifa, ale to już inna bajka, bo nie sądzę, żeby w moim przypadku miała znaczenie moc silnika, po prostu zadecydowało prawo Merphiego :)

Ja osobiście polecam 1100

krotom - 2011-04-14, 10:47

hary, jeśli zarysuje Ci się wizja że jednak chcesz 1100 to jeszcze weź po uwagę pozycję na motocyklu - wysokim wygodniej jest chyba na customach - no i prezentują się lepiej (o ile mogę tak powiedzieć o facecie na motórze :P )
moondek - 2011-04-14, 10:50

krotom napisał/a:
wysokim wygodniej jest chyba na customach

Gówno prawda :pokooj: Dpodaj jeszcze parametr wagi. Po przejechaniu 100km miałem odciski na dupie. Teraz na Classiku jest zdecydowanie lepiej :)

[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-04-14, 10:56 ]
Moondas - TY zawsze byłeś wyjątkowy :hahaha:

JoeF - 2011-04-14, 11:31

Myślę, że osoba o takich gabarytach typu wzrost powyżej 180 waga około 100 bez problemu poradzi sobie z większą wagą motocykla ale oprócz wagi i wzrostu lekkie znaczenie mogą mieć również proporcje długości nóg do reszty ciała...
Ja mam około 188cm - piszę około, bo pewnie się już kurczę na starość ;) oraz około 97kg
Moim pierwszym motocyklem jest 1100 classic i napiszę tak: żadnych problemów z osiągami motocykla we dwie osoby, natomiast jeżeli chodzi o pozycję w czasie jazdy wydaje mi się, zwłaszcza na dłuższych odcinkach, że moje siedzenie jest za blisko baku, często na czerwonym świetle wstaję, żeby wyprostować nogi, chodzi głównie o "te zawiasy" w stawach biodrowych a głównie te ciasne miejsca zgięć spodni kombinezonu.
Zapewne podnóżki do jazdy autostradowej lub zmiana siedzenia poprawiłaby tę sytuację ale niczego nie doinwestowywałem w tym temacie do mojego motocykla. Natomiast do mojego wzrostu bardzo przydatne wydaje się podniesienie kierownicy, które motocykl miał już w momencie kiedy go kupowałem. Mając w przeszłości problemy z dyskopatią itp. nie odczuwam żadnego dyskomfortu "w plecach" nawet po dłuższej jeździe.
Teraz jestem na etapie zmiany motocykla na nieco dłuższego Royal Star'a być może poprawi mi się również komfort jazdy i pozycja nóg ale tego jeszcze nie wiem, nie przymierzałem się do większego motocykla i z resztą nie wymiary są powodem zmiany lecz konkretna okazja w miarę korzystnego zakupu.
Co do opinii na temat sprzedaży motocykla, to zawsze sprzedać "bez straty" będzie ciężko - wiem bo jestem na tym etapie... natomiast zgaduję, że jednak łatwiej chyba sprzedać 1100, na który więcej osób się przesiada lub zaczyna niż 650, od których częściej się zaczyna chociaż oczywiście są przesiadki ze starszych i mniejszych maszyn.

MarMar - 2011-04-14, 12:53

Ja mam 187cm,ok 90kg,i nie czuję żadnego dyskomfortu podczas jazdy,jedynie wielką frajdę.Najlepiej usiądż na jeden i drugi motocykl,może spróbuj się przejechać.A jeśli to twój pierwszy,to będziesz sie dobrze czuł na każdym-czy to 650,czy 1100. ;D
wirek70 - 2011-04-14, 14:03

Ja mam 186cm i około 90kg żywca. Mam 650 i jest super :) Dołożyłem tylko spacerówki i teraz pozycja wydaje mi się lepsza i wygodniejsza.
Demolka - 2011-04-14, 14:13

Ja mam 176 i 80 kg, a wygląda to tak :hahaha: :hahaha: :hahaha:
kostass - 2011-04-14, 14:13

Harry jak juz masz jakies doswiadczenie w jezdzie na mnijeszych i słabszych moto to z 1100 sobie powinienies bez problemu poradzic . Wszystko prawda co napisano wczesniej ze 650 do jazdy solo jest ok ale juz pod obciazeniem to ani wygodnie ani bezpiecznie. I nastepny fakt na customie plecaczek za daleko nie pojedzie .
moondek - 2011-04-14, 15:21

krotom napisał/a:
Moondas - TY zawsze byłeś wyjątkowy

Te, czep się lepiej swojej baby ;) :pokooj:
Demolka napisał/a:
Ja mam 176 i 80 kg, a wygląda to tak

Wojtek, umówisz się ze mną na kawę?.... :hahaha:
MarMar napisał/a:
Ja mam 187cm,ok 90kg,i nie czuję żadnego dyskomfortu podczas jazdy,jedynie wielką frajdę.Najlepiej usiądż na jeden i drugi motocykl,może spróbuj się przejechać.A jeśli to twój pierwszy,to będziesz sie dobrze czuł na każdym-czy to 650,czy 1100.

Nic dodać, nic ująć :)

Colmann - 2011-04-14, 16:07

Pytanie troszkę śmieszne bo trzeba wsadzić tyłek na motocykl i się przymierzyć i sam bedziesz wiedział czy Ci pasi ,ale jak juz pytasz to ja mam 190cm 110kg 650 Classic naprawde daje rade i wcale nie jest tak ze jak wsiadziesz na 1100 to masz roznice drastyczna a na 650 naprawde wygodnie idzie polatac ja teraz 2 sezon smigam i jest super i to trasy po 260km bez postoju.Jednak na customie mi osobiscie jezdzi sie gorzej mimo ze są prawie identyczne z classic
Więc śmiało możesz brać XVS 650A :)

sly1078 - 2011-04-14, 18:55

Nie ma co się rozpisywać podejdź kiedyś na ustawkę Dragonów każdy da Ci przymierzyć się do swojego sprzęta
Ja mam najgorsze siedzenie plecaczka ale moja żona za chiny nie chce innego, proponowałem jej wiele razy że oddam do tapicera i coś poszerzę ale ona konsekwentnie upiera się przy oryginale :nie_wiem:
Moja 650 daje radę w trasie przy pełnym załadunku nie mam problemu z wyprzedzaniem
Dla mnie głównym atrybutem 1100 jest piękniejszy dziwięk i dlatego w przyszłości kupię sobie 1100 oczywiście customa, a 650 dam żonie

hary - 2011-04-15, 08:33

Bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi i opinie....
Pozdrawiam wszystkich.
P.S. Mam pytanko do Dragonów...???
Wspmniano o ustawce tej ekipy...mogę liczyc ewentualnie na podpowiedź kiedy takowa będzie? I drugie....czy w razie zakupu mogę liczyc na jakies wsparcie?
Brak doswiadczenia może byc opłakane w skutkach:). A oszustów pewnie nie brakuje jeżeli chodzi o sprzedaż moto:)

sly1078 - 2011-04-15, 14:17

Będziemy Cię wspierać ;D
Pierwsza ustawka jest w sobotę o 7 koło marino lol lecimy na Gniezno a następną wypatruj w temacie Wrocław jakieś latanko
W całej Polsce możesz pytać o konkretne oferty zawsze znajdzie się chętny do pomocy z danej okolicy

MrHans - 2011-04-15, 17:34

Ja jezdzilem 125 przez przeszlo pol roku i przesiadlem sie na 1100 (z tym ze virago) i tez sie zastanawialem czy sie na tym nie zabije ze wzgledu na duza moc. Cruisy i choppery to nie sa jednak superbike'i i nie wyrywaja do przodu jak dzikie ogiery (chyba ze sie przesadzi) wiec kwestia mocy nie powinna dla Ciebie stanowic jakiegokolwiek problemu stad polecam 1100 (zwlaszcza jak bedziesz jezdzic z plecaczkiem i tobolami. Przy Twoim wzroscie to chyba jednak wygodniej Ci bedzie na Classicu, a idealnie na Classicu ze spacerowkami.
U-BOOT - 2011-04-15, 18:45

Tylko Boss Hoss ;D
kubsztad - 2011-04-15, 20:12

i ja wrzucę tutaj swoje cztery litery - zwłaszcza, że mierzę 194cm i ok.95kg (jeszcze) przed Świętami Wielkanocnymi ;-)
komfort jazdy jest bardzo dobry, siedzę dumnie, wielu za moim Dragiem się ogląda a ja tylko mam dziarską i zamądrzałą minę w trakcie przejażdżek;
Classic ma to do siebie, że ma szerszą kierownicę od Customa, wiec automatycznie tułów pochyla się lekko w przód;
siedzisko jest dość miekkie, ale po ostatnim lataniu i przekroczeniu 120km/h dziś czuję kilka dziur w asfalcie w moich krzyżach;
spacerówki posiadam, wymuszają inną pozycję nóg, a idąc dalej poprawiają prawdopodobnie krążenie i nogi nie cierpną;
kolana, owszem nie są moją mocną i niezniszczalną stroną, szanuję je jak tylko mogę, jednakże nie są przygięte jak to było na Bandit'cie czy Hornet'cie, a są pod kątem 90-100 stopni - i to jest dla nich ukojeniem;
kumpel mnie ostatnio widział na moto i mówi: "nie obraź się, ani nie odbierz mnie źle, ale dobrze na nim wyglądasz" ;p

chyba więcej nie potrzeba :D

szacun

gk1 - 2011-05-03, 19:33

Witam,
ja mam 193 cm i ok. 100 kg, na dragu siedzi mi się (i jeździ) bardzo wygodnie. Myślę, że to moto jest tak skonstruowane ze pasuje i niskim i wysokim.

marcinas81 - 2011-05-03, 19:54

Ja mam 191cm, 90kg i faktycznie jeździ się fajnie. Jednak uważam, że głupio wyglądam. ;)
shg - 2011-05-03, 22:24

marcinas81 napisał/a:
Ja mam 191cm, 90kg i faktycznie jeździ się fajnie. Jednak uważam, że głupio wyglądam.


a no właśnie, dorzucę swoje 3 grosze. Mam 187, 95kg i ujeżdżając 650 miałem wrażenie że głupio wyglądam, że moto jest za małe albo ja za duży gdyż kolana miałem powyżej baku (może kwestia proporcji ciała). Po sprzedaniu draga kupiłem wymarzonego vtx'a (ze względu na kształt classic neo) i pozycja jest dla mnie o niebo lepsza, kolana do połowy baku, siedzę w naturalnej pozycji (niezmuszającej do poprawy tyłka na światłach). Motocykl jak na mnie szyty choć jego waga mnie trochę czasem przytłacza :)

Dzidek - 2011-07-06, 00:18

To ja proszę szanownego grona odwrócę parametry, gdyż mam 170 cm i waże 76kg (takie maleństwo) i również mam pytanie czy podołam z DS 650 jako pierwszą maszyną?
shg - 2011-07-06, 01:41

będzie w sam raz, jak w mordę strzelił :)
nie sugeruj się wagą bo dźwignąć ze stopki do pionu to moja dziewczyna potrafiła (650-tkę oczywiście), vtx-a nie daje rady ruszyć :)
a i wzrost myślę że masz idealny do tej maszyny.
pozdro

bamzaj - 2011-07-06, 07:01

To i ja się może wypowiem, po swoim doświadczeniu. co prawda jest w porównaniu z innymi użytkownikami niewielkie, ale jest ;D otóż ja mam 176 i 75 kg taki szczypior :) i uważam, że musiałbyś, jak koledzy już szybciej pisali poprzednim pytającym, po prostu przymierzyć do maszyny. ja na początku zastanawiałem się nad virago, ale się przymierzyłem i stwierdziłem, że chcę coś niższego i masywniejszego(takie o widzi mi się ;p ) i tak zasiadłem, na DS 650 custom i powiem szczerze, że zarówno jazdy z Plecaczkiem czy też samemu aż tak znacząco na spadku osiągów nie odczuwam, Podołać powinieneś bez problemu (ciężko się tylko pcha gdy zapomnisz, że powinno się zatankować ;/ ) tak, że Gabarytowo pasujesz idealnie, kwestia jak będziesz się na niej czuł gdy zasiądziesz:)

Pozdrawiam :>

bartek4026e - 2011-07-11, 18:41

czesc.jestem nowym forumowiczem.przymierzam sie do zakupu motocykla i zakochalem sie w drag star.mam 170cm wzrostu i 80 kg.blagam o rade czy nadaje sie on dla mnie jako pierwszy motocykl.dodam,ze bede jezdzil z pasarzerem.ps za szczeniaka jezdzilem java 350ts i szlo mi calkiem niezile(ale to zupełnie inna bajka)
Matys - 2011-07-11, 21:20

bartek4026e ja nie jeździłem niczym innym wcześniej. kupiłem DS650 classic i jestem bardzo zadowolony. mam nawinięte dopiero około 700 km i wydaje mi się że spokojnie go ogarniam. mam 176 cm i 90 kilogramów. Jak dla mnie 650 narazie spokojnie wystarcza, solo polecisz 120, a i tak najciekawsza prędkiść na takim moto to 90km/h
bartek4026e - 2011-07-12, 14:53

Dzieki Matys za odpowiedz.jak mozesz to napisz jak wrazenia z manewrowania motorem(ostrzejsze zakrety,jazda z pasazerem,czy zaladowanymi sakwami) ;/
wolf - 2011-07-12, 15:38

bartek4026e napisał/a:
czesc.jestem nowym forumowiczem.przymierzam sie do zakupu motocykla i zakochalem sie w drag star.mam 170cm wzrostu i 80 kg.blagam o rade czy nadaje sie on dla mnie jako pierwszy motocykl.dodam,ze bede jezdzil z pasarzerem.ps za szczeniaka jezdzilem java 350ts i szlo mi calkiem niezile(ale to zupełnie inna bajka)

Ja mam 170cm i z 75kg zywego sadla :hahaha: i uwarzam ze z 650 spokojnie sobie poradzisz ;p Tylko wlasnie, z pasazerem i zaladowane moto to niestety 650 staje sie wtedy typowym motocyklowym osiolkiem, na ktorym trzema sie zastanowic przed wyprzedzaniem, czy zdarzysz :roll: I w gre wchodzi juz tylko kontemplacyjna jazda :czoper:

bartek4026e - 2011-07-12, 18:00

hey wolf.teraz to mnie podbudowales ;D .A jka myslisz o dragu 1100?moje pierwszemoto będzie na pare ładnych lat,takze moze skoczyc na gleboką wode???
Matys - 2011-07-12, 21:09

to zależy jakie masz plany użytkowania. ja na razie pomykam sam. W sakwach ciuchy na przebranie w pracy, laptop, kamizelka i pokrowiec. na chwilę obecną wystarcza. Jazdę z plecaczkiem mogę ci zrelacjonować po weekendzie bo wybieram sie z moja Panią dookoła tatr razem z BMW GS 800. jeżeli masz fundusze na 1100 to teraz widzę że bez problemu bym mu podołał. teraz jak kupiłem 650 szkoda mi będzie sprzedawać i szukać czegoś innego. (lenistwo). Nie planuję częstych dalekich wyjazdów więc myślę, że chyba przy nim zostanę. Jakby nie było to różnica w classicu co najmniej 6000. poza tym miści mi się w 650 prawie cała rodzina a za te 6000 kupię mojej Pani Virakżkę 535 :)
bartek4026e - 2011-07-12, 21:20

bede wdzieczny za relacje z wyprawy.szerokiej i suchej drogi ;p
hrabia - 2011-07-14, 11:11

bartek4026e napisał/a:
czesc.jestem nowym forumowiczem.przymierzam sie do zakupu motocykla i zakochalem sie w drag star.mam 170cm wzrostu i 80 kg.blagam o rade czy nadaje sie on dla mnie jako pierwszy motocykl.dodam,ze bede jezdzil z pasarzerem.ps za szczeniaka jezdzilem java 350ts i szlo mi calkiem niezile(ale to zupełnie inna bajka)


Ja jestem "twojego gabaryta". Mam w porywach 170 wzrostu a jak nażrę się chipsów na noc to i do 80 kilo dobiję. ;-) DS650 jest robiona jakby pode mnie. Siedzi się superwygodnie i oboma platfusami stoję stabilnie na ziemi. I choć nigdy wcześniej nie siedziałem na motórze to coraz mniej się tej smoczycy boję. :-)

Najlepiej idź do pierwszego lepsiejszego komisu i przymierz. Według mnie jednak - będzie pan zadowolony. :-)

bartek4026e - 2011-07-14, 14:53

Dzięki hrabia zabagazem i pasazerem jest odpowiedz. podbudowałeś mnie.długo jezdzisz dragiem? istnieje opinia, ze z pasazerem 650 robi sie mułowaty :? .co ty na to?

[ Dodano: 2011-07-14, 14:55 ]
Dzięki hrabia za odpowiedz. podbudowałeś mnie.długo jezdzisz dragiem?istnieje opinia, ze z pasazerem 650 robi sie mułowaty .co ty na to?(sory za poprzednieg posta)

komboj - 2011-07-14, 16:18

bartek4026e, dodam swoje 3 grosze.Ja także jeździem DS 650 sam i z plecaczkiem.Ja ważę 100 kg.,żona 60 i drag nie miał ochoty jechać.Jechaliśmy sobie 80-90 km/h,ale powiem Ci,żo była walka a nie jazda.Jak np.był silny wiatr...,to zapomnij chłopie o przyjemności z jazdy lol ,jechałem jak żużlowiec STALI Gorzów-bokiem,żeby się nie obalić ;D ,tak majtało sprzętem.Wyprzedzić mogłem tylko skuter,albo starego Jelcza ;/ .Nie czułem się bezpiecznie ani komfortowo.Jazda solo o wiele bardziej przyjemna(oczywiście na dragu 650).Teraz latam na Intruderze VL 1500 z żoną,z dwoma napakowanymi ogromnymi sakwami i gigantycznym kufrem centralnym i jest gitara 8) .Jak chcesz jeździć komfortowo z plecaczkiem i tobołami to bierz chłopie duży motocykl !
MarMar - 2011-07-14, 16:44

No nie przesadzaj...Nie są to może wielkie osiągi,ale z plecaczkiem tez da sie 650 jezdzić.Ja wazę
ponad 90kg,i wyprzedzam nie tylko furmanki i stare autokary ;D Wiadomo,że przydałoby sie wiecej koników,ale też nie ma co w skrajności popadać bo niedługo to może tej pojemności zabraknąć.
Uważam,że do spokojnej jazdy i 650 wystarczy..

Arcon - 2011-07-14, 16:55

Zgadzam się z MarMar - em. Jeździliśmy z Oleńką po całej Polsce na 650, dwie osoby + pełne sakwy + cały bagażnik sprzętu biwakowego (namiot,materac,śpiwory). Wyprzedzanie trochę może mniej żwawe, ale 120 km/h bez wysiłku. Po prostu bez szaleństw, ale do normalnej jazdy w zupełności wystarczy.
komboj - 2011-07-14, 17:14

:koksik: nie no okejos,ja także jeżdżę"normalnie",ale jadąc z plecaczkiem DS 650 było mi go bardzo szkoda,kiedy miałem chęć coś wyprzedzić np.przy prędkości 90 km/h.Podkreślę,że nadal poruszam się tymi samymi prędkościami co Dragiem,ale teraz jest moc,niutonometry,wygoda itd.Nigdy nie powiem złego słowa o małym dragu-nauczył mnie jeździć,gdybym miał więcej dutków,to bym go wcale nie sprzedał,tylko trzymał sobie w garażu ;/ i patrzył jaki on ładny ;D .Mimo wszystko teraz uważam,że mały Drag jest za cieńki na dwie osoby i jak ktoś chce wygodnie i bezpiecznie latać z pasażerem...to niestety DS 650 to kiepski wybór :poddajesie: [/list]
bartek4026e - 2011-07-14, 20:18

dzieki wszystkim za pomoc.juz dawno złapałem bakcyla na motocykl.tylko zawsze było brak kasy :oops: motocykl,ktory teraz kupie będzie służył mi przez pare ładnych lat.Dlatego moze kupic ds 1100?tylko czy nie bedzie za cieżki na pierwsza maszyne?
komboj - 2011-07-14, 20:51

Nie będzie,bierz...nie zastanawiaj się :tanczy2:
wolf - 2011-07-14, 21:08

I rada na poczatek... zainwestuj na poczatek w gmole z nierdzewki, to w razie jakiejs gleby parkingowej nie bedzie strat ;p a na poczatek napewno kiedys moto polozysz 8)
hrabia - 2011-07-15, 14:31

bartek4026e napisał/a:
[ Dodano: 2011-07-14, 14:55 ]
Dzięki hrabia za odpowiedz. podbudowałeś mnie.długo jezdzisz dragiem?istnieje opinia, ze z pasazerem 650 robi sie mułowaty .co ty na to?(sory za poprzednieg posta)


Cóż, długo nie jeżdżę. Powiedział bym, że dopiero zaczynam. Co do pasażera... na razie wziąłem córę na "kilka kółek", żeby dać jej trochę frajdy a i samemu zacząć się przyzwyczajać do nowego roku szkolnego. Córa ma 8 lat więc jakimś specjalnym obciążeniem nie jest ale różnicę czułem. Choć nie była to różnica w kategoriach "mułowatości" ale bardziej "czegoś co przeszkadza kręcić małe kółeczka na parkingu".

[ Dodano: 2011-07-15, 14:35 ]
komboj napisał/a:
bartek4026e, dodam swoje 3 grosze.Ja także jeździem DS 650 sam i z plecaczkiem.Ja ważę 100 kg.,żona 60 i drag nie miał ochoty jechać.Jechaliśmy sobie 80-90 km/h,ale powiem Ci,żo była walka a nie jazda.Jak np.był silny wiatr...,to zapomnij chłopie o przyjemności z jazdy...


Wszystko zależy od tego jak ktoś definiuje "przyjemność z jazdy". Jak dla mnie to kupa frajdy jest z "pyrkania sobie do pracy i z powrotem" a nie "uganiania się za stadami much na zębach po autostradach". :-)

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że te 40 koników może być za mało w przypadkach jakie opisujesz. Jeśli zacznę kiedyś używać swoją Starkę bardziej jako transport urlopowy - pewnie zacznę też szukać czegoś większego. Na razie zdecydowanie nie potrzebuję nic ponad 650.

komboj - 2011-07-15, 15:47

hrabia napisał/a:
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że te 40 koników może być za mało w przypadkach jakie opisujesz. Jeśli zacznę kiedyś używać swoją Starkę bardziej jako transport urlopowy - pewnie zacznę też szukać czegoś większego. Na razie zdecydowanie nie potrzebuję nic ponad 650.
No właśnie o to chodzi,śmigam np. na zloty z żoną i nie wyobrażam sobie jak jadę: ja,plecaczek,toboły na trzy dni życia z namiotem 4-osobowym,śpiworami,materacami włącznie na Dragstarze 650 ;/ .Acha cały majdan spakowany w sakwy,nic nie wisi na zewnątrz motocykla,to dla mnie także ważna sprawa(coby nie bawić się z gumkami i siatkami).
Broda4 - 2011-07-18, 22:29

witam.

nie znalazłem nikogo kto ma ponieżej 170 cm?

ja mam 165\75 i też sie zastanawiam??

bo 170ki - OK ale mniej?

[ Komentarz dodany przez: krotom: 2011-07-18, 22:33 ]
kolego, zacznij najpierw od przywitania się w przywitalni

Zoltan - 2011-07-18, 23:47

To już znalazłeś. Mam w okolicach 160\60 i jeździłem 650 Classic przez pełne dwa lata. Niejednokrotnie z plecaczkiem i obładowany. Teraz zamieniłem na Midnight Stara 1300.
nurek301 - 2011-07-19, 00:23

Może Drag 650 swoimi osiągami nie powala, ale ja jestem (na razie) z nich zadowolony (pierwszy moto), tydzień temu z Madakiem wróciliśmy z małej przejażdżki po Alpach, motory, a zwłaszcza mój był nieźle obciążony ja jakieś 110kg, 180cm żonka 60kg, torby na bagażniku 23kg, a sakwy upchane na maxa, także plus minus yadźka była obciążona na maxa, ale na Großglockner wjechała bez jęku.
Rado - 2011-07-19, 00:33

Mam 196 wzrostu, 94 wagi i o ile jeśli chodzi o moc wszystko gra aż z nadmiarem (jeżdżę sam i raczej się to nie zmieni) , o tyle mam wrażenie że podnóżki są (panie wybaczą) ni w d*** ni w oko. Ani to "wyciągnięta" pozycja z podpartymi nerkami, ani w drugą stronę- pionowe siedzenie. Mam nadzieję że wycieczkowe podnóżki na gmolach coś tu zmienią.
Broda4 - 2011-07-19, 22:11

zoltan - uspokoiles mnie.
jezeli nie miales problemow - ja chyba tez nie bede.:)

Luk - 2011-07-19, 23:29

Kurde nie wiem, jak Wy to robicie :shock:

Ja mam 184 cm wzrostu i ledwo się na 1100 Classic mieszczę. Gdybym był wyższy to raczej by nie było mi wygodnie. Siedziałem na 1100 z zamontowanym siedzeniem mustanga - masakra jakaś. Tam chyba trzeba mieć max 160 cm :hahaha: To samo się tyczy 650. No i oczywiście zmiana biegów piętą na siedzeniach mustanga przy moim wzroście to byłaby chyba niemożliwa albo lekko karkołomna :hahaha:

Moja rada. Może Ci co mają długie nogi powinni wpierw trochę na Dragu posiedzieć a nie polegać na tych wszystkich mądrościach powyżej pisanych jakby ze 100 procentową pewnością [ jak zwykle na tym forum z resztą ;p ] by nie być potem rozczarowanym....

Rado - 2011-07-19, 23:37

Wiesz- nie ujmując niczego temu co napisałe (święte słowa jedno za drugim) : zaczynając i nie mając kontaktów "w branży" trudno posiedzieć dłużej niż tyle co przymierzając się u sprzedającego a tu niewygoda wychodzi dopiero po tych 50 kilometrach jazdy. Nauka na własnej skórze- co tu dużo gadać. Najdroższa, najbardziej bolesna ale też i pamiętana najlepiej.

Przy wszystkich zastrzeżeniach- jeździ się nienajgorzej (chociaż siodło z pewnością wymienię- potrzebuję podparcia w innym miejscu żeby mnie kość ogonowa nie bolała), z czasem coraz lepiej szczerze mówiąc.

artek - 2011-10-14, 13:14

Nie wiem jak, komu ?? ? 6-ty chyba sezon ganiam 650 custom mam 189cm, chyba 88 kg wagi - nie marudzę nawet po 500-700 km dziennie/nocnie. Kwestia podnóżków/spacerówek i chęci jazdy. Kto chce siedziec jak przed tv wskakuje na Royal Stara (b. wygodna) lub Electrę (różnie) ! !!
SATURIAN - 2011-10-14, 17:37

artek , Ty mi się podobasz chłopie :zoobroofka:
DarekR970 - 2011-10-14, 19:44

Ja mam prawie 180 wzrostu i drag star 650 mi odpowiada

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group