|
YAMAHA XVS 650, 950, 1100, 1300, 1600, 1700, 1900 FORUM
|
 |
Mechaniczny - LPG do motocykli już jest
MARSINUS - 2011-03-29, 10:42 Temat postu: LPG do motocykli już jest Jak w temacie LPG pomimo śmiechów chichów na naszym forum jakiś czas temu, dziś w dobie kryzysu pomysłowość przekuta została w czyn
arekw711 - 2011-03-29, 11:03
Kolega ma w GOLDASIE 1500 juz kilka lat , ale zakładał sam
Grzegorz Anis - 2011-03-29, 11:15
Widziałem parę lat temu zagazowaną trajkę z silnikiem od Zaporożca.
Merlin - 2011-03-29, 11:56
arekw711 napisał/a: | Kolega ma w GOLDASIE 1500 juz kilka lat , ale zakładał sam |
W Goldasie to normalka
wolf - 2011-03-29, 12:23
Ee tam zadna nowosc, LPG to pamietam juz nawet kilka lat temu testowali w Swiecie Motocykli w jakims chinskim skuterku, bo mozna bylo sobie zamowic takie cos.
Swoja droga co za poje.... kraj zeby tak drogie paliwo bylo i zeby juz nawet motocyklisci zaczeli myslec o gazowaniu motorkow
hecio - 2011-03-29, 12:57
Butla turystyczna z reduktorem do sakwy, wężyk pod kranik i wio
Peters - 2011-03-29, 15:54
Tylko że w naszych maszynach to trzeba by najpierw chłodnicę założyć żeby było czym parownik podgrzać .
greg - 2011-03-29, 16:28
taaaaaaa butle w sakwach, zupełny odjazd, mały wypadek, szlif i great balls of fire
MARSINUS - 2011-03-29, 19:20
PETERS napisał/a: | Tylko że w naszych maszynach to trzeba by najpierw chłodnicę założyć żeby było czym parownik podgrzać . |
o tototo właśnie PETERS dobrze prawi
Kozak_Barabasz - 2011-04-07, 00:45
greg napisał/a: | taaaaaaa butle w sakwach, zupełny odjazd, mały wypadek, szlif i great balls of fire |
Uwierz mi, że prędzej bak z benzyną Ci się zapali niż butla z gazem .....
spining - 2011-04-07, 16:29
na gazie to sie placki smazy
apstryk - 2011-04-12, 15:19
PETERS napisał/a: | Tylko że w naszych maszynach to trzeba by najpierw chłodnicę założyć żeby było czym parownik podgrzać . |
Ale czytałeś ten artykuł z linka?
"Jedną z nich jest indyjskie Gas Tech Electronic Products Ltd., które opracowało aparaturę dla jednośladów z chłodzonymi powietrzem silnikami o pojemności 50-375 ccm."
Więc dla 650 trzeba by dwie instalacje - po jednej na cylinder Dobrze że dwie sakwy są z dwóch stron.
A ponieważ "bagażnik" zajęty, to jeszcze tylko relingi dorobić, kufer na dach i w drogę
darkside - 2011-04-12, 15:30
apstryk, a co mamy powiedzieć w 1100 po 2 na gar i przyczepka z tyłu
apstryk - 2011-04-13, 09:33
Jak kogos stac na "litra", to i na benzynę, nie musi dziadować z gazem
marek-stom - 2011-04-13, 09:36
Na dzień dzisiejszy to trzeba prędzej o elektrycznym myśleć a i bezpieczniejszy.
fazzi - 2011-04-13, 16:21
marek-stom napisał/a: | Na dzień dzisiejszy to trzeba prędzej o elektrycznym myśleć a i bezpieczniejszy. |
nie wiem jak ty ale ja nie gustuje w jezdzie melexem
darkside - 2011-04-13, 16:27
fazzi, czepiasz się kolegi może ma na mp3 nagranie z odgłosem jazdy dragiem na cobrach i będzie jak znalazł
Galder - 2011-04-13, 16:27
Niestety elektryki mają beznadziejnie mały zasięg, nie mówiąc o długim ładowaniu i co gorsze braku pięknego odgłosu silnika, bo co za frajda jeździć z lekkim ssszzzuuuu pod tyłkiem, no i też trochę ciut mniej bezpiecznie, bo nie słyszą cię inni.
jasioC - 2011-04-14, 23:04
Do elektrycznych trzeba będzie też mocne audio zamontować aby odtwarzać z MP3 gang V2 na pustych wydechach ale to znowu dodatkowy akumulator
Novy - 2011-04-19, 13:14
Jakiś czas temu Zbymus prezentował:
|
|